SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Ok ja ken het hele verhaal niet, linkje naar topic?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:52 schreef Rockefeller- het volgende:
Kree, ik had een topic geopend waarin ik vertelde over mijn sociale fobie en toen werd ik verwezen naar deze reeks. Sindsdien post ik zo nu en dan mee.
je bent altijd interessanter als je in een relatie zit he...quote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ja ik ben van helemaal niks naar relatie gegaan, en nu in de situatie dat er een ander meisje al dan niet in het plaatje komt. En mijn vriendin jaloers is.![]()
En ik heb geen idee hoe daar mee om te gaan. Dus allemaal beetje nieuw
Maar ja leer je nog is wat. Maar awesome dat je een vriendin hebt, heb jij haar versierd of andersom?
Zit gigantisch in de knoopquote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja ken het hele verhaal niet, linkje naar topic?
We wonen nogal ver bij elkaar vandaan en zien daarom elkaar niet zo vaak, dat is wel jammer...quote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Haha, is 't toch goedgekomen. En het gaat goed allemaal?
Hehe, naja, altijd duidelijk een keuze maken voor wie je gaat denk. Dat moet gewoon voor iedereen duidelijk zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ja ik ben van helemaal niks naar relatie gegaan, en nu in de situatie dat er een ander meisje al dan niet in het plaatje komt. En mijn vriendin jaloers is.![]()
En ik heb geen idee hoe daar mee om te gaan. Dus allemaal beetje nieuw
Maar ja leer je nog is wat. Maar awesome dat je een vriendin hebt, heb jij haar versierd of andersom?
Hehe, slettebak.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je komt binnen zonder ook maar enige ervaring, en na een paar weken heb je meteen al twee van de users gezoend
(daar schaam ik me nog steeds voor trouwens, maar gelukkig heeft Newbie me vergeven)
Dit ja. Komt nog bij dat ik af en toe stikjaloers wordt (door mezelf gewoon) en autistisch ga reageren enzoquote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We wonen nogal ver bij elkaar vandaan en zien daarom elkaar niet zo vaak, dat is wel jammer...
En soms ben ik niet zo heel handig in het overbrengen van dingen, wat af en toe voor misverstanden zorgt![]()
Maar we maken het wel de hele tijd weer goed omdat we op een onverklaarbare manier heel veel van elkaar zijn gaan houden
Je hoeft elkaar niet elke dag te zien toch, soms werkt dat alleen maar averechts. Maar wel lekker dat je nu iemand om je heen hebtquote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We wonen nogal ver bij elkaar vandaan en zien daarom elkaar niet zo vaak, dat is wel jammer...
En soms ben ik niet zo heel handig in het overbrengen van dingen, wat af en toe voor misverstanden zorgt![]()
Maar we maken het wel de hele tijd weer goed omdat we op een onverklaarbare manier heel veel van elkaar zijn gaan houden
Ha ok nou ben 28 en woon ook nog steeds thuisquote:
Liever wel wat vaker dan nu het geval is hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Je hoeft elkaar niet elke dag te zien toch, soms werkt dat alleen maar averechts. Maar wel lekker dat je nu iemand om je heen hebt
Nou ja ik heb een vriendin, en dat laat je dan duidelijk merken.. Maar dat schijnt de vriendin niet uit te makenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, naja, altijd duidelijk een keuze maken voor wie je gaat denk. Dat moet gewoon voor iedereen duidelijk zijn.
Ik heb zelf trouwens geen vriendin; het is meer een scharrel op dit moment. Maar ik sluit niet uit dat er meer in zit... twijfel zelf nog een beetje of ik dat wil of niet. En tja... wie heeft wie versierd? Moeilijk te zeggen eigenlijk. Er was een meid die ik via paiq kende (net 2 dagen, 2 uurtjes mee gepraat), die ging op stap in EHV en vroeg of ik ook langs kwam. Dus toen ben ik op stap geweest met haar en een vriend en vriendin van haar. Uiteindelijk heb ik die avond toen bijna gezoend met die vriendin van haar (denk wel iets meer initatief vanuit mijn kant dan vanuit haar; maar het was wederzijds). En tja... twee weken later had ik een 2 dagen en 2 nachten durende date met die meid... zodoende.
ff de OP gelezen; best heftig man. Misschien om je wat hoop te geven. Ik ben ook 23 en had tot een paar weken geleden eigenlijk nog nooit iemand versierd; nog nooit seks gehad en slechts een enkele date, welke over het algemeen ook voor geen meter liepen. Eerste helft van dit jaar heb ik ook last gehad van een depressie en ik dacht ook dat ik nooit meer iemand zou gaan vinden. Ik had nooit gedacht dat ik een half jaartje later zou staan waar ik nu sta; maar het kan dus wel degelijk omslaan. Hoop blijven houden!quote:
Mmhaw.. altijd al last van gehad.. alleen nooit een jaloerse vriendin..quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
je bent altijd interessanter als je in een relatie zit he...
Maar heb je wel dates/flirten etc.? of lukt dat ook niet echt?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ha ok nou ben 28 en woon ook nog steeds thuis![]()
Herken je probleem wel hoewel ik niet echt met psychische klachten zit.
Een dipje af en toe heb ik vooral omdat het voor mij ook lastig is om iemand te vinden (en het zit niet mee met school, langstudeerder enzo).
Maar je zit hier wel goed dan in het topic![]()
Misschien komt er wel een user langs die effe met je wil chatten, had ik ook ineens uit het niks
haha 1 date gehad, en dat was heel leuk maar dat is een heel verhaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:01 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Maar heb je wel dates/flirten etc.? of lukt dat ook niet echt?
Ja actiever idd. Ook vaker op stap geweest weer na de zomer; ook wel meerdere leuke interacties gehad met uitgaan. Op werk ook steeds betere band met collega's, en ben via hun met het uitgaan ook weer nieuwe meiden tegen gekomen. Het duurt allemaal ff, maar opeens begint dat dan, schijnbaar uit het niets, toch te lopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:59 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Nou ja ik heb een vriendin, en dat laat je dan duidelijk merken.. Maar dat schijnt de vriendin niet uit te maken![]()
Maar je bent dus actief gaan versieren? Keurig hoor, en ach relaties en dingen moeten groeien ben ik van mening. Dus misschien na een tijdje is het allemaal wel duidelijk en tot die tijd gewoon gezellig hebben..
last gehad van aandacht? Of begrijp ik het nu niet goed?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:01 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Mmhaw.. altijd al last van gehad.. alleen nooit een jaloerse vriendin..
Hoi ander schatje.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:58 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen schatjes, ik heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen.
denk je dat het echt iets te maken heeft gehad met een andere instelling, of is er ook een hele grote geluksfactor geweest? Het is natuurlijk makkelijker achteraf redeneren nu het, schijnbaar uit het niets (je eigen woorden), wel lukt?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja actiever idd. Ook vaker op stap geweest weer na de zomer; ook wel meerdere leuke interacties gehad met uitgaan. Op werk ook steeds betere band met collega's, en ben via hun met het uitgaan ook weer nieuwe meiden tegen gekomen. Het duurt allemaal ff, maar opeens begint dat dan, schijnbaar uit het niets, toch te lopen.
heloef, lekker ventje van me. Je weet dat het no-shave november is he?quote:
ja "last van aandacht" ik had er nooit last van,het waren alleen altijd van de meiden waar ik dus niks mee moest.. Alleen mijn huidige vriendin heeft er een beetje moeite mee dus nu wordt het last..quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
last gehad van aandacht? Of begrijp ik het nu niet goed?
Actiever is beter.. Op de een of andere manier ga je dan over zo'n "dood punt" heen en durf je opeens meer dingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja actiever idd. Ook vaker op stap geweest weer na de zomer; ook wel meerdere leuke interacties gehad met uitgaan. Op werk ook steeds betere band met collega's, en ben via hun met het uitgaan ook weer nieuwe meiden tegen gekomen. Het duurt allemaal ff, maar opeens begint dat dan, schijnbaar uit het niets, toch te lopen.
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
heloef, lekker ventje van me. Je weet dat het no-shave november is he?
Goede instellingquote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.
Ok, succes kerel! En laat ons vooral weten hoe ze was!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.
Nee joh door alles wat Myra hier heeft gepost weet ik precies wat te doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, succes kerel! En laat ons vooral weten hoe ze was!
Nog tips nodig?
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh door alles wat Myra hier heeft gepost weet ik precies wat te doen.
Go heloef!... keurig.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wie?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Een voorbinddildo! Doet het altijd goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zoek nog een cadeau voor Newbie voor komende zondag, maar ik heb even geen inspiratie
Ligt eraan.. Is ie keeper ??quote:Op donderdag 3 november 2011 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een voorbinddildo! Doet het altijd goed.
Ik snap deze niet, denk ikquote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Is ie keeper ??
Arme Stefan Postma.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Is ie keeper ??
Myraquote:
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.quote:
Ach zo...quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.
Ik geloof dat hij toen bij Wolves speelde.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.
Je bent toch al ouder dan 18?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach zo...
Ik ga sowieso niets opnemen, dat is strafbaar namelijk
zij wel maar hij nietquote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch al ouder dan 18?
Hij nietquote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch al ouder dan 18?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |