k had m gewoon een flesje nagellakremover kunnen geven als verjaardagcadeau, das pas n bezuininigingstip, *effe opschrijven voor volgend jaar of ms voor sinterklaas*quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef Spewey het volgende:
[..]Nog van harte gefeliciteerd met je nagellaksnuiver!
ik kom m wel even brengen, ik ben er rond t middaguurquote:
is je man er niet?quote:Want ik kan wel wat van zijn dadendrang hier in huis gebruiken
quote:Zo en nu ga ik even 'genieten' van mijn kabouterloze tijd door op de bank te gaan liggen.
wat, klom ie op je hoofd?quote:Ooh, sinds gisteren doet hij trouwens een aapje na
Aaah, mooi! Kun jij de loodgieter binnenlaten en koffie voor hem zettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:31 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik kom m wel even brengen, ik ben er rond t middaguur
[..]
is je man er niet?
[..]en slapen
[..]
wat, klom ie op je hoofd?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:35 schreef Shandaly het volgende:
Ik begin te snappen wat "een Cooki doen" is... Heb je die post nou 4 keer gewijzigd in 10 seconden ofzo?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:36 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
ja, heb je daar n probleem mee?
![]()
![]()
edit #7: t is al heel wat dat ik tegenwoordig edit... vroegah (als in vorige week) deed ik alles per ongeluk quoten ipv editten en dan had je altijd 25 posts van mij onderelkaar![]()
Goed he. Ik genietquote:
S. nam Hannah ook net mee naar de winkel zonder jasquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
Ik wil niet praten over slapen vandaag. En ik negeer de klok![]()
![]()
*Iets met mannen die vinden dat dreumessen eind oktober rustig zonder jas buiten kunnen spelen![]()
Het is een jurkquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:57 schreef Meimeltje het volgende:
Barbabientje, wat een leuke foto's van je mooie meissie!! En wat een leuk shirtje had ze aan!
Jij wil te graag. Maar tis a te vroeg en b mag t niet met mn dieet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:08 schreef octopussy het volgende:
Oh, Barbabientje, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je meis. Heerlijk Hollands welvaren zo te zien![]()
Sonnetje, hoezo neem je geen wijntje dan? Is er iets wat je wil delen?![]()
Het slapen gaat al ruim een week bagger hier. Mevrouw vindt het rond 4-5 uur wel welletjes en wil dan NIET meer naar bed. Op een gegeven moment is dat zelfs met z'n 2en niet meer zo goed op te vangen qua nachtdiensten. Vanochtend om 7.30 uur heb ik Hannah een beetje boos in bed gelegd met het commando slapen. Na 5 minuten brullen was ze ineens stil en heeft ze geslapen tot 9.00 uur![]()
*noteert: boos worden helpt soms.
Mannen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
S. nam Hannah ook net mee naar de winkel zonder jasen ze heeft aan haar armen alleen maar een romper met lange mouwen en is al aan het hoesten 's nachts. Blijkbaar mag daar een longontsteking bij ofzo
daarom volg ik het bier dieet.. gewoon kratje per week.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jij wil te graag. Maar tis a te vroeg en b mag t niet met mn dieet.
Hier komt voorlopig nog geen 2e hoor
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:52 schreef Meimeltje het volgende:
Als Cooki post dan probeer ik altijd even te wachten met reageren, want je weet nooit wat er verder allemaal nog komt te staan
thomas heeft ook zo een fase. Thuis wil hij bijna niets meer eten en op een ander eet hij heel goed. Geen idee aan wat het ligt maar heel vervelend. Vroeger at hij zo goed en nu is het steeds drama. Vandaag gingen we hem ophalen en vanaf dat we binnenkwamen was het ook bij de onthaalmoeder gedaan met eten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef pessie het volgende:
"Ohoohh"![]()
Jouw kind eet!
De mijne wilde zelfs de brinta niet die ik speciaal voor hem gekocht en bereid had. Score van vandaag: 2 nijntjekoekjes, 2 biscuitjes, een halve banaan en 3 stukjes pasta
![]()
Ik wil mijn allesverslindende dreumes terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijlezen doe ik straks
[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 01-11-2011 07:33:17 ]
Harry doet dat ook hoor! Behalve dan dat ie heel hard roept 'SDET!' waarbij ik me dan te pletter schrik omdat ik 1. dacht dat hij sliep en 2. ik zelf ben weggedoezeldquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Troeta het volgende:
Dat doet Mex ook dat rare neerploffen enzo, gaat ie op m'n buik liggen of op m'n hoofd, of bijna op ons voeteneind en dan denk ik dat ie slaapt zegt ie ineens HEYHEYHEY.
Wat het nou is,overprikkeld of te moe? Ik kan er mijn vinger niet op leggen...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Is er ergens een wintertijd update voor dreumessen? Leyla is gewoon al vanaf ingang om 5 uur klaar wakker..
Voordeel: Ik heb en een lekkere lange dag en ik ben optijd op mn werk.
Oh en de dame loopt!!!!
ja. dat kan ik wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef DaviniaHR het volgende:
@cooki-edits, kan je niet in Word oid je post voorbereiden met alle quotes en dan in 1 keer posten?
Bij de marskramer Nijntje serviesje (wit, oranje, geel)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:44 schreef Asyniur het volgende:
voor de goede nachten!
OMG Orea, dat is ook gewoon smerig!
Beterschap voor alle zieke kindertjes.
Leyla loopt! Super!
En wat goed van Amy zeg!
Aviva, lekker pittige dame
Wij waren even bij de overburen spelen. Daar hebben ze een Little People boerderij. Wij hebben die niet. Harry loopt er naar toe, drukt op een 'knopje' en komt mij duidelijk maken dat hij het niet doet. Ik stond even zo vanwant de laatste keer dat hij met zo'n boerderij gespeeld heeft is in juni geweest bij vrienden van ons. Mijn buurvrouw wist niet eens dat er geluiden in zaten. We hebben er even batterijen in gedaan en toen heeft Harry even gedemonstreerd waar alle geluidjes zaten. Echt, ik was stomverbaasd!
weet iemand waar ik een plastic serviesje kan krijgen (bordjes/bestek/etc) voor bij Harry's keukentje dat niet roze is?
Ben benieuwd of je net zo enthousiast gaat zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef Reilain het volgende:
Spewey... Tangle teezer is binnen! Morgenvroeg zijn Oona dur krullen aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |