quote:
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Scuzi.
Dat neemt niet weg dat je hem nog steeds dat ding kan geven zonder het te filmen.
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in.
Eerst die vibrator die ik gisteren heb besteld maar eens samen met hem uitproberen
Oh, ik was even vergeten dat jij ook meelasquote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Zoiets... ik zit nu te zoeken naar een wtf facepalm emoticon of iets in die richting
Whahaha... volgens mij vergeet je dat wel vakerquote:Op donderdag 3 november 2011 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik was even vergeten dat jij ook meelas![]()
Nou ja, als je maar niks doorverteld aan de rest, jij schrikt toch nergens van
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik hoorde laatst een verhaal van een meisje dat nog thuiswoont, die was naar de sexshop gegaan. Vibo gekocht (zo'n grote), naar huis gegaan met 2 vriendinnen waar ze even snel de vibo in een andere doos (ooooow wat slecht) had gedaan en op de trap gezet voordat ze naar de wc ging.
Enter: de moeder. "Oh wat leuk, heb je nieuwe schoenen gekocht?"
Needless to say, hilarity ensued.
Haha, ik denk dat iedereen wel dit soort verhalen heeftquote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik hoorde laatst een verhaal van een meisje dat nog thuiswoont, die was naar de sexshop gegaan. Vibo gekocht (zo'n grote), naar huis gegaan met 2 vriendinnen waar ze even snel de vibo in een andere doos (ooooow wat slecht) had gedaan en op de trap gezet voordat ze naar de wc ging.
Enter: de moeder. "Oh wat leuk, heb je nieuwe schoenen gekocht?"
Needless to say, hilarity ensued.
Ik weet wel wat dingen op mijn kamer waarvan mijn moeder absoluut niet weet dat ze er liggen hoor, anders was ze ongetwijfeld ontzettend kwaad op me gewordenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat iedereen wel dit soort verhalen heeft. Moeders weten altijd precies wat er allemaal op je kamer ligt. Heeft geen enkele zin om iets te verstoppen.
misschien wat pijnlijk voor bepaalde onvrijwillige vrijgezellen hier om alle details te krijgen over jouw sexuele escapades vind je niet?quote:
Heb jij al eens een vriendin gehad?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
misschien wat pijnlijk voor bepaalde onvrijwillige vrijgezellen hier om alle details te krijgen over jouw sexuele escapades vind je niet?
Ik waag het te betwijfelenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen op mijn kamer waarvan mijn moeder absoluut niet weet dat ze er liggen hoor, anders was ze ongetwijfeld ontzettend kwaad op me geworden
maar het schiet wel wat voorbij aan het onderwerp van dit topic, maar dat is volgens mij al een hele poos zo..quote:Op donderdag 3 november 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij al eens een vriendin gehad?
En ik denk dat veel users hier vaker seks hebben gehad dan ik hoor
Ja ik had jou misschien eerst moeten uitleggen dat dit een vaker terugkomende grap is van ons tweeën.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:23 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Echt serieus relatie matriaal en dingen? Leuk.
Go on....quote:Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen op mijn kamer waarvan mijn moeder absoluut niet weet dat ze er liggen hoor, anders was ze ongetwijfeld ontzettend kwaad op me geworden
Nee, ze zouden echt woest zijn als ze het vonden hoor, ik ben er echt vrij zeker vanquote:Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik waag het te betwijfelen. Ze willen meestal ook weer niet dat jij weet dat ze op je kamer hebben liggen rondneuzen...
Vertel, wat is het!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ze zouden echt woest zijn als ze het vonden hoor, ik ben er echt vrij zeker van
Hmm... mooie reactiequote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vond ik een keer de doos met nieuwe vibrator die ik had gekocht en dat was rond kerst. En toen zei ze zo van "Ik hoop dat je die niet voor mij hebt gekocht, want ik heb er al."
Tss... nu je erbij zegt dat het niet legaal is begin ik ook benieuwd te wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet legaal.
Maar het ligt er ook nog niet zo lang hoor.
Toen ik een keer een camera ging pakken die in een la van mijn moeder lag riep ze nog snel "niet schrikken je komt er misschien een vibrator tegen"quote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vond ik een keer de doos met nieuwe vibrator die ik had gekocht en dat was rond kerst. En toen zei ze zo van "Ik hoop dat je die niet voor mij hebt gekocht, want ik heb er al."
Je hebt je batspartij met newbie opgenomen?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet legaal.
Maar het ligt er ook nog niet zo lang hoor.
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik een keer een camera ging pakken die in een la van mijn moeder lag riep ze nog snel "niet schrikken je komt er misschien een vibrator tegen"
Ik heb die camera gepakt met handschoenen aan.
Mijn moeder is ook wel zo denk ik, dus ze zou boos worden om wat ze zou vinden.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
Als mijn moeder drugs zou vinden zou ze boos worden of sigaretten. Over de rest doet ze niet moeilijk.
Ja wat nou?quote:
Nee, groot gelijk heb je hoor. Ik moet nog eens een plek verzinnen voor mijn vibrators, ik heb helemaal geen ruimte hier.quote:
Als in meervoud? Nasty girl.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, groot gelijk heb je hoor. Ik moet nog eens een plek verzinnen voor mijn vibrators, ik heb helemaal geen ruimte hier.
Fappenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef Myraela het volgende:
Genoeg daarover, gaat iemand nog iets doen vanavond?
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik een keer een camera ging pakken die in een la van mijn moeder lag riep ze nog snel "niet schrikken je komt er misschien een vibrator tegen"
Ik heb die camera gepakt met handschoenen aan.
Het bed van de buurvrouw.quote:
Ja extra spannend.quote:
Op de fiets trekt je echt niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja extra spannend.
Ik wou het in de trein doen eerst, maar dat was zo onorigineel.
No fap, no shave, wat mag er nog wel deze maandquote:Op donderdag 3 november 2011 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is no fap november. Dus alleen werken voor mij.
Geen idee. Ik faalde sowieso al de eerste dag. En de tweede dag. Maar vandaag ga ik het volhouden.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No fap, no shave, wat mag er nog wel deze maand![]()
En waarom zou je in vredesnaam een maand niet rukken?
Opsparen hèquote:Op donderdag 3 november 2011 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No fap, no shave, wat mag er nog wel deze maand![]()
En waarom zou je in vredesnaam een maand niet rukken?
Hmm... heloef zorgt er de 18e wel voor dat je dat deze maand niet gaat halenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
Een maand niet klaarkomen, eaaaasyy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |