Rot voor je, moet echt een kutgevoel zijn, ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Sephael het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik het vooral moeilijk met het feit dat mijn vriendin het een paar weekjes geleden heeft uit gemaakt.En na die paar weekjes ben ik nog niet echt aan versieren toe. Maar ik ga ook moeite krijgen met versieren denk ik, ja.
Edit: Ex-vriendin dus..
Is het psychose meisje verhaalquote:Op donderdag 3 november 2011 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedzo Kree!
Waarom is het niet meer geworden?
Ik vond de mijne invloedrijker.quote:
Welkom bij de club kerel.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Sephael het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik het vooral moeilijk met het feit dat mijn vriendin het een paar weekjes geleden heeft uit gemaakt.En na die paar weekjes ben ik nog niet echt aan versieren toe. Maar ik ga ook moeite krijgen met versieren denk ik, ja.
Edit: Ex-vriendin dus..
“Illusion is the first of all pleasures.”quote:Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat leef je toch in een illusie, Heloef.
Het smintje vergeten probably.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedzo Kree!
Waarom is het niet meer geworden?
Bewijs dat maar eens!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat het jouw kloon is.
"I reject your reality and substitute it for my own." - heloefquote:Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
“Illusion is the first of all pleasures.”
Nee joh, ik ben geweldig.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat leef je toch in een illusie, Heloef.
Niet zo lang, kleine 3 maanden. Maar het is erg verwarrend omdat ik met langere relaties (3 jaar, 1 jaar) minder moeite had toen het uit was. Of in ieder geval werd het beter na een paar weekjes. Nu wil ik haar nog steeds terug en mis ik haar nog net zo erg als een paar weken terug. Ik kan het nog niet echt afsluiten en verwerken zeg maar.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rot voor je, moet echt een kutgevoel zijn, ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt...![]()
Hoe lang hadden jullie al een relatie?
Dank jequote:
Waarom is het uitgegaan?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:48 schreef Sephael het volgende:
[..]
Niet zo lang, kleine 3 maanden. Maar het is erg verwarrend omdat ik met langere relaties (3 jaar, 1 jaar) minder moeite had toen het uit was. Of in ieder geval werd het beter na een paar weekjes. Nu wil ik haar nog steeds terug en mis ik haar nog net zo erg als een paar weken terug. Ik kan het nog niet echt afsluiten en verwerken zeg maar.
[..]
Dank je
Tja, de precieze reden zou ik ook wel is willen weten. Het was een paar maanden heel erg leuk samen waarna het een weekje wat minder ging. Vervolgens zegt zij, naar aanleiding van die week, het gevoel is een beetje weg, dus ik wil er mee stoppen.quote:
Fappen op school, hmm, dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, het is no fap november!
Oh god dat meen je niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, het is no fap november!
Weet je of ze een nieuwe gozer heeft of daar mee bezig is? Ze nam je relatie wss niet zo serieus, anders doe je er nog alles aan om te kijken of het gevoel veranderd lijkt me.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:53 schreef Sephael het volgende:
[..]
Tja, de precieze reden zou ik ook wel is willen weten. Het was een paar maanden heel erg leuk samen waarna het een weekje wat minder ging. Vervolgens zegt zij, naar aanleiding van die week, het gevoel is een beetje weg, dus ik wil er mee stoppen.
Ik kan niet begrijpen dat dat 'gevoel' in een weekje helemaal weg is en niet meer terug kan komen. Daar heb ik haar naar gevraagd, maar dat kan ze niet uitleggen. Uiteindelijk ben ik maar gestopt met doorvragen wat af en toe kan ik nogal over dingen door zeuren en daar wordt het niet beter van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |