abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:26:32 #276
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103824575
Zo, ik heb weer een topicje bijgelezen. :)

@slapen Aviva slaapt niet meer ’s middags. Madam gilt de hele buurt bij elkaar als ze in bed gelegd wordt. Dus rond een uur of vier wil ze wat bij me drinken, kukelt in slaap en doet een slaapje op de bank. :')
En ’s nachts slapen is ook voor baby’s. We zitten weer op een nachtvoeding. Ze komt zelf naar me toe gelopen, dus ik hoef alleenmaar aan te leggen, dus dat scheelt. En dan val ik zelf ook in slaap, dus slaapt ze ook nog eens bij ons in bed. Hoezo belonen? :')

@driftbuien, geen last van hier. Temperamentvol noemen we dat. :7

@afpakken, Aviva laat zich ook niets afpakken. Vanochtend confisqueerde ze zelfs twee poppenbuggy’s. Een voor zichzelf en een voor haar alter ego. :’) Ze weet iig wel ook erg goed wat ze wil, en heeft ook de vocabulaire om het duidelijk te maken. En anders duwt en trekt ze ons in de goede richting, als we niet snel genoeg gaan. :D

@luiers verschonen, ook drama. Madam wil enkel de luier met Ernie erop om haar billen, de rest wordt onder luid gekrijs en geworstel door de kamer gesmeten. :{

@speen, Aviva heeft haar vingers. Net zo makkelijk. Voor nu dan. Wordt nog een feest om af te leren. :X

@tanden, wanneer komt de tweede set kiezen? Dat is toch rond twee jaar?

@barabientje, fee-nix en kursor, welkom bij de dreumesen! *O*

@cooki-edits, kan je niet in Word oid je post voorbereiden met alle quotes en dan in 1 keer posten?

@orea, beterschap voor Leia! :*

@ticootje, wat leuk dat leyla loopt! *O*

tot zover poging 84 om aan te haken in dit topic ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door DaviniaHR op 01-11-2011 12:56:32 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103824615
Hier weer een zielig ziek mannetje. Dus een nacht met ons drietjes in bed. Al weet Thomas het wel goed te kiezen aangezien we twee dagen vakantie hebben ;)
En dan heel zielig "pakkeuhn" of "plop kijken" of "kooeekkjeeuh" roepen.
Hij heeft wel weer een paar rode plekjes in zijn gezicht, maar dat heeft hij wel vaker in combinatie met koorts. Dus het zegt nog niets over een eventuele kinderziekte.
pi_103825507
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef DaviniaHR het volgende:
@cooki-edits, kan je niet in Word oid je post voorbereiden met alle quotes en dan in 1 keer posten?
ja. dat kan ik wel.
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:16:05 #279
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103826372
Leyla loopt *O*

Leo jouw mannetje ook ziek -O-
pi_103826543
Thomas en Leia beterschap! Ook voor jouw Orea. En die spuitluiers klinken erg :X

Oona, wat kun jij lekker eten zeg, het lijkt wel of ik naar Bientje zit te kijken. Die maakt die geluiden ook.

Amy die met mama kletst!

Leyla, die loopt. Knap zeg!

Nathan, wat goed, 5 lepels pap! Hoopt dat ie snel beter eet Pessie!

Hier gaan de nachten weer goed! Voor onze doen is ze wel vroeg wakker (6.00uur) maar beter als die drama sessies van vorige week. Om 00.30 uur beginnen met krijsen en gillen en alleen maar willen spelen. Na 2 uur en elke 15 min er naartoe gaf ze het op. Gelukkig duurde het maar 3 dagen :X
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:44:20 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103827197
*O* voor de goede nachten!

OMG Orea, dat is ook gewoon smerig!
Beterschap voor alle zieke kindertjes.

Leyla loopt! Super! *O*
En wat goed van Amy zeg! :Y

Aviva, lekker pittige dame ;)

Wij waren even bij de overburen spelen. Daar hebben ze een Little People boerderij. Wij hebben die niet. Harry loopt er naar toe, drukt op een 'knopje' en komt mij duidelijk maken dat hij het niet doet. Ik stond even zo van :o want de laatste keer dat hij met zo'n boerderij gespeeld heeft is in juni geweest bij vrienden van ons. Mijn buurvrouw wist niet eens dat er geluiden in zaten. We hebben er even batterijen in gedaan en toen heeft Harry even gedemonstreerd waar alle geluidjes zaten. Echt, ik was stomverbaasd!
weet iemand waar ik een plastic serviesje kan krijgen (bordjes/bestek/etc) voor bij Harry's keukentje dat niet roze is?
pi_103827913
asy, misschien zoeken bij buitenspeelgoed? ik heb er eentje van fisher price in plastic met blauw, rood en geel (bordjes, bestekjes, kopjes en pannetjes)

dat was een picknicksetje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103828337
Ik moet een beetje lachen om de buien van Leyla. Ze heeft namelijk door dat je heeeel dramatisch op de grond kan liggen en dan heeeeel zielig huilen. Terwijl er dan niets aan de hand is.

Leyla heeft momenteel wel heel erg verlatingsangst.. Ik mag niet de kamer uit en het liefst hangt ze gewoon de hele tijd bij me.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:37:44 #284
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103828803
asy, hebben ze niet bij ikea iets van een serviesje?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90130163/
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60130169/

of bedoelde je dat niet?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:49:21 #285
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103829093
Davinia wel mooi spul! Helaas steengoed...

Tico, die buien zijn herkenbaar :')

En verlatingsangst: check! Al zo'n 6 maanden...
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:55:25 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103829256
Dank jullie wel voor de tips. Heb inmiddels bij bol.com wat gevonden.
Davinia, steengoed is hier geen optie. :N
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:55:10 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103830995
Helleuw zit in de trein en probeer als ik straks thuis ben aan te haken. Ook mijn mop is ziek, vent heeft haar net opgehaald op het Kdv. :-(
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:59:40 #288
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103831148
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:44 schreef Asyniur het volgende:
*O* voor de goede nachten!

OMG Orea, dat is ook gewoon smerig!
Beterschap voor alle zieke kindertjes.

Leyla loopt! Super! *O*
En wat goed van Amy zeg! :Y

Aviva, lekker pittige dame ;)

Wij waren even bij de overburen spelen. Daar hebben ze een Little People boerderij. Wij hebben die niet. Harry loopt er naar toe, drukt op een 'knopje' en komt mij duidelijk maken dat hij het niet doet. Ik stond even zo van :o want de laatste keer dat hij met zo'n boerderij gespeeld heeft is in juni geweest bij vrienden van ons. Mijn buurvrouw wist niet eens dat er geluiden in zaten. We hebben er even batterijen in gedaan en toen heeft Harry even gedemonstreerd waar alle geluidjes zaten. Echt, ik was stomverbaasd!
weet iemand waar ik een plastic serviesje kan krijgen (bordjes/bestek/etc) voor bij Harry's keukentje dat niet roze is?
Bij de marskramer Nijntje serviesje (wit, oranje, geel)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_103832389
Wat een boel zieke kindjes, hier is het ook raak...

Zaterdag had Ruben al een beetje verhoging, maar leek nergens last van te hebben. Ook zondag ging prima (voelde een beetje warm, maar verder geen aandacht aan gegeven). De nacht van zondag op maandag was het spoken geblazen en uiteindelijk is hij om een uur of 4 bij ons in bed beland. 's Ochtends had hij koorts en was ook heel hangerig, dus dat werd een dagje thuis werken en zorgen voor mij. De hele dag met ups en downs koorts gehad. Gisteravond weer een lekkere kachel maar wel lekker gaan slapen zonder paracetamol (hij mocht nog geen nieuwe). Om 21.00 uur huilen, huilen, huilen en echt bijna kokend heet. Paracetamol er in, maarhet duurde dit keer bijna een uur voor hij rustiger werd, dus maar even bij ons in bed gelegd (na een brakke nacht en nog zo een in het vooruitzicht gingen we vroeg slapen naar bed). Uiteindelijk heeft hij voor het eerst in zijn leven een hele nacht bij ons in bed gelegen. En vanmorgen werd hij wakker met 39.7... Gelukkig was manlief ook niet fit en heeft hij zich vandaag ziekgemeld, zodat ik kon werken. Hopelijk is de koorts snel weer voorbij...

Hoe vaak zijn jullie kindjes ziek? Bij ons is het eigenlijk elke 4/5 weken wel raak. Is dat vaak?
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_103832776
Ook Noortje ziek :( beterschap! Hier wordt er alleen nog maar gesnotterd, gelukkig.

Ik weet niet hoe vaak kindjes ziek zijn. Denk dat het ook verschilt of ze naar een kdv gaan of niet. Hier in een jaar nog maar 2 dagen ziek geweest.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103832862
elke 4/5 weken vind ik wel veel hoor. wat zegt de huisarts ervan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:51:22 #292
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103832973
Wat een hoop zieke kindjes..
Hier is het weer achter de rug... teminste... Ze hoest, pruttelt en snotterd nog wel flink (ze klinkt soms echt als een expresso machine...)
Oona is best wel veel ziek vind ik... 5de en 6de hebben we al getakeld... 3x flinke buikgriep... en sowieso veel verkouden en hoesten..... Ws door t kdv.. hopen dat ze straks een mooie weerstand heeft opgebouwd..

Hier de hele dag al een ritme om vrolijk van te worden...
Ze ligt nu op bed... net hoorde ik haar nog wel even babbelen dus kan nog alle kanten op.. maar zo in het donker rust ze iig nog even uit voor het eten!
Gezellig even naar de bieb geweest...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:06:23 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103833644
Jeetje, wat veel zieke kindertjes. Niet de mijne aansteken hoor!
Beterschap voor je moppie becky, en voor jezelf ook :*

Piekie, jij ook beterschap met Ruben. Elke 4/5 weken ziek vind ik ook best vaak. Harry is eigenlijk nooit ziek. 1x een week diarree en vorige week dan op een dag een paar keer gespuugd. Volgens mij was het dat wel...
pi_103838137
Wat een zieke kindjes inderdaad! Ik denk hier dat muppet kiezen oid krijgt (spuitluier 2 en outfit 3 waren vanmiddag ook nog een feit)... dus niet ziek-ziek gelukkig.. Dat is ze ook zelden, 1 keer met kerst vorig jaar (zo sneu ;( ) en afgelopen juni de pokken!

Alleen die laatste is aan de opvang te wijten, maar verder is ze nooit echt ziek.. ondanks opvang ;)

Piekie, ik vind dat best vaak.. misschien even laten checken?

Beterschap voor alle zieke kindjes!! :*
pi_103841249
Floris is ook continue verkouden/snotteren en die gaat niet naar t kdv.
Vorig jaar wel veel geklooi gehad met zn verkoudheiddingen. Ab, pufjes en toen was t over. TOT een maand geleden, toen begon ie weer te snotteren. Gelukkig nog niet echt ziek geweest ervan.
Ergste ziek wat ie geweest is was in mei met 6e ziekte. Was ie echt niet lekker van van die koorts toen. Is echt een week niet zichzelf geweest. Hij kreeg echt een smal gezichtje toen.

Beterschap voor de zieke kindjes!
pi_103843096
Thomas is ook vaak verkouden, maar dat heeft hij dan maar van zijn vader. Die is ook heel de herfst en winter verkouden. Voor de rest valt het echt ziek zijn nog redelijk mee (al weten we echt niet wat hij vandaag had :N maar mijn god, wat een drama dag :% )
pi_103843262
Sonnetje: diepvriesbrood: check (doet mn vriend en de jongens ook) :X

Pessie: ik doe pap in een fles met speen, slurpt ie zo naar binnen (speen is wel opengevrot, anders gaat t er niet door heen en dan is t pas krijsen)

Orea: die luiers, spectaculair he? dat je t er bij de sokken uit ziet komen

Leyla loopt al, knap zeg!

Asy: wat een knap kind :Y ik heb thomas wel les zien geven, vorige week ms dat ie dat heeft opgepikt...

Voor alle zieke kindjes en slechte slapers: :*

Hier verder niet zo veel nieuws, behalve dat lucas de ipad inmiddels aape-tiet noemt :')
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:32:14 #298
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103843453
Spewey... Tangle teezer is binnen! Morgenvroeg zijn Oona dur krullen aan de beurt ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103847629
Hier ook een ziekig kindje. Snipverkouden en al een week aan de diarree.
Vannacht was echt the night from hell. Ze heeft gehuild van 22.00 tot 4.00 en toen heeft ze vanaf 5.00 naast me in bed liggen draaien. Ik ben gesloopt...

En zelf ben ik ook niet echt top. Ook aan de diarree en een ontstoken oog, bwuh.
pi_103847847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef Reilain het volgende:
Spewey... Tangle teezer is binnen! Morgenvroeg zijn Oona dur krullen aan de beurt ;)
Ben benieuwd of je net zo enthousiast gaat zijn. :D

Dikke knuffel voor alle ziekies. :*
* Spewey klopt even af, al een week geen snotneuzen gepoetst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')