Het heb wel eens gedaan. Totally worth it.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Volgens mij wordt het poeder na een paar weken..
Dat blijft toch nooit goed, een maand..
Je gaat toch ook niet een maand niet poepenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Opsparen hè
Is het na een maand des te beter
Deze man snapt het.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... heloef zorgt er de 18e wel voor dat je dat deze maand niet gaat halen
Toch heloef???
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 secondenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... heloef zorgt er de 18e wel voor dat je dat deze maand niet gaat halen
Toch heloef???
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 seconden
Je moet altijd laag in zetten, zo is het altijd een win-win situatie.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 seconden
Ben jij mij 8 jaar geleden?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet altijd laag in zetten, zo is het altijd een win-win situatie.
Echt niet. Als je een tijd niet fapt, dan voelt die eerste keer dat je het doet en je klaarkomt juist echt kut. Raar gevoel in je ballen geeft dat... volgens mij zit er dan zoveel in, dat het er niet in 1x uitkan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef heloef het volgende:
Een maand niet rukken.
Jezus Christus wat zou ik dan lekker klaarkomen op 3 december.
Echt hoor!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
Een maand niet klaarkomen, eaaaasyy.
Klopt helemaal. Ik voel me sowieso beter dan iedereen hier in het topic en ik kijk op iedereen neer.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef Sinji het volgende:
Mrk vind ik ook irritant posten trouwens. Er is altijd een bepaalde geur van superioriteit of denigratie in zijn posts. En hij is totaal niet grappig. Maar hey, ik ken hem verder niet. En nauwelijks gevoel voor humor.
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij mij 8 jaar geleden?
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jijquote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil trouwens ook Facebook accounts van bepaalde mensen.
Van de meeste mensen waarnaar ik echt heel erg benieuwd was heb ik ze toch al wel gezien, denk ik...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil trouwens ook Facebook accounts van bepaalde mensen.
Wie?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou.
Haha... Facebook geheim houden is veel veiligerquote:Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou.
Gewoon proberen kerel. Gebruik anders voor de zekerheid durex performa.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jij
Ik zou jouw facebook best kunnen verkopen hoor...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Haha... Facebook geheim houden is veel veiliger
Pff... durf je niet... Met al die posts hier op FOK kan ik je keihard gaan chanterenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou jouw facebook best kunnen verkopen hoor...
Het is makkelijker dan dat ik dacht.... maar dat kan per meid verschillen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |