Als ik haar moet geloven is het de Vanessa Carlton met a 1000 miles, kind of love.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige wil ik zo ontzettend hard doen.
Ik denk van mezelf wel eens dat ik nooit volwassen zal wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kijk, met jullie verschil kan het nog, maar je zult merken dat je op het hoger onderwijs snel een stuk volwassener gaat worden, ben echt in de 4 jaar dat ik meeloop op het HBO compleet veranderd onbewust. Als er iemand dan aankomt met "straks so duits, en dan dit , en dat, en dit, en dat" heb ik helemaal geen behoefte daarin geinteresseerd te zijn.
Als hij er is, eerst koppie koffie doen met mams of naar boven und JETZT!?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
Heb je al een cadeau?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
Ik ga naar hem toequote:Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als hij er is, eerst koppie koffie doen met mams of naar boven und JETZT!?
Geeft niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef Sinji het volgende:
Shit, ik wou kaneelstickie qouten. Darn phoon
3 uurtjes trein en dan knallen, begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga naar hem toe
Hij gaat zijn ouders proberen over te halen niet mee te hoeven op familiebezoek, volgens mij.
En dan
Zou wat zijn als je op die leeftijd nog verplicht mee moet naar je familie, of ligt aan mij en heb ik te makkelijke ouders gehad? Als ouder zou ik zeggen van:"gun die jongen zijn bonusround".quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga naar hem toe
Hij gaat zijn ouders proberen over te halen niet mee te hoeven op familiebezoek, volgens mij.
En dan
Zoiets jaquote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Sephael het volgende:
[..]
3 uurtjes trein en dan knallen, begrijp ik dat goed?
goed om te lezen, idd.hoopvol. Maar waar sta je nu dan als ik vragen mag? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ff de OP gelezen; best heftig man. Misschien om je wat hoop te geven. Ik ben ook 23 en had tot een paar weken geleden eigenlijk nog nooit iemand versierd; nog nooit seks gehad en slechts een enkele date, welke over het algemeen ook voor geen meter liepen. Eerste helft van dit jaar heb ik ook last gehad van een depressie en ik dacht ook dat ik nooit meer iemand zou gaan vinden. Ik had nooit gedacht dat ik een half jaartje later zou staan waar ik nu sta; maar het kan dus wel degelijk omslaan. Hoop blijven houden!
Zijn ouders hebben me nog nooit gezien enzo, weet niet of ze hem wel alleen in huis willen laten blijven met een 'vreemde'quote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je op die leeftijd nog verplicht mee moet naar je familie, of ligt aan mij en heb ik te makkelijke ouders gehad? Als ouder zou ik zeggen van:"gun die jongen zijn bonusround".
By being a baws.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
goed om te lezen, idd.hoopvol. Maar waar sta je nu dan als ik vragen mag? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Een vreemde meid, ik denk dat papa mama wel mee sleept.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben me nog nooit gezien enzo, weet niet of ze hem wel alleen in huis willen laten blijven met een 'vreemde'
Ahhh, dus het is heel sneaky allemaal, kinky!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben me nog nooit gezien enzo, weet niet of ze hem wel alleen in huis willen laten blijven met een 'vreemde'
Het was nogal stiekem eerst jaquote:Op donderdag 3 november 2011 14:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ahhh, dus het is heel sneaky allemaal, kinky!
Geef hem een birthday-job, if you know what I mean.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef hem wel de belofte dat hij nog een keer wiet van me krijgt ofzo
Ik heb geen idee, beschrijf eens?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef hem een birthday-job, if you know what I mean.
Het was zeker een probleem geworden door het blowen? Lijkt me vreemd als je om andere redenen ruzie krijgt met ouders.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was nogal stiekem eerst ja
Toen met mijn ouders en zijn ouders allebei ruzie gehad, en nu moet het allemaal nog een beetje normaliseren
Misschien zijn de ouders wel uber-gristelijk en zijn ze bang dat hun zoon de duivelse verleiding in de vorm van een Loka niet kan weerstaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je op die leeftijd nog verplicht mee moet naar je familie, of ligt aan mij en heb ik te makkelijke ouders gehad? Als ouder zou ik zeggen van:"gun die jongen zijn bonusround".
Waarom zou je ruzie hebben om een relatie tussen 2 even oude kinderne?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was nogal stiekem eerst ja
Toen met mijn ouders en zijn ouders allebei ruzie gehad, en nu moet het allemaal nog een beetje normaliseren
Nee, door XTCquote:Op donderdag 3 november 2011 14:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het was zeker een probleem geworden door het blowen? Lijkt me vreemd als je om andere redenen ruzie krijgt met ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |