ja "last van aandacht" ik had er nooit last van,het waren alleen altijd van de meiden waar ik dus niks mee moest.. Alleen mijn huidige vriendin heeft er een beetje moeite mee dus nu wordt het last..quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
last gehad van aandacht? Of begrijp ik het nu niet goed?
Actiever is beter.. Op de een of andere manier ga je dan over zo'n "dood punt" heen en durf je opeens meer dingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja actiever idd. Ook vaker op stap geweest weer na de zomer; ook wel meerdere leuke interacties gehad met uitgaan. Op werk ook steeds betere band met collega's, en ben via hun met het uitgaan ook weer nieuwe meiden tegen gekomen. Het duurt allemaal ff, maar opeens begint dat dan, schijnbaar uit het niets, toch te lopen.
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
heloef, lekker ventje van me. Je weet dat het no-shave november is he?
Goede instellingquote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.
Ok, succes kerel! En laat ons vooral weten hoe ze was!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.
Nee joh door alles wat Myra hier heeft gepost weet ik precies wat te doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, succes kerel! En laat ons vooral weten hoe ze was!
Nog tips nodig?
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh door alles wat Myra hier heeft gepost weet ik precies wat te doen.
Go heloef!... keurig.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wie?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Een voorbinddildo! Doet het altijd goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zoek nog een cadeau voor Newbie voor komende zondag, maar ik heb even geen inspiratie
Ligt eraan.. Is ie keeper ??quote:Op donderdag 3 november 2011 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een voorbinddildo! Doet het altijd goed.
Ik snap deze niet, denk ikquote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Is ie keeper ??
Arme Stefan Postma.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Is ie keeper ??
Myraquote:
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.quote:
Ach zo...quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.
Ik geloof dat hij toen bij Wolves speelde.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.
Je bent toch al ouder dan 18?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach zo...
Ik ga sowieso niets opnemen, dat is strafbaar namelijk
zij wel maar hij nietquote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch al ouder dan 18?
Hij nietquote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch al ouder dan 18?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |