SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Lucas ligt weer in bed, ik ga ook ff in pauzestand![]()
Ik twijfel ook nog, maar vooral of het niet te druk gaat zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef Solagratia het volgende:
Hahaha ik dacht even dat je zelf in je blote billen buiten liepik dacht al, stuk zeil why
Ik twijfel nog over de meet van zaterdag. We moeten om twee uur, half drie op een verjaardag zijn. Dus dan moeten we om een uur weer weg. Heeft het nut voor twee uurtjes en zijn jullie er dan al?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef Cooki het volgende:
@Sonnetje: toen ik je foto zag, dacht ik eerst; huh..ik heb toch geen foto van lucas gemaakt in dat pyjamaatje?
leuk menneke!
![]()
@Orea:lekker spelen, ziet er goed uit
![]()
@Solagratia: gheghe.. lekker![]()
![]()
voor alle rode/kapotte billen![]()
@Spewey: t is geen roze nagellak zeker, nah, dan heeft ze toch gelijk?![]()
offtopic: want thomas/10-er[ afbeelding ]Nog van harte gefeliciteerd met je nagellaksnuiver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Lucas ligt weer in bed, ik ga ook ff in pauzestand
Idd Sola, veel te eerlijk.![]()
Dat dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog, maar vooral of het niet te druk gaat zijnweet niet of ik de muppet daar een plezier mee doe...
Dat kan ook prima Pessiequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
Ik wil niet praten over slapen vandaag. En ik negeer de klok![]()
![]()
*Iets met mannen die vinden dat dreumessen eind oktober rustig zonder jas buiten kunnen spelen![]()
Thomas heeft dezelfde pyjamaquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit ie er zo bij, nou ja niet helemaal meer. Hij is.nu de oplader van de telefoon aan t slopen
k had m gewoon een flesje nagellakremover kunnen geven als verjaardagcadeau, das pas n bezuininigingstip, *effe opschrijven voor volgend jaar of ms voor sinterklaas*quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef Spewey het volgende:
[..]Nog van harte gefeliciteerd met je nagellaksnuiver!
ik kom m wel even brengen, ik ben er rond t middaguurquote:
is je man er niet?quote:Want ik kan wel wat van zijn dadendrang hier in huis gebruiken
quote:Zo en nu ga ik even 'genieten' van mijn kabouterloze tijd door op de bank te gaan liggen.
wat, klom ie op je hoofd?quote:Ooh, sinds gisteren doet hij trouwens een aapje na
Aaah, mooi! Kun jij de loodgieter binnenlaten en koffie voor hem zettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:31 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik kom m wel even brengen, ik ben er rond t middaguur
[..]
is je man er niet?
[..]en slapen
[..]
wat, klom ie op je hoofd?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:35 schreef Shandaly het volgende:
Ik begin te snappen wat "een Cooki doen" is... Heb je die post nou 4 keer gewijzigd in 10 seconden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |