Op het moment .. eeuh gecompliceerd, maar goed nog altijd beter als dat ik hier begonquote:Op donderdag 3 november 2011 10:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hey man; hoe is het nog met jou?
*update over mij; heb zowaar ook iemand versierd; morgen komt ze weer "logeren"
Ik kwam hier om advies te krijgen, heb als een wonder met veel drama een relatie gekregen, en ben nu blijven hangen voor de gezelligheid en als tijdverdrijf, denk ikquote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je bent hier om advies te geven?
Ha ken jou nietquote:Op donderdag 3 november 2011 10:34 schreef Arthur_Dent het volgende:
Morgen iedereen, Na een tijdje weer hier maar is kijken hoe het met iedereen is.
Minder; weet je wat je ermee aan moet, of heb je zoiets "ik snap geen hol van de situatie waar ik nu in zit"? En tja, gecompliceerd is ook wel interessant; beter gecompliceerd dan helemaal nietsquote:Op donderdag 3 november 2011 10:40 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Op het moment .. eeuh gecompliceerd, maar goed nog altijd beter als dat ik hier begon
Asomesauce! Dat heb je mooi gedaan!
Nou omdat ik een ontzettende faalhaas ben/was met vrouwen. En ik toch wel is een keertje wat meer wou doen als zenuwachtig lachen en wegkijken als ik er eentje tegen kwamquote:Op donderdag 3 november 2011 10:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ha ken jou niet
Maar ik post nog niet zolang mee hier.
Waarom was je hier in het topic dan?
Je eerste relatie?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kwam hier om advies te krijgen, heb als een wonder met veel drama een relatie gekregen, en ben nu blijven hangen voor de gezelligheid en als tijdverdrijf, denk ik
Tot vanmiddag dan alvast!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kusjekroel![]()
Ik ga nu dus naar school. Ofja, over 5 minuten.
Ik hoor er wel af en toe iets over, maar tot nu toe nooit meegekund. Overvolle agenda met een studie en 2 banen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb op wat relaties na die je geen relaties mag noemen nooit een vriendin gehad, dus single.
De meeting is echt een happening elk jaar, en er komen ook steeds meer mensen bij van andere clubs omdat het de enige succesvolle meeting is op SQ en DVK met het voetballen in Wageningen. Laat ik erop houden dat er op de bob na , niemand zonder zwaar aangeschoten status naar huis gaat.
Hoi. Je naam komt me wel bekend voor ergensquote:Op donderdag 3 november 2011 10:34 schreef Arthur_Dent het volgende:
Morgen iedereen, Na een tijdje weer hier maar is kijken hoe het met iedereen is.
Haha ok, maar dat is goed gekomen dan begrijp ik?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:43 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Nou omdat ik een ontzettende faalhaas ben/was met vrouwen. En ik toch wel is een keertje wat meer wou doen als zenuwachtig lachen en wegkijken als ik er eentje tegen kwam
Ben pas om 1530 klaar moet daarna nog naar het werk omdat ik zaterdags geen vervanger heb geregeldquote:
Ja, ik dacht echt dat ik hopeloos wasquote:
Leuk! Het is dus mogelijk om in dit topic te winnen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kwam hier om advies te krijgen, heb als een wonder met veel drama een relatie gekregen, en ben nu blijven hangen voor de gezelligheid en als tijdverdrijf, denk ik
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben pas om 1530 klaar moet daarna nog naar het werk omdat ik zaterdags geen vervanger heb geregeld
Hij had zijn vriendin opgedaan door haar heel direct in een kroeg aan te spreken als ik me niet vergisquote:Op donderdag 3 november 2011 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ok, maar dat is goed gekomen dan begrijp ik?
In ieder geval ben ik door dit topic aan het chatten met Moonwalk, dus het heeft toch wel nut denk ikquote:Op donderdag 3 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk! Het is dus mogelijk om in dit topic te winnen.
Ja ik ben van helemaal niks naar relatie gegaan, en nu in de situatie dat er een ander meisje al dan niet in het plaatje komt. En mijn vriendin jaloers is.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Minder; weet je wat je ermee aan moet, of heb je zoiets "ik snap geen hol van de situatie waar ik nu in zit"? En tja, gecompliceerd is ook wel interessant; beter gecompliceerd dan helemaal niets.
Je komt binnen zonder ook maar enige ervaring, en na een paar weken heb je meteen al twee van de users gezoendquote:Op donderdag 3 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk! Het is dus mogelijk om in dit topic te winnen.
Zondag wordt leuk jaquote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken![]()
Ik heb zin in zondag
Haha, is 't toch goedgekomen. En het gaat goed allemaal?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik dacht echt dat ik hopeloos was
Maar na twee weken in dit topic kreeg ik een vriendje, dat was echt fantastisch
Maar wat was/is jou verhaal dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Haha, is 't toch goedgekomen. En het gaat goed allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |