Nou ja, in zijn geval is het ook water naar de zee dragen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Schenk heeft wel eens een ban gehad en soort van verbod op deze reeks, omdat hij helemaal flipte en met best erge doodsverwensingen en soortgelijke dingen kwam.
Nou om even op beide in te gaan (firefly en Flepke) moet zeggen dat ik er prima tips uit heb gepakt hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond firefly ook wel grappig ja. Hij had nog verdomd vaak gelijk ook.
Wat er het dichtste bij komt is dat in die Irish Pub dit jaar elke vrijwilliger van onze groep kon opstaan om een one-night stand te hebben met een bepaalde meid, maar daar heb ik me toch maar niet aan gewaagdquote:Op donderdag 3 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat was dus mijn aandeel in de soap die dit topic eigenlijk is geworden... Met twee van de users gezoend en met een (de liefste jongen die er is overigens) drugs gebruikt en seks gehad.
Wat ben jij van plan bij te dragen aan het verhaal?
Dit verhaal heb je al 5 keer eerder gepost, volgens mijquote:Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou om even op beide in te gaan (firefly en Flepke) moet zeggen dat ik er prima tips uit heb gepakt hoor.
Vooral ook toen ze via PM reageerden naar mij, zeg niet dat alles mij aansprak maar afentoe zie ik wel wat, wat zou kunnen werken.
Alleen in het topic gaan ze te hard en vooral Flepke dan, denk hou het een beetje inhoudelijk, hij doet als of ie de "meester" is in versieren maar ik heb nog geen persoonlijk verhaal van hem gezien hier in het topic.
Dat staat me vooral tegen, vertel dan iets vanuit je eigen ervaring inplaats van allemaal dingen te roepen die gebaseerd zijn op wat....?
Trouwens niks persoonlijks hoor Flepke en Firefly, mag jullie prima alleen mijn mening verschild
Ja het blijft nodig denkquote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit verhaal heb je al 5 keer eerder gepost, volgens mij
Nee hoor, ik was het nog helemaal niet vergetenquote:
Truste!quote:Op donderdag 3 november 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
Nou, ik ga toch maar eens. Heb het alweer veel te laat gemaakt. Ik lees de rest morgen wel weer.
Welterusten, allen!
Hoeveel persoonlijke ervaringen heb je van mij gelezen? Niet iedereen heeft zin om zijn leven online te gooien. Niks mis mee als je dat wel doet, maar geef er niet op af als een ander dat niet doet. Ze helpen wel met tips geven en daar gaat het mijns inzien om. Ik denk dat veel mensen hier ook niet gelukkiger zouden worden van allemaal succes verhalen, dat zou veel lulliger zijn om te lezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef kree het volgende:
Nou om even op beide in te gaan (firefly en Flepke) moet zeggen dat ik er prima tips uit heb gepakt hoor.
Vooral ook toen ze via PM reageerden naar mij, zeg niet dat alles mij aansprak maar afentoe zie ik wel wat, wat zou kunnen werken.
Alleen in het topic gaan ze te hard en vooral Flepke dan, denk hou het een beetje inhoudelijk, hij doet als of ie de "meester" is in versieren maar ik heb nog geen persoonlijk verhaal van hem gezien hier in het topic.
Dat staat me vooral tegen, vertel dan iets vanuit je eigen ervaring inplaats van allemaal dingen te roepen die gebaseerd zijn op wat....?
Trouwens niks persoonlijks hoor Flepke en Firefly, mag jullie prima alleen mijn mening verschild
Nouja val ze ook niet aan, maar vooral flepke gaat wel heel lang door.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was het nog helemaal niet vergeten
hihi, je zei neukenquote:Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Persoonlijke ervaringen zijn niet de heilige graal op weg naad het Grote Neuken
Ik heb net ook weer heerlijk gepoept.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
Zojuist is er weer een enorme last van mij afgevallen en kan ik misschien voor de eerste keer in 3 nachten redelijk slapen
Geef op niemand af hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoeveel persoonlijke ervaringen heb je van mij gelezen? Niet iedereen heeft zin om zijn leven online te gooien. Niks mis mee als je dat wel doet, maar geef er niet op af als een ander dat niet doet. Ze helpen wel met tips geven en daar gaat het mijns inzien om. Ik denk dat veel mensen hier ook niet gelukkiger zouden worden van allemaal succes verhalen, dat zou veel lulliger zijn om te lezen.
Daar had ik het inderdaad over, ik wilde het niet met zoveel woorden zeggen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer heerlijk gepoept.
Edgar Davids dus weer op de trein gezet?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar had ik het inderdaad over, ik wilde het niet met zoveel woorden zeggen.
Ik had ook eerst ''gescheten'' getypt, maar dat vond ik iets té, al dekt het de lading qua beleving en opluchting wel wat meer.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar had ik het inderdaad over, ik wilde het niet met zoveel woorden zeggen.
Hier een persoonlijk verhaal/ervaring van mij:quote:Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb net ook weer heerlijk gepoept.
Daarom wil je mijn adres zeker? In de hoop dat ik een betere plee heb?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier een persoonlijk verhaal/ervaring van mij:
Ik ben sinds 1,5e week verhuisd en heb nu ook een nieuwe plee dus en die is én een beetje te hoog en de bril is ijskoud, dus de lust om lekker te schijten is me nu volledig vergaan. Ik mis mijn oude wc naast de verwarming waar ik me soms wel een half uur heerlijk kon vermaken met mijn telefoon erbij
Hmm... in japan hebben ze van die luxe wc's met brilverwarming en sproeisysteemquote:Op donderdag 3 november 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben sinds 1,5e week verhuisd en heb nu ook een nieuwe plee dus en die is én een beetje te hoog en de bril is ijskoud, dus de lust om lekker te schijten is me nu volledig vergaan. Ik mis mijn oude wc naast de verwarming waar ik me soms wel een half uur heerlijk kon vermaken met mijn telefoon erbij
Zo doe je dat dus. Nog vragenquote:Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hihi, je zei neukenNu heb ik zin
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |