Schuif die loempia maar hier naar toe danquote:Op donderdag 3 november 2011 01:55 schreef Sinji het volgende:
Ik ben nu daadwerkelijk fruit aan het eten
Ik plak als een sticker nu, al die zoetige taart overalquote:Op donderdag 3 november 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* staat recalcitrant op en danst een rondje en begint vervolgens aan een stukje wokkel te knabbelen
Niet zeggen want ik krijg er honger vanquote:Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schuif die loempia maar hier naar toe dan
Moet je ze zelf wel frituren, in de vriezer zitten er nog een paar honderdquote:Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe er dan maar eentje van een loempiavouwer, die zijn zo veel lekkerder dan frituur dingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals ze met thuis frituren en snackbars zeggen : "Het is het frituurvet!!!" .quote:Op donderdag 3 november 2011 02:02 schreef Sinji het volgende:
Ehh loempiavouwers frituren die krengen ook, ik kan het weten
Hij is 10 euro rijker en ik weet eindelijk hoe je eruit zietquote:Op donderdag 3 november 2011 02:04 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat een kwajongen ben je ook Supersoep, kan ik je dan nergens mee vertrouwen?
Ga maar douchen dan, hou niet van plakquote:Op donderdag 3 november 2011 01:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik plak als een sticker nu, al die zoetige taart overal
Hoe groot is die vriezer dan wel niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:58 schreef Sinji het volgende:
Moet je ze zelf wel frituren, in de vriezer zitten er nog een paar honderd
Er is toch niet serieus betaald voor die facebook exchangesquote:Op donderdag 3 november 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is 10 euro rijker en ik weet eindelijk hoe je eruit ziet![]()
![]()
Je weet niet dat er via DM/PM meer gebeurt dan in het topic zelf?quote:Op donderdag 3 november 2011 02:07 schreef Keyos het volgende:
Er is toch niet serieus betaald voor die facebook exchanges![]()
@Moneyfornothing
Since i'm new here, naam zeker gebaseerd op het gelijknamige Dire Straits nummer ?
Noes, ik had wel het één en ander door, maar aangezien ik het topic pas enkele dagen volg weet ik mijn god niet wat er allemaal gebeurd.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je weet niet dat er via DM/PM meer gebeurt dan in het topic zelf?
Dat zijn dan ook geen echte vietnamese loempia'squote:Op donderdag 3 november 2011 02:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zoals ze met thuis frituren en snackbars zeggen : "Het is het frituurvet!!!" .
Neh zonder alle gekheid, dat verschil tussen een loempia bij de vietnamees en dat bij thuisfrituren is zo dramatisch groot. Jammer genoeg zijn die Chinese loempia's niet te vreten, vol met die taugé zooi.
Nohhh, 10 euro maar?quote:Op donderdag 3 november 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is 10 euro rijker en ik weet eindelijk hoe je eruit ziet![]()
![]()
Waar wordt je dan wel nat van?quote:Op donderdag 3 november 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga maar douchen dan, hou niet van plak
Voor 20 euro en de FB van Flepke hebben we een dealquote:Op donderdag 3 november 2011 02:09 schreef Sinji het volgende:
Dat zijn dan ook geen echte vietnamese loempia's.
Cactus, doe eens die link doen dan, betaal je wel 5 euro.
5 euro maar!quote:Op donderdag 3 november 2011 02:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen echte vietnamese loempia's.
Cactus, doe eens die link doen dan, betaal je wel 5 euro.
Huge. Aparte vriezer.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe groot is die vriezer dan wel niet?
Dire Straits inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er is toch niet serieus betaald voor die facebook exchanges![]()
@Moneyfornothing
Since i'm new here, naam zeker gebaseerd op het gelijknamige Dire Straits nummer ?
Van FB van Moneyquote:Op donderdag 3 november 2011 02:09 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Waar wordt je dan wel nat van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |