abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103904128
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:

Schenk heeft wel eens een ban gehad en soort van verbod op deze reeks, omdat hij helemaal flipte en met best erge doodsverwensingen en soortgelijke dingen kwam.
Nou ja, in zijn geval is het ook water naar de zee dragen.
  donderdag 3 november 2011 @ 01:10:12 #127
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103904131
Mrk vind ik ook irritant posten trouwens. Er is altijd een bepaalde geur van superioriteit of denigratie in zijn posts. En hij is totaal niet grappig. Maar hey, ik ken hem verder niet. En nauwelijks gevoel voor humor.

Lanter kende ik voor vandaag nog niet van dit topic, maar ik mag haar nu al vanwege haar humor.
pi_103904139
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vond firefly ook wel grappig ja. Hij had nog verdomd vaak gelijk ook. :)
Nou om even op beide in te gaan (firefly en Flepke) moet zeggen dat ik er prima tips uit heb gepakt hoor.
Vooral ook toen ze via PM reageerden naar mij, zeg niet dat alles mij aansprak maar afentoe zie ik wel wat, wat zou kunnen werken.

Alleen in het topic gaan ze te hard en vooral Flepke dan, denk hou het een beetje inhoudelijk, hij doet als of ie de "meester" is in versieren maar ik heb nog geen persoonlijk verhaal van hem gezien hier in het topic.

Dat staat me vooral tegen, vertel dan iets vanuit je eigen ervaring inplaats van allemaal dingen te roepen die gebaseerd zijn op wat....?

Trouwens niks persoonlijks hoor Flepke en Firefly, mag jullie prima alleen mijn mening verschild :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 3 november 2011 @ 01:11:00 #129
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103904142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, dat was dus mijn aandeel in de soap die dit topic eigenlijk is geworden... Met twee van de users gezoend en met een (de liefste jongen die er is overigens O+ ) drugs gebruikt en seks gehad.
Wat ben jij van plan bij te dragen aan het verhaal? :P
Wat er het dichtste bij komt is dat in die Irish Pub dit jaar elke vrijwilliger van onze groep kon opstaan om een one-night stand te hebben met een bepaalde meid, maar daar heb ik me toch maar niet aan gewaagd :D , moet er niet aan denken om mijn eerste keer met zo een random persoon te hebben. Hoeft van mij niet overromantisch te zijn ofzo, daar ben ik écht niet van, maar niet met een random chick die je binnen 2 uur op straat zet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103904153
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef kree het volgende:

[..]

Nou om even op beide in te gaan (firefly en Flepke) moet zeggen dat ik er prima tips uit heb gepakt hoor.
Vooral ook toen ze via PM reageerden naar mij, zeg niet dat alles mij aansprak maar afentoe zie ik wel wat, wat zou kunnen werken.

Alleen in het topic gaan ze te hard en vooral Flepke dan, denk hou het een beetje inhoudelijk, hij doet als of ie de "meester" is in versieren maar ik heb nog geen persoonlijk verhaal van hem gezien hier in het topic.

Dat staat me vooral tegen, vertel dan iets vanuit je eigen ervaring inplaats van allemaal dingen te roepen die gebaseerd zijn op wat....?

Trouwens niks persoonlijks hoor Flepke en Firefly, mag jullie prima alleen mijn mening verschild :)
Dit verhaal heb je al 5 keer eerder gepost, volgens mij :P
pi_103904169
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit verhaal heb je al 5 keer eerder gepost, volgens mij :P
Ja het blijft nodig denk :')
We moeten van de modjes het topic zelf een beetje in de gaten houden :)
pi_103904183
Nou, ik ga toch maar eens. Heb het alweer veel te laat gemaakt. Ik lees de rest morgen wel weer.

Welterusten, allen!
pi_103904185
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:12 schreef kree het volgende:

[..]

Ja het blijft nodig denk :')
Nee hoor, ik was het nog helemaal niet vergeten :*
En wat de modjes willen, ik heb geen idee, maar vast niet dat je zielig 5 keer hetzelfde gaat posten, terwijl iedereen het gezever vindt :)
  donderdag 3 november 2011 @ 01:14:09 #134
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103904199
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
Nou, ik ga toch maar eens. Heb het alweer veel te laat gemaakt. Ik lees de rest morgen wel weer.

Welterusten, allen!
Truste!
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103904201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef kree het volgende:

Hoeveel persoonlijke ervaringen heb je van mij gelezen? Niet iedereen heeft zin om zijn leven online te gooien. Niks mis mee als je dat wel doet, maar geef er niet op af als een ander dat niet doet. Ze helpen wel met tips geven en daar gaat het mijns inzien om. Ik denk dat veel mensen hier ook niet gelukkiger zouden worden van allemaal succes verhalen, dat zou veel lulliger zijn om te lezen.
pi_103904230
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hoor, ik was het nog helemaal niet vergeten :*
Nouja val ze ook niet aan, maar vooral flepke gaat wel heel lang door.
Met zinnetjes en one liners, plaatjes enzo.

Zou liever een persoonlijke ervaring horen van hem.
En iedereen die dat gezien heeft hier in het topic..... graag een linkje.

En heb niks tegen hun hoor want ze geven best goede adviezen hoor (soms) maar wat voor de 1 werkt werkt niet voor de ander dat heb heb ik nu al gezien '_
  donderdag 3 november 2011 @ 01:20:02 #137
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103904278
Persoonlijke ervaringen zijn niet de heilige graal op weg naad het Grote Neuken
Spreading the Word
pi_103904286
Zojuist is er weer een enorme last van mij afgevallen en kan ik misschien voor de eerste keer in 3 nachten redelijk slapen :s)
pi_103904288
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Persoonlijke ervaringen zijn niet de heilige graal op weg naad het Grote Neuken
hihi, je zei neuken :@ Nu heb ik zin :7
pi_103904295
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
Zojuist is er weer een enorme last van mij afgevallen en kan ik misschien voor de eerste keer in 3 nachten redelijk slapen :s)
Ik heb net ook weer heerlijk gepoept.
Ron Paul 2012
pi_103904307
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoeveel persoonlijke ervaringen heb je van mij gelezen? Niet iedereen heeft zin om zijn leven online te gooien. Niks mis mee als je dat wel doet, maar geef er niet op af als een ander dat niet doet. Ze helpen wel met tips geven en daar gaat het mijns inzien om. Ik denk dat veel mensen hier ook niet gelukkiger zouden worden van allemaal succes verhalen, dat zou veel lulliger zijn om te lezen.
Geef op niemand af hoor.
Maar ik hecht meer waarde aan tips die ook uit de realiteit komen (en die dan ook gewoon eerlijk verteld word) als tips uit de losse lucht..

Ik heb hier alles eerlijk verteld, nou jullie weten meer van mij als van flepke denk.
En ik zeg niet dat ie fout is, maar we weten onderhand dat onze mening verschild.

Nou prima, doet niet meer af aan Flepke of Firefly want ze hebben me beiden via PM best goede tips gegeven, alleen niet alles werkt ook voor mij, dat is gewoon persoonlijkheid en principes.

Zie ze beide graag terug hoor in dit topic :)
pi_103904309
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Daar had ik het inderdaad over, ik wilde het niet met zoveel woorden zeggen.
  donderdag 3 november 2011 @ 01:22:26 #143
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103904325
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Edgar Davids dus weer op de trein gezet?
pi_103904329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik had ook eerst ''gescheten'' getypt, maar dat vond ik iets té, al dekt het de lading qua beleving en opluchting wel wat meer.
Ron Paul 2012
pi_103904334
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef Supersoep het volgende:

Hier een persoonlijk verhaal/ervaring van mij:
Ik ben sinds 1,5e week verhuisd en heb nu ook een nieuwe plee dus en die is én een beetje te hoog en de bril is ijskoud, dus de lust om lekker te schijten is me nu volledig vergaan. Ik mis mijn oude wc naast de verwarming waar ik me soms wel een half uur heerlijk kon vermaken met mijn telefoon erbij :'(
pi_103904357
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ben sinds 1,5e week verhuisd en heb nu ook een nieuwe plee dus en die is én een beetje te hoog en de bril is ijskoud, dus de lust om lekker te schijten is me nu volledig vergaan. Ik mis mijn oude wc naast de verwarming waar ik me soms wel een half uur heerlijk kon vermaken met mijn telefoon erbij :'(
Daarom wil je mijn adres zeker? In de hoop dat ik een betere plee heb?
Ron Paul 2012
pi_103904363
quote:

[..]

Hmm... in japan hebben ze van die luxe wc's met brilverwarming en sproeisysteem :P
( zullen ze in europa ook wel hebben ) Misschien moet je zo'n een laten plaatsen :D
  donderdag 3 november 2011 @ 01:24:15 #148
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103904366
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

hihi, je zei neuken :@ Nu heb ik zin :7
Zo doe je dat dus. Nog vragen *) ?
Spreading the Word
pi_103904374
Het kwam denk ik doordat ik in vier dagen 15 bananen had gegeten ;(
pi_103904390
quote:

[..]

:') dit wilde ik echt weten hahaha :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')