SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ex- Jacob (niet Christelijke tho !)quote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ex-jacob of Helinium?
Goede keuze.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ex- Jacob (niet Christelijke tho !)
No way, ik dacht dat hij nooit iemand een foto had laten zien.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb van schenk wel eens een fb met foto's gezien.
Het gaat voor zover ik weet dramatisch met het Helinium, is zelfs een tijdje onder toezicht geweest van de inspectie, blij dat ik nooit voor die toko heb gekozen (TTO gaf de doorslag)quote:
Ik weet niet of het zijn echte foto's waren, maar het was iig een FB die ik telkens moest verwijderen omdat die schijnbaar van hem zou zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
No way, ik dacht dat hij nooit iemand een foto had laten zien.
Ik heb ook niks in mijn Fotoboek, en toch hebben mensen wel eens een foto gezienquote:Op donderdag 3 november 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De mensen daar hebben ze sowieso nooit getrokken, arrogante huppelkutjes.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het gaat voor zover ik weet dramatisch met het Helinium, is zelfs een tijdje onder toezicht geweest van de inspectie, blij dat ik nooit voor die toko heb gekozen (TTO gaf de doorslag)
Iemand moet toch kunnen bevestigen dat hij zo lelijk is als hij zelf beweerd?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
HEE hij heeft een facebookstatus van mij gejat omgquote:Op donderdag 3 november 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh hey MLiG gebruikt zijn FB gewoon weer.
Als je die van jou en MFN erbij doet hebben we een dealquote:Op donderdag 3 november 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
Wie biedt 10 euro voor de FB van Lanterfanteraar?
Na, ik weet toch al hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 3 november 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
Schenk heeft geen foto, dus doe mij die loempia's maar.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
Ik wil die van schenk en money. Daartegenover staan 10 overheerlijke goudbruine loempia's
ja hallo dan post ik je adres hier hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
Ik dacht als iemand een keer een foto heeft van Schenkie dat die dan wel in omloop zou zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb ook niks in mijn Fotoboek, en toch hebben mensen wel eens een foto gezien
Ik bied tevens 10 hamburgers extra speciaal met gebakken ui voor het adres van Supersoep.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja hallo dan post ik je adres hier hoor
Doe maar, dan kan ik een kaartje sturenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
MLiG praat veel met hem.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef Axel1988 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het nog met Richard gaat? Iemand zijn FB in de aanbieding?
Scheelt dat het in België is en daar toch geen kip naar toe zal gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Durf je toch niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat staat er op dat kaartje?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe maar, dan kan ik een kaartje sturen
Niet slechter dan anders. Ik weet eigenlijk niet of hij FB heeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef Axel1988 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het nog met Richard gaat? Iemand zijn FB in de aanbieding?
Heeft ie nog steeds een ban eigenlijk?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet slechter dan anders. Ik weet eigenlijk niet of hij FB heeft.
Over wie hebben we het?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef Axel1988 het volgende:
Heeft ie nog steeds een ban eigenlijk?
Ja, maar hij heeft wel een bericht in zijn fobo over dat ie een unban wilquote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heeft ie nog steeds een ban eigenlijk?
Ik heb ze laatst serieus bijna allemaal doorgelezen, best erg eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 00:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
vaste gebruikers uit de eerste 100 topics in deze reeks.
serieus?... dan heb je echt helemaal niets te doen ofwel?.... ow shit, dan ben je wss ook een enkele behoorlijke zeikpost van mij tegen gekomen...quote:Op donderdag 3 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst serieus bijna allemaal doorgelezen, best erg eigenlijk
Damn, die had ik altijd al willen hebben !quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Sinji het volgende:
Ik heb de Facebook van de echte Justin Bieber in de aanbieding.
[ afbeelding ]
Vet!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Sinji het volgende:
Ik heb de Facebook van de echte Justin Bieber in de aanbieding.
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel wat van jouw posts gelezen ja...quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
serieus?... dan heb je echt helemaal niets te doen ofwel?.... ow shit, dan ben je wss ook een enkele behoorlijke zeikpost van mij tegen gekomen...
Oquote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheelt dat het in België is en daar toch geen kip naar toe zal gaan.
Hoe kom jij aan zijn adres dan?
tot de kerst zeker....quote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
O
had ik ergens voor nodig
Klinkt wel spannend met jou en Suspersoep hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
O
had ik ergens voor nodig
sommige stukken zijn volgens mij wel echt leuk om na te lezen denk ikquote:Op donderdag 3 november 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat van jouw posts gelezen ja...
En inderdaad, ik heb geen leven
Vooral 's nachts niet
Ze wilde me gewoon een kaartje sturen, net zoals Cactus dat opeens wil. Dat soort dingen gebeuren dus klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt wel spannend met jou en Suspersoep hoor.
Klopt, het is best goed vermaak af en toe hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 00:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
sommige stukken zijn volgens mij wel echt leuk om na te lezen denk ik... der zijn soms echt discussies geweest waarbij ik hardop aan het lachen was... en ook postst waarvan mijn mond letterlijk open viel en dacht: dit kan nooit waar zijn...
Al die overgebleven kerstkaarten moeten ergens naartoe.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze wilde me gewoon een kaartje sturen, net zoals Cactus dat opeens wil. Dat soort dingen gebeuren dus klaarblijkelijk.
Als je alles leest krijg je wss wel een goed beeld van mensen die je eigenlijk totaal niet kent. Best raar lijkt me dat.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, het is best goed vermaak af en toe hoor
En door sommige ben ik maar gewoon heen gescrolld, maar ik vond dat ik me toch in de geschiedenis van het topic moest inlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |