Verdomme, ik hou van je.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fappen op school, hmm, dat heb ik nog nooit gedaan.
Helaas.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook al gefaald hoor
Te laat.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, het is no fap november!
Een Zweedse van rond de 1.60 meter en 21 jaar. Zandloperfiguur.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ga naar Ikea, kan ik nog iets voor iemand meenemen?
Printer aangesloten op WiFi zekerquote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Te laat.
Tevens, het is ging dus over de uitvinding van het internet. Nu doet de printer het niet.
Als je bij de tweede korting krijgt, wil ik er ook wel een.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een Zweedse van rond de 1.60 meter en 21 jaar. Zandloperfiguur.
Nee, dat denk ik niet. Daar is ze niet het type voor, en ik denk dat ik dat viavia wel zou horen. Maar inderdaad, dat heb ik ook gevraagd, waarom ze niet wilde proberen om er samen aan te werken. Antwoord was omdat ze dacht dat dat 'gevoel' ook niet meer terug zou komen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Weet je of ze een nieuwe gozer heeft of daar mee bezig is? Ze nam je relatie wss niet zo serieus, anders doe je er nog alles aan om te kijken of het gevoel veranderd lijkt me.
Die van mij mag ook plat zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat is best wel een groot verschil ookquote:Op donderdag 3 november 2011 14:00 schreef Sephael het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Daar is ze niet het type voor, en ik denk dat ik dat viavia wel zou horen. Maar inderdaad, dat heb ik ook gevraagd, waarom ze niet wilde proberen om er samen aan te werken. Antwoord was omdat ze dacht dat dat 'gevoel' ook niet meer terug zou komen.
Nu hou ik het er maar op dat ze gewoon te jong is en dat we daardoor anders over dingen denken. (Zij is 16, ik 21)
Cup C met geverfd rood of zwart haar, dan mag je hem hier per UPS afleveren.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is best wel een groot verschil ook
Graag 1 van deze maar een centimetertje of 10 groter.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
16-jarigenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
Looool 16. Die zijn wispelturiger dan de staart van mijn hond. Daar begin je toch geen relatie mee man. Sorry to be James Blunt
Ik vraag mij altijd af, hoe kan zo een relatie tussen een student en een middelbare scholier nou werken? Ik kan mij niet voorstellen dat het met mij en iemand onder de 18 gaat werken. Doe dan maar een uni studente met brainz.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is best wel een groot verschil ook
Beetje blunt mag af en toe wel, kan er wel om lachen. Legt de oorzaak ook lekker buiten mijzelfquote:Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
Looool 16. Die zijn wispelturiger dan de staart van mijn hond. Daar begin je toch geen relatie mee man. Sorry to be James Blunt
Ik heb een relatie met een middelbare scholierquote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af, hoe kan zo een relatie tussen een student en een middelbare scholier nou werken? Ik kan mij niet voorstellen dat het met mij en iemand onder de 18 gaat werken. Doe dan maar een uni studente met brainz.
Sterker nog, ik ben inmiddels student af met mn HBO-diplomaatje.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af, hoe kan zo een relatie tussen een student en een middelbare scholier nou werken? Ik kan mij niet voorstellen dat het met mij en iemand onder de 18 gaat werken. Doe dan maar een uni studente met brainz.
Sommige wil ik zo ontzettend hard doen.quote:
Jullie wonen ver van elkaar toch? Is het Zeeland-Groningen, of is het iets handelbaarder?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een middelbare scholier![]()
Maar ik ben ook nog maar net begonnen op de uni, ik zit nog wel in die belevingswereld
Kijk, met jullie verschil kan het nog, maar je zult merken dat je op het hoger onderwijs snel een stuk volwassener gaat worden, ben echt in de 4 jaar dat ik meeloop op het HBO compleet veranderd onbewust. Als er iemand dan aankomt met "straks so duits, en dan dit , en dat, en dit, en dat" heb ik helemaal geen behoefte daarin geinteresseerd te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een middelbare scholier![]()
Maar ik ben ook nog maar net begonnen op de uni, ik zit nog wel in die belevingswereld
Brabant-Twente, drie uur treinenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie wonen ver van elkaar toch? Is het Zeeland-Groningen, of is het iets handelbaarder?
Ik doe het echt.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige wil ik zo ontzettend hard doen.
Nee wrijf het er anders in.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |