Da's dan weer waar jammer genoeg...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:17 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... durf je niet... Met al die posts hier op FOK kan ik je keihard gaan chanteren![]()
Tja, ze kan ook doen alsof natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan dat ik dacht.... maar dat kan per meid verschillen.
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was.
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja, ze kan ook doen alsof natuurlijk.
Ach, zo hoor je in ieder geval wat zij van jou vindt.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was.
Zozo.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jij
Oh maar ik probeer het ook, alleen ik ga er niet van uit dat het gebeurt.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon proberen kerel. Gebruik anders voor de zekerheid durex performa.
Whahaha... Ik weet hetquote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's dan weer waar jammer genoeg...
Genoeg info hier die ik liever niet zie in de handen van mensen die jij en ik allebei kennen
A. Ik heb haar niet op Feestboek.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zo hoor je in ieder geval wat zij van jou vindt.
Ik heb die van jou gezienquote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Whahaha... Ik weet het
Maar je weet dus hé... Facebook blijft geheim
Suddenly, a wild female appears!quote:
Het zit je niet mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
A. Ik heb haar niet op Feestboek.
B. Post verwijderd toen ik hem las
Gelukkig maar dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]ik weet vrij zeker dat dat niet het geval was.
Ik ben be.. o wachtquote:Op donderdag 3 november 2011 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Suddenly, a wild female appears!
[..]
Het zit je niet mee.
Ik weet van niets hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wacht even... hoe weet jij mijn facebook???
Geruild voor die van strawberryquote:Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wacht even... hoe weet jij mijn facebook???
Long story and i know all about it.quote:
Met wie?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geruild voor die van strawberry
Ik lul maar wat johquote:Op donderdag 3 november 2011 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met wie?
Ik kreeg die van Straw al van haarzelf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |