abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2011 @ 06:33:27 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103732880
Haai hier was het 5 uur nieuwe tijd :( maar ze lag er gister wel heel vroeg in omdat ze overdag niet had geslapen. Zal zo de laptop eens aanzwengelen voor een uitgebreidere reactie.
pi_103732891
Ook hier 5.00 vanmorgen, man dat vind ik echt buitenaards hoor :( :O hij was nog wel vroeger trouwens, heeft nog een tijd rondgesprongen op ons bed
Sowieso was hij afgelopen week steeds echt heel vroeg wakker, geen idee waarom.Later naar bed brengen werkt dus niet helaas.
Gister wou hij (weer)niet slapen overdag, om vervolgens om 16.30 in te storten en te slapen tot 18.30.Dus is hij daarna nog lang opgebleven maar helaas wel weer erg vroeg wakker.
Wel is hij altijd meteen heel vrolijk en gezellig, itt zn moeder :')
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103733042
Moge, hier heeft missie wintertijd ook niet gewerkt. Ruim een uur later naar bed, maar het was gewoon 5 uur nieuwe tijd. Na veel moeite (meneer was nog wel moe), viel hij uiteindelijk bij ons in bed in slaap. Helaas moest ik er toen uit om te gaan werken en werd hij direct weer wakker. Ik hoorde van manlief net dat ze nog heerlijk aan het spelen waren. Ik denk dat ze straks samen even gaan slapen. Ben benieuwd wat de dag trekt.

Shandaly, leuk nieuw speelgoed.
pi_103733111
Floris lag om kwart over 6 in bed en was 7uur nieuwe tijd wakker.
Hij lag wat vroeger, omdat ie moe was (1uur geslapen overdag), R was bezig met een storing bij een klant en ik moest weg.
Heb ook niet nagedacht m op t houden ivm wintertijd
pi_103733131
Fijn toch Sonnetje. Als het niet nodig is dan niet, en trouwens het hoeft dus ook niet te werken. Hoe lang slaapt Floris normaal nog dan overdag? Hier is het de afgelopen dagen namelijk steeds maar 1 uurtje en slaapt meneer van 19.30 - 06.00 uur.
pi_103733236
Floris slaapt ongeveer 1,5 TOT 3uur op een dag. S nachts.slaapt ie van ergens.tussen half 7 en hlf 8 TOT 8uur/half 9
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:25:28 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103733246
Harry lag gisteren ook gewoon op tijd in bed omdat hij overdag ook veel te kort geslapen had. Vanmorgen om 6:15u meldde meneer zich weer (en hij heeft vannacht wat onrustig geslapen) en nu hebben we een zonnetje in huis :{

Lars op de glijbaan O+
pi_103733271
Mmm, maakt hij toch meer uurtjes. Ik vraag me af of Yaro niet meer nodig heeft. Soms is hij zo moe, maar gaat hij echt niet slapen.
pi_103733281
Floris heeft t echt nog wel nodig.
Sowieso heeft ie altijd al veel slaap nodig.gehad.
Hij krijgt.s middags ook wel een flesje.melk mee naar bed (en s avonds). Overdag wil hij anders.echt niet slapen. Dat afwennen komt.vanzelf.wel ga k vanuit :P
Maar hij heeft.die.fles.echt nodig om TOT rust te komen. Hij gaat anders.maar door en door, terwijl hij dan doodop is.
pi_103733289
femke is net wakker. Heeft hetzelfde ritme als floris. Krijgt in de ochtend en in de avond nog een fles.
pi_103733311
Hier werkt dat niet. Vrijdag had hij in de buggy geslapen tijdens het wandelen, maar dat is dan maar echt kort 45 min. Dan gaat hij meestal woelen en draaien. In bed wil hij dan nog weleens verder slapen, maar in de auto/buggy niet dus. Omdat hij dus maar weinig had geslapen en de dag ervoor ook, dacht ik ik gooi je nog even op bed. Hij was echt doodmoe. Hem een flesje meegegeven. Daar heeft hij bijna een half uur over gedaan, maar dan is het daarna ook echt wel weer klaar. In die 30 min heeft hij wel gerust, maar gaat hij dus niet slapen en vind hij het wel weer best.

Als hij het niet nodig heeft, dan hoeft hij van mij echt niet. Maar soms denk ik echt dat hij meer nodig heeft. Nou is Yaro altijd een moeilijke slapen geweest overdag, dus misschien heeft dat er ook mee te maken. Maar omdat hij nu ook steeds zo vroeg wakker is, denk ik dat het toch ergens anders terug moet komen.
pi_103733333
T ene mens heeft meer slaap,nodig.dan de ander. Zal bij kinderen ook wel zo werken denk ik.
pi_103733342
Oh dat weet ik wel zeker. Ik sliep vroeger een gat in de dag en mijn broer was altijd hele dagen wakker. Vind het alleen zo sneu om te zien dat hij eigenlijk doodmoe is. Ach misschien is het wel weer een fase en gaat dit ook weer over.
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:45:52 #114
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103733345
mijne heeft veeeeel nodig maar neemt t niet... = rel-dreumes om half 5.. en nu een heel moe meisje op schoot
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103733352
Wat doe jij dan Reilain, probeer je haar te volgen? Dus moe is op bed, is het dan strijd of geeft ze er aan toe? En als het strijd is, blijft ze dan daar tot ze slaapt? Of hou je toch het vaste ritme aan?
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:58:04 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103733423
Ik kijk altijd even een beetje af. Als Harry al een paar keer wat slechter heeft geslapen, dan gooi ik hem gewoon in bed als hij moe is. Als het de eerste keer is, dan probeer ik te kijken of hij het volhoudt tot aan zijn 'gewone' tijd, of een beetje eerder.
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:04:22 #117
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103733469
Nu is ze even zo van haar padje af dat het een beetje geven en nemen is... Ze heeft om 7 uur nog een half uurtje bovenop me geslapen, dat deed haar goed... nu is ze gezellig maar erg moe.. probeer nu weer normale ritme.. nu even uki om te rekken tot t fruit en dan hopelijk zo slapen..

sowieso al een paar dagen dat ze aan mijn rokken hangt, nieuw tandje.. dus tja :) even uitzingen.

op bed als ze niet wil lukt hier niet meer... tot bijna hyperventileren en verslikken toe gillen dan :) ook als ik erbij blijf
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:09:30 #118
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103733514
Als ik jullie zo hoor ben ik erg blij dat naar bed gaan hier heel rustig gaat. Als je hem erin legt gaat ie slapen, ook vanochtend om half 8 nieuwe tijd, toch nog een half uurtje kunnen rekken zo...
Vannacht was weer niet zo'n succes. Te laat naar bed werkt echt averechts bij Nathan. Maar goed, wintertijd he...
Ook hier nu Uki ;)
pi_103733516
Haha .. Bij ons eindelijk weer eens een nacht goed geslapen juist. Kwart over 7 nieuwe tijd werd meneer wakker. :) .. Nadeel is wel dat ie nu al om een koekje zeurt :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:14:21 #120
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103733560
:) 's avonds gaan slapen gaat hier gelukkig wel altijd goed.. dat scheelt
We'll have love aplenty
You and me
pi_103733593
De avonden gaan hier eigenlijk ook altijd goed. Fijn om jullie ervaringen te lezen. Ik volg ook een beetje mijn gevoel. Te vroeg op bed, werkt hier niet en gaat meneer ook gillen. En als we er dan bij blijven gaat hij spelen.
Het is toch altijd aftasten denk ik. Ben benieuwd hoe het thuis gaat. Wil niet bellen, want als ze wel allebei op bed liggen vind ik dat ook zo sneu.
pi_103733694
Later op bed leggen om te verschuiven werkt hier eigenlijk nooit.

Gisteren is Hannah om 19.30 uur naar bed gegaan en ze sliep direct (maar had overdag kort geslapen). Vannacht ben ik nog een uurtje met haar in de weer geweest en vanochtend was het 8 uur nieuwe tijd. Best netjes op zich.

Vind het alleen wel jammer dat mijn man (die vanochtend is opgestaan met Hannah) nu weer zijn nest in is gedoken. Nu kunnen we dus niets ondernemen met z'n 3en :{
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:36:51 #123
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103733837
Hier viel het ook alles mee. Half 7 was het en daarna nog even tv kijken in ons bed. Om 8.30 uur ontbeten en nu lekker relaxen. Vanmiddag verjaardag dus afwachten hoe lang hij het volhoudt.

Daan is gek op zijn bed dus zelden problemen, alleen als hij ziek is. Hij zegt 's avonds regelmatig 'Daan slapen' en gaat zelf naar de deur.

Son, hoe doe je dat dan met tandenpoetsen als hij nog melk mee naar bed neemt? Of geef je dat voor het tandenpoetsen?

Haha poppejans, vervelend hè van die uitgeslapen kindjes als je zelf nog wel even zou kunnen tukken. Herkenbaar!
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:46:53 #124
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103733952
:W Hallo! Ik kom me hier ook melden om over mijn zoontje Jesper (over drie dagen is hij 18 maanden) te kletsen :). Ik praat ook al mee in het Z&G topic, ben 27 weken zwanger van ons tweede zoontje.En van Asy moest ik hier komen :P hehehe. Geintje. Het lijkt me gezellig! Ik betrap mezelf er toch steeds op dat ik allerlei dingen over Jesper aan het vertellen ben bij Z&G.

En zoals ik daar al zei: hij heeft zich keurig aangepast aan de nieuwe tijd vanmorgen! Half 8 nieuwe tijd wakker en dat is ook z'n normale tijd. Overdag slaapt hij anderhalf uur (van 1 tot half 3) en hij gaat 's avonds om kwart voor 8 naar bedje toe. Hopen dat hij nou morgen geen terugval heeft ;).

Nou, ik hoop dat ik snel een beetje zal leren wie wie is hier en welk(e) kind(eren) daar dan bij horen! Vandaag zal ik in ieder geval niet heel actief zijn, want ik ben mijn verjaardag aan het vieren :). (29 geworden afgelopen donderdag).
pi_103734021
Fee-nix en Jesper welkom. En ook nog gefeliciteerd, zowel met je verjaardag als met je zwangerschap.
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:55:46 #126
250838 Fee-nix
pi_103734084
Dank je :). En ik was nog vergeten te zeggen: voor een paar foto's van Jesper kunnen jullie in mijn fotoboek kijken :). Die met dat nieuwe kapsel is hoe hij er nu uit ziet.
pi_103734809
Feenix, welkom :)

Ik heb de dame om 7 uur teruggegooid, ben zelf ook weer gaan liggen en uiteindelijk waren we er om 9:45 samen weer uit. Heerlijk bijgeslapen zo dus :D
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:38:41 #128
250838 Fee-nix
pi_103734866
O dat is fijn Orea! Dat ze dan nog gaat slapen! Lekker hoor!
pi_103734909
:W mijn dochter is 1 jaar O+
Ze vond het prachtig gisteren, heeft genoten van de cadeaus, visite en al het eten (foto's volgen later)

En vanochtend om kwart voor 7 nieuwe tijd wakker.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103734961
Barabientje nog gefeliciteerd! Fijn dat het een geslaagde dag was gisteren, en lekker geslapen.

Orea, fijn dat jullie samen nog even hebben kunnen tukken.
pi_103735727
Zo, ik moest even flink bijlezen!

Wij zijn een week (vr-vr) naar Center Parcs geweest zónder laptop en gisteren heb ik de hele dag ziek op bed gelezen, dus dat was flink wat bijleeswerk.

Barba, nogmaals gefeliciteerd met Bientje! Ik ben benieuwd naar de fotospam!
Fee-nix, welkom hier!

Wat betreft abonnementen: Ik heb een abonnement op de Efteling en Anne is daar dus ook al een keer of 8 geweest nu. En 't abonnement loopt in de winter gewoon door, dus we zullen er nog weleens komen binnenkort :) Apenheul wil ik heel graag heen (ben van jongs af aan al dop op apen), heb nog een dag om na te denken over dat abonnement...

Anne snapt de wintertijd nog niet helemaal, was vanmorgen om 6 uur wakker. Maar ze is niet helemaal fit en lag er meteen na het ontbijt (5 happen pap, normaal eet ze een heel bord en daarom nog maar een fles gegeven) weer in. Uurtje geslapen en nu ligt ze er sinds 10 uur weer in. Wordt een rommelig dagje schat ik in ;)

Vakantie was trouwens leuk, Anne heeft genoten van het zwembad, het strand en de kinderboerderij O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Fannetje op 30-10-2011 11:19:22 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:42:24 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103736604
Anne! O+

Fee-nix, leuk! Gezellig dat je hier bent :Y
Jij hebt gewoon een braaf kind ;)

Barbabientje, van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid *O*

Hier gaat nog iemand even zijn boterham opeten en dan gaat hij ook naar bed...
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:57:39 #133
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103737052
Anne wat een heerlijke foto!! Fijn dat jullie t zo goed hebben gehad!

fee-nix Welkom!

Barbabientje gefeliciteerd met je dreumes! Benieuwd naar de foto's

Orea wat lekker! hier ook zoiets..
Van 7-7.30 een powernapje boven op me... en daarna van 9.30-11.30 *O* (en ik ook :@ O+ )
We'll have love aplenty
You and me
pi_103738815
Wat waren er veel weer vroeg erbij vanmorgen...

Barbabientje van harte gefeliciteerd!!

Anne lekker op vakantie geweest! Leuke foto!

Hier viel het juist wel erg mee. Kyllian was wel om 6.30 uur nieuwe tijd wakker (hij had in zn broek geplast), maar Dyon heeft tot 8 uur geslapen. Wij dus ook tot die tijd op bed gelegen, alleen Kyllian bleef wel kletsen ;)

Vanmorgen met zn allen op zolder geklust en nu gaan we toch nog maar even naar Ponypark Slagharen :) (met die gratis bon van het aanbiedingen topic :P). Dyon zal in de auto wel slapen.
pi_103738871
Barba, welkom met je mooierd!! :* O+ van harte nog!!
Anne, wat een lekker vrolijk muppie ben je toch! :Y

De dame ligt er alweer op :') ze bleef maar slaap gebaren, dus hoppa.. naar bed en 't is gelijk stil!

:z :Z

En kiek eens :o de krullen springen er met de dag meer in O+ O+ zo tof!

pi_103739341
Anne O+, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad.

Reilain ook heerlijk bijgeslapen *O*

Meimeltje veel plezier in Slagharen.

Gaaf man die krullen O+
pi_103740002
Woooow dat haar Orea! Mooi O+ Amy heeft nu een beetje haar achterop. Gister had ze er een klein krulletje. Als ik een foto zou maken, zou je niets zien :P

Amy werd 7 uur nieuwe tijd wakker! Viel mij dik mee dus :Y Al die verhalen over 5/6 uur, dan is het nog nacht!

Anne O+

Welkom Bientje en gefeliciteerd nog met je verjaardag *O* Ik wacht natuurlijk in spanning op de foto's!

En welkom Fee-nix!
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:27:01 #138
259886 pessie
pi_103744877
Fee-nix welkom!

Bientje gefeliciteerd met je verjaardag!

Fannetje, heerlijk zo'n weekje weg.

Orea, je dame heeft inderdaad krullen! Mooooooi...
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:42:33 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103745483
Leia O+

Hier heeft er eentje 2 uur in bed gelegen maar niet geslapen :N
Hij had (bleek achteraf) zijn luier te hebben volgepoept, dus ik voorspel een gezellige avond :X
We hebben wel nog even lekker gewandeld O+

Meimel, hoe was Slagharen?
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:10:47 #140
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103746643
Leia wat een mooie bos haar! En wat leuk dat het gaat krullen..
Bij Oona was het eerst ook helemaal stijl... ineens kwam er slag.. en binnen een maand volop krullen... Bijna pijpenkrulletjes af en toe zelfs.. Wie weet bij Leia ook!

Ai Asy... Das niet zo fijn... Hopelijk valt het mee!

Hier ook even lekker gewandeld, eendjes wezen voeren.. Altijd een succes!... Meissie erg moe, maar daardoor kunnen rekken tot iets voor 4 :D Nu ligt ze te tukken... Straks dus een vrolijk meisje aan de eettafel! :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_103747606
Voor de mama's met een dreumes van ongeveer 20 maanden: koekjes bakken. Is dat iets wat ze eigenlijk al kunnen of wacht ik daar best nog even mee?
pi_103750595
Was hier nog geen succes, Leonieke. Maar Zoë is van de grove motoriek en een viezerikje dus niet een goed voorbeeld. :D

Welkom Bientje *O*

Ga je nou nog mooier worden Leia? O+
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:45:00 #143
259886 pessie
pi_103752165
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:59 schreef Spewey het volgende:
Was hier nog geen succes, Leonieke. Maar Zoë is van de grove motoriek en een viezerikje dus niet een goed voorbeeld. :D

Welkom Bientje *O*

Ga je nou nog mooier worden Leia? O+
Ik zou dan juist zeggen dat het goed is!
Ik heb met nichtjes koekjes gebakken volgens mij toen 1 2.5 en 1 1 jaar oud waren, maar het kan ook een half jaartje later zijn geweest. Ik weet heel zeker dat de jongste nog geen 2 was. Die wilde vooral hele dikke koekjes bakken, en snel tv kijken :')
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:02:06 #144
250838 Fee-nix
pi_103752766
Bedankt voor het welkom :). Ben nog even aan het wennen: 'oja, hier gaat het niet alleen over zwangere buiken ;)'.

Barbabientje gefeliciteerd!

Fannetje wat ziet Anne er schattig uit :).

En wat een lieve krulletjes heeft jouw dochter, Orea! Jesper heeft echt het haar van zijn vader. Heeeeeeeel erg veel haar. Alleen nu is het nog heel dun en pluizig, dus het staat recht overeind, haha. Wel heel schattig en knuffelbaar hoor, zo'n pluizenbol!

Ai Asy, dat is nooit fijn, als je er pas laat achter komt dat ie heeft gepoept en daardoor niet is gaan slapen. Is ie nog een beetje te genieten vanavond? Hier werd Jesper wel iets te vroeg wakker bij zijn middagslaapje (normaal half 3 en nu tien voor twee), dus had ik m nog ff neergelegd en bij wijze van uitzondering een speen gegeven (is hij eigenlijk al vanaf). Het bleef toen mooi stil. Na een kwartiertje ging ik kijken of hij weer sliep, maar toen zat hij gewoon rechtop in bed te spelen met z'n sokken en sloffen die hij van de commode had gepakt! Daar kan hij bij vanuit bed namelijk. Dus ik dacht ook: dat wordt vanavond leuk, maar hij staat nu nog steeds superlief te spelen en te kletsen dus dat valt me mee.

En over koekjes bakken: nou daar zou Jesper nog niks van begrijpen hoor! En daarbij ben ik ook niet zo'n bak-moeder ;). (Hoewel... de appeltaart voor mijn verjaardag was echt super goed gelukt! Misschien toch een verborgen talentje?)
pi_103753773
Ik ben ook geen bak-moeder, hoor. Ben alleen op zoek naar knutsel-dingetjes die ik met Thomas kan doen. Maar zoals ik vreesde, zal het nog wat te vroeg zijn.
pi_103753783
Asy hoe is het gegaan ligt Harry al op bed?

Leuk eendjes voeren Reilain. Hier doet Yaro tegenwoordig zelf het brood in zijn mond i.p.v. het te geven aan de eendjes. Lekker hoor oud brood.

Yaro heeft vanmorgen van 8.40 tot 10.40 uur geslapen. Daarna niet meer. Hij was zowaar vrolijk onder het eten en heeft goed gegeten. Nu ligt hij heerlijk te slapen.

Oh en bakken O+ dat deed ik vroeger altijd met mijn moeder. Oma kan nu niet wachten tot ze met Yaro kan gaan bakken.
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:41:43 #147
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103754488
Zo die uitgebreidere reactie is er uiteindelijk niet meer gekomen.

Welkom Fee-nix en Jesper.

Welkom Bientje, grote meid, al weer een jaar!!

Drukke dag gehad vandaag, Noortje heeft maar een uurtje geslapen in de auto en ligt er net in. Hopelijk slaapt ze lekker tot morgen een uurtje of 7, maar dat zal wel niet. Ik weet wel dat ik er op tijd in lig.
Ik merk echt wel dat ze niet zo'n slaper is, hoewel ze wel echt moe is soms. Maar slapen ho maar. We hoeven het echt niet te proberen haar in bed te leggen rond 10 uur als ze half zes wakker is. Soms best wel lastig en ze heeft wel eens buien maar over het algemeen is ze supervrolijk tot ze naar bed gaat.
pi_103755709
Zal ik me ook maar even melden hier als ik nu toch in diverse topics aan het posten sla. Kan ik tenminste ook nog ergens, hopelijk vrolijke, verhalen kwijt. Maar of ik veel tijd heb om te schrijven en vooral te reageren weet ik niet.

Ik ben Kursor, mama van Marit van ruim 18 maanden. Een bijdehand klein meisje dat gelukkig nog wel erg van slapen houdt (2x2 uur per dag). Vraag je: ben je moe? Dan gaat ze al naar de deur en klautert snel de trap op. Op zoek naar d'r bedje en d'r muis.

Verdere anekdotes zullen vast wel volgen.

Bij deze alvast een fotootje van m'n lieve meid
pi_103755839
Welkom Kursor en Marit, wat een prachtige foto O+

Fijn dat ze lekker slaapt Becky, ik duim met je mee dat het een uurtje of 7 wordt.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:10:05 #150
259886 pessie
pi_103755871
Leonieke, Nathan en ik kleuren met wascokrijtjes.

Ook hier welkom kursor!
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:11:28 #151
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103755944
Hahaha As... Jummie... Oona krijgt de broodjes ook niet in handen.. dan eet ze het op ;) En gezien ik de eerste schimmelplekkies zag was dat even geen optie... Ze geniet altijd enorm van de eendjes voeren... grote ogen, roepen... erg leuk..

Welkom Kursor en Marit.. Wat een mooie meid!

Ik duim met je mee Becky!! Ik hoop ook op een uurtje of 7...
We'll have love aplenty
You and me
pi_103755964
Gaat dat al goed Pessie? Hier worden de krijtjes vakkundig op de grond gesmeten. Oke soms komt er een streepje op het papier.
Ook tekenen op het schoolbord werkt niet. Hij herkent wel de afbeeldingen in papa's tekenkunsten, dat vind ik dan wel knap. Papa's tekenkunsten zijn niet heel geweldig namelijk :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:12:35 #153
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103756005
Ik heb ook vetkrijtjes voor Oona... Vind ze nu al erg leuk... al verschillende kunstwerken gemaakt.
Je hebt ook verfkwasten met een dik handvat.. kan ook al vroeg....
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:13:07 #154
259886 pessie
pi_103756037
Nathan zet heel vakkundig stipjes op het papier :Y O+

Verf geeft mij nog wat teveel troep
pi_103756071
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik zou dan juist zeggen dat het goed is!
Ik heb met nichtjes koekjes gebakken volgens mij toen 1 2.5 en 1 1 jaar oud waren, maar het kan ook een half jaartje later zijn geweest. Ik weet heel zeker dat de jongste nog geen 2 was. Die wilde vooral hele dikke koekjes bakken, en snel tv kijken :')
Goed misschien wel, Zoë wil alleen klauteren, klimmen en stoeien met haar broer.
Koekjes versieren? :{w Het potje legen op 1 koekje en dan gauw weer rennen.
Haar broertje vindt het gelukkig wel allemaal de bomb! *O*

Welkom Kursor & Marit.

Waskrijt vindt Zoë ook geweldig, vooral op de vloer van natuursteen. :X
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:14:26 #156
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103756124

Meestal maar een minuutje of 4/5.. maar dan krijg ik aardig wat op papier meestal

Vingerverven voor vaderdag :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_103756167
Wasco's zou ik nog eens moeten halen :Y
pi_103756212
Die onderste foto :) , vakkundig ingepakt.
pi_103756227
Hahaha, Oona helemaal in lakens gewikkeld :D Heb je ook een na-foto? ;)
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:17:02 #160
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103756293
Helaas niet :D... Mijn handen zaten onder ;) dus kon t fototoestel niet vastpakken..
Wel het resultaat:

Staat nu op M's werk :D

Je hebt trouwens bij de hema ook speciale stiften die heel goed uitwasbaar zijn
Die gebruiken we ook regelmatig.. erg leuk..
Maar de Wasco gaat nog wat beter
We'll have love aplenty
You and me
pi_103756427
Leuk hoor :D
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:36:08 #162
250838 Fee-nix
pi_103757691
Zo! Je kunt wel merken dat de dreumesen op bed liggen, de moeders slaan massaal aan het posten ;) haha!

Leuk dat je hier ook komt posten, Kursor. Mooie meid heb je hoor!

Wat maakt Oona al een mooie kunstwerk zeg!

Jesper heeft nog niet veel interesse in knutselen/kleuren. Hij vindt potloden wel reuze interessant, maar dan vooral om ze in en uit de tekendoos te doen.

Nou, ik heb Jesper net maar even in slaap geaaid. Hij ging wel op z'n normale tijd naar bed, maar ik denk dat hij zoooo moe was dat hij zichzelf in de weg zat. Dan was het weer even stil en dan was het weer brullen... Maar even aaien en hij was zo weg. De schat O+ . (En ik was ook heeeel pedagogisch: hij stopte niet met huilen, toen mocht hij 1 keertje in mijn vinger bijten, haha. Daar moest ie om grinniken en toen was het huilen over)

Ik hoop dat alle dreumesen morgen op een acceptabel tijdstip wakker worden!
pi_103758113
Fee-nix en Jesper welkom *O*
Kursor en Marit welkom *O*

Vandaag hebben we hier de verjaardag van oudste gevierd, hele dag feest :D
Lucas is vannacht 2x wakker geweest en heeft vanmorgen soort van uitgeslapen, maar ik ook dus ik weet heulemaal geen oude/nieuwe tijden :D
wel van goede tijden slechte tijden :P
goede tijden: lekker gespeeld en geslapen
slechte tijden: de ipad was leeg }:| t kind vertoont afkickverschijnselen dus daar gaan we fftjes actie op zetten :7

ik heb jullie wel gemist O+ hele dag niet online, ik heb ook afkickverschijnselen _O-

magoe, nu ff puinruimen en dan toch maar gaan slapen, :O k ben kapoet...
pi_103758892
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Cooki het volgende:
ik heb jullie wel gemist O+ hele dag niet online, ik heb ook afkickverschijnselen _O-
Toch die Ipad opladen he. Nog gefeliciteerd met je oudste dan. Was het een geslaagd feestje?
pi_103759032
Zo, was ik weer, sorry ik was de afgelopen dagen druk met luieruitslag,slaapproblemen en een feestje waar ik na 4 drankjes ziek werd, het was echt triest :@
Maar de luieruitslag is bijna bestreden, elk uur een schone luier en Etosbillenzalf heeft gewerkt.
Hij heeft alleen nog wel diarree...

@ Bar, dat heb ik lang niet meer geprobeerd een doek met mijn geur,ga ik weer eens proberen,bedankt!

@kaatjejannie,bedankt voor de link van de webcam, ik wil hem nu ook, alleen m'n vriend nog niet :(

@Barbabientje Gefeliciteerd met je grote meid! Ben ook benieuwd naar de foto's!

Jeetje Anne, was je weer in centerparcs, lekker hoor!!

Geweldig dat laken reilan!
Wij hebben toevallig ook getekend met de uitwasbare stiften van de Hema, hij vond het erg leuk! Daarna was hij bij mijn moeder en hij ging toen met een pen krassen op post-itblaadjes, was ze helemaal verrast dat ie dat al wist,haha
pi_103759108
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef As1981 het volgende:
Toch die Ipad opladen he. Nog gefeliciteerd met je oudste dan. Was het een geslaagd feestje?
Ja, het was heel gezellig en Thomas was echt hyper-jarig!
Lucas had zn kat-uit-de-boom-kijk-skills weer van stal gehaald, maar dat ging ook prima O+
pi_103759397
FIjn dat je er weer bent Troeta en dat de luieruitslag bestreden is. Jammer alleen nog van de diaree, drinkt hij wel goed?
En knap dat hij ook al kan tekenen/krassen.
pi_103759415
jij ook gefeliciteerd Cooki!
pi_103760056
Ja, hij drinkt en eet goed, is niet suf en speelt gewoon lekker, maar ik ga morgen wel even bellen met m'n huisarts, het is al vanaf woensdag.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:53:10 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103763467
Beterschap voor Mex! :*

Nog feli voor Cooki's oudste O+

Kursor, welkom en wat een mooi grietje! O+

Oona in dat laken :D

Harry lag er om 18:15 in, werd om 18:45u wakker en wilde toen niet meer gaan slapen. Uiteindelijk na veel drama en gebrul heb ik hem om 20 uur brullend in zijn bed achtergelaten met de mededeling dat ik niet meer terug kwam (auw mijn moederhart). En na 5 min was de strijd beslecht...
Zucht...
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:56:21 #171
250838 Fee-nix
pi_103763668
Ohwwww...soms moet je ze wel eens even laten brullen, he Asy. Voor hun eigen bestwil. Maar dat is inderdaad o zo lastig! Jesper kan soms zo hartverscheurend huilen... En dan weet ik dat hij doodop is en zo in slaap valt, maar het liefst wil ik hem dan gelijk weer uit bed plukken.

Nou hij ligt gelukkig nog steeds lekker te slapen en ik ga ook naar bed! Truste!
pi_103765732
Kursor en Marit welkom!!

Oona en vingerverf :D Hij is wel heel mooi geworden!

Cooki, geslaagd feestje gehad dus! Alvast gefeliciteerd met Thomas!

Asy, ik voel met je mee...maar blijkbaar was het even nodig.

We waren pas laat in Slagharen (was nog 1,5 uur rijden), maar de jongens hebben zich vermaakt! Waren vanavond om half 9 pas thuis en helaas werd Dyon toen plotseling ziek. Hij begon te rillen toen we thuiskwamen en 2 slokjes van de fles en hij begon te spugen, daarna kwam ook de koorts. Is alleen maar aan het jammeren, ligt nu met papa op bed en het lijkt iets stiller te worden.
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:49:56 #173
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103767311
@ Troeta... Jaaa leuk is dat hè... Vanmiddag pakte Oona een kladblokje dat langs de laptop lag toen ze even op schoot zat... Ze heeft even zitten krassen met een pen.. erg leuk..

@ Asy... Och brrr dat doet een moederhart idd pijn! Vind dat zo sneu... Hier moet dat ook soms.. Vind het 3x nix! Hopelijk heeft hij verder een fijne nachtrust nu.. en jij ook..

@ Cooki... Gefeliciteerd met Thomas! w/

@ Meimel... Och wat sneu!! Hopelijk voelt hij zich snel beter...
Wel fijn dat jullie het zo goed hebben gehad in Slagharen!

Zo.... Sytycd gekeken.. altijd leuk...
Oona niet meer gehoord op wat gehoest na.. en een keer luidruchtig op haar speen sabbelend ;)
Ben heel hard aan het duimen dat er morgenvroeg minimaal 06:.. op de wekker staat.. ziet er beter uit dan 04.30 als je je ogen open doet..
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:00:07 #174
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103767950
Ow vergeet ik nog helemaal trotse-mama-modus...

Vanmorgen zei Oona haar eerste 2 woord zinnetje!!
- Eten op!-
;) Alleen wel terwijl ze tussen ons in op bed lag ;) Maar hé dat mag de pret niet drukken!
We'll have love aplenty
You and me
pi_103774559
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef Asyniur het volgende:
Harry lag er om 18:15 in, werd om 18:45u wakker en wilde toen niet meer gaan slapen. Uiteindelijk na veel drama en gebrul heb ik hem om 20 uur brullend in zijn bed achtergelaten met de mededeling dat ik niet meer terug kwam (auw mijn moederhart). En na 5 min was de strijd beslecht...
Zucht...
Asy :* , je komt toch wel terug, maar pas na 10 uur slaap :P
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Meimeltje het volgende:
We waren pas laat in Slagharen (was nog 1,5 uur rijden), maar de jongens hebben zich vermaakt! Waren vanavond om half 9 pas thuis en helaas werd Dyon toen plotseling ziek. Hij begon te rillen toen we thuiskwamen en 2 slokjes van de fles en hij begon te spugen, daarna kwam ook de koorts. Is alleen maar aan het jammeren, ligt nu met papa op bed en het lijkt iets stiller te worden.
Meimeltje, leuk Slagharen!
[spoiler ivm offtopic]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh Dyon :* , ik hoop dat hij nog wel lekker heeft geslapen, wat sneu als hij zich zo rot voelt :*
Hoe is t er nu mee?
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:00 schreef Reilain het volgende:
Vanmorgen zei Oona haar eerste 2 woord zinnetje!!
Reilain, Oona wat een kunstwerk ! ^O^ en wat knap n 2 woord zinnetje! O+

@Troeta, Beterschap voor Mex :Y

* Lucas update: kwart voor 6 wakker ohnee, t was kwart over 5, maar dat heb ik al geblokt }:|....
maar "gelukkig" thomas ook :P dus die hebben samen :') gespeeld met de duplo,
het jarige-tiener-job-feestontbijt van thomas geplunderd, babytv staat op, nou wat wil je nog meer!
lucas doet hoeraaa met de armpjes omhoog, schattig :Y
en gistermiddag ook een twee woord kreet: "isse op" :D :7

:O is t al weer bedtijd? :O :X

[ Bericht 1% gewijzigd door -Caroline- op 31-10-2011 08:29:13 ]
  maandag 31 oktober 2011 @ 07:56:26 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103774870
Ooh Cooki, ik leef met je mee al heeft de mijne uitgeslapen tot 6:10u.
Enige probleempje: ik lag wakker van 2:30 tot 4:30u. Dus mijn lontje is net als dat van Harry wat aan de korte kant :X
Maar gelukkig komen over 1 uur hulptroepen...

Meimel, fijn dat jullie het leuk gehad hebben. Alleen jammer dat Dyon daarna ziek werd. Hoe is het vannacht gegaan?

Wat goed zeg dat jullie kids al 2-woordzinnen maken
pi_103775046
Mijn muppetje had het alleen gisterenavond even lastig, dat 'extra' uurtje opblijven zeg maar :) Maar speen en Monsieur Lapin hebben dat prima opgevangen.. Vervolgens sliep ze van 7 tot 7 als een blok! Niks te klagen dus..

Geloof dat ik haar er zo weer op kan gooien en das mooi, want ik ben aardig ziek inmiddels ;( net maar ziekgemeld, dus ik ga zo lekker mee naar bed.. Mart is ook vrij ;) gelukkig (we hadden deze dag geruild deze week) die die kan zich verder over de muppet ontfermen...
pi_103775118
Komt mooi uit dan orea! Beterschap :*

Floris was gisteren ook moe s avonds. Was natuurlijk om 7uur wakker. Maar een uur geslapen overdag. Toen kwam mn zus met gezin even een bakkie doen en toen kreeg ie even een opleving. Hij ging stuiterend zn bed in :') :D
Vanoch tend was ie om 7uur wakker, beetje vroeg vind ik :)
Heb k wel wat aan mn dag :P
Hij is nu zn megablocks door de kamer aan t verspreiden.

Ik las 2woordszinnetje voor oona, knap hoor!
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:38:39 #179
250838 Fee-nix
pi_103775254
Mogguh. Net uit bed... Jesper heeft weer lekker geslapen. werd wel om 7 uur wakker, maar met een speentje (die hij dus alleen nog af en toe krijgt als hij te vroeg wakker wordt) heb ik het gerekt tot 8 uur. Heel fijn.

Ik zag twee keer een twee woorden zinnetje: knap hoor! Jesper zegt tot nu toe alleen maar 'kaaaaaaa' als iets klaar is (dat zegt hij echt altijd op het goede moment). Verder zegt hij soms (als hij zin heeft papapapapapa en mamamamamama) en bah. (Ook een keer toen ik zei: kijk daar is oma. Jesper vol overtuiging: bah!) Dus hij loopt een klein beetje achter met woordjes... maargoed komt vast wel. Lopen was ook heel laat. Dat doet hij nog geeneens een maand. Maar het gaat wel al heel goed!

Beterschap Orea! En Meimeltje ook voor je zoontje.
pi_103775280
En het is pas half 9.....

pi_103775320
Hier was het vanochtend kwart voor zeven. En mijn bed lag nog zo lekker. Meestal laat ik haar dan wat in mijn kamer scharrelen. Toen ze de boekenkast leeg trok, was de lol daar snel vanaf. Nu kijkt ze Bumba en zwaait ze uitbundig als het filmpje is afgelopen en roept ze 'Daa' (dag)

Oh en ze heeft haar regenlaarsjes aan want die moesten per se aan. Gister had ze ineens dikke luieruitslag, dus toen liet ik haar in haar blote billen beneden rond lopen en toen deed ze overal plasjes :D Gelukkig hebben we laminaat. Ze stond er ook steeds zo beteuterd bij te kijken als het gebeurde. Echt zo van: :o :? wat is dat! Om vervolgens, als ik niet snel genoeg was er lekker met de handjes in te kledderen :Y)

Dyon en Orea beterschap! Gelukkig dat M. thuis is Orea, kun je lekker je bed in. Wat een rotzooi al :D

Wat goed Oona, een tweewoordszinnetje!
pi_103775340

Hier zit ie er zo bij, nou ja niet helemaal meer. Hij is.nu de oplader van de telefoon aan t slopen :')
pi_103775858
Sola :D je pieskonijn!! _O-

Floris O+
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:19:38 #184
250838 Fee-nix
pi_103775916
Lekker zootje, Orea ;). Maar als ze zich maar vermaken! (Wat dat betreft denk ik af en toe: wat zijn die eerste paar maandjes makkelijk... alle troep blijft lekker in de box ;) )

Solagratia d'r dochter die over plasjes doet :D. Wel lief van je dat ze in d'r blote kont mag lopen... Ik doe altijd gewoon maar veeeeeel sudocreme.

Schattig Sonnetje!

Nou, hier is er eentje rond m'n benen aan het scharrelen en hij stinkt! :+ Dus maar ff verschonen.
pi_103775965
Lijkt me heerlijk om als je altijd maar zo'n luier om hebt, even lekker in je blote kont te kunnen rondscharrelen! Deed ik van de zomer (welke :')) ook wel vaak.. heb zo'n stuk tafelzeil dat legde ik dan buiten neer, kind er bloot op en veel plezier! :Y)

Nu binnen niet zo'n succes.. als ze straks staat ofzo dan zal ik het wel weer doen. Maar gelukkig heeft ze nog niet echt rode billen gehad..
pi_103776061
Hahaha ik dacht even dat je zelf in je blote billen buiten liep :D ik dacht al, stuk zeil why :?

Ik twijfel nog over de meet van zaterdag. We moeten om twee uur, half drie op een verjaardag zijn. Dus dan moeten we om een uur weer weg. Heeft het nut voor twee uurtjes en zijn jullie er dan al?
pi_103776129
Ik vind het ook zo'n koddig gezicht, dreumes die rondstapt met van die lekkere, dikke blote hammen. O+

Zoë praat nog nauwelijks maar toen ik net m'n nagels met m'n mooie peridot aan het lakken was, wees ze ernaar en zei "bah, vies" ;(
En bedankt...
pi_103776219
@Sonnetje: toen ik je foto zag, dacht ik eerst; huh.. :o ik heb toch geen foto van lucas gemaakt in dat pyjamaatje? _O- leuk menneke! O+

@Orea: ^O^ lekker spelen, ziet er goed uit :P
@Solagratia: gheghe.. lekker :Y) O+
voor alle rode/kapotte billen -O-

@Spewey: t is geen roze nagellak zeker, nah, dan heeft ze toch gelijk? >:)
offtopic: want thomas/10-er
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Lucas ligt weer in bed, ik ga ook ff in pauzestand *O*
pi_103776252
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef Solagratia het volgende:
Hahaha ik dacht even dat je zelf in je blote billen buiten liep :D ik dacht al, stuk zeil why :?

Ik twijfel nog over de meet van zaterdag. We moeten om twee uur, half drie op een verjaardag zijn. Dus dan moeten we om een uur weer weg. Heeft het nut voor twee uurtjes en zijn jullie er dan al?
Ik twijfel ook nog, maar vooral of het niet te druk gaat zijn ;) weet niet of ik de muppet daar een plezier mee doe...
pi_103776269
Spewey, ze zijn zo eerlijk he die kinderen ;(

Cooki, doet met denken aan mijn zwangerschap! Op een gegeven moment kon ik niet meer genoeg krijgen van de geur van benzine, verf, leer, rubber, enz. Ik wilde het zelfs wel opeten :Y)

Orea, daar twijfel ik ook aan ja. Maar het lijkt me zo leuk om eindelijk eens te meeten.
pi_103776302
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef Cooki het volgende:
@Sonnetje: toen ik je foto zag, dacht ik eerst; huh.. :o ik heb toch geen foto van lucas gemaakt in dat pyjamaatje? _O- leuk menneke! O+

@Orea: ^O^ lekker spelen, ziet er goed uit :P
@Solagratia: gheghe.. lekker :Y) O+
voor alle rode/kapotte billen -O-

@Spewey: t is geen roze nagellak zeker, nah, dan heeft ze toch gelijk? >:)
offtopic: want thomas/10-er[ afbeelding ]
SPOILER
* Lucas ligt weer in bed, ik ga ook ff in pauzestand *O*
Nog van harte gefeliciteerd met je nagellaksnuiver! :D

Idd Sola, veel te eerlijk. :')
pi_103776307
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik twijfel ook nog, maar vooral of het niet te druk gaat zijn ;) weet niet of ik de muppet daar een plezier mee doe...
Dat dus

@cooki ja he O+ hij ziet er nu niet uit alleen. Zo maar even in bad. Hij is verkouden en zn hele gezicht zit onder de pluisjes van zn deken :')
pi_103776463
Misschien dat we even een uurtje komen en als het inderdaad te druk is, dat we nog even het Julianapark induiken ofzo :) het wordt geloof ik wel lekker weer zaterdag... (zoals het er nu naar uit ziet :))
pi_103776761
Wij zijn afgelopen vrijdag in park Tivolil geweest.
Wat is dat een leuk park voor dreumessen. Echt heel leuk!

Mart heeft de dag van zijn leven gehad.
  maandag 31 oktober 2011 @ 10:03:31 #195
259886 pessie
pi_103776812
Ik wil niet praten over slapen vandaag. En ik negeer de klok }:| :O
*Iets met mannen die vinden dat dreumessen eind oktober rustig zonder jas buiten kunnen spelen }:|
pi_103776863
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
Ik wil niet praten over slapen vandaag. En ik negeer de klok }:| :O
*Iets met mannen die vinden dat dreumessen eind oktober rustig zonder jas buiten kunnen spelen }:|
Dat kan ook prima Pessie :')
Alleen niet hier...
pi_103776914
Zag twee woord zinnen voorbij komen *O*

Dyon en Orea ziekjes, hopelijk voelen jullie je snel beter. Wel fijn dat je man thuis is Orea.

Weer een hoop vroege vogels. Wij doen lekker mee, het was vanmorgen half 6.

Heerlijk die troep zo op de vroege morgen Orea en zo herkenbaar. Daarna kan ik er nog meer van genieten als het weer opgeruimd is (al is het vaak maar voor even).

Dat lopen in je blote kont doen we hier ook als hij last heeft van luieruitslag of idd van de zomer. Het gevolg is hier meestal ook lekker alles laten lopen.

Floris op de bank O+

Over de meeting van zaterdag. Ik ben er de hele dag (afgesproken dat ik alles ook weer netjes achterlaat enzo), maar als Yaro het niet trekt omdat het te druk is of hij te moe dan gaat mijn man met hem naar huis.
pi_103777743
Oona haar eerste tweewoorden zin, wat goed!! Natuurlijk had het met eten te maken ;)

Cooki, jeetje alweer zo'n vroege vogel...
Nu echt van harte gefeliciteerd met je tiener!!

Orea, gezellige boel daar :D Beterschap!

Dyon heeft gisteravond nog lang gejammerd, wilde niet in zn eigen bed slapen. We zijn uiteindelijk samen in bed in slaap gevallen. Hij heeft doorgeslapen tot z'n broer tegen 7 uur wakker werd en erbij kwam liggen. Is alleen nog wat aan het hoesten, maar lijkt verder weer helemaal beter :) Vanmorgen dus maar wel naar het kdv gebracht. Ik heb zelf vakantie, maar heb zoveel plannen die niet echt lukken met Dyon erbij ;) (o.a. schilderen, Kylian zn traktaties voor morgen maken). Mocht hij daar toch ziek worden kan ik hm gelijk ophalen. Is het te lezen dat ik me best schuldig voel :@ Ik kijk al zoveel weken naar deze vakantieweek uit, was er zo aan toe om even alleen te zijn, dat ben ik nooit. Kyllian eindelijk eens gewoon van school kunnen halen ipv de bso en samen lekker op tijd Dyon ophalen.
pi_103777787
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zit ie er zo bij, nou ja niet helemaal meer. Hij is.nu de oplader van de telefoon aan t slopen :')
Thomas heeft dezelfde pyjama :D
(en nu ga ik weer werken :W )
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:15:35 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103778777
Meimel, ik herken het wel hoor!
Ik was net opgelucht dat opa Harry kwam ophalen en tegelijkertijd voel ik me rottig want ja, ik ben toch gewoon de hele dag thuis?
Ik hoop dat je wat dingetjes gedaan krijgt :*

Hier is het ook een pestbende (zowel door een kaboutertje veroorzaakt als door anderen :X ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')