Ah who cares; gewoon wat proberenquote:Op donderdag 3 november 2011 07:46 schreef Keyos het volgende:
Goedemorgen allemaal,
@ HappyGirl91
Ik vraag het mij ook heel eerlijk gezegd af of het allemaal écht is, maar het was voor gisterenavond zeker een toevoeging op het gespreksonderwerp.
Damn dit is écht fout, ben in love met mijn docente Rechten die nog niet al te lang geleden afgestudeerd is, als ik nou potveredikkie 5 jaar ouder was geweest had ik het wel geweten.
Volgens mij mag docent/leerling verhouding niet eens, dus helaasquote:Op donderdag 3 november 2011 09:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah who cares; gewoon wat proberen. Of ben je nog minderjarig?
Klopt, daarom is het ook compleet out of the question, ben niet minderjarig overigens (21). Ik weet wel dat wanneer ik Rechten zou gaan studeren volgend jaar en er lopen meer van dat soort vrouwen rond op de Uni , dat ik een leuke tijd ga hebben, heb het hiervoor altijd voor elkaar gekregen in klassen te komen met 0,0 relatie materiaal dus dat is gewoon waardeloos. Maar die meid is slim, verbaal vrij druk, spontaan, strak figuur, (in mijn ogen) zeer knap, gief more please @ Rechten.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij mag docent/leerling verhouding niet eens, dus helaas
Nja als ze 26 is, go for it!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het ook compleet out of the question, ben niet minderjarig overigens (21). Ik weet wel dat wanneer ik Rechten zou gaan studeren volgend jaar en er lopen meer van dat soort vrouwen rond op de Uni , dat ik een leuke tijd ga hebben, heb het hiervoor altijd voor elkaar gekregen in klassen te komen met 0,0 relatie materiaal dus dat is gewoon waardeloos. Maar die meid is slim, verbaal vrij druk, spontaan, strak figuur, (in mijn ogen) zeer knap, gief more please @ Rechten.
Neh, het is kansloos en ik zet mijzelf alleen maar voor schut. Wat moet een afgestudeerde in Rechten en een fulltime baan op een hogeschool nou met een 21 jarige? Dan weet ik daarnaast nog geeneens of ze al bezet is of niet. Hoop wel dat we haar weer krijgen volgend block, blijft altijd leuk haar te zien, zeker in die strakke jurk die ze aan had deze weekquote:
He Eloy. Wanneer is de volgende Feyenoord meeting?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Neh, het is kansloos en ik zet mijzelf alleen maar voor schut. Wat moet een afgestudeerde in Rechten en een fulltime baan op een hogeschool nou met een 21 jarige? Dan weet ik daarnaast nog geeneens of ze al bezet is of niet. Hoop wel dat we haar weer krijgen volgend block, blijft altijd leuk haar te zien, zeker in die strakke jurk die ze aan had deze week.
Je doelt op die van De Voetbalkantine? Altijd met een oefenwedstrijd voor het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Eloy. Wanneer is de volgende Feyenoord meeting?
Jazeker. Ik zag je er vermelding van maken een paar topics geleden en toen ik je naam zag wist ik het zeker.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je doelt op die van De Voetbalkantine? Altijd met een oefenwedstrijd voor het begin van het seizoen.
Actief op De Voetbalkantine zo te zien?
Goedemorgen gezellig tochquote:Op donderdag 3 november 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen
Ook vandaag heb ik denk ik niets beters te doen dan hier veel te veel gaan posten.
Las ik nou in een vorig topic dat je al een vriendje hebt?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen
Ook vandaag heb ik denk ik niets beters te doen dan hier veel te veel gaan posten.
Newbie is mijn vriendje.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las ik nou in een vorig topic dat je al een vriendje hebt?
Ah joh, redenen verzinnen waarom iets niet zou kunnen is een van de grootste fouten die je kunt maken op versiergebied. Gewoon niet over nadenken; probeer eerst eens contact op te bouwen; zie je daarna wel hoe het gaat lopen (of niet).quote:Op donderdag 3 november 2011 10:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Neh, het is kansloos en ik zet mijzelf alleen maar voor schut. Wat moet een afgestudeerde in Rechten en een fulltime baan op een hogeschool nou met een 21 jarige? Dan weet ik daarnaast nog geeneens of ze al bezet is of niet. Hoop wel dat we haar weer krijgen volgend block, blijft altijd leuk haar te zien, zeker in die strakke jurk die ze aan had deze week.
Hey man; hoe is het nog met jou?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:34 schreef Arthur_Dent het volgende:
Morgen iedereen, Na een tijdje weer hier maar is kijken hoe het met iedereen is.
Heb op wat relaties na die je geen relaties mag noemen nooit een vriendin gehad, dus single.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zag je er vermelding van maken een paar topics geleden en toen ik je naam zag wist ik het zeker.
Volgende keer ga ik ook wel mee, maar dat wordt dus eventjes wachten.
Wat is je relatie status?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |