abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103903906
fuck al 1 uur... moet morgen om 6 op :?.... ik ga ook snel naar bed
pi_103903911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Heb je wel eens fysiek contact met de dames in je omgeving?
Ook in het geheel niet.
pi_103903924
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Die post hier toch nog steeds onder een andere naam?
Iwannabehigh/MPJ/Mrk.n

Heb ik vanaf 1-350 al ruzie mee. Tegenwoordig niet echt, allebei uitgeraasd neem ik aan.
Ron Paul 2012
pi_103903928
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Die post hier toch nog steeds onder een andere naam?
Ja.
  donderdag 3 november 2011 @ 00:59:58 #105
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103903929
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:55 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik kan best leuk contact met vrouwen hebben. Maar om wat voor reden dan ook niet op die manier, waardoor het dus inderdaad nergens toe leidt. En dat geldt voor zowel in het echte leven als op internet.
Ik vind het een beetje een onbegrijpelijk iets. Heel vroeger had ik zoveel vriendinnen (basisschool) en was ik goed met meiden, maar eigenlijk sinds het voortgezet onderwijs ben ik alleen maar met mannen om gegaan omdat ik precies geïnteresseerd ben in de typische mannen hobby's (games, voetbal etc) , hierdoor heb ik totaal geen skills opgedaan hoe met vrouwen te communiceren of om te gaan, terwijl mijn vriendengroep zeer groot is en ik mijn meeste vrienden al meer dan 8 jaar ken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103903942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:57 schreef Sinji het volgende:

[..]

En ehh, wat doe je met alle tips die hier worden aangedragen?
Aan welke tips zit je dan te denken?
pi_103903952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:59 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ook in het geheel niet.
Ok ook mijn verhaal haha 1 keer gezoend en een beetje strelen meer is er niet van gekomen :')
En dan ben je 28 voel me er wel eens kut over, maar eigenlijk is er niks mis mee :)
Do what you love, love what you do!
pi_103903956
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
Iwannabehigh/MPJ/Mrk.n

Heb ik vanaf 1-350 al ruzie mee. Tegenwoordig niet echt, allebei uitgeraasd neem ik aan.
Waarom hadden/hebben jullie ruzie?
pi_103903966
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Omdat mrk.n een irritant ventje is en supersoep eigenlijk ook, denk ik :P
pi_103903974
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik erger me snel en zijn posts hadden altijd een hoog ergernis gehalte.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

;(
Ron Paul 2012
pi_103903988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:

Gevalletje 1 irritant ventje teveel? Daar schijnen ook andere oplossingen voor te zijn, zoals een ban blijkbaar :')
pi_103903990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:59 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een onbegrijpelijk iets. Heel vroeger had ik zoveel vriendinnen (basisschool) en was ik goed met meiden, maar eigenlijk sinds het voortgezet onderwijs ben ik alleen maar met mannen om gegaan omdat ik precies geïnteresseerd ben in de typische mannen hobby's (games, voetbal etc) , hierdoor heb ik totaal geen skills opgedaan hoe met vrouwen te communiceren of om te gaan, terwijl mijn vriendengroep zeer groot is en ik mijn meeste vrienden al meer dan 8 jaar ken.
Maak er niet een te groot iets van... sinds ik met succes een meid heb weten te versieren; zijn er voor mij ook heel wat puzzelstukjes op zijn plek gevallen wat dit betreft. Ik dacht ook dat alles verneukt was en dat ik zover achter lag dat mijn achterstand nauwelijks meer goed te maken was enzo... maar dat gaat nergens over. Vaak is het een kwestie van bepaalde dingen een keer meemaken waarna je meteen voelt: dat is het dus!
pi_103904016
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gevalletje 1 irritant ventje teveel? Daar schijnen ook andere oplossingen voor te zijn, zoals een ban blijkbaar :')
Ach, ik vind ze allebei wel grappig :s)
pi_103904022
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nouja, ik moet zeggen; je kan hier heel wat neerkalken voordat je een ban krijgt hoor... al valt er over die laatste ban van firefly wellicht wat te discussieren. Ik heb hier discussies gezien die echt heel ver gingen.
  donderdag 3 november 2011 @ 01:04:43 #115
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103904027
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:59 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ook in het geheel niet.
Om te beginnen hiermee. Fysiek contact moet uiteindelijk natuurlijk aanvoelen voor beiden. Als je hier te lang mee wacht dan kan de romantische spanning als sneeuw voor de hete katwijkse zon verdwijnen. Bovendien als je elkaar nog nooit hebt aangeraakt en je wilt gaan voor die zoen.. dan is dat een behoorlijke drempel voor beiden.
pi_103904034
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:

Ach, ik vind ze allebei wel grappig :s)
Dat vond ik ook van firefly. Blijkbaar verschillen smaken :)
  donderdag 3 november 2011 @ 01:05:52 #117
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103904052
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Check dit topic, ik was toen nog Edarr :')
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijd
Haha, geweldig zo een meeting met die nasleep, wel een NSB'er zeg die vriendin van je die dat soort dingen aan ouders doorlullen, hoe je onnodig gezeik kan veroorzaken.....

Ik ben zelf al een tijdje actief op een voetbalforum en daar ga ik jaarlijks naar de Feyenoord meeting, dat blijft gewoon één van de vetste dagen in het jaar. Met een groep mensen die je amper kent (na de meeting uiteraard beter), heel de dag zuipen, voetbal kijken, en slap lullen over van alles en nog wat. En dan een dag later lezen waar iedereen die avond geëindigd is wil ook nog wel eens komisch zijn. Zo was er eens iemand uit de Irish Pub gegooid omdat hij te vieze scheten liet in de Irish Pub, te hilarisch gewoon als je daar bij bent.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103904055
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:05 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat vond ik ook van firefly. Blijkbaar verschillen smaken :)
Ik vond firefly ook wel grappig ja. Hij had nog verdomd vaak gelijk ook. :)
pi_103904063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:04 schreef Axel1988 het volgende:

Nouja, ik moet zeggen; je kan hier heel wat neerkalken voordat je een ban krijgt hoor... al valt er over die laatste ban van firefly wellicht wat te discussieren. Ik heb hier discussies gezien die echt heel ver gingen.
Sommigen krijgen om werkelijk niks een ban. Terwijl anderen alles kunnen doen en zeggen (Schenkstroop bijv) en nooit gebanned worden.
pi_103904070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:04 schreef Sinji het volgende:

[..]

Om te beginnen hiermee. Fysiek contact moet uiteindelijk natuurlijk aanvoelen voor beiden. Als je hier te lang mee wacht dan kan de romantische spanning als sneeuw voor de hete katwijkse zon verdwijnen. Bovendien als je elkaar nog nooit hebt aangeraakt en je wilt gaan voor die zoen.. dan is dat een behoorlijke drempel voor beiden.
Ik ontmoet toch al nooit vrouwen waarmee ik een romantische spanning heb, dus aanraken zit er dan ook niet in :P
pi_103904078
*i'm out; truste!
pi_103904083
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef Axel1988 het volgende:
*i'm out; truste!
Welterusten!
pi_103904087
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ga in mijn bedje liggen :@

:@ :@
Oh ben je al weg nu? Slaap lekker hoor lieverd.
Ron Paul 2012
pi_103904112
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Sommigen krijgen om werkelijk niks een ban. Terwijl anderen alles kunnen doen en zeggen (Schenkstroop bijv) en nooit gebanned worden.
Schenk heeft wel eens een ban gehad en soort van verbod op deze reeks, omdat hij helemaal flipte en met best erge doodsverwensingen en soortgelijke dingen kwam.
pi_103904113
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:05 schreef Keyos het volgende:

[..]

Haha, geweldig zo een meeting met die nasleep, wel een NSB'er zeg die vriendin van je die dat soort dingen aan ouders doorlullen, hoe je onnodig gezeik kan veroorzaken.....

Ik ben zelf al een tijdje actief op een voetbalforum en daar ga ik jaarlijks naar de Feyenoord meeting, dat blijft gewoon één van de vetste dagen in het jaar. Met een groep mensen die je amper kent (na de meeting uiteraard beter), heel de dag zuipen, voetbal kijken, en slap lullen over van alles en nog wat. En dan een dag later lezen waar iedereen die avond geëindigd is wil ook nog wel eens komisch zijn. Zo was er eens iemand uit de Irish Pub gegooid omdat hij te vieze scheten liet in de Irish Pub, te hilarisch gewoon als je daar bij bent.
Nou ja, dat was dus mijn aandeel in de soap die dit topic eigenlijk is geworden... Met twee van de users gezoend en met een (de liefste jongen die er is overigens O+ ) drugs gebruikt en seks gehad.
Wat ben jij van plan bij te dragen aan het verhaal? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')