Beetje jammer dat ik daar niets aan verdien dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat ik al betaal voor je profiel zegt al heel veel
Dire Straits <3 , moet nog steeds een keer Mark Knopfler zien tijdens een solo tour, die Bob Dylan hoef ik er, held of niet, niet bij te hebben. Toppunt van de Dire Straits blijft natuurlijk de Telegraph Road.quote:
Zijn mijn complimentjes niks waard danquote:Op donderdag 3 november 2011 02:12 schreef moneyfornothing het volgende:
Beetje jammer dat ik daar niets aan verdien dan.
Goed kijken, dan gaan we aan de slag alsk door die chick van de filmcrew schoongepoetst benquote:
Aangepast, anders krijg je weer commentaar dat je iets verkeerds doet etc etc. Graag gedaan gr gr.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Goed kijken, dan gaan we aan de slag alsk door die chick van de filmcrew schoongepoetstlikt ben
Ow maar dat heb je helemaal mis mon cherie..quote:Op donderdag 3 november 2011 02:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik daar niets aan verdien dan.
Jawel.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn mijn complimentjes niks waard dan
Ah zo, dat is zo irritant met dat soort vragen.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, dan niet. Dan zeg ik de volgende keer wel dat je gewoon een lelijke troll bent met baard
Vertel verder.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ow maar dat heb je helemaal mis mon cherie..
Dat weet ik, ik doe alleen alsof ik je niet hoor en blijf gewoon doorgaan op dat ik je niet geloof. Herken je dat gedrag? Ik leer best veel in dit topicquote:Op donderdag 3 november 2011 02:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah zo, dat is zo irritant met dat soort vragen.
Ja --> ja is niks waard
Nee --> nee is inderdaad niks waard
Maar ik bedoelde uiteraard een andere jawel, gekkie toch.
Ik weet dat je het weet maar ik weet niet of de rest weet van ons, weetjewel.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik doe alleen alsof ik je niet hoor en blijf gewoon doorgaan op dat je me niet gelooft. Herken je dat gedrag? Ik leer best veel in dit topic
En sinds wanneer maak jij je druk om wat anderen denken of mogelijk kunnen denkenquote:Op donderdag 3 november 2011 02:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik weet dat je het weet maar ik weet niet of de rest weet van ons, weetjewel.
Kan niet die heb ik opgegeten.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En sinds wanneer maak jij je druk om wat anderen denken of mogelijk kunnen denken![]()
Geef mijn normale Money terug en ga weg jij nepperd
Kots maar weer uit danquote:Op donderdag 3 november 2011 02:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Kan niet die heb ik opgegeten.
Je kan ook gewoon nog 3u blijven hangen.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:21 schreef Keyos het volgende:
Ik ga maar eens slapen, moet over iets meer dan 3 uurtjes al weer op zijn potveredomme -_-
Klopt, ik verknal mijn slaappatroon altijd volledig wanneer ik iets teveel vrije tijd heb, maarja als deze 3 uur slaap ervoor zorgen dat ik morgen geen zombie ben neem ik de kans. Moet morgen iets teveel tentamen leerstof pompen aangezien ik geen flikker heb gedaan tot nu toe.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nog 3u blijven hangen.
OMFG... OMG!!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:
Hier een persoonlijk verhaal van mij:
Tijdens het weekend bij m'n vriendin voelde ik me niet helemaal lekker, darmklachten ofzo. Ik had dus puur waterige diarree met enorm veel lucht van binnen. Maar de wc was nogal adjacent geplaatst aan de woonkamer en de wc-deur sloot niet echt volledig af, wat me qua mogelijke geluiden nogal paranoide maakte.
De oplossing voor het darmprobleem was dus om een keer voluit te spuiten daar in de pleebak, maar dat kon ik dus niet doen. Haar ouders zouden het echt horen, dus ben ik per dag maar zo'n 10x geweest om steeds maar een beetje meer en meer eruit te krijgen.Terwijl ik de kraan open draaide om het nog steeds aanwezige geluid wat tegen te gaan.
De pijn in m'n darmen werd na een dag bij vlagen zo hevig dat ik na thuiskomst hier gelijk naar de wc rende. Alles kon er uit, ik hoefde me niet in te houden.
Dat was hemels en intens genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |