Zo, ik heb weer een topicje bijgelezen. 

@slapen Aviva slaapt niet meer ’s middags. Madam gilt de hele buurt bij elkaar als ze in bed gelegd wordt. Dus rond een uur of vier wil ze wat bij me drinken, kukelt in slaap en doet een slaapje op de bank. 

En ’s nachts slapen is ook voor baby’s. We zitten weer op een nachtvoeding. Ze komt zelf naar me toe gelopen, dus ik hoef alleenmaar aan te leggen, dus dat scheelt. En dan val ik zelf ook in slaap, dus slaapt ze ook nog eens bij ons in bed. Hoezo belonen? 

@driftbuien, geen last van hier. Temperamentvol noemen we dat. 

@afpakken, Aviva laat zich ook niets afpakken. Vanochtend confisqueerde ze zelfs twee poppenbuggy’s. Een voor zichzelf en een voor haar alter ego. :’) Ze weet iig wel ook erg goed wat ze wil, en heeft ook de vocabulaire om het duidelijk te maken. En anders duwt en trekt ze ons in de goede richting, als we niet snel genoeg gaan. 

@luiers verschonen, ook drama. Madam wil enkel de luier met Ernie erop om haar billen, de rest wordt onder luid gekrijs en geworstel door de kamer gesmeten. 

@speen, Aviva heeft haar vingers. Net zo makkelijk. Voor nu dan. Wordt nog een feest om af te leren. 

@tanden, wanneer komt de tweede set kiezen? Dat is toch rond twee jaar?
@barabientje, fee-nix en kursor, welkom bij de dreumesen! 

@cooki-edits, kan je niet in Word oid je post voorbereiden met alle quotes en dan in 1 keer posten?
@orea, beterschap voor Leia! 

@ticootje, wat leuk dat leyla loopt! 

tot zover poging 84 om aan te haken in dit topic 
 [ Bericht 3% gewijzigd door DaviniaHR op 01-11-2011 12:56:32 ]
[ Bericht 3% gewijzigd door DaviniaHR op 01-11-2011 12:56:32 ]