Okee je haar blijft dus hetzelfde?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik en Newbie volgend jaar augustus nog bij elkaar zijn, neem ik dreadlocks trouwens
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee je haar blijft dus hetzelfde?
Na al die heisa maken jullie nog best een goede kans om samen te blijven.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Na al die heisa maken jullie nog best een goede kans om samen te blijven.
Maar goed ik ging slapen, toedeloe.
Vooral heel lang.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OMSCHRIJF NEWBIE NU EENS qua uiterlijk
Hij is ongeveer 1.90 meter, normaal postuur, hij heeft een vrij rond gezicht, donker haar, bruine ogen, en hij is de lekkerste jongen die ik kenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoe gaat het nog met jou lant? Nieuwe studie opgepakt dit schooljaar? Hoe staat het met de mannenjacht... nog wat potentieels tegen gekomen?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
1.90 en dan bijna van jou verliezen met handje drukken? Dat kan toch helemaal niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is ongeveer 1.90 meter, normaal postuur, hij heeft een vrij rond gezicht, donker haar, bruine ogen, en hij is de lekkerste jongen die ik ken
Dat was YoshiEscobarquote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
1.90 en dan bijna van jou verliezen met handje drukken? Dat kan toch helemaal niet.
Zelfs je UI schrikt ervanquote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
1.90 en dan bijna van jou verliezen met handje drukken? Dat kan toch helemaal niet.
Jaja het is wel potentieel voor tot aan de kerst zo ongeveer.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nog met jou lant? Nieuwe studie opgepakt dit schooljaar? Hoe staat het met de mannenjacht... nog wat potentieels tegen gekomen?
Ook heel lang, maar wat dunner, blond haar en een bril, enigszins stil in de omgang maar wel enorm gezellig en goed gezelschap op msnquote:
quote:
Hmm... met die beschrijving kan ik wel levenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook heel lang, maar wat dunner, blond haar en een bril, enigszins stil in de omgang maar wel enorm gezellig en goed gezelschap op msn
Ah gossie, voor daarna is ie niet goed genoeg meer?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jaja het is wel potentieel voor tot aan de kerst zo ongeveer.
Is het geen Eeuwige Liefde?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hehe, en na de kerst weer toe aan wat anders ofzo? Leuk, maar voor een paar maanden ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Absoluut! 1.72 hier.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:05 schreef Capstan het volgende:
Hebben we hier eigenlijk wel kleine(re) mannen?
Hahaha jij bent briljant, niets minder dan datquote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is de definitie van klein, <1.70 ? Ik voldoe er overigens niet aan hoor, ben rond de 1,80.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:05 schreef Capstan het volgende:
Hebben we hier eigenlijk wel kleine(re) mannen?
Ohquote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |