Ik wil mijn facebook best met je ruilen hoor, jij had toch dat drugscartel?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:36 schreef Strani het volgende:
Wees gegroet lieve mensen. Zijn we Facebooken aan het uitwisselen?
De eerste 100 topics zijn zowat legendarisch wat mij betreft. Veel drama en ruzie. Dat gedoe met Flepke en Firefly is er niks bij.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, het is best goed vermaak af en toe hoor
En door sommige ben ik maar gewoon heen gescrolld, maar ik vond dat ik me toch in de geschiedenis van het topic moest inlezen
Jazeker! Ik stuur je direct de prijslijst op Facebook. Leuk profiel trouwens!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil mijn facebook best met je ruilen hoor, jij had toch dat drugscartel?
Check je PM
Waren die ruzies met Halcon toen ook al?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De eerste 100 topics zijn zowat legendarisch wat mij betreft. Veel drama en ruzie. Dat gedoe met Flepke en Firefly is er niks bij.
Klopt, het zou verplicht leesvoer moeten worden voor de nieuwe posters hier. Hilarisch soms.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De eerste 100 topics zijn zowat legendarisch wat mij betreft. Veel drama en ruzie. Dat gedoe met Flepke en Firefly is er niks bij.
Volgens mij was dat in 100-200. Ook wel aardig ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waren die ruzies met Halcon toen ook al?
Mee eensquote:Op donderdag 3 november 2011 00:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sukkel!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:40 schreef Strani het volgende:
Ruziën op FOK! en dat nog serieus nemen ook.. ja dan moeten er inderdaad mensen aan de man/vrouw.
200 topics doorbladeren is zo gepiept, no problemo.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mee eens. Mocht ik er een keer tijd voor hebben (tijdens een flinke griep oid); dan ga ik nog een keer wat topics teruglezen denk ik. Nostalgie
Wat dan joh?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het begon goed te lopen als reeks ergens in januari/februari volgens mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:41 schreef Sinji het volgende:
Wanneer is deze reeks begonnen? Maakt me wel nieuwschierig
Haha maar ik trapte er wel bijna in hoor, er kwam zelfs nog wat backspacen aan te pasquote:Op donderdag 3 november 2011 00:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja kijk, daar is dus geen plezier aan te beleven zo.
volgens mij december vorig jaar... of anders januari dit jaar... ik haakte in april in bij topic 50 ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:41 schreef Sinji het volgende:
Wanneer is deze reeks begonnen? Maakt me wel nieuwschierig
Ik ben nog best wel nieuw, vanaf deel 260 pas dacht ikquote:Op donderdag 3 november 2011 00:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
volgens mij december vorig jaar... of anders januari dit jaar... ik haakte in april in bij topic 50 ofzo.
Veel gedoe met de moderators ook omdat we ons bestaansrecht als reeks moesten blijven verdedigen.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:42 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat dan joh?
Ik weet nog dat t allereerste topic ongeveer voor die Richard werd opgericht en dat ik dacht dit gaat alleen maar over hem ik ben weg. 350 topics later kwam ik terug
Het is dat ik sinds deze week iets actiever ben geworden op FOK, volgens mij heb ik de meest uiteenlopende ruzies gemist?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
volgens mij december vorig jaar... of anders januari dit jaar... ik haakte in april in bij topic 50 ofzo.
Ik postte voor het eerst in deel 157, maar toen kwam ik nog niet iedere dag op z'n minst goedenavond zeggenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog best wel nieuw, vanaf deel 260 pas dacht ik
Haha... ja, dat vriendelijk aanspreken dat houdt je hoogstens een paar topics vol en dan voel je dat het totaal zinloos is. Altijd maar weer "ik ben lelijk"-posts en geen progressie.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Veel gedoe met de moderators ook omdat we ons bestaansrecht als reeks moesten blijven verdedigen.Nu zijn ze hier nauwelijks meer te zien.
Richard domineerde vaak negatief de gespreksonderwerpen, maar het luchtte wel op om soms flink tegen hem tekeer te gaan, en tegen al diegenen die hem juist vriendelijk wilden aanspreken.
In elk geval wel een hoop drama dat me soms behoorlijk heeft doen lachenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is dat ik sinds deze week iets actiever ben geworden op FOK, volgens mij heb ik de meest uiteenlopende ruzies gemist?
Richard was een benzin/Schenkstroop factor 50.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
Richard was de oorspronkelijke benzin.. ?
Ja ik weet nog dat die gast echt ontiegelijk kon zeuren over zn uiterlijk, en toen postte ie fotos en viel t reuze mee. Maar ik had nooit gedacht dat er 400 topics volgeramd zouden worden. Maargoed, dr zijn erbij die de hele nacht doorposten dusdan gaat het hardquote:Op donderdag 3 november 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Veel gedoe met de moderators ook omdat we ons bestaansrecht als reeks moesten blijven verdedigen.Nu zijn ze hier nauwelijks meer te zien.
Richard domineerde vaak negatief de gespreksonderwerpen, maar het luchtte wel op om soms flink tegen hem tekeer te gaan, en tegen al diegenen die hem juist vriendelijk wilden aanspreken.
Wordt nog gezellig hier haha.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik postte voor het eerst in deel 157, maar toen kwam ik nog niet iedere dag op z'n minst goedenavond zeggen
Ik moet mij er heel erg schuldig aan maken dat gevoelig ben voor leedvermaak dus daar had ik wel bij willen zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval wel een hoop drama dat me soms behoorlijk heeft doen lachen
Hoewel ik me zelf ook schuldig heb gemaakt aan drama verkondigen in deze reeks
Heb jij progressie gemaakt in de tussentijd?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik postte voor het eerst in deel 157, maar toen kwam ik nog niet iedere dag op z'n minst goedenavond zeggen
Totaal niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb jij progressie gemaakt in de tussentijd?
Check dit topic, ik was toen nog Edarrquote:Op donderdag 3 november 2011 00:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik moet mij er heel erg schuldig aan maken dat gevoelig ben voor leedvermaak dus daar had ik wel bij willen zijn
In het begin meer met Richard en Iwannabehigh inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in 100-200. Ook wel aardig ja.
Nohh, zelfmedelijden van Benzin is daar niets bij.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
Richard was de oorspronkelijke benzin.. ?
Naja, ligt met name aan de manier van uiten denk ik. Denk dat hun situaties niet echt fundamenteel verschillen; al had hij wel dat absurde idee dat hij echt lelijk was; terwijl dat best mee viel. Ik vond zelf die hele verhalen van Mlig waarin hij zijn gesprekken met hoeren postte eigenlijk nog wel het meest verbazingwekkend.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Richard was een benzin/Schenkstroop factor 50.
Hoe komt het? Leef je ook in een echte mannenwereld, of heb je wel regelmatig contact met vrouwen maar leidt het nergens toe?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:
Wat?!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, ligt met name aan de manier van uiten denk ik. Denk dat hun situaties niet echt fundamenteel verschillen; al had hij wel dat absurde idee dat hij echt lelijk was; terwijl dat best mee viel. Ik vond zelf die hele verhalen van Mlig waarin hij zijn gesprekken met hoeren postte eigenlijk nog wel het meest verbazingwekkend.
Ik lig al een paar uur in bed.quote:
Ik kan best leuk contact met vrouwen hebben. Maar om wat voor reden dan ook niet op die manier, waardoor het dus inderdaad nergens toe leidt. En dat geldt voor zowel in het echte leven als op internet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoe komt het? Leef je ook in een echte mannenwereld, of heb je wel regelmatig contact met vrouwen maar leidt het nergens toe?
Daar zijn ook andere topics van geopend door hemzelf. Makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:54 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat?!
Doe eens een topicnummer?
En ehh, wat doe je met alle tips die hier worden aangedragen?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan best leuk contact met vrouwen hebben. Maar om wat voor reden dan ook niet op die manier, waardoor het dus inderdaad nergens toe leidt. En dat geldt voor zowel in het echte leven als op internet.
Dan zal ik morgen eens zoeken, want ik ga nu me bed in. Truste!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zijn ook andere topics van geopend door hemzelf. Makkelijk te vinden.
Heb je wel eens fysiek contact met de dames in je omgeving?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan best leuk contact met vrouwen hebben. Maar om wat voor reden dan ook niet op die manier, waardoor het dus inderdaad nergens toe leidt. En dat geldt voor zowel in het echte leven als op internet.
Die post hier toch nog steeds onder een andere naam?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
In het begin meer met Richard en Iwannabehigh inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |