Het heb wel eens gedaan. Totally worth it.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Volgens mij wordt het poeder na een paar weken..
Dat blijft toch nooit goed, een maand..
Je gaat toch ook niet een maand niet poepenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Opsparen hè
Is het na een maand des te beter
Deze man snapt het.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... heloef zorgt er de 18e wel voor dat je dat deze maand niet gaat halen
Toch heloef???
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 secondenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... heloef zorgt er de 18e wel voor dat je dat deze maand niet gaat halen
Toch heloef???
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 seconden
Je moet altijd laag in zetten, zo is het altijd een win-win situatie.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 seconden
Ben jij mij 8 jaar geleden?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet altijd laag in zetten, zo is het altijd een win-win situatie.
Echt niet. Als je een tijd niet fapt, dan voelt die eerste keer dat je het doet en je klaarkomt juist echt kut. Raar gevoel in je ballen geeft dat... volgens mij zit er dan zoveel in, dat het er niet in 1x uitkan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef heloef het volgende:
Een maand niet rukken.
Jezus Christus wat zou ik dan lekker klaarkomen op 3 december.
Echt hoor!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
Een maand niet klaarkomen, eaaaasyy.
Klopt helemaal. Ik voel me sowieso beter dan iedereen hier in het topic en ik kijk op iedereen neer.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef Sinji het volgende:
Mrk vind ik ook irritant posten trouwens. Er is altijd een bepaalde geur van superioriteit of denigratie in zijn posts. En hij is totaal niet grappig. Maar hey, ik ken hem verder niet. En nauwelijks gevoel voor humor.
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij mij 8 jaar geleden?
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jijquote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil trouwens ook Facebook accounts van bepaalde mensen.
Van de meeste mensen waarnaar ik echt heel erg benieuwd was heb ik ze toch al wel gezien, denk ik...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil trouwens ook Facebook accounts van bepaalde mensen.
Wie?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou.
Haha... Facebook geheim houden is veel veiligerquote:Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou.
Gewoon proberen kerel. Gebruik anders voor de zekerheid durex performa.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jij
Ik zou jouw facebook best kunnen verkopen hoor...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Haha... Facebook geheim houden is veel veiliger
Pff... durf je niet... Met al die posts hier op FOK kan ik je keihard gaan chanterenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou jouw facebook best kunnen verkopen hoor...
Het is makkelijker dan dat ik dacht.... maar dat kan per meid verschillen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Da's dan weer waar jammer genoeg...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:17 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... durf je niet... Met al die posts hier op FOK kan ik je keihard gaan chanteren![]()
Tja, ze kan ook doen alsof natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan dat ik dacht.... maar dat kan per meid verschillen.
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was.
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja, ze kan ook doen alsof natuurlijk.
Ach, zo hoor je in ieder geval wat zij van jou vindt.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was.
Zozo.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jij
Oh maar ik probeer het ook, alleen ik ga er niet van uit dat het gebeurt.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon proberen kerel. Gebruik anders voor de zekerheid durex performa.
Whahaha... Ik weet hetquote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's dan weer waar jammer genoeg...
Genoeg info hier die ik liever niet zie in de handen van mensen die jij en ik allebei kennen
A. Ik heb haar niet op Feestboek.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zo hoor je in ieder geval wat zij van jou vindt.
Ik heb die van jou gezienquote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Whahaha... Ik weet het
Maar je weet dus hé... Facebook blijft geheim
Suddenly, a wild female appears!quote:
Het zit je niet mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
A. Ik heb haar niet op Feestboek.
B. Post verwijderd toen ik hem las
Gelukkig maar dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]ik weet vrij zeker dat dat niet het geval was.
Ik ben be.. o wachtquote:Op donderdag 3 november 2011 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Suddenly, a wild female appears!
[..]
Het zit je niet mee.
Ik weet van niets hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wacht even... hoe weet jij mijn facebook???
Geruild voor die van strawberryquote:Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wacht even... hoe weet jij mijn facebook???
Long story and i know all about it.quote:
Met wie?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geruild voor die van strawberry
Ik lul maar wat johquote:Op donderdag 3 november 2011 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met wie?
Ik kreeg die van Straw al van haarzelf...
Come in panda's arms.quote:
Newbie kan zo doorklikken hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... dacht al
De enige die mijn facebook kent is loka en daar hou ik het maar bij
Hmm.. okee.. newbie is dan ook een uitzonderingquote:Op donderdag 3 november 2011 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newbie kan zo doorklikken hoor
Hij weet je naam en zoveel contacten heb ik niet
wiens fb wil je dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil Facebooken van mensen, die van mij is privé dus d'r valt niet zo heel veel te zien. Volgens mij.
Je krijgt mijn Feestboek niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil Facebooken van mensen, die van mij is privé dus d'r valt niet zo heel veel te zien. Volgens mij.
Ja vertel dan maar gewoon even wat er aan de hand is hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Dit is echt een slechte scène uit dan b film. Ik sta hier mijn confort food uit te zoeken, gaat het geluid van de muziek in de AH hoger en dan dat nummer 'kiss and say goodbye"
Ik geil op de aandacht, dus nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja vertel dan maar gewoon even wat er aan de hand is hoor
Jij bent wel de laatste die mag haten.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja vertel dan maar gewoon even wat er aan de hand is hoor
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie hier gaat, maar ik voel me echt ongelofelijk kut.
Kusje voor jouquote:Op donderdag 3 november 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die mag haten.
[..]
Waarom?quote:
Alles is privé. Pas als je me toevoegt, dan zie je alles.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wilde de mijne.
Dus ik heb weer een profiel meer gezien nu![]()
Er stond alleen niet zoveel op.
Ik heb het daarna wel verteld dacht ikquote:Op donderdag 3 november 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die mag haten.
[..]
Omniaquote:Op donderdag 3 november 2011 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het daarna wel verteld dacht ik
Of het was gewoon een rotbui, dat weet ik niet meer.
Ik moet werken en in de trein naar huis zittenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:
Nou, wie gaat er vanavond nog uit? Of wat anders?
Ik zie zo mijn vriendin voor drie kwartier () en vanavond ga ik naar Groningen.
Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:
Nou, wie gaat er vanavond nog uit? Of wat anders?
Ik zie zo mijn vriendin voor drie kwartier () en vanavond ga ik naar Groningen.
Lekker soppen in de trein?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet werken en in de trein naar huis zitten
Geen tijd om wat te gaan doen, en anders had ik waarschijnlijk ook niets gedaan, want ik ben een saai persoon.
Wat ga je doen morgenavond?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoor.
+1 wat betreft tentamen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoor.
Gelukkig, hoef je je niet kut te voelen dat je weer niks hebt gedaan. Op naar de 18e.quote:
Ik wou gewoon dat gelukzalige moment als ik haar zie weer meemaken.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gelukkig, hoef je je niet kut te voelen dat je weer niks hebt gedaan. Op naar de 18e.
[quote]quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Tss... nu je erbij zegt dat het niet legaal is begin ik ook benieuwd te worden
Waar zijn toch de tijden dat heloef hier kwam melden dat hij gelukkig niet verliefd was, want dat was altijd zo kut?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou gewoon dat gelukzalige moment als ik haar zie weer meemaken.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[quote]
Facepalm... Jij weet het allang
Maar ik ben ook niet verliefd.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar zijn toch de tijden dat heloef hier kwam melden dat hij gelukkig niet verliefd was, want dat was altijd zo kut?
Misschien is dit wel liefde, terwijl het hiervoor meer leuk vinden was...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet verliefd.
Het is anders dan de vorige keren dat ik verliefd was in ieder geval.
En ik, natuurlijk. Zal je zodirect even uitnodigen, eigenlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... dacht al
De enige die mijn facebook kent is loka en daar hou ik het maar bij
Nou ik denk niet de hele dag aan haar ofzo, kan vrij makkelijk mijn zinnen verzetten.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is dit wel liefde, terwijl het hiervoor meer leuk vinden was...
Dat gelukzalige gevoel kan bijna niet iets anders zijn dan verliefdheid hoor
Ohw... mja.. nu weet ik wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[quote]
Facepalm... Jij weet het allang
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Ik moest je even klef begroeten
Ach ja, ook leuk toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik denk niet de hele dag aan haar ofzo, kan vrij makkelijk mijn zinnen verzetten.
Ze is gewoon by far het leukste meisje wat ik ken.
Maar echt verliefd zijn dat voelt gewoon totaal anders.
Beter zelfs.quote:
Succes danquote:Op donderdag 3 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zit alweer in de problemen op school![]()
Maar alles goed hiero. Alleen jammer dat ik op school zit. En een verslag moet schrijven voor CEN dat over precies 34 minuten af moet zijn.
Geen zinquote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Succes dan![]()
Ga niet meer op FOK! posten dan, als het zo af moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |