Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:
Nou, wie gaat er vanavond nog uit? Of wat anders?
Ik zie zo mijn vriendin voor drie kwartier () en vanavond ga ik naar Groningen.
Lekker soppen in de trein?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet werken en in de trein naar huis zitten
Geen tijd om wat te gaan doen, en anders had ik waarschijnlijk ook niets gedaan, want ik ben een saai persoon.
Wat ga je doen morgenavond?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoor.
+1 wat betreft tentamen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoor.
Gelukkig, hoef je je niet kut te voelen dat je weer niks hebt gedaan. Op naar de 18e.quote:
Ik wou gewoon dat gelukzalige moment als ik haar zie weer meemaken.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gelukkig, hoef je je niet kut te voelen dat je weer niks hebt gedaan. Op naar de 18e.
[quote]quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Tss... nu je erbij zegt dat het niet legaal is begin ik ook benieuwd te worden
Waar zijn toch de tijden dat heloef hier kwam melden dat hij gelukkig niet verliefd was, want dat was altijd zo kut?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou gewoon dat gelukzalige moment als ik haar zie weer meemaken.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[quote]
Facepalm... Jij weet het allang
Maar ik ben ook niet verliefd.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar zijn toch de tijden dat heloef hier kwam melden dat hij gelukkig niet verliefd was, want dat was altijd zo kut?
Misschien is dit wel liefde, terwijl het hiervoor meer leuk vinden was...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet verliefd.
Het is anders dan de vorige keren dat ik verliefd was in ieder geval.
En ik, natuurlijk. Zal je zodirect even uitnodigen, eigenlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... dacht al
De enige die mijn facebook kent is loka en daar hou ik het maar bij
Nou ik denk niet de hele dag aan haar ofzo, kan vrij makkelijk mijn zinnen verzetten.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is dit wel liefde, terwijl het hiervoor meer leuk vinden was...
Dat gelukzalige gevoel kan bijna niet iets anders zijn dan verliefdheid hoor
Ohw... mja.. nu weet ik wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[quote]
Facepalm... Jij weet het allang
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Ik moest je even klef begroeten
Ach ja, ook leuk toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik denk niet de hele dag aan haar ofzo, kan vrij makkelijk mijn zinnen verzetten.
Ze is gewoon by far het leukste meisje wat ik ken.
Maar echt verliefd zijn dat voelt gewoon totaal anders.
Beter zelfs.quote:
Succes danquote:Op donderdag 3 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zit alweer in de problemen op school![]()
Maar alles goed hiero. Alleen jammer dat ik op school zit. En een verslag moet schrijven voor CEN dat over precies 34 minuten af moet zijn.
Geen zinquote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Succes dan![]()
Ga niet meer op FOK! posten dan, als het zo af moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |