quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef Fannetje het volgende:
Hier ook een ziekig kindje. Snipverkouden en al een week aan de diarree.
Vannacht was echt the night from hell. Ze heeft gehuild van 22.00 tot 4.00 en toen heeft ze vanaf 5.00 naast me in bed liggen draaien. Ik ben gesloopt...
En zelf ben ik ook niet echt top. Ook aan de diarree en een ontstoken oog, bwuh.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je net zo enthousiast gaat zijn.
Dikke knuffel voor alle ziekies.![]()
* Spewey klopt even af, al een week geen snotneuzen gepoetst
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef pessie het volgende:
Cooki, Nathan vind pap echt vies, dat ie vanochtend pas na 5 happen brinta er de brui aan gaf vond ik al verbazingwekkend. Morgenochtend weer een kans. Vanavond wel goed gegeten, pasta uiteraard.
Wat een zieke kindjes inderdaad! Volgens een vriendin zijn kindjes gemiddeld 10 keer per jaar ziek dus elke 5 weken zou dan wel normaal zijn. Een andere vriendin heeft 2 kinderen en van vorig jaar oktober tot juni dit jaar hadden ze geen hele week waarin geen van de kinderen ziek was. Volgens de huisarts hoorde dat er allemaal bij.
Fan wat een rotnacht!
dat ja, als je snotneuzen mee telt, dan kom ik nog wel ergens, maar anders niet heur..quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Orea het volgende:
10 keer per jaarwow dat is hier echt helemaal niet het geval.. verre van.. ik vind het wel erg veel klinken... rekenen ze daar dan ook een snotneus of iets bij?
Dit. Het was weer 3 uur en 5:30uquote:
Ja even wel, leuke "opdracht" wat ik grotendeels buiten werktijd even moest fixen. Dus naast de 8 uur werk voor mijn werkgever nog eens zo'n 3 uur per dag thuis voor iemand anders. En mn vrije dag ook dus en een deel van de zaterdag. Maar vandaag was de opleverdatum en ben ik ook klaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef Solagratia het volgende:
Hier was het kwart over 6. Dus om 7 uur weer teruggelegd en toen heeft ze nog tot kwart voor 9 geslapen. Toen was ze ook heel vrolijk wakker en nu ligt ze er alweer in.
Dat combineren is leuk he Tico! Zo liep Amy met een fles en een bekertje te sjouwen en dat deed ze alsof ze met de fles melk in het bekertje schonk en daarna gaf ze het bekertje aan mij. Knap kindIk vind het zo leuk om te zien hoe ze de wereld ontdekt. Het gaat zo hard allemaal, maar ik geniet er (eindelijk) echt van.
Heb je het zo druk met je werk Tico?
geef m op voor de band.!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een kleine klapjosti
Als ie met zn megablocks speelt en hij ze opstapelt gaat ie klappen met roept jaaaaaa![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een kleine klapjosti
Als ie met zn megablocks speelt en hij ze opstapelt gaat ie klappen met roept jaaaaaa![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef simmu het volgende:
mijnes alstie raak gooit (auw)
hij klapt veel te vaak
Misschien is missen moeilijker?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef simmu het volgende:
mijnes alstie raak gooit (auw)
hij klapt veel te vaak
zo dik ben ik nou ook weer niet hoorquote:
quote:
Met aan iedere hand een kind spat je nog meer uit elkaar van liefde en trots!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en nog.iets, mijn kind kan springenen kont als ie mn hand vast heeft ook los van de grond
maar springen is helemaal hip. Hij snapt ook als k tegen m zeg ga maar springen
![]()
En vandaag liepen we in t dorp, floris aan mn hand
Echt een groter geluk bestaat er dan eigenlijk niet
Dat geloof ik graag!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Met aan iedere hand een kind spat je nog meer uit elkaar van liefde en trots!![]()
![]()
en eenvoor springende floris
simmuArme jij
Lopende schietschijf
wordt zijn zus ook belaagd?
orea, dat klinkt erg eng idd.Ga je haar wakker maken vannacht, kijken of ze alert is?
Reilain, precies? ff rekenen, 8 jaar, 4 maanden en 9 dagenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Reilain het volgende:
Hoeveel zit er nu trouwens precies tussen jou mannen cooki??
Als er hier ooit een 2de komt willen we aardig wat verschil...
Hier eenzelfde 'dilemma'. Geen plek voor een tweede, maar ik wil hier eigenlijk niet weg. Veel te fijn plekjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Reilain het volgende:
Sowieso past een 2de hier niet... Arme kind zou in de kast moeten slapen...
Maar ook voelen we nu heel compleet met z'n 3tjes.. wellicht is het gewoon echt goed zo..
Maar ik durf ook zeker niet zomaar 'nooit' te zeggen... Heb ook wel een aardig goed gevoel bij een flink verschil... (Minimaal 5 jaar)
Oona naar school.. uk in bed, Oona extra aandacht.... Minder zwaar omdat Oona dan een stuk zelfstandiger is, en een heel bijzondere ervaring voor haar...
Ik heb hetzelfde, al lijkt mij een leeftijdsverschil van 3 of 4 jaar ook wel primaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Reilain het volgende:
Oona naar school.. uk in bed, Oona extra aandacht.... Minder zwaar omdat Oona dan een stuk zelfstandiger is, en een heel bijzondere ervaring voor haar...
Hoe oud is Emma precies?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Keshet het volgende:
CP, ik zou volgens mij nog moeite hebben met die puzzel!![]()
Ik heb geen idee wat 'normaal' is maar Emma kan dat niveau echt nog niet aan in ieder geval.
Maar ze kan wel koppeltjeduikelen.
Ik ga ook voor de drie jaarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, al lijkt mij een leeftijdsverschil van 3 of 4 jaar ook wel primaMaar in ieder geval komt er hier binnen nu en twee jaar ook geen tweede!
CP, wat knap zeg. Anne stopt puzzelstukjes volgens mij alleen nog maar in haar mond![]()
Maar ze kan wel de rondjes van de vormenstoof in het juiste gat stoppen
Haha, het was niet bedoeld als opschepperig ofzo hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cooki het volgende:
Nee, dat is niet normaal, CrazyPrincess,je Truusje is heul knap!
![]()
Keshet: ook al zo'n bijzonder iets, daar heeft mn oudste 4 jaar mee gewacht![]()
Reilain, ik denk ook dat t fijn kan zijn als de tweede een stuk jonger is, maar iedere situatie is zo persoonlijkals ik zou mogen kiezen, dan was ik voor leeftijdsverschil van 4 jaar gegaan, maja... t loopt zoals t loopt he
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Fannetje het volgende:
De rondjes doet ze helemaal zelf. En daarna probeert ze de vierkanten, driehoeken en sterren ook door datzelfde gat te duwen
Ja, da's natuurlijk lastig in jullie geval. Hoe 'beoordelen' jullie dat eigenlijk qua ontwikkeling? Houden jullie zelf de 17 maanden aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.
Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.
Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Cooki het volgende:
hey CP het is echt knap heur!
![]()
![]()
is toch iets om trots op te zijn! nix opschepperigs joh
jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach ja, zo heeft elk kind wel wat he?
<knipperdeknip>
Ze doet wel heel schattig dieren na. Als ze het puzzelstukje met het paard uit de doos pakt doet ze al vanzelf 'hiiiiiiiiiiiiiii'. En als ze het konijn pakt dan gaat ze sniffen met d'r neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardjes modus
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, en kijk vooral naar wat kinderen wél kunnen, geeft n kind n fijn en goed gevoel
Ik moedig ook lekker alles aan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardjes modusZe hebben de rest van hun leven nog om zich te realiseren dat ze niet alles kunnen
![]()
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speeltquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Fee-nix het volgende:
Sorry meiden... ik meld me toch maar weer even af hier. (Niet nodig, ik weet het... maargoed) Ik hou het echt helemaal niet bij allemaal. Jullie gaan zo ontzettend snel en ik heb ook al moeite om Z&G bij te houden af en toe. Dus helaas... T was leuk geprobeerd.
Ik las nog wel even het verhaal van Orea net.... lijkt me heel eng! Gelukkig ging het vanzelf weer beter.
Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik voel me altijd zo schuldig als ik niet op iedereen reageer...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speelt
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
Ik heb er nog een paar in de categorie: 'Huu, wat zei ze?'
Lielielie = alsjeblieft
Peepah = ipad
Rijen! = file
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Orea het volgende:
Wat cp zegt gewoon af en toe binnen stuiteren joh Fee!
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou vooruit, dan meld ik me niet helemaal af
.
Zo doe ik het ook hoor Fee-nix, gewoon af en toe meekletsenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speelt
Lief! Jesper doet tegenwoordig de poes na. Maar het klinkt meer als een wolfjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
CP, we houden 't gemiddelde een beetje aan nu. Elk jaar dat ze ouder wordt zou ze 1 maand achterstand ingelopen moeten hebben. Volgens mijn zeer ondeskundige mening loopt ze wat dat betreft prima op schema.
Lielielie
Peepah
Rijen!
Nu dus 18 maanden eigenlijk. Maar goed, het blijft lastig, want met sommige dingen zal ze, met als andere kinderen, sneller zijn dan met andere.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
CP, we houden 't gemiddelde een beetje aan nu. Elk jaar dat ze ouder wordt zou ze 1 maand achterstand ingelopen moeten hebben. Volgens mijn zeer ondeskundige mening loopt ze wat dat betreft prima op schema.
Lielielie
Peepah
Rijen!
Foutje, verkeerde accountquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Forno het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook hoor Fee-nix, gewoon af en toe meekletsen
Ik ook wel, maar denk dat de meesten het wel begrijpen. We hebben het allemaal druk hequote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik voel me altijd zo schuldig als ik niet op iedereen reageer...
De poes is hier 'pies' of 'pssssjjjjj'quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Lief! Jesper doet tegenwoordig de poes na. Maar het klinkt meer als een wolfje. Soort van 'hauauauauauauauwwww' Superschattig.
Lielielie hebben we hier ook! Hier betekent het spinquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
Lielielie
Peepah
Rijen!
Die eerstequote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Keshet het volgende:
0 goed inderdaad!
Lielielie = Kielekielekiele. En dan op een meter afstand van d'r slachtoffer staan en zelf de slappe lach krijgen.![]()
Peepah = Pepernoot.
Rijen! = Fietsen. En ook te interpreteren als: 'Mama, fiets nou eens door!'
Ja dat is wel zo. Maar dit topic gaat snel! Man, man! En ik wil gewoon niet de hele dag achter de pc geplakt zitten, hehehe.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar denk dat de meesten het wel begrijpen. We hebben het allemaal druk he
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze volgen allemaal hun eigen lijntje
Ik begin er nu pas echt een beetje over te denken nu ze overdag eindelijk een normaal slaapje doetquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Mereltje het volgende:
Hier wel bewust gekozen om redelijk snel te beginnen met de tweede. Ze komen bij elkaar op de kamer, later kunnen ze fijn met elkaar spelen. Het is ook een gevoel gewoon *rammeldebammel*
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Mereltje het volgende:
Hier wel bewust gekozen om redelijk snel te beginnen met de tweede. Ze komen bij elkaar op de kamer, later kunnen ze fijn met elkaar spelen. Het is ook een gevoel gewoon *rammeldebammel*
/persoonlijke fristi frustratiemodus:quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Mereltje het volgende:
Tuurlijk moet het dan ook net lukkenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Cooki het volgende:
[..]
/persoonlijke fristi frustratiemodus:
t moet ook wel lukken he...ik had ze ook heul graag dichter op elkaar gehad...
/einde fristi modus
en nu is ie er, ons tweede prinsje
ze spelen leuk samen en ook apart
![]()
t is broederliefde* Cooki = gelukkig!
Eet ze wel yoghurt? Lepeltje zemelen en wat fruit erin? Eventueel door de blender gehaald?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef kitty_hello het volgende:
Wat leuk al die kletsende kindertjes
Wat geven jullie je kind als ontbijt/lunch? Mn kleine wilt geen brood meer eten en ze is nooit een pap-kind geweest dus ik denk dat ik haar geen plezier doe met pap/brinta etc... jullie tips wat ik haar dan kan geven?
Van een enorm goede eter/alleseter naar vrijwel niks op een dag eten vind ik best moeilijk..
soepstengel/koekje/knijpfruitje/avondeten en toetje..dit was het van vandaag...
Ha, jouw kind wil dus ook niet meer. Ik heb em nu 2 keer brinta gegeven en ik kap er weer mee, hij wil echt niet. Nou ja, hij kan een rijstewafel krijgen en ik hoop dat ie snel weer bedenkt dat brood eten wel lekker is. Ook ben ik op de reguliere snoepmomenten iets minder streng. Dan krijgt hij er een volkoren biscuitje bij. Tussen de middag heeft hij trouwens wel bijna een hele boterham opgegeten, dus prima.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef kitty_hello het volgende:
Wat geven jullie je kind als ontbijt/lunch? Mn kleine wilt geen brood meer eten en ze is nooit een pap-kind geweest dus ik denk dat ik haar geen plezier doe met pap/brinta etc... jullie tips wat ik haar dan kan geven?
Van een enorm goede eter/alleseter naar vrijwel niks op een dag eten vind ik best moeilijk..
Herkenbaar hoor, ik werd soms zo strontziek van de: loopt ze al? En dan zo'n verbaasde blik als ik zei nee... Staan toch al wel? Ook neequote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar dit topic gaat snel! Man, man! En ik wil gewoon niet de hele dag achter de pc geplakt zitten, hehehe.
[..]Uhuh, klopt! En van vergelijken wordt ik soms wel zenuwachtig hoor, moet ik bekennen. Ik heb een vriendin en haar zoontje is vier dagen jonger dan die van mij. Schelen dus niks. Maar hij liep veeeeel sneller en hij is ook al een tijdje behoorlijk aan het babbelen. Jesper is nu 18 maanden. Hij loopt net en woordjes dat kan je al helemaal vergeten. (Hoewel ik nu wel merk dat het al meer begint te komen. Sowieso het begrijpen)
Maargoed aan de andere kant is mijn zoon heerlijk rustig en kan hij de hele dag goddelijk zelf spelen en dat doet die van haar dan weer niet. En zo heeft ieder kind z'n eigen manieren.
Ontbijt koek? Krentenbol?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef kitty_hello het volgende:
Die is allang in t updatetopic geweest johquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef pessie het volgende:
Orea wat eng zeg!
Mereltje, is dit een verkapte kom-uit-de-kast? Zo ja![]()
[..]
Ha, jouw kind wil dus ook niet meer. Ik heb em nu 2 keer brinta gegeven en ik kap er weer mee, hij wil echt niet. Nou ja, hij kan een rijstewafel krijgen en ik hoop dat ie snel weer bedenkt dat brood eten wel lekker is. Ook ben ik op de reguliere snoepmomenten iets minder streng. Dan krijgt hij er een volkoren biscuitje bij. Tussen de middag heeft hij trouwens wel bijna een hele boterham opgegeten, dus prima.
Eerst wilde ik altijd 2 kinderen vlak achter elkaar, maar nu ik eindelijk geen last meer heb van mn bekken en we morgen de sleutel krijgen van ons nieuwe huis (veeeeeeel klussen) willen wij toch wel graag nog even wachten.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Cooki het volgende:
[..]
t is broederliefde[me=Cooki][/me] = gelukkig!
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Orea het volgende:
[..]
Ontbijt koek? Krentenbol?
Over leeftijd ertussen: graag zo min mogelijk. Maar ook hier geld, moet het wel lukkenals deze maand niet lukt, pas weer in januari/februari kansen..
duurt steeds langer zo...
Pessie, als je het update topic had gezien had je het kunnen lezenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef pessie het volgende:
Orea wat eng zeg!
Mereltje, is dit een verkapte kom-uit-de-kast? Zo ja![]()
[..]
Die volg ik niet. Gefeliciteerd dusquote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Pessie, als je het update topic had gezien had je het kunnen lezen
Heel verstandig hoor, volgens mij moet er flink verbouwd worden bij jullie. Wel een mooi vooruitzicht.
Brinta wil hier er ook niet in. Rijstwafel is misschien wel een optie. Of yoghurt met muesli en wat roosvisé ?
Orea hier vragen ze ook constant of Femke al loopt, pff nee hoor!! ik maak me er verder niet druk om.
brinta gaat er hier ook goed in idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef Orea het volgende:
Brinta is hier een HIT! Beschuit met kaas ook (misschien ook een optie? Of een Crackers met kaas? 't is toch net weer anders dan standaard?)
Maar hij was ook vroeg en dat is gewoon ook best knap! Opschepperig is als je iemand gaat overbieden die verteld dat kind loopt (met bijv. 15 maanden) dat je dan zegt: oh maar mijne liep lekker al met <insert maand>quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en wat lopen betreft, vind t altijd wel leuk om te zeggen dat ie voor zn eerste verjaardag liep
beetje opschepperig dus
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Maar hij was ook vroeg en dat is gewoon ook best knap! Opschepperig is als je iemand gaat overbieden die verteld dat kind loopt (met bijv. 15 maanden) dat je dan zegt: oh maar mijne liep lekker al met <insert maand>
Of zoiets
oh dat doe ik volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Maar hij was ook vroeg en dat is gewoon ook best knap! Opschepperig is als je iemand gaat overbieden die verteld dat kind loopt (met bijv. 15 maanden) dat je dan zegt: oh maar mijne liep lekker al met <insert maand>
Of zoiets
Vergeet de zemelen niet. Vezels zijn zooooooooooo belangrijk, zeker als er verder geen brood o.i.d. in gaatquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef kitty_hello het volgende:
CP: Yoghurt kan ik wel weer eens proberen met fruit erin idd, bedankt voor de tip!
Pessie: Gek dat het zo opeens kan omslaan..! Volkoren koekjes kan ik er idd ook nog eens bij halen
Orea: Ontbijtkoek eet ze maar 1 of 2 happen en crackers wilt ze niet dus ik verwacht ook niet dat ze beschuit wilt..een krentenbol kan ik wel weer eens gaan proberen, bedankt voor de tip!
Hoop dat het snel raak is bij jullie!
Doen jullie wat door de brinta/pap heen of geven jullie het zo? Ik heb het wel in huis dus kan het morgen alsnog proberen..
o echt? zou schoonmoeder dan toch gelijk hebben?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef Spewey het volgende:
Kleine boef van Faja liep toch ook met 8 of 9 maanden?
Negroïde kindjes zijn volgens mijn cb altijd erg snel, als ze voor hun eerste verjaardag niet lopen zijn ze laat.
heey, dankje , zo was mn bijdrage toch nog beetje ontoptic...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Spewey het volgende:
* Spewey kijkt nog eens naar Lucas..
Jawel, dat zie je duidelijk
Fee-nix: t komt ook allemaal welquote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef Fee-nix het volgende:
Ja toch blijft het fijn om af en toe om je heen te horen dat andere kindjes ook niet van die snelle lopers zijn.... Hoewel ik denk dat ik met de tweede wel een stuk relaxter hierin ga worden. Meer van 'het komt allemaal wel'.
En Jesper eet ook echte Brinta! Elke ochtend zelfs en hij vindt het heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle echte Brinta eters
![]()
ik vind de bambix al knap van lucas, t geeft mij flashbacks uit mn eigen eet-carriere![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooien? Dat doet die van mij nou nooooooooit.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Plums het volgende:
Het gooien van de drinkbeker is ook voorbij na paar weekjes foeteren, die duwt ie je nu gewoon in de handen als ie klaar is met drinken.![]()
Dus dat! Over een kleine kilometer van de opvang naar huis lopen duurt bijna een half uur omdat hij druk is met van alles behalve doorlopen. We noemen hem ook wel anti-loop.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:38 schreef Troeta het volgende:
Nou, ik vind het zelf al ver, dus voor een dreumes helemaal
Heel bekend... E heeft eigenlijk nog 2 slaapjes nodig per dag, maar op het KDV leggen ze haar (met onze toestemming) nog maar 1 keer in bed omdat ze anders de hele boel wakker houdt. Maar als ik haar ophaal dan is ze natuurlijk total loss en haalt ze het maar nét tot het eten. Beetje lastig. Zeker nu we een paar weken 3 dagen opvang nodig hebben gehad (di-wo-do). Dan sliep ze op vrijdag een gat in de dag* omdat ze moest bijkomen. Vanaf deze week komt een vriendin hier op woensdag oppassen, ideaal! Hopelijk slaapt ze dan die dag ook gewoon lekker haar 2 slaapjes en trekt ze het wat beter.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:55 schreef Reilain het volgende:
Oona kwam helemaal total loss van t kdv terugTja... 'smiddags lag ze te keten in bed ipv slapen.. dan krijg je dat! Zo zielig is dat...
Thomas deed dat in het begin bij de baby's bij de onthaalmoederquote:Op zondag 6 november 2011 09:35 schreef Reilain het volgende:
Poppen krijgen tegenwoordig haar speentje en knuffelpop in het gezicht geproptbeetje lomp maar wel heel schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:19 schreef Cooki het volgende:
<d e l e t e u s e r n a m e i v m g o o g l e >"i e d e r e e n" i s n u h e v i g a a n h e t n a d e n k e n o f z e o o k een a a n p a s s i n g i n h u n n a a m w i l l e n d o e n
m e g a- e d i t i v m g o o g l e![]()
Ja, heel erg gek!quote:Op maandag 7 november 2011 09:08 schreef Incantrix het volgende:
Becky, wat fijn!
En Asy, gek he? Vind het maar raar eigenlijk
ja dat begrijp ik, maar mn stoel niet dus...quote:Op maandag 7 november 2011 10:27 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb een maxi cosi priori.
er zit aan de voorkant een soort schuifje die eerst open moet, en aan de riemkant zit nog een (rood) klepje om de riem vast te zetten.
eigenlijk zijn het maar 4 handelingen, dus het valt reuze mee. Als je het een paar keer gedaan hebt.
Harry maakt alleen een scala aan dierengeluiden (met als nieuwste de leeuw en de slang) maar praten doet hij ook niet hoorquote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef Cooki het volgende:
klopt ook hoor, van lawaaipuber ... en hij moet stil zijn als lucas slaapt en dat gaat goed![]()
maar ik neem altijd maar t risico met lucas: k haal m evt slapend uit auto en leg m dan in bed... soms slaapt ie verder en soms wordt ie wakker en gaat ie niet naar bed![]()
lucas zegt niet zo heul veel he?
paa-d = paard
boe geluidje vd koe
wijst wel heel veel aan als t op de blz vh boekje te zien is
apetiet = ipad![]()
ap = lap
woef = hond
ach ja...
en tekenen? krassen bedoelt u? vindt ie wel heel leuk ja, jouwes ook?![]()
oja, nu ik toch bezig ben:
op de skelter van thomas rondrijden in de garage is de laatste rage, duwt thomas m en hij zit te glunderen, leuk hoe ze dan samen bezig zijn![]()
mmm.. ik zal t ns in de gaten houden, ms heb ik dan wat vaker iets te vertellen
ja wat vraag je?quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef Asyniur het volgende:
Maar nu werd gevraagd: zoek de gele ster. Drukt hij op de gele ster!
En idem voor het blauwe vierkant en de groene driehoek. Nou vraag ik je...
quote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Asyniur het volgende:
Tot zover mijn opschepperij van vandaag...
oeh Tirza, wat ben je lief voor mamaquote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Elmo76 het volgende:
Zonet zegt ze 'mama hoesten', dus ik zei 'ja, mama is een beetje ziek'.
Staat ze op en zegt 'mama even kuffel geven'*smelt*
blauwe lucasquote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, je arme blauwe LucasGeen wonder dat hij mieperig was! Dat was je straf!
Nou, vandaag herhaalde Harry nogmaals het trucje met de laptop. Ik ben er in elk geval achter dat hij weet wat groen, blauw en rood is. Ik wilde het net op de video zetten met een paar gekleurde auto's maar meneer vond het leuker om de auto's van de tafel af te rijden![]()
Ow, en hij kan al blokfluit spelen
Tot zover mijn opschepperij van vandaag...
Hier ook idd! Hij kan er ook echt heel lief mee spelenquote:Op maandag 7 november 2011 18:27 schreef Reilain het volgende:
Kom maar op met de opschepperij hoor... altijd leuk te lezen wat ze geleerd hebben!!
En Elmo wat lief zeg!!
Wel jammer van dat overstuur was!... this ook heel wat zo'n weekend..
Hier gaat t ook als een malle met nieuwe dingen..
Bouwen met megabloks en lego primo is ineens helemaal hot en gaat erg goed..
Puzzels ook...
Ze loopt erg veel... soms nu al een meter of 3 achter elkaar! Zo stoer!
En vandaag ben ik overladen met kusjes...genieten!
quote:Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef Cooki het volgende:
Reilain, wat lief, die kusjes! Met mond open of dicht?![]()
hier wisselt Lucas dat af.... je weet nooit wat je krijgt
Ja psies, mja anders zie k m ook niet veel hoor op werkdagen. Zijn vaak pas rond kwart over 6 half 7 bij mn moeder/mn zus. En dan gaat ie vaak ook max 7 uur naar bed, maar t voelt andersquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:04 schreef Piekie81 het volgende:
Suf, he, dat ik me zo laat beïnvloeden door wat er op die verpakkingen staat... Als je een jaar geleden aan me had gevraagd of ik van dat dreumesspul zou kopen, had ik je direct voor gek verklaard, pure geldklopperij. Maar nu ik middenin zo'n fase zit, is het allemaal een stukje lastiger, stomme commercie die inspeelt op je moedergevoel...
Gewoon eten gaat ook vrijwel altijd met de pot mee (en anders een zelf gemaakt potje uit de vriezer), koken we gewoon wat minder zout en wat minder scherp, daar wen je vanzelf aan. En hij mag van mij een hele hoop proeven en proberen, dus echt moeilijk en voorzichtig zijn we niet.
Vanmorgen was het hier ook weer vroeg dag, even na 5-en was meneertje wakker (of anders heel luidruchtig aan het slapen), en ging ook niet echt stil meer worden. Vanaf 6 uur heef thij liggen draaien bij ons in bed, om half zeven was hij er echt klaar mee. Dus we waren vanmorgen vroeg bij het kdv (die gaat gelukkig om 7 uur al open, niet dat we er toen al waren, maar even na half 8 Ruben daar gebracht) en op het werk. Lekker even rustig opstarten voor de meute binnen kwam.
Sonnetje: dat soort dagen heb ik altijd een dubbel gevoel: iets leuks doen, maar daardoor niet echt samen (thuis) zijn. Veel plezier en morgen weer lekker bijtanken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:05 schreef Reilain het volgende:
Ik werk wo, do en vr.... vind er niets aan.. echt te lang aan 1 stuk, maar helaas is het niet anders.
Mis Oona echt flink dan...
kiek nou! Mijn meissie heeft een staartje!pijpekrullen in wordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |