k had m gewoon een flesje nagellakremover kunnen geven als verjaardagcadeau, das pas n bezuininigingstip, *effe opschrijven voor volgend jaar of ms voor sinterklaas*quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef Spewey het volgende:
[..]Nog van harte gefeliciteerd met je nagellaksnuiver!
ik kom m wel even brengen, ik ben er rond t middaguurquote:
is je man er niet?quote:Want ik kan wel wat van zijn dadendrang hier in huis gebruiken
quote:Zo en nu ga ik even 'genieten' van mijn kabouterloze tijd door op de bank te gaan liggen.
wat, klom ie op je hoofd?quote:Ooh, sinds gisteren doet hij trouwens een aapje na
Aaah, mooi! Kun jij de loodgieter binnenlaten en koffie voor hem zettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:31 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik kom m wel even brengen, ik ben er rond t middaguur
[..]
is je man er niet?
[..]en slapen
[..]
wat, klom ie op je hoofd?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:35 schreef Shandaly het volgende:
Ik begin te snappen wat "een Cooki doen" is... Heb je die post nou 4 keer gewijzigd in 10 seconden ofzo?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:36 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
ja, heb je daar n probleem mee?
![]()
![]()
edit #7: t is al heel wat dat ik tegenwoordig edit... vroegah (als in vorige week) deed ik alles per ongeluk quoten ipv editten en dan had je altijd 25 posts van mij onderelkaar![]()
Goed he. Ik genietquote:
S. nam Hannah ook net mee naar de winkel zonder jasquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
Ik wil niet praten over slapen vandaag. En ik negeer de klok![]()
![]()
*Iets met mannen die vinden dat dreumessen eind oktober rustig zonder jas buiten kunnen spelen![]()
Het is een jurkquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:57 schreef Meimeltje het volgende:
Barbabientje, wat een leuke foto's van je mooie meissie!! En wat een leuk shirtje had ze aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |