abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103716020
De dreumesjes:

27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Sofie dochter van kaatjejannie
*poef* nu is het weg
pi_103716212
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet nog niet wat het is. Cooki heeft een soort wishfull thinking. Die wil gewoon los met meidenspul ;)23 nov hebben we de 20wekenecho. Dan maken we wereldkundig wat ik aan het afbakken ben ;)
ja, mensch, ik ben al aan t breien geslagen! kiek tan *O*
zoiets wordt t!
pi_103716221
Zei ik gister nog zo leuk dat Sofie nooit wakker is in de nacht?
Vannacht om 1.30 uur een Sofie helemaal overstuur. Ik heb haar haar doekje in de handen gegeven, zeepaard aangedaan en weer neergelegd.
Ik heb haar daarna niet meer gehoord.

Beetje jammer was, dat ik vanmorgen om 6 uur op moest om te werken. :O

Ik probeer haar nu een beetje wakker te houden. Zodat ze wat later naar bed gaat.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:54:06 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103716318
Kaatje, zul je altijd zien! Fijn dat ze zo snel getroost was.

Cooki, jij gek vrouwmensch! O+

Filmpjes die jullie nog tegoed hadden...
pi_103716324
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Zei ik gister nog zo leuk dat Sofie nooit wakker is in de nacht?
Vannacht om 1.30 uur een Sofie helemaal overstuur
.

Ik probeer haar nu een beetje wakker te houden. Zodat ze wat later naar bed gaat.
dat heet de fokwet geloof ik }:| zielig he, als ze echt overstuur zijn.. -O-

hier proberen we lucas ook wakker te houden, o nee, hij houdt zichzelf wakker :X
vriend en ik kijken allebei op de klok: hoe laat kunnen we naar bed :@
oudste heeft griezeltocht dus daar moeten we ook nog op wachten :')
lekker stel he? :P
pi_103716465
Sofie is nu heerlijk aan het spelen, en vindt het allemaal wel best. N heeft haar vanmiddag een beetje laat in bed gelegd (om 15.30) en ze was pas om 18.00 weer wakker. Dus ik gok dat ze het nog wel even volhoudt.
Al hoef ik het niet te doen voor haar uitslapen, vanmorgen heeft N haar om 10.20 wakker gemaakt :@
*poef* nu is het weg
pi_103716769
ik hoef muppet echt niet wakker proberen te houden, dan is ze morgen juist extra vroeg wakker... Die lag er dus gewoon om 7 uur op.. morgen maar zien wat er gebeurd, gelijk maar in het nieuwe ritme gooien. Sinds deze week slaapt ze 's morgens wel ineens langer (veel langer :D donderdag was het half 9 :o en vrijdag ook zoiets.. vanmorgen dan weer 7 uur, maarja, weekend hè :'))
pi_103716794
Ik had haar ook niet later op bed moeten gooien, want er kwam af en toe al een halve driftbui incl. gebalde vuisten voorbij :P
pi_103717184
Haha hier ook Orea. Ze had haar middagslaapje overgeslagen dus ze was echt zwaar mopperig. Op de bank proberen te klimmen, niet lukken en huilend ter aarde storten. Tijdens het eten moest ze echt ineens heel hard huilen, helemaal overstuur. Toen ben ik maar met haar op de bank gaan zitten. even troosten en daarna ging ze lekker eten. Nu slaapt ze lekker.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:24:48 #10
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103717402
*O* Hier een slaper van half 5 tot 6 voor het avondeten.... dus ze hielt het goed vol tot 8 (normaal ligt ze er om 7 in)
Wie weet heeft het effect.... maar eigelijk ben ik heel bang voor 5 uur ;)

@ Meimel... Ik had wel mijn ogen open gehouden... maar niet gespot ;)
We hadden op het laatste moment besloten eens daar boodschappen te doen.. Oona had ook slecht geslapen overdag en moest er juist even uit om de middag vol te houden..
Ze slaapt helaas neit in de wandelwagen.. maar was extra moe van de indrukken dus sliep thuis als een roosje weer ^O^

@ temperamentjes die huilend ter aarde storten..
Ohhh dat kan ze als de beste hier ;) Echte meid.... ze zouden een aardig concert geven samen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103717506
Driftbuien? Wat zijn dat? O-)
(willen de mensen die Zoë vorige week zaterdag hebben meegemaakt dit aub niet ontkrachten :D)

Ze ligt in bed maar slapen is nog niet aan de orde want ze heeft pas 3 keer haar labeldoekjes, deken en knuffels op de grond gepleurd. :') Nog 3 keer en mijn zaterdagavond kan beginnen, yay wijn. :D
pi_103717511
Het ter aarde storten hebben we nog niet gehad (gelukkig?) maar ze kan héél goed duidelijk maken als ze iets wil of al heeft en niet terug wil geven. Ze mocht even met Mart zijn horloge prutten en toen hij dichterbij kwam en vroeg of hij hem terug mocht, ging ze hem zitten wegduwen :')

Op de opvang kan ze de jongens uit een groep 'hoger' al prima aan. Als zíj de Xylofoon wil, dan krijgt een ander kindje hem ook echt niet :P duwen, trekken... maar zíj heeft hem aan het einde :D ze laat het kaas niet van haar brood eten en dat vind ik wel goed! Alleen af en toe is het een driftkop als iets niet snel genoeg gaat, of niet naar haar zin gaat... dat beloofd nog wat :X (soms zo'n tegenstelling met het rustige, lieve meisje dat ze juist het grootste gedeelte van de tijd is... :D)
pi_103717528
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef Spewey het volgende:

, yay wijn. :D
+ 1 :9
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:32:55 #14
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103717687
;) Oona is nu de jongste van haar groep op t kdv.... Af en toe is dat wel pittig voor haar en wil ze even rustig alleen spelen (hebben de leidster goed door gelukkig) Maar het merendeel van de tijd stort ze zich vol in het dreumes/peutergeweld ;) En weet precies wat ze wil
We'll have love aplenty
You and me
pi_103717695
Sofie is nog niet van de driftbuien, maar wel van de dramaqueen. Als iets niet lukt gaat ze dramatisch huilen.

Ook is ze van het afpakken. Pas in het zwembad had ik haar in de kleedkamer even in de box gezet, zodat ik mezelf kon aankleden. Ik had haar een rijstewafel gegeven.
Komt er een ander kindje in de box, met een liga. Sofie propt de rijstewafel in haar mond en rukt de liga uit de hand van het jongetje. (net als de volgende liga, en de banaan van het derde kindje). Ik neem nu maar de buggy mee, dan kan ze daar even inzitten.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:34:42 #16
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103717758
ff vraagie in t algemeen!
Heeft iemand de Ouders van Nu van Oktober toevallig??
We'll have love aplenty
You and me
pi_103717767
Sofie :D geef haar eens ongelijk Kaatje ;)

Relain, Leia is juist de oudste van de groep.. (omdat ze nog 2 lange slapen heeft en niet staat/loopt/kruipt blijft ze nog iets langer op de 'babygroep' maar ze gaat wel geregeld buurten bij de dreumessen) maar dat gaat tot nu toe nog wel goed.. Waarschijnlijk juist omdat de rest nog niet echt geïnteresseerd is in waar zij in geïnteresseerd is :D
pi_103717822
Amy laat zich wel dingen afpakken door andere kinderen en geeft ook heel de dag spullen weg aan anderen. Maar als wij iets afpakken dan wordt ze erg boos. Vanmiddag wilde ze steeds via de bank op de vensterbank klimmen.

Hahaha Sofie!

Ik ben trouwens echt heel blij met de gastouder waar ze tegenwoordig naar toe gaat. Ze speelt er heerlijk met de 2 jongens van twee jaar en kan lekker naar buiten om te ravotten wanneer ze wil. Ze volgen gewoon helemaal haar ritme en ze is er echt op haar plek :Y
pi_103717840
Hier hebben we Yaro ook opgehouden. Wel in combinatie met de dag. Zijn heerlijk een aantal uurtjes naar de Apenheul geweest, hij heeft zo genoten. En het record "apies" zeggen echt verbroken, wat was hij in zijn element. Op de heenreis had meneer maar 45 min geslapen, dus we gokte er op dat hij op de terugweg in slaap zou vallen. Konden we thuis was gaan eten en hem dan langer ophouden. Helaas was hij oververmoeid en overprikkeld dat het in slaapvallen in de auto niet wilde lukken. Na heel veel moeite heeft hij uiteindelijk toch nog 30 min geslapen, maar thuis had hij echt een avondhumeur. Was eigenlijk wel een beetje sneu. Tot aan het avondeten (patatjes). Zijn stemming draaide, daarna uitgebreid in bad en nog even beneden spelen. Net voorgelezen en op bed gelegd, en meneer is meteen vertrokken. Hij ligt nu ruim een uur later dan anders, dus ik hoop dat 6 uur, ook in het nieuwe ritme 6 uur blijft en geen 5 uur.
In het verleden was later er in, eerder er uit, dus we blijven duimen.. Ik heb morgen een vroege dienst dus we gaan het zien.

En omdat de Apenheul zo leuk was direct een abo afgesloten voor volgend seizoen *O*
pi_103717865
Weggeven is Leia ook wel goed in :) sta ik van de week in de supermarkt in de rij, muppet op de arm met haar konijn in haar handen.. Geeft ze die zo weg aan de meneer achter ons in de rij :')

Ze geeft van alles weg. Maar als zij iets wil, hell no dat iemand het afgepakt krijgt :') (incl. ik... :P .)
pi_103717875
Ik zie een Apenheul meet aankomen!! *O* :D Leuk!!
pi_103717884
Oh en driftbuien zijn wel herkenbaar, als meneer zijn zin niet krijgt is het echt krijsen. Ik probeer nu minder toe te geven.
pi_103717938
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:37 schreef Orea het volgende:
Ik zie een Apenheul meet aankomen!! *O* :D Leuk!!
*O* ja het was echt heel leuk, vooral waar de aapjes los lopen en komen kijken. Alleen oppassen dat ze, ze niet gaan aaien want dat mag niet. Oke de aapjes mogen ook niet in de buggy en die doen dat ook. Dus als zij niet luisteren, hoeft Yaro dat ook niet toch :P
pi_103717946
Ik loop ook wel eens weg als ze weer als een stervende zwaan op de grond ligt. En even later is ze weer heerlijk aan het spelen :p
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:40:41 #25
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103717985
Ohh hier ook een weggever... Vooral haar speen en pop worden met iedereen gedeeld.. Maar owee als ik ze weg wil leggen als ze gaat spelen ;) ( maar gaat steeds beter! )
We'll have love aplenty
You and me
pi_103717994
Oh en Asy die filmpjes O+ en wat knap
pi_103718035
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef Reilain het volgende:
Ohh hier ook een weggever... Vooral haar speen en pop worden met iedereen gedeeld.. Maar owee als ik ze weg wil leggen als ze gaat spelen ;) ( maar gaat steeds beter! )
Is hier 's morgens ook zo'n drama.. bij het luier verschonen na het opstaan gooi ik de knuffel en speen terug in bed, en dan mag zij mee naar beneden... drá-má! :')
pi_103718109
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Orea het volgende:

[..]

Is hier 's morgens ook zo'n drama.. bij het luier verschonen na het opstaan gooi ik de knuffel en speen terug in bed, en dan mag zij mee naar beneden... drá-má! :')
:o
Dat was hier ook, tot ik het Zoë in haar bed liet gooien en sindsdien is het goed *O*
pi_103718212
hier is het luier verschonen al drama. Ze draait zich op haar zij, gaat zitten en staan om alles van het plankje te halen.
pi_103718243
Dat heb ik ook geprobeerd maar dan wordt de speen heftig omklemd door de inmiddels 7 tanden en tig op springen staande kiezen, knuffel wordt onder haar oksel gepropt.. echt niet dat ik ze dán nog los krijg van haar... :')
pi_103718274
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Solagratia het volgende:
hier is het luier verschonen al drama. Ze draait zich op haar zij, gaat zitten en staan om alles van het plankje te halen.
+1
pi_103718301
Leia _O-
pi_103718433
En vanmorgen was echt sneu.. we zijn de ochtendfles ook aan het skippen(das de enige fles melk die ze nog krijgt).. dus ipv na het opstaan meteen bij ons in bed en dan plop, fles erin.. gaan we naar beneden!

Mart mocht uitslapen maar ze wilde hem een kus geven.. maar ze wilde dus eigk in bed duiken, dus echt boos dat we tóch naar beneden gingen.. op zo'n moment voel ik me even een slechte moeder :@ terwijl dat natuurlijk niet zo is.. madame heeft spekjes genoeg, dus kan heel goed zonder fles.. en liever nu afwennen dan later ;)

Ze was/is echt aan die fles gehecht (als ik haar normaal eerst verschoon is het al BOOS worden, omdat ze niet meteen de fles krijgt :'))

Maar vervolgens wel gewoon een hele boterham smeerkaas én een krentenbol mijn kliko muppet in :o

Sola :o bewegelijk type! Die van mij blijft nog (steeds) keurig liggen bij het verschonen :o
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:53:13 #34
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103718461
Hahahahahha ow wat herkenbaar!!
Wij hebben nu op verschillende plekken in huis een plekje voor speen&pop..
Op de opvang heeft ze dat ook.. en dat werkt heel goed..
In de keuken gaan ze in de sleutelschaal
Bij de woonkamer in een bakje
in de badkamer op het plankje van de spiegel..
Ze vind dat zelf erg interessant en geeft ze dus meestal zelf al af nu :D

Wat een leuke filmpjes trouwens! Zal van Oona ook eens wat tevoorschijn halen...
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:55:23 #35
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103718542
Hier ook een stervende zwaan :')

Ik ben met al doe doorkomende kiezen even heel soepel met de speen. Hij heeft gewoon veel last van zn mond en vind een speen dan fijn. Normaal gesproken is het echt alleen in bed en bij langere afstanden in de auto.

We hebben Nathan gisteren ook al wat later in bed gelegd dan zn bedtijd en vanavond weer. Morgen dan weer wat "vroeger" en dan hopen we binnen een paar dagen weer op ritme te zijn!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:56:40 #36
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103718591
;) en onze bovenste la van de commode is een waar speelgoedpaleis.. elke verschoonbeurt weer iets nieuws.. meestal als ik dan zo snel als het licht ben kom ik een eind ;) Maar meestal toch ook wel een houtgreep hier en daar...

;) Och arme Leia! Oona is ook echt heel gehecht aan haar fles...
'smorgens krijgt ze hem alleen nog als ze erg vroeg wakker is (en dan dus weer terug in bed gaat) en 'savonds voor het slapen gaan nog een heel kleintje (90+2 nu)

Zuigkracht was al vanaf dag 1 mega... ze kreeg in t zh al de bijnaam de pittbull.. en dat hebben ik en mijn tepels gemerkt -O- auw..
We'll have love aplenty
You and me
pi_103718650
Je bent geen slechte mama hoor Orea, maar kan me je gevoel wel voorstellen. Yaro laat hier helemaal niet merken honger of dorst te hebben. Hij gaat pas hysterisch gillen als hij ziet wat we melk pakken en het dan niet snel genoeg gaat. Eten gaan de eerste 2/3 hapjes als een speer daarna wil hij altijd spelen of dingen hebben die hij niet mag. Maar jou kleine muppet kan wel lekker eten zeg!

Speentjes heeft Yaro alleen nog bij het slapen in bed en bij hoge uitzondering bij het slapen in de auto, als het echt niet lukt zoals vandaag.
Gisteren waren we winkelen en toen was hij ook moe, op het moment dat we naar huis wilde gaan, viel hij in de buggy in slaap (wat echt een unicum is). Hij had daarbij een stukje stokbrood gebruikt als speentje. Die hij hij helemaal week gesabbeld en bleef echt in zijn mond hangen.
Met knuffels heeft Yaro helemaal niets.
pi_103718711
Ik ben ook wel vrij soepel met de speen, normaal... Maar op een gegeven moment liep ze er bijna de hele dag mee (er lagen overal spenen :') en dan had ze er weer één gevonden en zat zo uren te spelen... dát doe ik niet meer.. zonder kletst ze ook een stuk meer!) maar als ze moe is, of niet lekker (of tanden idd) dan krijgt ze hem gewoon :)

Auw Relain :X ik voel je.. moet ineens terugdenken aan de allereerste keer dat ze aan gelegd lag in het ziekenhuis :X ik weet nog dat ik zei: mên wat een kracht :X ai!
pi_103718784
Lastig hoor die fles afwennen! Amy hecht zich niet zo erg aan dingen, dus dat zou weinig problemen opleveren gelukkig. We hebben ook maar 1 speen die aan haar slaapzak is vastgemaakt en dus altijd in bed blijft. En we hebben nog tig andere spenen die kwijt zijn :P

En ja pffff, soms als ik weinig geduld heb dan zet ik haar in haar bed als het niet lukt met verschonen en dan probeer ik het 2 minuten later weer. Meestal lukt het dan wel. Tenzij ze het leuk vond om in bed te staan :P
pi_103718791
Agos Yaro O+

Hier is de pop ineens een mega hit :D in haar bakfiets O+ en dan elke 10 cm even stoppen, pop oppakken, en die krijgt dan een dikke knuffel en kus :D en dan 'fietst' ze weer verder! Zo grappig! Qua knuffel heeft ze een konijn (6 :')) van Happy Horse, en als ze die niet heeft, slaapt ze ook niet.. zit ze zelfs diep in slaap mee te frutten O+

Vanavond zag ze haar verjaardags muts, en die móest ze op.. En weer af en weer op en zo verder.. Echt een meisje O+
pi_103718839
Soms vind ik het niet leuk dat Leia nog niet staat of loopt, maar als ik dit soort dingen van jou o.a. lees Sola, qua verschonen, dan ben ik nog maar blij :D
pi_103718899
Sofie heeft geen speen, en haar doekje en zeepaard blijven in bed. Ze krijgt nog 1 fles per dag. Net heeft ze 60 cc melk op. We zijn deze aan het afbouwen.
Gisteren had ik met het avondeten een bakje uit de vriezer voor haar, want N had chinees uit de vriezer. Maar zodra hij aan tafel ging zitten met zijn eten weigerde Sofie haar eigen eten te eten. Toen N weer met zijn bord naar de keuken ging heeft ze haar eigen eten opgegeten. Daarna nog wat hapjes van N's eten.

Qua speelgoed heeft ze haar favorieten. Zo sleept ze de laatste dagen haar badboekje en een speenketting door de hele kamer. O+

Verschonen is hier ook een ramp. Ze blijft echt niet liggen. Wil gelijk of gaan zitten, of draaien op haar buik. Als dan de bovenste la van de commode open staat duikt ze er zo in. Gelukkig kunnen we haar nog even zoethouden met tubes tandpasta/zalf/speelgoed/tandenborstel.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:06:05 #43
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103718958
Filmpjes van een wandelende Oona
Jaja this gelukt om het op film te krijgen ;)
Al kan ze nu ook als ze er zin in heeft een stapje of 8 los zelf... en laat ondertussen veel zelf los.. gaat ineens zo hard!!
We'll have love aplenty
You and me
pi_103718998
Ja, Orea jouw tijd komt nog wel! :P Het zoethouden met spulletjes lukt ook bijna niet meer. Dan moet je echt met iets heel spectaculairs aankomen.

Amy heeft nog 3 flessen, maar als ze gluten mag (volgende week mee beginnen) dan gaan er 2 vanaf.
pi_103719023
Ach welnee :P mijn kind blijft haar hele leven billenschuiven :P
pi_103719087
Dan zou ik maar veel broeken aanschaffen :D
pi_103719181
:D! Ik moet zeggen dat het nog meevalt hier hoe snel e.e.a. slijt!

Maar ze is momenteel dan ook wel heel erg bezig met van lig naar zit, weer liggen, in kruipstand, weer zitten, liggen etc :P het slijt allemaal heel gelijkmatig :D
pi_103719215
Asy: wat een lieve filmpjes en mega knap van die puzzel zeg :Y
Reilain: wat een mijlpaal he, eerste stapjes echt zelf los O+

En ik lees hier over
speentjes, daar weet ik nix van... lucas heeft n lappen-fetisj :+
en
luier verschonen: check , hoewel ik daar steeds handiger in wordt :Y (t liedje klap ns in de handjes werkt als een tierelier :@ )

mn dreumes ligt nu in bed en slaapt _O_ onder zn nieuwe dekbed btw :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:13:42 #49
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103719222

Oona en haar 2 grote verslavingen ;) ... al vanaf een week of 7 wilde ze iets vasthouden met slapen... rond 10 weken moest het al dit popje zijn... (ik heb er 9... erg blij mee want het is ook haar zakdoek ;) )
We'll have love aplenty
You and me
pi_103719227
Foto's van de apenheul

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103719269
As, wat n mooie foto's, Yaro lijkt helemaal niet onder de indruk :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103719309
Oh Relain O+ O+ klapperrr!! Wat een schattige foto!

As, die aapjes :o laatste keer dat meneer en ik er waren kwamen de aapjes niet zo in de buurt :N maar wat leuk!! O+ en is dat je moeder? Wat leuk een 3-generatie foto! O+ zo jammer dat ik die niet kan maken.. maar je kan niet alles hebben :)
pi_103719391
Wat een lieve foto van Oona O+

Ja dat is mijn moeder, twee druppels water. Heb een hele goede band met mijn ouders en mijn moeder vind het leuk om mee te gaan, dus die gaat bijna altijd mee met uitstapjes. Ik kan me voorstellen dat je dat mist. ;(

Oh en Cooki, je hoeft echt niet bang te zijn ze doen helemaal niets. Af en toe een beetje brutaal maar dat zijn onze eigen aapjes toch ook.
pi_103719513
quote:
0s.gif [b]
As, die aapjes :o laatste keer dat meneer en ik er waren kwamen de aapjes niet zo in de buurt :N maar wat leuk!!
Nu MOET je natuurlijk gaan en dan maken we er gelijk een meet van in 2012
pi_103719541
Ik heb een abo gekocht :@ :D dus heel seizoen 2012 kan ik gaan :D

Wil sowieso 1 keer gaan in 2012 dus dan was een abo de beste keus.. zou stom zijn als ik het niet doe :D
pi_103719576
Oona O+ Yaro O+
Ik houd niet zo van apen (en papegaaien) eigenlijk. Ben er niet bang voor, maar heb er totaal niets mee. Maar voor kinderen is het denk ik wel leuk.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:23:28 #57
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103719580
Wat een leuke foto's As!! Ik wil ook met Oona :D

:D en erg hè... ik klapper officieel helemaal niet.. maar als ik oude foto's terug kijk wel een weeig gevoel hoor haha
We'll have love aplenty
You and me
pi_103719629
Reilain, ik heb denk ik wel de Ouders van Nu van oktober. Wil je hem hebben of wil je er wat uit gescand hebben?
pi_103719635
Relain, sluit een abo af! Nu de prijs van 1 kaartje, voor een abonnement voor héél 2012 (van maart t/m oktober)

Oh echt Octo? Aapjes O+ ben er gek op!!
pi_103719656
Ik wilde eerst geen abo, omdat het toch wel een stukje rijden is, maar na zijn reactie vandaag konden we het niet laten.
Zodra hij het eerste aapje zag rukte hij zich los en rende er zowat op af.

En net het filmpje gezien van de wandelende Oona, knap hoor *O*

Ik vind aapjes ook wel leuk hoor, ben ook op Gibraltar geweest kan je ook aapies kijken.
pi_103719687
Al ga je maar 2 keer volgend jaar, dan heb je het er al uit ;) leuk voor een verloren zondag ofzo :D
(het scheelt heel erg dat wij een tankpas hebben.. Maar als ik doordeweeks een keer ga moet ik wel zelf betalen, maar dat valt nog te overzien.. het is voor mij ook maar 45/60 minuten rijden :))
pi_103719731
Kijkt dat scheelt he. Het zou voor ons 5 kwartier moeten zijn, alleen vanmorgen hebben we er een uur langer over gedaan. Dan is het echt niet leuk meer. Maar ach, twee keer per jaar moet lukken. Mijn moeder zei al, plakken we het vast aan een weekendje weg. Fijn zo'n moeder met zulke goede en leuke ideeën.
pi_103719779
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:18 schreef As1981 het volgende:
Oh en Cooki, je hoeft echt niet bang te zijn ze doen helemaal niets. Af en toe een beetje brutaal maar dat zijn onze eigen aapjes toch ook.
:D ze doen niets, maar ze komen wel op je hoofd zitten :+
en dat doet lucas niet, yaro wel? :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:30:03 #64
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103719793
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:24 schreef octopussy het volgende:
Reilain, ik heb denk ik wel de Ouders van Nu van oktober. Wil je hem hebben of wil je er wat uit gescand hebben?
Ohhh kun je iets scannen?? er staat een stuk in - als het anders gaat - over een gezin dat naar Amerika is verhuist.. mijn ouders zijn enorm amerika-gek en kennen die mensen van het Alles-Amerika forum en waren dus benieuwd naar dat artikel :D
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:31:51 #65
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103719857
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef Orea het volgende:
Relain, sluit een abo af! Nu de prijs van 1 kaartje, voor een abonnement voor héél 2012 (van maart t/m oktober)

Oh echt Octo? Aapjes O+ ben er gek op!!
:D Aapjes.. zo leuk idd :D

Enne hmmmm dat is wel interessant idd!! Apenheul is voor ons niet om de hoek.. maar beter haalbaar volgend jaar natuurlijk als ze wat ouder is..
Weet je hoe lang die aanbieding nog geldig is?
We'll have love aplenty
You and me
pi_103719859
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef Cooki het volgende:

[..]

:D ze doen niets, maar ze komen wel op je hoofd zitten :+
en dat doet lucas niet, yaro wel? :P
:Y Als ik op de grond ligt, klimt hij altijd op me, mijn hoofd wordt dan ook weleens meegenomen.
pi_103719904
Alleen nog deze maand Reilain, maar je kan hem ook online afsluiten. Wij hebben de pasjes nu ook niet gekregen. Die krijg je bij het eerste bezoek volgend jaar inclusief kortingsbonnen.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:33:50 #68
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103719928
Check.. Ik ga op de site gluren ;)
Ik ben om ;) M nog niet haha
We'll have love aplenty
You and me
pi_103720017
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef As1981 het volgende:

[..]

:Y Als ik op de grond ligt, klimt hij altijd op me, mijn hoofd wordt dan ook weleens meegenomen.
O+ pics? O+
pi_103720035
Wat As zegt :D tot en met 31 oktober kun je het afsluiten.. En je krijgt best veel korting op andere dierentuinen!

Mijn meneer zei gelijk DOEN! :P 1 keer gaan en de Abo heb je er al uit (¤ 19.- kost een abo voor 2012 :D giller natuurlijk!) en op dierentuinen in de buurt krijg je veel korting.. en andere pretparken O+)
pi_103720059
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:36 schreef Cooki het volgende:

[..]

O+ pics? O+
Helaas, dat wordt dan weer lastig schieten als ik in die houding lig en hij doet het niet wanneer papa thuis is.
pi_103720175
o, jammer, maar wel schattig :Y
hier duwt lucas me om als ik op de grond zit, en dan heel hard lachen als t "lukt" O+
pi_103720240
O+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:43:07 #74
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103720244
Beetje jammer dat de apenheul voor ons niet om de hoek is ;)
Wij zitten nog aan een abo voor ouwehand te denken... (en M vind het een beetje onzin om 2 abo's te hebben haha... Hmmm)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103720345
Reilain, wij hebben ook een abo op Ouwehand, zeker aan te raden ;)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:47:16 #76
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103720391
Das voor ons het dichtste bij toch?? Of is Amersfoort dierenpark nog de moeite?
We'll have love aplenty
You and me
pi_103720401
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef Reilain het volgende:
Beetje jammer dat de apenheul voor ons niet om de hoek is ;)
Wij zitten nog aan een abo voor ouwehand te denken... (en M vind het een beetje onzin om 2 abo's te hebben haha... Hmmm)
Maar denk je dat je in elk geval 1 keer gaat volgend jaar? Want dan zou ik het doen! Een los kaartje kost namelijk ook 19 euro p.p.. en de aktie nu geeft een abo voor een heel seizoen voor die prijs. En je krijgt met dat abonnement ook veel korting op andere parken :)
pi_103720416
Waar woon je Relain? Dierenpark Amersfoort vind ik persoonlijk echt de moeite (daar heb ik dus óók een abo op :')) en op Artis, maar die loopt in Maart af...
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:49:51 #79
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103720473
Jaaaa das waar... ;) Dat ga ik nog even in de groep gooien hier..
Ik woon in Utrecht
We'll have love aplenty
You and me
pi_103720508
Grappig he, wij hebben bewust geen abo op een dierentuin omdat ik dat nog te onoverzichtelijk vind. Dieren vaak te ver weg, park meestal vrij groot, enz. Wij hebben nu een abo op Plaswijckpark. Dat zijn veel dingen in 1, overzichtelijk w.b. grote dus kan hij er zelf rondstappen. En dan Apenheul, maar daar komen de dieren dichtbij dus ook goed zijn aandacht te trekken. Daarnaast zijn die kids nog gratis en moet je relatief vaak gaan om het er uit te halen.
pi_103720521
Reilain, Amersfoort is iets dichterbij!

Ik vind zelf Ouwehand net iets leuker, maar Afoort is ook de moeite waard!
Ik kreeg een pluim van mn werk, daar stond een abo op Ouwehand of Blijdorp bij, dus vandaar dat wij daar een abo hebben ;)
pi_103720551
Ik vind het zo jammer dat we nergens echt dichtbij wonen. Alle dierentuinen zijn plm 45 minuten weg van hier.
*poef* nu is het weg
pi_103720578
KJ: 45 minuten is niet zo heel ver toch?
Ouwehand is hier ook een half uurtje vandaan.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:54:28 #84
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103720611
Morgen komen er vrienden langs... eens vragen.. die hebben ook amersfoort of ouwehand.. wel leuk om dezelfde te doen....

En apenheul ws ook maar :D we gaan vast 1 x!
We'll have love aplenty
You and me
pi_103720682
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef Reilain het volgende:
Morgen komen er vrienden langs... eens vragen.. die hebben ook amersfoort of ouwehand.. wel leuk om dezelfde te doen....

En apenheul ws ook maar :D we gaan vast 1 x!
Dat maakt idd ook uit! Ik heb 2 vriendinnen die ook een abo bij Ouwehand hebben (van 1 daarvan is hij alleen nu wel verlopen). Alleen nog best lastig om samen iets te plannen ;)
pi_103720685
Verhuizen KJ :P Hier in Almere woon je heerlijk centraal tov alles O-)
pi_103720727
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:56 schreef Orea het volgende:
Verhuizen KJ :P Hier in Almere woon je heerlijk centraal tov alles O-)
Hier ook hoor :P En we missen nog buren O-)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:58:50 #88
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103720755
Oh? meimel? :D joh? :D
Wij zouden heeeeel graag die kant op verhuizen..
We'll have love aplenty
You and me
pi_103720791
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:58 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hier ook hoor :P En we missen nog buren O-)
:P
pi_103720845
Lol, ik denk dat ik N niet uit Zwolle weg krijg. Ik zou zelf wel weer terug naar Arnhem willen.
Naja, mijn ouders wonen dichtbij Emmen, en de rest is ook wel aan te rijden. We nemen maar geen abo. Wachten we nog maar even mee.
*poef* nu is het weg
pi_103720852
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:58 schreef Reilain het volgende:
Oh? meimel? :D joh? :D
Wij zouden heeeeel graag die kant op verhuizen..
In Houten Zuid staat nog heel veel te koop! Ligt er natuurlijk wel aan in welke prijscategorie je zoekt ;)

Ik kan ons rijtje huizen wel op Funda zoeken, maar durf niet te kijken....half jaar geleden was het nog 20.000 minder dan dat wij betaald hebben...zul je zien dat ze nog verder gezakt zijn (nieuwbouw dus).
pi_103720979
Ochjee, nu maar weer ontopic proberen te gaan he.

Dyon ligt vast heerlijk te slapen :+
pi_103721019
Best ontopic hoor, je kindjes wonen daar toch :+
pi_103721048
Sofie slaapt half denk ik. Ik zie dat ze aan het frummelen is met haar doekje. Maar ik hoor haar niet.
*poef* nu is het weg
pi_103721077
ontopic over huizen: de slaapkamer van lucas ..... en dan jammer dat t huis niet in almere staat :+
ja meimeltje, slaapt dyon lekker? :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:07:36 #96
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103721091
Helaas zit verhuizen er voorlopig niet in ;) Werk nu als vaste vervanger... Helaas is het onderwijs bijna niet binnen te ellebogen op het moment..

Naja.. Oona's kamertje is klein.. maar tot een jaartje of 5/6 moet ze het wel redden daar gok ik...
We'll have love aplenty
You and me
pi_103721188
Reilain, jammer...volgens mij zouden we leuke buren kunnen zijn :P ;)
Het is nu ook heel lastig om een hypotheek te krijgen, zal daarom ook wel zoveel hier leeg staan (en ze zijn natuurlijk veel aan het bouwen geweest hier)
pi_103721792
Ik doe nog even niet aan abonnementen, totdat ik zeker weet dat we ze ook gaan gebruiken. Anders gaat het zo als een verplichting voelen.. "Ja, we hebben nu eenmaal al betaald, dus MOETEN we ook wel een keertje gaan".

Ben zo blij dat het iets beter gaat met Lars. Zijn ogen snotteren in ieder geval niet meer, en hij ziet er meteen al weer een stuk gezonder uit. Paar dagen geleden was het net een rooie pandabeer...
EN! Hij heeft vandaag voor het eerst sinds een week weer wat avondeten gehad! Nog niet een volledige portie, en het kostte wat moeite, vooral in het begin, maar na vijf happen bijna onder dwang voeren vond ie het ineens lekker ofzo... (Voelde me wel een vreselijke moeder, hoe ik die eerste hapjes naar binnen heb gewerkt -O- )

Ben wel heel benieuwd hoe laat (of liever gezegd:vroeg) hij morgenochtend wakker is. Ik heb zelf een vreselijke dag gehad vandaag met knallende koppijn, dus ik hoop heel erg dat morgen beter gaat.

Ow, en kijk onze nieuwe aanwinst:
Met dank aan Amaranta! (De zandbak gaan we volgende week regelen als het weer meezit, moet nog even bedenken welk hoekje in de tuin daar het handigst voor is)
  zondag 30 oktober 2011 @ 05:29:36 #99
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103732818
mogguh... :O
Oona luisterd niet naar zomer of wintertijd... al een uur wakker...
We'll have love aplenty
You and me
pi_103732866
Ai die moet zeer doen Relain...

Hier 6 uur nieuwe tijd, heb ik vrede mee! Ben meer benieuwd of ze vanavond dat uur langer wakker 'trekt'.

En nu koffie :9
  zondag 30 oktober 2011 @ 06:33:27 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103732880
Haai hier was het 5 uur nieuwe tijd :( maar ze lag er gister wel heel vroeg in omdat ze overdag niet had geslapen. Zal zo de laptop eens aanzwengelen voor een uitgebreidere reactie.
pi_103732891
Ook hier 5.00 vanmorgen, man dat vind ik echt buitenaards hoor :( :O hij was nog wel vroeger trouwens, heeft nog een tijd rondgesprongen op ons bed
Sowieso was hij afgelopen week steeds echt heel vroeg wakker, geen idee waarom.Later naar bed brengen werkt dus niet helaas.
Gister wou hij (weer)niet slapen overdag, om vervolgens om 16.30 in te storten en te slapen tot 18.30.Dus is hij daarna nog lang opgebleven maar helaas wel weer erg vroeg wakker.
Wel is hij altijd meteen heel vrolijk en gezellig, itt zn moeder :')
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103733042
Moge, hier heeft missie wintertijd ook niet gewerkt. Ruim een uur later naar bed, maar het was gewoon 5 uur nieuwe tijd. Na veel moeite (meneer was nog wel moe), viel hij uiteindelijk bij ons in bed in slaap. Helaas moest ik er toen uit om te gaan werken en werd hij direct weer wakker. Ik hoorde van manlief net dat ze nog heerlijk aan het spelen waren. Ik denk dat ze straks samen even gaan slapen. Ben benieuwd wat de dag trekt.

Shandaly, leuk nieuw speelgoed.
pi_103733111
Floris lag om kwart over 6 in bed en was 7uur nieuwe tijd wakker.
Hij lag wat vroeger, omdat ie moe was (1uur geslapen overdag), R was bezig met een storing bij een klant en ik moest weg.
Heb ook niet nagedacht m op t houden ivm wintertijd
pi_103733131
Fijn toch Sonnetje. Als het niet nodig is dan niet, en trouwens het hoeft dus ook niet te werken. Hoe lang slaapt Floris normaal nog dan overdag? Hier is het de afgelopen dagen namelijk steeds maar 1 uurtje en slaapt meneer van 19.30 - 06.00 uur.
pi_103733236
Floris slaapt ongeveer 1,5 TOT 3uur op een dag. S nachts.slaapt ie van ergens.tussen half 7 en hlf 8 TOT 8uur/half 9
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:25:28 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103733246
Harry lag gisteren ook gewoon op tijd in bed omdat hij overdag ook veel te kort geslapen had. Vanmorgen om 6:15u meldde meneer zich weer (en hij heeft vannacht wat onrustig geslapen) en nu hebben we een zonnetje in huis :{

Lars op de glijbaan O+
pi_103733271
Mmm, maakt hij toch meer uurtjes. Ik vraag me af of Yaro niet meer nodig heeft. Soms is hij zo moe, maar gaat hij echt niet slapen.
pi_103733281
Floris heeft t echt nog wel nodig.
Sowieso heeft ie altijd al veel slaap nodig.gehad.
Hij krijgt.s middags ook wel een flesje.melk mee naar bed (en s avonds). Overdag wil hij anders.echt niet slapen. Dat afwennen komt.vanzelf.wel ga k vanuit :P
Maar hij heeft.die.fles.echt nodig om TOT rust te komen. Hij gaat anders.maar door en door, terwijl hij dan doodop is.
pi_103733289
femke is net wakker. Heeft hetzelfde ritme als floris. Krijgt in de ochtend en in de avond nog een fles.
pi_103733311
Hier werkt dat niet. Vrijdag had hij in de buggy geslapen tijdens het wandelen, maar dat is dan maar echt kort 45 min. Dan gaat hij meestal woelen en draaien. In bed wil hij dan nog weleens verder slapen, maar in de auto/buggy niet dus. Omdat hij dus maar weinig had geslapen en de dag ervoor ook, dacht ik ik gooi je nog even op bed. Hij was echt doodmoe. Hem een flesje meegegeven. Daar heeft hij bijna een half uur over gedaan, maar dan is het daarna ook echt wel weer klaar. In die 30 min heeft hij wel gerust, maar gaat hij dus niet slapen en vind hij het wel weer best.

Als hij het niet nodig heeft, dan hoeft hij van mij echt niet. Maar soms denk ik echt dat hij meer nodig heeft. Nou is Yaro altijd een moeilijke slapen geweest overdag, dus misschien heeft dat er ook mee te maken. Maar omdat hij nu ook steeds zo vroeg wakker is, denk ik dat het toch ergens anders terug moet komen.
pi_103733333
T ene mens heeft meer slaap,nodig.dan de ander. Zal bij kinderen ook wel zo werken denk ik.
pi_103733342
Oh dat weet ik wel zeker. Ik sliep vroeger een gat in de dag en mijn broer was altijd hele dagen wakker. Vind het alleen zo sneu om te zien dat hij eigenlijk doodmoe is. Ach misschien is het wel weer een fase en gaat dit ook weer over.
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:45:52 #114
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103733345
mijne heeft veeeeel nodig maar neemt t niet... = rel-dreumes om half 5.. en nu een heel moe meisje op schoot
We'll have love aplenty
You and me
pi_103733352
Wat doe jij dan Reilain, probeer je haar te volgen? Dus moe is op bed, is het dan strijd of geeft ze er aan toe? En als het strijd is, blijft ze dan daar tot ze slaapt? Of hou je toch het vaste ritme aan?
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:58:04 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103733423
Ik kijk altijd even een beetje af. Als Harry al een paar keer wat slechter heeft geslapen, dan gooi ik hem gewoon in bed als hij moe is. Als het de eerste keer is, dan probeer ik te kijken of hij het volhoudt tot aan zijn 'gewone' tijd, of een beetje eerder.
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:04:22 #117
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103733469
Nu is ze even zo van haar padje af dat het een beetje geven en nemen is... Ze heeft om 7 uur nog een half uurtje bovenop me geslapen, dat deed haar goed... nu is ze gezellig maar erg moe.. probeer nu weer normale ritme.. nu even uki om te rekken tot t fruit en dan hopelijk zo slapen..

sowieso al een paar dagen dat ze aan mijn rokken hangt, nieuw tandje.. dus tja :) even uitzingen.

op bed als ze niet wil lukt hier niet meer... tot bijna hyperventileren en verslikken toe gillen dan :) ook als ik erbij blijf
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:09:30 #118
259886 pessie
pi_103733514
Als ik jullie zo hoor ben ik erg blij dat naar bed gaan hier heel rustig gaat. Als je hem erin legt gaat ie slapen, ook vanochtend om half 8 nieuwe tijd, toch nog een half uurtje kunnen rekken zo...
Vannacht was weer niet zo'n succes. Te laat naar bed werkt echt averechts bij Nathan. Maar goed, wintertijd he...
Ook hier nu Uki ;)
pi_103733516
Haha .. Bij ons eindelijk weer eens een nacht goed geslapen juist. Kwart over 7 nieuwe tijd werd meneer wakker. :) .. Nadeel is wel dat ie nu al om een koekje zeurt :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:14:21 #120
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103733560
:) 's avonds gaan slapen gaat hier gelukkig wel altijd goed.. dat scheelt
We'll have love aplenty
You and me
pi_103733593
De avonden gaan hier eigenlijk ook altijd goed. Fijn om jullie ervaringen te lezen. Ik volg ook een beetje mijn gevoel. Te vroeg op bed, werkt hier niet en gaat meneer ook gillen. En als we er dan bij blijven gaat hij spelen.
Het is toch altijd aftasten denk ik. Ben benieuwd hoe het thuis gaat. Wil niet bellen, want als ze wel allebei op bed liggen vind ik dat ook zo sneu.
pi_103733694
Later op bed leggen om te verschuiven werkt hier eigenlijk nooit.

Gisteren is Hannah om 19.30 uur naar bed gegaan en ze sliep direct (maar had overdag kort geslapen). Vannacht ben ik nog een uurtje met haar in de weer geweest en vanochtend was het 8 uur nieuwe tijd. Best netjes op zich.

Vind het alleen wel jammer dat mijn man (die vanochtend is opgestaan met Hannah) nu weer zijn nest in is gedoken. Nu kunnen we dus niets ondernemen met z'n 3en :{
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:36:51 #123
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103733837
Hier viel het ook alles mee. Half 7 was het en daarna nog even tv kijken in ons bed. Om 8.30 uur ontbeten en nu lekker relaxen. Vanmiddag verjaardag dus afwachten hoe lang hij het volhoudt.

Daan is gek op zijn bed dus zelden problemen, alleen als hij ziek is. Hij zegt 's avonds regelmatig 'Daan slapen' en gaat zelf naar de deur.

Son, hoe doe je dat dan met tandenpoetsen als hij nog melk mee naar bed neemt? Of geef je dat voor het tandenpoetsen?

Haha poppejans, vervelend hè van die uitgeslapen kindjes als je zelf nog wel even zou kunnen tukken. Herkenbaar!
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:46:53 #124
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103733952
:W Hallo! Ik kom me hier ook melden om over mijn zoontje Jesper (over drie dagen is hij 18 maanden) te kletsen :). Ik praat ook al mee in het Z&G topic, ben 27 weken zwanger van ons tweede zoontje.En van Asy moest ik hier komen :P hehehe. Geintje. Het lijkt me gezellig! Ik betrap mezelf er toch steeds op dat ik allerlei dingen over Jesper aan het vertellen ben bij Z&G.

En zoals ik daar al zei: hij heeft zich keurig aangepast aan de nieuwe tijd vanmorgen! Half 8 nieuwe tijd wakker en dat is ook z'n normale tijd. Overdag slaapt hij anderhalf uur (van 1 tot half 3) en hij gaat 's avonds om kwart voor 8 naar bedje toe. Hopen dat hij nou morgen geen terugval heeft ;).

Nou, ik hoop dat ik snel een beetje zal leren wie wie is hier en welk(e) kind(eren) daar dan bij horen! Vandaag zal ik in ieder geval niet heel actief zijn, want ik ben mijn verjaardag aan het vieren :). (29 geworden afgelopen donderdag).
pi_103734021
Fee-nix en Jesper welkom. En ook nog gefeliciteerd, zowel met je verjaardag als met je zwangerschap.
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:55:46 #126
250838 Fee-nix
pi_103734084
Dank je :). En ik was nog vergeten te zeggen: voor een paar foto's van Jesper kunnen jullie in mijn fotoboek kijken :). Die met dat nieuwe kapsel is hoe hij er nu uit ziet.
pi_103734809
Feenix, welkom :)

Ik heb de dame om 7 uur teruggegooid, ben zelf ook weer gaan liggen en uiteindelijk waren we er om 9:45 samen weer uit. Heerlijk bijgeslapen zo dus :D
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:38:41 #128
250838 Fee-nix
pi_103734866
O dat is fijn Orea! Dat ze dan nog gaat slapen! Lekker hoor!
pi_103734909
:W mijn dochter is 1 jaar O+
Ze vond het prachtig gisteren, heeft genoten van de cadeaus, visite en al het eten (foto's volgen later)

En vanochtend om kwart voor 7 nieuwe tijd wakker.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103734961
Barabientje nog gefeliciteerd! Fijn dat het een geslaagde dag was gisteren, en lekker geslapen.

Orea, fijn dat jullie samen nog even hebben kunnen tukken.
pi_103735727
Zo, ik moest even flink bijlezen!

Wij zijn een week (vr-vr) naar Center Parcs geweest zónder laptop en gisteren heb ik de hele dag ziek op bed gelezen, dus dat was flink wat bijleeswerk.

Barba, nogmaals gefeliciteerd met Bientje! Ik ben benieuwd naar de fotospam!
Fee-nix, welkom hier!

Wat betreft abonnementen: Ik heb een abonnement op de Efteling en Anne is daar dus ook al een keer of 8 geweest nu. En 't abonnement loopt in de winter gewoon door, dus we zullen er nog weleens komen binnenkort :) Apenheul wil ik heel graag heen (ben van jongs af aan al dop op apen), heb nog een dag om na te denken over dat abonnement...

Anne snapt de wintertijd nog niet helemaal, was vanmorgen om 6 uur wakker. Maar ze is niet helemaal fit en lag er meteen na het ontbijt (5 happen pap, normaal eet ze een heel bord en daarom nog maar een fles gegeven) weer in. Uurtje geslapen en nu ligt ze er sinds 10 uur weer in. Wordt een rommelig dagje schat ik in ;)

Vakantie was trouwens leuk, Anne heeft genoten van het zwembad, het strand en de kinderboerderij O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Fannetje op 30-10-2011 11:19:22 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:42:24 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103736604
Anne! O+

Fee-nix, leuk! Gezellig dat je hier bent :Y
Jij hebt gewoon een braaf kind ;)

Barbabientje, van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid *O*

Hier gaat nog iemand even zijn boterham opeten en dan gaat hij ook naar bed...
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:57:39 #133
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103737052
Anne wat een heerlijke foto!! Fijn dat jullie t zo goed hebben gehad!

fee-nix Welkom!

Barbabientje gefeliciteerd met je dreumes! Benieuwd naar de foto's

Orea wat lekker! hier ook zoiets..
Van 7-7.30 een powernapje boven op me... en daarna van 9.30-11.30 *O* (en ik ook :@ O+ )
We'll have love aplenty
You and me
pi_103738815
Wat waren er veel weer vroeg erbij vanmorgen...

Barbabientje van harte gefeliciteerd!!

Anne lekker op vakantie geweest! Leuke foto!

Hier viel het juist wel erg mee. Kyllian was wel om 6.30 uur nieuwe tijd wakker (hij had in zn broek geplast), maar Dyon heeft tot 8 uur geslapen. Wij dus ook tot die tijd op bed gelegen, alleen Kyllian bleef wel kletsen ;)

Vanmorgen met zn allen op zolder geklust en nu gaan we toch nog maar even naar Ponypark Slagharen :) (met die gratis bon van het aanbiedingen topic :P). Dyon zal in de auto wel slapen.
pi_103738871
Barba, welkom met je mooierd!! :* O+ van harte nog!!
Anne, wat een lekker vrolijk muppie ben je toch! :Y

De dame ligt er alweer op :') ze bleef maar slaap gebaren, dus hoppa.. naar bed en 't is gelijk stil!

:z :Z

En kiek eens :o de krullen springen er met de dag meer in O+ O+ zo tof!

pi_103739341
Anne O+, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad.

Reilain ook heerlijk bijgeslapen *O*

Meimeltje veel plezier in Slagharen.

Gaaf man die krullen O+
pi_103740002
Woooow dat haar Orea! Mooi O+ Amy heeft nu een beetje haar achterop. Gister had ze er een klein krulletje. Als ik een foto zou maken, zou je niets zien :P

Amy werd 7 uur nieuwe tijd wakker! Viel mij dik mee dus :Y Al die verhalen over 5/6 uur, dan is het nog nacht!

Anne O+

Welkom Bientje en gefeliciteerd nog met je verjaardag *O* Ik wacht natuurlijk in spanning op de foto's!

En welkom Fee-nix!
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:27:01 #138
259886 pessie
pi_103744877
Fee-nix welkom!

Bientje gefeliciteerd met je verjaardag!

Fannetje, heerlijk zo'n weekje weg.

Orea, je dame heeft inderdaad krullen! Mooooooi...
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:42:33 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103745483
Leia O+

Hier heeft er eentje 2 uur in bed gelegen maar niet geslapen :N
Hij had (bleek achteraf) zijn luier te hebben volgepoept, dus ik voorspel een gezellige avond :X
We hebben wel nog even lekker gewandeld O+

Meimel, hoe was Slagharen?
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:10:47 #140
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103746643
Leia wat een mooie bos haar! En wat leuk dat het gaat krullen..
Bij Oona was het eerst ook helemaal stijl... ineens kwam er slag.. en binnen een maand volop krullen... Bijna pijpenkrulletjes af en toe zelfs.. Wie weet bij Leia ook!

Ai Asy... Das niet zo fijn... Hopelijk valt het mee!

Hier ook even lekker gewandeld, eendjes wezen voeren.. Altijd een succes!... Meissie erg moe, maar daardoor kunnen rekken tot iets voor 4 :D Nu ligt ze te tukken... Straks dus een vrolijk meisje aan de eettafel! :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_103747606
Voor de mama's met een dreumes van ongeveer 20 maanden: koekjes bakken. Is dat iets wat ze eigenlijk al kunnen of wacht ik daar best nog even mee?
pi_103750595
Was hier nog geen succes, Leonieke. Maar Zoë is van de grove motoriek en een viezerikje dus niet een goed voorbeeld. :D

Welkom Bientje *O*

Ga je nou nog mooier worden Leia? O+
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:45:00 #143
259886 pessie
pi_103752165
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:59 schreef Spewey het volgende:
Was hier nog geen succes, Leonieke. Maar Zoë is van de grove motoriek en een viezerikje dus niet een goed voorbeeld. :D

Welkom Bientje *O*

Ga je nou nog mooier worden Leia? O+
Ik zou dan juist zeggen dat het goed is!
Ik heb met nichtjes koekjes gebakken volgens mij toen 1 2.5 en 1 1 jaar oud waren, maar het kan ook een half jaartje later zijn geweest. Ik weet heel zeker dat de jongste nog geen 2 was. Die wilde vooral hele dikke koekjes bakken, en snel tv kijken :')
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:02:06 #144
250838 Fee-nix
pi_103752766
Bedankt voor het welkom :). Ben nog even aan het wennen: 'oja, hier gaat het niet alleen over zwangere buiken ;)'.

Barbabientje gefeliciteerd!

Fannetje wat ziet Anne er schattig uit :).

En wat een lieve krulletjes heeft jouw dochter, Orea! Jesper heeft echt het haar van zijn vader. Heeeeeeeel erg veel haar. Alleen nu is het nog heel dun en pluizig, dus het staat recht overeind, haha. Wel heel schattig en knuffelbaar hoor, zo'n pluizenbol!

Ai Asy, dat is nooit fijn, als je er pas laat achter komt dat ie heeft gepoept en daardoor niet is gaan slapen. Is ie nog een beetje te genieten vanavond? Hier werd Jesper wel iets te vroeg wakker bij zijn middagslaapje (normaal half 3 en nu tien voor twee), dus had ik m nog ff neergelegd en bij wijze van uitzondering een speen gegeven (is hij eigenlijk al vanaf). Het bleef toen mooi stil. Na een kwartiertje ging ik kijken of hij weer sliep, maar toen zat hij gewoon rechtop in bed te spelen met z'n sokken en sloffen die hij van de commode had gepakt! Daar kan hij bij vanuit bed namelijk. Dus ik dacht ook: dat wordt vanavond leuk, maar hij staat nu nog steeds superlief te spelen en te kletsen dus dat valt me mee.

En over koekjes bakken: nou daar zou Jesper nog niks van begrijpen hoor! En daarbij ben ik ook niet zo'n bak-moeder ;). (Hoewel... de appeltaart voor mijn verjaardag was echt super goed gelukt! Misschien toch een verborgen talentje?)
pi_103753773
Ik ben ook geen bak-moeder, hoor. Ben alleen op zoek naar knutsel-dingetjes die ik met Thomas kan doen. Maar zoals ik vreesde, zal het nog wat te vroeg zijn.
pi_103753783
Asy hoe is het gegaan ligt Harry al op bed?

Leuk eendjes voeren Reilain. Hier doet Yaro tegenwoordig zelf het brood in zijn mond i.p.v. het te geven aan de eendjes. Lekker hoor oud brood.

Yaro heeft vanmorgen van 8.40 tot 10.40 uur geslapen. Daarna niet meer. Hij was zowaar vrolijk onder het eten en heeft goed gegeten. Nu ligt hij heerlijk te slapen.

Oh en bakken O+ dat deed ik vroeger altijd met mijn moeder. Oma kan nu niet wachten tot ze met Yaro kan gaan bakken.
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:41:43 #147
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103754488
Zo die uitgebreidere reactie is er uiteindelijk niet meer gekomen.

Welkom Fee-nix en Jesper.

Welkom Bientje, grote meid, al weer een jaar!!

Drukke dag gehad vandaag, Noortje heeft maar een uurtje geslapen in de auto en ligt er net in. Hopelijk slaapt ze lekker tot morgen een uurtje of 7, maar dat zal wel niet. Ik weet wel dat ik er op tijd in lig.
Ik merk echt wel dat ze niet zo'n slaper is, hoewel ze wel echt moe is soms. Maar slapen ho maar. We hoeven het echt niet te proberen haar in bed te leggen rond 10 uur als ze half zes wakker is. Soms best wel lastig en ze heeft wel eens buien maar over het algemeen is ze supervrolijk tot ze naar bed gaat.
pi_103755709
Zal ik me ook maar even melden hier als ik nu toch in diverse topics aan het posten sla. Kan ik tenminste ook nog ergens, hopelijk vrolijke, verhalen kwijt. Maar of ik veel tijd heb om te schrijven en vooral te reageren weet ik niet.

Ik ben Kursor, mama van Marit van ruim 18 maanden. Een bijdehand klein meisje dat gelukkig nog wel erg van slapen houdt (2x2 uur per dag). Vraag je: ben je moe? Dan gaat ze al naar de deur en klautert snel de trap op. Op zoek naar d'r bedje en d'r muis.

Verdere anekdotes zullen vast wel volgen.

Bij deze alvast een fotootje van m'n lieve meid
pi_103755839
Welkom Kursor en Marit, wat een prachtige foto O+

Fijn dat ze lekker slaapt Becky, ik duim met je mee dat het een uurtje of 7 wordt.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:10:05 #150
259886 pessie
pi_103755871
Leonieke, Nathan en ik kleuren met wascokrijtjes.

Ook hier welkom kursor!
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:11:28 #151
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103755944
Hahaha As... Jummie... Oona krijgt de broodjes ook niet in handen.. dan eet ze het op ;) En gezien ik de eerste schimmelplekkies zag was dat even geen optie... Ze geniet altijd enorm van de eendjes voeren... grote ogen, roepen... erg leuk..

Welkom Kursor en Marit.. Wat een mooie meid!

Ik duim met je mee Becky!! Ik hoop ook op een uurtje of 7...
We'll have love aplenty
You and me
pi_103755964
Gaat dat al goed Pessie? Hier worden de krijtjes vakkundig op de grond gesmeten. Oke soms komt er een streepje op het papier.
Ook tekenen op het schoolbord werkt niet. Hij herkent wel de afbeeldingen in papa's tekenkunsten, dat vind ik dan wel knap. Papa's tekenkunsten zijn niet heel geweldig namelijk :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:12:35 #153
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103756005
Ik heb ook vetkrijtjes voor Oona... Vind ze nu al erg leuk... al verschillende kunstwerken gemaakt.
Je hebt ook verfkwasten met een dik handvat.. kan ook al vroeg....
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:13:07 #154
259886 pessie
pi_103756037
Nathan zet heel vakkundig stipjes op het papier :Y O+

Verf geeft mij nog wat teveel troep
pi_103756071
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik zou dan juist zeggen dat het goed is!
Ik heb met nichtjes koekjes gebakken volgens mij toen 1 2.5 en 1 1 jaar oud waren, maar het kan ook een half jaartje later zijn geweest. Ik weet heel zeker dat de jongste nog geen 2 was. Die wilde vooral hele dikke koekjes bakken, en snel tv kijken :')
Goed misschien wel, Zoë wil alleen klauteren, klimmen en stoeien met haar broer.
Koekjes versieren? :{w Het potje legen op 1 koekje en dan gauw weer rennen.
Haar broertje vindt het gelukkig wel allemaal de bomb! *O*

Welkom Kursor & Marit.

Waskrijt vindt Zoë ook geweldig, vooral op de vloer van natuursteen. :X
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:14:26 #156
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103756124

Meestal maar een minuutje of 4/5.. maar dan krijg ik aardig wat op papier meestal

Vingerverven voor vaderdag :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_103756167
Wasco's zou ik nog eens moeten halen :Y
pi_103756212
Die onderste foto :) , vakkundig ingepakt.
pi_103756227
Hahaha, Oona helemaal in lakens gewikkeld :D Heb je ook een na-foto? ;)
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:17:02 #160
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103756293
Helaas niet :D... Mijn handen zaten onder ;) dus kon t fototoestel niet vastpakken..
Wel het resultaat:

Staat nu op M's werk :D

Je hebt trouwens bij de hema ook speciale stiften die heel goed uitwasbaar zijn
Die gebruiken we ook regelmatig.. erg leuk..
Maar de Wasco gaat nog wat beter
We'll have love aplenty
You and me
pi_103756427
Leuk hoor :D
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:36:08 #162
250838 Fee-nix
pi_103757691
Zo! Je kunt wel merken dat de dreumesen op bed liggen, de moeders slaan massaal aan het posten ;) haha!

Leuk dat je hier ook komt posten, Kursor. Mooie meid heb je hoor!

Wat maakt Oona al een mooie kunstwerk zeg!

Jesper heeft nog niet veel interesse in knutselen/kleuren. Hij vindt potloden wel reuze interessant, maar dan vooral om ze in en uit de tekendoos te doen.

Nou, ik heb Jesper net maar even in slaap geaaid. Hij ging wel op z'n normale tijd naar bed, maar ik denk dat hij zoooo moe was dat hij zichzelf in de weg zat. Dan was het weer even stil en dan was het weer brullen... Maar even aaien en hij was zo weg. De schat O+ . (En ik was ook heeeel pedagogisch: hij stopte niet met huilen, toen mocht hij 1 keertje in mijn vinger bijten, haha. Daar moest ie om grinniken en toen was het huilen over)

Ik hoop dat alle dreumesen morgen op een acceptabel tijdstip wakker worden!
pi_103758113
Fee-nix en Jesper welkom *O*
Kursor en Marit welkom *O*

Vandaag hebben we hier de verjaardag van oudste gevierd, hele dag feest :D
Lucas is vannacht 2x wakker geweest en heeft vanmorgen soort van uitgeslapen, maar ik ook dus ik weet heulemaal geen oude/nieuwe tijden :D
wel van goede tijden slechte tijden :P
goede tijden: lekker gespeeld en geslapen
slechte tijden: de ipad was leeg }:| t kind vertoont afkickverschijnselen dus daar gaan we fftjes actie op zetten :7

ik heb jullie wel gemist O+ hele dag niet online, ik heb ook afkickverschijnselen _O-

magoe, nu ff puinruimen en dan toch maar gaan slapen, :O k ben kapoet...
pi_103758892
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Cooki het volgende:
ik heb jullie wel gemist O+ hele dag niet online, ik heb ook afkickverschijnselen _O-
Toch die Ipad opladen he. Nog gefeliciteerd met je oudste dan. Was het een geslaagd feestje?
pi_103759032
Zo, was ik weer, sorry ik was de afgelopen dagen druk met luieruitslag,slaapproblemen en een feestje waar ik na 4 drankjes ziek werd, het was echt triest :@
Maar de luieruitslag is bijna bestreden, elk uur een schone luier en Etosbillenzalf heeft gewerkt.
Hij heeft alleen nog wel diarree...

@ Bar, dat heb ik lang niet meer geprobeerd een doek met mijn geur,ga ik weer eens proberen,bedankt!

@kaatjejannie,bedankt voor de link van de webcam, ik wil hem nu ook, alleen m'n vriend nog niet :(

@Barbabientje Gefeliciteerd met je grote meid! Ben ook benieuwd naar de foto's!

Jeetje Anne, was je weer in centerparcs, lekker hoor!!

Geweldig dat laken reilan!
Wij hebben toevallig ook getekend met de uitwasbare stiften van de Hema, hij vond het erg leuk! Daarna was hij bij mijn moeder en hij ging toen met een pen krassen op post-itblaadjes, was ze helemaal verrast dat ie dat al wist,haha
pi_103759108
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef As1981 het volgende:
Toch die Ipad opladen he. Nog gefeliciteerd met je oudste dan. Was het een geslaagd feestje?
Ja, het was heel gezellig en Thomas was echt hyper-jarig!
Lucas had zn kat-uit-de-boom-kijk-skills weer van stal gehaald, maar dat ging ook prima O+
pi_103759397
FIjn dat je er weer bent Troeta en dat de luieruitslag bestreden is. Jammer alleen nog van de diaree, drinkt hij wel goed?
En knap dat hij ook al kan tekenen/krassen.
pi_103759415
jij ook gefeliciteerd Cooki!
pi_103760056
Ja, hij drinkt en eet goed, is niet suf en speelt gewoon lekker, maar ik ga morgen wel even bellen met m'n huisarts, het is al vanaf woensdag.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:53:10 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103763467
Beterschap voor Mex! :*

Nog feli voor Cooki's oudste O+

Kursor, welkom en wat een mooi grietje! O+

Oona in dat laken :D

Harry lag er om 18:15 in, werd om 18:45u wakker en wilde toen niet meer gaan slapen. Uiteindelijk na veel drama en gebrul heb ik hem om 20 uur brullend in zijn bed achtergelaten met de mededeling dat ik niet meer terug kwam (auw mijn moederhart). En na 5 min was de strijd beslecht...
Zucht...
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:56:21 #171
250838 Fee-nix
pi_103763668
Ohwwww...soms moet je ze wel eens even laten brullen, he Asy. Voor hun eigen bestwil. Maar dat is inderdaad o zo lastig! Jesper kan soms zo hartverscheurend huilen... En dan weet ik dat hij doodop is en zo in slaap valt, maar het liefst wil ik hem dan gelijk weer uit bed plukken.

Nou hij ligt gelukkig nog steeds lekker te slapen en ik ga ook naar bed! Truste!
pi_103765732
Kursor en Marit welkom!!

Oona en vingerverf :D Hij is wel heel mooi geworden!

Cooki, geslaagd feestje gehad dus! Alvast gefeliciteerd met Thomas!

Asy, ik voel met je mee...maar blijkbaar was het even nodig.

We waren pas laat in Slagharen (was nog 1,5 uur rijden), maar de jongens hebben zich vermaakt! Waren vanavond om half 9 pas thuis en helaas werd Dyon toen plotseling ziek. Hij begon te rillen toen we thuiskwamen en 2 slokjes van de fles en hij begon te spugen, daarna kwam ook de koorts. Is alleen maar aan het jammeren, ligt nu met papa op bed en het lijkt iets stiller te worden.
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:49:56 #173
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103767311
@ Troeta... Jaaa leuk is dat hè... Vanmiddag pakte Oona een kladblokje dat langs de laptop lag toen ze even op schoot zat... Ze heeft even zitten krassen met een pen.. erg leuk..

@ Asy... Och brrr dat doet een moederhart idd pijn! Vind dat zo sneu... Hier moet dat ook soms.. Vind het 3x nix! Hopelijk heeft hij verder een fijne nachtrust nu.. en jij ook..

@ Cooki... Gefeliciteerd met Thomas! w/

@ Meimel... Och wat sneu!! Hopelijk voelt hij zich snel beter...
Wel fijn dat jullie het zo goed hebben gehad in Slagharen!

Zo.... Sytycd gekeken.. altijd leuk...
Oona niet meer gehoord op wat gehoest na.. en een keer luidruchtig op haar speen sabbelend ;)
Ben heel hard aan het duimen dat er morgenvroeg minimaal 06:.. op de wekker staat.. ziet er beter uit dan 04.30 als je je ogen open doet..
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:00:07 #174
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103767950
Ow vergeet ik nog helemaal trotse-mama-modus...

Vanmorgen zei Oona haar eerste 2 woord zinnetje!!
- Eten op!-
;) Alleen wel terwijl ze tussen ons in op bed lag ;) Maar hé dat mag de pret niet drukken!
We'll have love aplenty
You and me
pi_103774559
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef Asyniur het volgende:
Harry lag er om 18:15 in, werd om 18:45u wakker en wilde toen niet meer gaan slapen. Uiteindelijk na veel drama en gebrul heb ik hem om 20 uur brullend in zijn bed achtergelaten met de mededeling dat ik niet meer terug kwam (auw mijn moederhart). En na 5 min was de strijd beslecht...
Zucht...
Asy :* , je komt toch wel terug, maar pas na 10 uur slaap :P
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Meimeltje het volgende:
We waren pas laat in Slagharen (was nog 1,5 uur rijden), maar de jongens hebben zich vermaakt! Waren vanavond om half 9 pas thuis en helaas werd Dyon toen plotseling ziek. Hij begon te rillen toen we thuiskwamen en 2 slokjes van de fles en hij begon te spugen, daarna kwam ook de koorts. Is alleen maar aan het jammeren, ligt nu met papa op bed en het lijkt iets stiller te worden.
Meimeltje, leuk Slagharen!
[spoiler ivm offtopic]
SPOILER
Oeh Dyon :* , ik hoop dat hij nog wel lekker heeft geslapen, wat sneu als hij zich zo rot voelt :*
Hoe is t er nu mee?
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:00 schreef Reilain het volgende:
Vanmorgen zei Oona haar eerste 2 woord zinnetje!!
Reilain, Oona wat een kunstwerk ! ^O^ en wat knap n 2 woord zinnetje! O+

@Troeta, Beterschap voor Mex :Y

* Lucas update: kwart voor 6 wakker ohnee, t was kwart over 5, maar dat heb ik al geblokt }:|....
maar "gelukkig" thomas ook :P dus die hebben samen :') gespeeld met de duplo,
het jarige-tiener-job-feestontbijt van thomas geplunderd, babytv staat op, nou wat wil je nog meer!
lucas doet hoeraaa met de armpjes omhoog, schattig :Y
en gistermiddag ook een twee woord kreet: "isse op" :D :7

:O is t al weer bedtijd? :O :X

[ Bericht 1% gewijzigd door -Caroline- op 31-10-2011 08:29:13 ]
  maandag 31 oktober 2011 @ 07:56:26 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103774870
Ooh Cooki, ik leef met je mee al heeft de mijne uitgeslapen tot 6:10u.
Enige probleempje: ik lag wakker van 2:30 tot 4:30u. Dus mijn lontje is net als dat van Harry wat aan de korte kant :X
Maar gelukkig komen over 1 uur hulptroepen...

Meimel, fijn dat jullie het leuk gehad hebben. Alleen jammer dat Dyon daarna ziek werd. Hoe is het vannacht gegaan?

Wat goed zeg dat jullie kids al 2-woordzinnen maken
pi_103775046
Mijn muppetje had het alleen gisterenavond even lastig, dat 'extra' uurtje opblijven zeg maar :) Maar speen en Monsieur Lapin hebben dat prima opgevangen.. Vervolgens sliep ze van 7 tot 7 als een blok! Niks te klagen dus..

Geloof dat ik haar er zo weer op kan gooien en das mooi, want ik ben aardig ziek inmiddels ;( net maar ziekgemeld, dus ik ga zo lekker mee naar bed.. Mart is ook vrij ;) gelukkig (we hadden deze dag geruild deze week) die die kan zich verder over de muppet ontfermen...
pi_103775118
Komt mooi uit dan orea! Beterschap :*

Floris was gisteren ook moe s avonds. Was natuurlijk om 7uur wakker. Maar een uur geslapen overdag. Toen kwam mn zus met gezin even een bakkie doen en toen kreeg ie even een opleving. Hij ging stuiterend zn bed in :') :D
Vanoch tend was ie om 7uur wakker, beetje vroeg vind ik :)
Heb k wel wat aan mn dag :P
Hij is nu zn megablocks door de kamer aan t verspreiden.

Ik las 2woordszinnetje voor oona, knap hoor!
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:38:39 #179
250838 Fee-nix
pi_103775254
Mogguh. Net uit bed... Jesper heeft weer lekker geslapen. werd wel om 7 uur wakker, maar met een speentje (die hij dus alleen nog af en toe krijgt als hij te vroeg wakker wordt) heb ik het gerekt tot 8 uur. Heel fijn.

Ik zag twee keer een twee woorden zinnetje: knap hoor! Jesper zegt tot nu toe alleen maar 'kaaaaaaa' als iets klaar is (dat zegt hij echt altijd op het goede moment). Verder zegt hij soms (als hij zin heeft papapapapapa en mamamamamama) en bah. (Ook een keer toen ik zei: kijk daar is oma. Jesper vol overtuiging: bah!) Dus hij loopt een klein beetje achter met woordjes... maargoed komt vast wel. Lopen was ook heel laat. Dat doet hij nog geeneens een maand. Maar het gaat wel al heel goed!

Beterschap Orea! En Meimeltje ook voor je zoontje.
pi_103775280
En het is pas half 9.....

pi_103775320
Hier was het vanochtend kwart voor zeven. En mijn bed lag nog zo lekker. Meestal laat ik haar dan wat in mijn kamer scharrelen. Toen ze de boekenkast leeg trok, was de lol daar snel vanaf. Nu kijkt ze Bumba en zwaait ze uitbundig als het filmpje is afgelopen en roept ze 'Daa' (dag)

Oh en ze heeft haar regenlaarsjes aan want die moesten per se aan. Gister had ze ineens dikke luieruitslag, dus toen liet ik haar in haar blote billen beneden rond lopen en toen deed ze overal plasjes :D Gelukkig hebben we laminaat. Ze stond er ook steeds zo beteuterd bij te kijken als het gebeurde. Echt zo van: :o :? wat is dat! Om vervolgens, als ik niet snel genoeg was er lekker met de handjes in te kledderen :Y)

Dyon en Orea beterschap! Gelukkig dat M. thuis is Orea, kun je lekker je bed in. Wat een rotzooi al :D

Wat goed Oona, een tweewoordszinnetje!
pi_103775340

Hier zit ie er zo bij, nou ja niet helemaal meer. Hij is.nu de oplader van de telefoon aan t slopen :')
pi_103775858
Sola :D je pieskonijn!! _O-

Floris O+
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:19:38 #184
250838 Fee-nix
pi_103775916
Lekker zootje, Orea ;). Maar als ze zich maar vermaken! (Wat dat betreft denk ik af en toe: wat zijn die eerste paar maandjes makkelijk... alle troep blijft lekker in de box ;) )

Solagratia d'r dochter die over plasjes doet :D. Wel lief van je dat ze in d'r blote kont mag lopen... Ik doe altijd gewoon maar veeeeeel sudocreme.

Schattig Sonnetje!

Nou, hier is er eentje rond m'n benen aan het scharrelen en hij stinkt! :+ Dus maar ff verschonen.
pi_103775965
Lijkt me heerlijk om als je altijd maar zo'n luier om hebt, even lekker in je blote kont te kunnen rondscharrelen! Deed ik van de zomer (welke :')) ook wel vaak.. heb zo'n stuk tafelzeil dat legde ik dan buiten neer, kind er bloot op en veel plezier! :Y)

Nu binnen niet zo'n succes.. als ze straks staat ofzo dan zal ik het wel weer doen. Maar gelukkig heeft ze nog niet echt rode billen gehad..
pi_103776061
Hahaha ik dacht even dat je zelf in je blote billen buiten liep :D ik dacht al, stuk zeil why :?

Ik twijfel nog over de meet van zaterdag. We moeten om twee uur, half drie op een verjaardag zijn. Dus dan moeten we om een uur weer weg. Heeft het nut voor twee uurtjes en zijn jullie er dan al?
pi_103776129
Ik vind het ook zo'n koddig gezicht, dreumes die rondstapt met van die lekkere, dikke blote hammen. O+

Zoë praat nog nauwelijks maar toen ik net m'n nagels met m'n mooie peridot aan het lakken was, wees ze ernaar en zei "bah, vies" ;(
En bedankt...
pi_103776219
@Sonnetje: toen ik je foto zag, dacht ik eerst; huh.. :o ik heb toch geen foto van lucas gemaakt in dat pyjamaatje? _O- leuk menneke! O+

@Orea: ^O^ lekker spelen, ziet er goed uit :P
@Solagratia: gheghe.. lekker :Y) O+
voor alle rode/kapotte billen -O-

@Spewey: t is geen roze nagellak zeker, nah, dan heeft ze toch gelijk? >:)
offtopic: want thomas/10-er
SPOILER
* Lucas ligt weer in bed, ik ga ook ff in pauzestand *O*
pi_103776252
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef Solagratia het volgende:
Hahaha ik dacht even dat je zelf in je blote billen buiten liep :D ik dacht al, stuk zeil why :?

Ik twijfel nog over de meet van zaterdag. We moeten om twee uur, half drie op een verjaardag zijn. Dus dan moeten we om een uur weer weg. Heeft het nut voor twee uurtjes en zijn jullie er dan al?
Ik twijfel ook nog, maar vooral of het niet te druk gaat zijn ;) weet niet of ik de muppet daar een plezier mee doe...
pi_103776269
Spewey, ze zijn zo eerlijk he die kinderen ;(

Cooki, doet met denken aan mijn zwangerschap! Op een gegeven moment kon ik niet meer genoeg krijgen van de geur van benzine, verf, leer, rubber, enz. Ik wilde het zelfs wel opeten :Y)

Orea, daar twijfel ik ook aan ja. Maar het lijkt me zo leuk om eindelijk eens te meeten.
pi_103776302
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef Cooki het volgende:
@Sonnetje: toen ik je foto zag, dacht ik eerst; huh.. :o ik heb toch geen foto van lucas gemaakt in dat pyjamaatje? _O- leuk menneke! O+

@Orea: ^O^ lekker spelen, ziet er goed uit :P
@Solagratia: gheghe.. lekker :Y) O+
voor alle rode/kapotte billen -O-

@Spewey: t is geen roze nagellak zeker, nah, dan heeft ze toch gelijk? >:)
offtopic: want thomas/10-er[ afbeelding ]
SPOILER
* Lucas ligt weer in bed, ik ga ook ff in pauzestand *O*
Nog van harte gefeliciteerd met je nagellaksnuiver! :D

Idd Sola, veel te eerlijk. :')
pi_103776307
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik twijfel ook nog, maar vooral of het niet te druk gaat zijn ;) weet niet of ik de muppet daar een plezier mee doe...
Dat dus

@cooki ja he O+ hij ziet er nu niet uit alleen. Zo maar even in bad. Hij is verkouden en zn hele gezicht zit onder de pluisjes van zn deken :')
pi_103776463
Misschien dat we even een uurtje komen en als het inderdaad te druk is, dat we nog even het Julianapark induiken ofzo :) het wordt geloof ik wel lekker weer zaterdag... (zoals het er nu naar uit ziet :))
pi_103776761
Wij zijn afgelopen vrijdag in park Tivolil geweest.
Wat is dat een leuk park voor dreumessen. Echt heel leuk!

Mart heeft de dag van zijn leven gehad.
  maandag 31 oktober 2011 @ 10:03:31 #195
259886 pessie
pi_103776812
Ik wil niet praten over slapen vandaag. En ik negeer de klok }:| :O
*Iets met mannen die vinden dat dreumessen eind oktober rustig zonder jas buiten kunnen spelen }:|
pi_103776863
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
*Iets met mannen die vinden dat dreumessen eind oktober rustig zonder jas buiten kunnen spelen }:|
Dat kan ook prima Pessie :')
Alleen niet hier...
pi_103776914
Zag twee woord zinnen voorbij komen *O*

Dyon en Orea ziekjes, hopelijk voelen jullie je snel beter. Wel fijn dat je man thuis is Orea.

Weer een hoop vroege vogels. Wij doen lekker mee, het was vanmorgen half 6.

Heerlijk die troep zo op de vroege morgen Orea en zo herkenbaar. Daarna kan ik er nog meer van genieten als het weer opgeruimd is (al is het vaak maar voor even).

Dat lopen in je blote kont doen we hier ook als hij last heeft van luieruitslag of idd van de zomer. Het gevolg is hier meestal ook lekker alles laten lopen.

Floris op de bank O+

Over de meeting van zaterdag. Ik ben er de hele dag (afgesproken dat ik alles ook weer netjes achterlaat enzo), maar als Yaro het niet trekt omdat het te druk is of hij te moe dan gaat mijn man met hem naar huis.
pi_103777743
Oona haar eerste tweewoorden zin, wat goed!! Natuurlijk had het met eten te maken ;)

Cooki, jeetje alweer zo'n vroege vogel...
Nu echt van harte gefeliciteerd met je tiener!!

Orea, gezellige boel daar :D Beterschap!

Dyon heeft gisteravond nog lang gejammerd, wilde niet in zn eigen bed slapen. We zijn uiteindelijk samen in bed in slaap gevallen. Hij heeft doorgeslapen tot z'n broer tegen 7 uur wakker werd en erbij kwam liggen. Is alleen nog wat aan het hoesten, maar lijkt verder weer helemaal beter :) Vanmorgen dus maar wel naar het kdv gebracht. Ik heb zelf vakantie, maar heb zoveel plannen die niet echt lukken met Dyon erbij ;) (o.a. schilderen, Kylian zn traktaties voor morgen maken). Mocht hij daar toch ziek worden kan ik hm gelijk ophalen. Is het te lezen dat ik me best schuldig voel :@ Ik kijk al zoveel weken naar deze vakantieweek uit, was er zo aan toe om even alleen te zijn, dat ben ik nooit. Kyllian eindelijk eens gewoon van school kunnen halen ipv de bso en samen lekker op tijd Dyon ophalen.
pi_103777787
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zit ie er zo bij, nou ja niet helemaal meer. Hij is.nu de oplader van de telefoon aan t slopen :')
Thomas heeft dezelfde pyjama :D
(en nu ga ik weer werken :W )
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:15:35 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103778777
Meimel, ik herken het wel hoor!
Ik was net opgelucht dat opa Harry kwam ophalen en tegelijkertijd voel ik me rottig want ja, ik ben toch gewoon de hele dag thuis?
Ik hoop dat je wat dingetjes gedaan krijgt :*

Hier is het ook een pestbende (zowel door een kaboutertje veroorzaakt als door anderen :X ).
pi_103778964
:O en weer wakker :D

Meimeltje / Asy: over opvang ivm je eigen agenda/behoeften: herkenbaar en toch geniet ik er toch wel van :Y

Dyon: wel lekker , bij mama en papa slapen, gauw helemaal fit worden, morgen is je broer jarig! O+

quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef Spewey het volgende:
[..]Nog van harte gefeliciteerd met je nagellaksnuiver! :D
k had m gewoon een flesje nagellakremover kunnen geven als verjaardagcadeau, das pas n bezuininigingstip, *effe opschrijven voor volgend jaar of ms voor sinterklaas* _O-

Edit: * Lucas update hij is nu aan het bezemen :? zijn dadendrang en mijn poets-negeer-skills clashen :P

[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 31-10-2011 11:28:29 ]
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:30:36 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103779247
Oe, mag ik Lucas even lenen dan? Want ik kan wel wat van zijn dadendrang hier in huis gebruiken :X

Zo en nu ga ik even 'genieten' van mijn kabouterloze tijd door op de bank te gaan liggen.
Ooh, sinds gisteren doet hij trouwens een aapje na O+
pi_103779290
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:30 schreef Asyniur het volgende:
Oe, mag ik Lucas even lenen dan?
ik kom m wel even brengen, ik ben er rond t middaguur >:)
quote:
Want ik kan wel wat van zijn dadendrang hier in huis gebruiken :X
is je man er niet? :7
quote:
Zo en nu ga ik even 'genieten' van mijn kabouterloze tijd door op de bank te gaan liggen.
:* en slapen :Y
quote:
Ooh, sinds gisteren doet hij trouwens een aapje na O+
wat, klom ie op je hoofd? :D
pi_103779405
Nee joh, hij slingerde aan een touw door de kamer ;)

Lars doet nog niet zo heel veel aan woordjes. Zijn woordenschat is beperkt: "Die!" (maar die komt er dan ook echt heel duidelijk uit), "Bah!" (als zijn luier verschoond wordt) en "Ohoh!" (als er iets valt).
Mamamama of Papapapapa komt er ook wel eens uit, maar nog niet echt doelgericht.

Ik merkte vanochtend op de fiets dat hij meedoet met hand uitsteken als we de bocht om willen... Zo leuk!
pi_103779426
Ik begin te snappen wat "een Cooki doen" is... Heb je die post nou 4 keer gewijzigd in 10 seconden ofzo? ;)
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:36:51 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103779462
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:31 schreef Cooki het volgende:

[..]

ik kom m wel even brengen, ik ben er rond t middaguur >:)

[..]

is je man er niet? :7

[..]

:* en slapen :Y

[..]

wat, klom ie op je hoofd? :D
Aaah, mooi! Kun jij de loodgieter binnenlaten en koffie voor hem zetten :Y)

Manlief is 2 dagen op cursus in de buurt van Rhenen :{

Jaja, ik ga slapen...

Nee, hij doet 'hoe-oe-oe-oe' met zijn mond in zo'n perfect rondje O+
pi_103779467
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:35 schreef Shandaly het volgende:
Ik begin te snappen wat "een Cooki doen" is... Heb je die post nou 4 keer gewijzigd in 10 seconden ofzo? ;)
O+ :* ja, heb je daar n probleem mee? _O- :*

edit #7: t is al heel wat dat ik tegenwoordig edit... vroegah (als in vorige week) deed ik alles per ongeluk quoten ipv editten en dan had je altijd 2 posts van mij onderelkaar :|W
pi_103779519
Ja! Of nou ja, nee eigenlijk... maar het is wel lastig als je erop wilt reageren :p
pi_103779544
ja, maar dan ben jij ook gewoon heel snel he :*
pi_103779590
asy, als je man en je kind er niet zijn, hoef je ook niet te poetsen toch! slaap lekker :*
pi_103779601
Wat gaan jullie snel zeg! Ik ben nu de foto's aan het uploaden!

Oona en Leia wat een mooie krullenbollen zijn jullie!

Anne, heb je een leuke vakantie gehad? Dat speldje staat je goed hoor!

Meimeltje, ik hoop dat ie niet ziek wordt! En vandaag lekker je dingen doen en morgen weer genieten van de kinders! Maar ik snap je wel hoor!

En ik zag een mooie foto van Floris O+ en bij Leia was er al een bom ontploft.

Harry die een aap na doet, schattig! Slaap lekker Asy!

Lars die mee zijn hand uitsteekt op de fiets, haha!

En nu ff de foto's spammen!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:40:56 #212
259886 pessie
pi_103779627
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:36 schreef Cooki het volgende:

[..]

O+ :* ja, heb je daar n probleem mee? _O- :*

edit #7: t is al heel wat dat ik tegenwoordig edit... vroegah (als in vorige week) deed ik alles per ongeluk quoten ipv editten en dan had je altijd 25 posts van mij onderelkaar :|W
:')
pi_103779650
:'(
pi_103779682
Yay! Foto's!
Ik ga maar even boodschappen doen. Zie er in ieder geval minder tegenop dan vorige week, al heb ik nu nog even geen idee wat ik allemaal zal halen... Iemand een lekkere tip om deze week te eten?
pi_103779759

[ Bericht 100% gewijzigd door BarbaBientje01 op 01-11-2011 09:23:51 (Weer weg) ]
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103779820
Prachtige foto's van een prachtig meisje en wat heeft ze lekkere hapwangen!
pi_103779844
Barbabientje, wat een lieve foto's O+ ! wat kijkt ze gedreven/geconcentreerd he? :D
pi_103779902
Barba, nog.gefeliciteerd met bientje! En wat een heerlijke.foto's

Wij zitten lekker op een terrasje in t dorp O+ dat wil zeggen ik zit, floris loopt rond
wat een weertje!
pi_103779949
Dat klinkt jaloersmakend, Son. :D
pi_103779987
Als Cooki post dan probeer ik altijd even te wachten met reageren, want je weet nooit wat er verder allemaal nog komt te staan :P

Sonnetje wat heerlijk! Hier ook ineens een blauwe lucht zie ik!
pi_103780085
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:51 schreef Spewey het volgende:
Dat klinkt jaloersmakend, Son. :D
Goed he. Ik geniet O+
Mis alleen mn wijntje, mja kan niet alles hebben :P

@meimel, ik was ook verbaasd hoe warm het is toen k net naar t dorp liep
pi_103780146
Barbabientje, wat een leuke foto's van je mooie meissie!! En wat een leuk shirtje had ze aan!
pi_103780191
Heerlijk! Ach, hier mag ik even meekijken naar little einsteins, dreumes zo croissantjes geven en peuter naar de psz brengen. :D
pi_103780258
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
S. nam Hannah ook net mee naar de winkel zonder jas }:| en ze heeft aan haar armen alleen maar een romper met lange mouwen en is al aan het hoesten 's nachts. Blijkbaar mag daar een longontsteking bij ofzo 8)7
pi_103780310
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:57 schreef Meimeltje het volgende:
Barbabientje, wat een leuke foto's van je mooie meissie!! En wat een leuk shirtje had ze aan!
Het is een jurk ;)

Thanks allemaal voor de lieve reacties. Ze vond het echt heerlijk, al die aandacht en cadeaus! Ze heeft inderdaad lekkere bolle wangen, zoiezo zit ze goed in het babyvet :P
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103780335
we hebben een wintertijdellendeblock gemaakt *O*

jut & jul hebben sinds vannacht een nachtlampje op een timer die om half 7 's ochtends pas aan gaat :Y ivm fokwetten zeg ik niks over of het al dan niet werkt :X

en ik zag snelsnel nieuwe aanwas! welkom *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103780566
Oh, Barbabientje, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je meis. Heerlijk Hollands welvaren zo te zien O+

Sonnetje, hoezo neem je geen wijntje dan? Is er iets wat je wil delen? O-)

Het slapen gaat al ruim een week bagger hier. Mevrouw vindt het rond 4-5 uur wel welletjes en wil dan NIET meer naar bed. Op een gegeven moment is dat zelfs met z'n 2en niet meer zo goed op te vangen qua nachtdiensten. Vanochtend om 7.30 uur heb ik Hannah een beetje boos in bed gelegd met het commando slapen. Na 5 minuten brullen was ze ineens stil en heeft ze geslapen tot 9.00 uur _O-
*noteert: boos worden helpt soms.
pi_103781232
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:08 schreef octopussy het volgende:
Oh, Barbabientje, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je meis. Heerlijk Hollands welvaren zo te zien O+

Sonnetje, hoezo neem je geen wijntje dan? Is er iets wat je wil delen? O-)

Het slapen gaat al ruim een week bagger hier. Mevrouw vindt het rond 4-5 uur wel welletjes en wil dan NIET meer naar bed. Op een gegeven moment is dat zelfs met z'n 2en niet meer zo goed op te vangen qua nachtdiensten. Vanochtend om 7.30 uur heb ik Hannah een beetje boos in bed gelegd met het commando slapen. Na 5 minuten brullen was ze ineens stil en heeft ze geslapen tot 9.00 uur _O-
*noteert: boos worden helpt soms.
Jij wil te graag. Maar tis a te vroeg en b mag t niet met mn dieet.
Hier komt voorlopig nog geen 2e hoor
  maandag 31 oktober 2011 @ 12:40:04 #229
259886 pessie
pi_103781662
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef octopussy het volgende:

[..]

S. nam Hannah ook net mee naar de winkel zonder jas }:| en ze heeft aan haar armen alleen maar een romper met lange mouwen en is al aan het hoesten 's nachts. Blijkbaar mag daar een longontsteking bij ofzo 8)7
Mannen... :X

Barba wat een mooie foto's! Heerlijk meidje heb je ook O+
pi_103781725
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Jij wil te graag. Maar tis a te vroeg en b mag t niet met mn dieet.
Hier komt voorlopig nog geen 2e hoor
daarom volg ik het bier dieet.. gewoon kratje per week.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_103781793
Waar is die 'like' button? :D
pi_103782200
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:52 schreef Meimeltje het volgende:
Als Cooki post dan probeer ik altijd even te wachten met reageren, want je weet nooit wat er verder allemaal nog komt te staan :P
}:| ok ok ... ik zal mn leven beteren, hier op fok dan he :D

Sonnetje lekker in t sonnetje :P
Octo: boos worden helpt? *opnoteert*
Spewey: hier: https://www.bof.nl/2011/09/21/ophef-om-like-button-van-facebook
  maandag 31 oktober 2011 @ 13:20:08 #233
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103783029
Wat een geweldige foto Orea :D
Zou net ook zo'n foto hebben kunnen maken ;) Gelukkig heb ik een meisje dat op het moment enorm van opruimen houdt!! Als ik zeg.. Oona ga je opruimen? dan gaat ze me alles aangeven of in de bakken stoppen... Serieus handig :D Nu nog hopen dat dat zo blijft!

@ Sonnetje :D
Die foto van Floris O+ & Wat klinkt dat heerlijk gezellig

@ Meetingdrukte...
Zoals het er nu naar uitziet gaat het hier ook lukken om even die kant op te komen... Voordeel is dat het voor mij dichtbij is ;) Lang zal ik ook niet gaan want Oona wordt dan helemaal tureluurs van alle drukte... Maar t lijkt me wel erg leuk om jullie en ukken te zien!

@ Meimeltje..
Hahaha Ja hoe kon t ook anders dat haar eerste 2woordzin over eten zou gaan.. Mijn kleine eetjunkie.... Fijn dat het weer wat beter gaat met Dyon! Hopelijk gaat het gewoon lekker op t kdv vandaag.!

@ Barbabientje..
Wat een mooie meid! Echte dreumes al :D

@ Octo...
Pff ik voel met je mee.. Hier ook al een ruime week bagger met slapen..
Gisterenavond was ze klaarwakker van half 12 tot kwart over 1...
Alles geprobeerd maar helaas.... maar naar poging 386 viel ze ineens wel om (en lagen wij nog een kwartier roerloos in bed - zou het echt?- )
Vanmorgen een vrij acceptable 06.10... dus dat was weer beter dan de 04.30 van gister..

..

Zoooo me-time!
Oona ligt 3 kwartier te pitten.. was staat aan, andere was hangt aan de lijn, keuken is (op het oog) weer opgeruimt en schoon ;) this weer even welletjes!

Heb nog steeds honing aan m'n kont... (Meer een complete pot over mijn hoofd gegoten denk ik) maar vandaag is dur humeurtje iets beter weer...

Ze stond net zowaar een sec of 30/40 los! terwijl ze een paar blokjes lego-primo op een hoge toren probeerde te zetten.. ze had niet door dat ze los stond haha...
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:16:09 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103785117
Wat is Bientje een lekker spekkie! O+
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:24:42 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103795295
Nou, het ligt in bed. Ben benieuwd of hij doorslaapt tot morgenvroeg...
pi_103795974
Als ik Zoë zo vroeg in bed leg kan ik geheid om 5 uur met haar naar beneden.
Ik ga voor je duimen!
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:50:35 #237
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103796321
Hier ook eentje nu 5 min plat.... Ze had 10 min geslapen om 4 uur... Veulste kort!
Ben benieuwd... Gisterenavond was ze van 23.30-01.15 wakker weer.. -O- en vanmorgen om 06.10....

Owww enne Spewey :D De tangle Teeser is onderweg naar hier :D Ben benieuwd
We'll have love aplenty
You and me
pi_103796558
Misschien dat 16 uur slaapje vervroegen/samenvoegen met haar middagdut?
Zoë slaapt van kwart voor 1 tot kwart over 3 en gaat tegen 20:00 uur naar bed tot 7:30 de volgende morgen en dat schema heeft ze nu 10 maanden, kind heeft niet zoveel behoefte aan slaapjes. :D

Ik ben nog steeds fan van de tangle teezer! Elke dag meerdere keren haar haar kunnen kammen zonder drama. *O*
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:12:44 #239
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103797589
Helaas hier een meisje dat heul veul slaap nodig heeft en dat op het moment niet zo veel pakt (of ja wel veel, maar niet op de goede momenten) ;)
Normaal van 10-12 en van 4-5..

Vandaag werd het juist weer 07.30-09.30 & 12.30-13.45.... Eigenlijk is het daarna te lang tot 7 uur... meestal slaapt ze dan nog eventjes een half uurtje voor het eten bij dit ritme..

Zogauw jij die TT had genoemt kwamen de klitjes hier ineens met z'n alle tevoorschijn ;) dus meteen maar besteld
We'll have love aplenty
You and me
pi_103798536
Grappig om te lezen hoe al die kinderen verschillend slapen.
Hier heeft ie vandaag van kwart voor 3 tot half 5 geslapen. Om iets over half 7 lag ie er weer in. Hij werd wakker en toen was ie nog moe. T maakt bij hem ook niet uit hoe laat ie s middags wakker wordt, hij ligt er altijd rond 7en in.
Ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker wordt. Hij was vanochtend dus om 7 uur wakker. Vond t wel bijzonder dat ie t tot zo laat volhield.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:30:45 #241
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103798795
Nog even spammen hoor....
Ze zat zo heerlijk te eten gisteren... Kliko ;)
Meteen duidelijk waarom haar eerste 2 woord zinnetje eten als onderwerp had ;)
(let niet op mijn gekakel ;) )
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:48:40 #242
259886 pessie
pi_103799967
"Ohoohh" O+
Jouw kind eet!

De mijne wilde zelfs de brinta niet die ik speciaal voor hem gekocht en bereid had :N . Score van vandaag: 2 nijntjekoekjes, 2 biscuitjes, een halve banaan en 3 stukjes pasta -O-

Ik wil mijn allesverslindende dreumes terug :'(
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:51:41 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103800162
Dat filmpje van OOOOOO-na O+

Ik leg Harry gewoon in bed als hij moe is. Eigenlijk slaapt hij (op een enkele uitzondering na) altijd tot half 8/8 uur, ongeacht hoe laat ik hem 's avonds in bed leg. Maarrrrr hij moet dan wel moe zijn.
Overigens heeft hij nog tot 15 min terug liggen babbelen/jengelen. Nu heb ik hem even niet meer gehoord dus ik hoop dat hij slaapt...
pi_103800528
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef pessie het volgende:
"Ohoohh" O+
Jouw kind eet!

De mijne wilde zelfs de brinta niet die ik speciaal voor hem gekocht en bereid had :N . Score van vandaag: 2 nijntjekoekjes, 2 biscuitjes, een halve banaan en 3 stukjes pasta -O-

Ik wil mijn allesverslindende dreumes terug :'(
thomas heeft ook zo een fase. Thuis wil hij bijna niets meer eten en op een ander eet hij heel goed. Geen idee aan wat het ligt maar heel vervelend. Vroeger at hij zo goed en nu is het steeds drama. Vandaag gingen we hem ophalen en vanaf dat we binnenkwamen was het ook bij de onthaalmoeder gedaan met eten.
pi_103804525
Bientje O+

Ik heb vandaag om half 10 geprobeerd om Mex wakker in bed te leggen, omdat ik hier lees dat bijna iedereen dat gewoon kan,muziekje aan,knuffeltje erbij,speentje. Nou,hij ging even spelen, toen heb ik snel even gedouched en toen werd het jammeren en toen brullen en even later was hij helemaal over z'n toeren. Gooide zichzelf achterover en alles,spenen,knuffels en dekens lagen buiten het bed.
Zelfs naast het bedje staan en hem aaien hielp niet,hij moest en zou in m'n armen.
Nouja toen heb ik hem dus eruit gehaald en wilde hij helemaal niet meer slapen en zat ie de hele tijd aan me vastgeplakt.
Om 10 over 1 viel die eindelijk in slaap op schoot met tvkijken en om 10 voor 3 werd hij wakker.
Dus maar 1 slaapje gehad vandaag en opzich ben ik nou wel benieuwd hoe het vannacht gaat.

Vanochtend was het half 5, maar ik heb besloten om niet meer voor 6 uur naar beneden te gaan,dus hou ik hem gewoon vast in bed en dan slaapt ie nog even verder, van de week was het een paar keer half 8,maar vandaag ging m'n vriend zijn wekker om kwart over 6,dus die verpestte het:P
Wat een gedoe dat slapen zeg!

Relain, wat deed ze dan van 23.30 tot 1.15? Gaat ze dan spelen? Is ze klaarwakker?

pessie,geen zorgen gaan maken over het eten hoor! Komt vanzelf wel weer goed, kinderen zijn echt heel sterk.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:05:54 #246
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103805182
Daar ben ik ook zo bang voor Pessie... Dat mijn allesverslinder van de ene op de andere dag nee gaat zeggen... Dus ik geniet er maar volop van ;)
Idd wat Troeta al zegt.... komt vanzelf wel weer!

@ Troeta..
In haar bed krijsen..
Op schoot voor de tv een beetje snoozen of gezellig meekletsen met wat er op tv gebeurde... en als ze genoeg gezien had wilde ze gaan spelen..
Bij ons in bed heen en weer bewegen, willen slapen maar elke 30 sec van houding wisselen, op willen staan, weer neerploffen.. bijna zuchtend omdat het haar niet lukte..

Ze leek gewoon te moe om in slaap te vallen.. Elke 20min ongeveer maar geprobeerd richting haar kamertje te lopen.. en ineens om 01.15 ging ze K.O in haar bedje..
(Eerder al een keer een klein flesje geprobeerd, vaak een succes, mocht gisteren alleen niet baten)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103805674
Dat doet Mex ook dat rare neerploffen enzo, gaat ie op m'n buik liggen of op m'n hoofd, of bijna op ons voeteneind en dan denk ik dat ie slaapt zegt ie ineens HEYHEYHEY.
Wat het nou is,overprikkeld of te moe? Ik kan er mijn vinger niet op leggen...
pi_103805868
Dat doet Puck ook :o Denk je dat hij slaapt en dan komt hij weer omhoog, ploft weer neer, komt weer omhoog etc. En dan opeens doet hij :o en duikt af op iets dat op het randje van het hoofdeinde staat. :?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103806062
Femke heeft vandaag van 12 tot 16 uur geslapen, een record!! Maar ze moest even wat slaap inhalen van gisteren;) Gisteren een half uur in de auto was niet genoeg. Ze weigert eigenlijk buiten haar bed om ergens anders te slapen..
pi_103806882
Wauw, ik ben blij dat meer baby's dat doen zeg,haha, helemaal niemand herkent het aan wie ik het vertel.
Het hoofdeinde is hij wel eens tegen aan geknald, meestal kan ie daarna dan wel slapen :D
Alleen ik dan weer niet,bang dat ie een hersenschudding heeft ofzo...

Jee,dat is echt lang Mereltje!
pi_103807176
Ik vind het geen probleem dat hij tussen ons in slaapt maar dat gemier :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:37:49 #252
259886 pessie
pi_103807544
Mereltje wow! Netjes zeg!

Nathan ligt ook graag ergens op mij. Of het mn buik, mn benen of mn hoofd is boeit niet zo.

Reilain, Nathan was echt een heel goede eter, en nu is het al een paar weken mis. Het punt is dat hij kiezen en tanden krijgt dus daar zal het vast aan liggen. Vervelend genoeg weet hij altijd direct na het ontbijt de snoep en koek la open te krijgen waar hij dus de koekjestrommel uitpakt en die ook daadwerkelijk openkrijgt. Niet fijn. Mag echt niet na het ontbijt.

Troeta, voordat wij zover waren dat we Nathan in bed konden leggen en weglopen zijn we best een tijd bezig geweest hoor. Gaat in hele kleine stapjes en kost tijd.

DML, ik vond het ook altijd zo heerlijk dat Nathan tussen ons in sliep, maar hij beweegt nu aan 1 stuk en slaapt niet meer. Wij leggen hem nu altijd terug.

Leo, Nathan is eigenlijk alleen maar thuis. Ik weet het gewoon niet meer. Ik probeer echt van alles aan te bieden wat hij altijd superlekker vind maar het komt er gewoon niet in. En nu die tip van Brinta die helaas ook niet werkt... Al gaat die morgenochtend wel in herhaling.
Het enige wat hij wil hebben is koek en snoep. Maar dat doe ik gewoon niet. Hij krijgt nu wel vaker een rijstewafel tussendoor trouwens.
pi_103807890
Koekjes op een andere plek leggen Pessie :D

Floris heeft nooit tussen ons in geslapen. Als minibaby al niet.
Nou ja 1 keer heeft ie tussen ons ingeslapen, hij sliep, ik een beetje, R niet want Floris schopte m met zn voeten in zn gezicht (hij lag dus horizontaal :D Mn woelwater O+)
pi_103808297
Ja,vreselijk. Maar ik heb hem nu steeds in de houdgreep, hij moet blijven liggen van me, dan huilt ie heel even en dan geeft hij zich over aan de slaap, dat werkt wel eigenlijk. Of hij moet echt klaarwakker zijn of heel erg wild woelen.

pessie, kan je geen boterham stoppen in die trommel?:P
Ik geef Mex ook vaak een stukje brood als hij aan het spelen is of als hij aan tafel staat als hij slecht gegeten heeft.
pi_103808664
Idd wat Troeta zegt doe ik ook! In tijden van slechter eten dan geef k m brood tijdens t spelen. Vaak gewoon droog, vindt ie ook lekker.
Misschien is dat trrouwens ook een idee, gewoon droog brood. Toen floris geen brood wilde eten begon ie uiteindelijk wel weer droog brood te eten
Hij is net zo vreemd als zn moeder :P Ik at vroeger vaak brood zo uit de diepvries :') Hij begint ook vaak al diepgevroren brood te eten als k t pak. Dan pakt ie t dus af.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:55:09 #256
259886 pessie
pi_103808887
droog brood kan ik nog proberen ja!
Wat betreft brood tijdens het spelen: fail :X die kon ik even later uit alle hoeken van de kamer weghalen }:|

Het gekst van alles vind ik nog dat hij zn lievelingseten weigert. Hij was altijd dol op broccoli met pesto en pasta, en nu pakt hij een paar pastaatjes ertussenuit, eet dat op en dat is het dan :? .
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:57:39 #257
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103809075
Ohh wat fijn al die herkenning... Vind het zo jammer dat ze zo ligt te woelen tussen ons in.. Lijkt me heerlijk als ze echt tussen ons in komt slapen... Nu slaapt ze wel zo nu en dan een half uurtje bovenop me.. Ik op mijn rug.. zij op haar buik weer bovenop mij... Haar hoofd onder mijn kin in mijn hals begraven.... Heerlijk knus, maar lekker ligt het niet... Maar meestal ben ik dan al lang blij dat er even rust in het lijfje zit!
(Dit is overigens wel iets nieuws hier.... ze was een enorm goede slaper... (7 tot 6/half 7)

Wel komisch is het als ze aan ons hoofdeinde komt staan en tegen de muur gaat timmeren ;) Arme buurman.... ;) Eerst een krijsend kind, daarna eentje die hem wakker probeert te timmeren..
(Hij woont er nog niet lang...)

@ Pessie.. Kun je niet zo'n magneetslotje op die lade maken??
En zelf aan laten klooien met een vorkje? Vind ie dat nog interessant?
We'll have love aplenty
You and me
pi_103814552
Hannah slaapt ook nooit bij ons in bed. Het is namelijk veel te leuk om op papa of mama te klimmen en dan te gaan springen of je te laten vallen en je ouders als valbrekers te gebruiken. Paardje rijden op onze hoofden is ook reuze grappig :'(
Van slapen komt niets terecht.

Pessie, wij hebben vanmiddag de P&T Vibe gekocht (met 15% korting) met duozitje *O* *O* *O* De vierwielversie stond er ook, maar die heeft veel minder ruimte voor de baby als het duozitje erop zit 8)7

Hannah heeft trouwens gelijk even 5 roze badpakjes uitgezocht en gedeponeerd bij de verkoopster. En verder zei ze (na op 6 stoeltjes te hebben gezeten) ineens "toel rood" en wees ze naar de rode variant van het stoeltje :D
pi_103819474
Leia ook standaard niet, maar vannacht dus wel.. Het arme schaap was weer zo onrustig en warm en... Nou ja ben zelf natuurlijk ook ziek..

Dus om 1 uur hebben we haar maar tussen ons in gelegd. Ze heeft geslapen als een blok ( wel onrustig maar dat was ze in haar slaap ).. Zelf iets minder geslapen want we zijn het niet gewend dat ze tussen ons in ligt...

Samen uitzieken maar.. Ik ga haar zo afmelden op de opvang. M stuurt net dat ie op zich best geslapen heeft op het gekriebel aan zijn neus na :D ze heeft inderdaad zowat de hele nacht aan ons liggen frummelen in haar slaap ('t is een friemelaar :D )
pi_103819475
Meimeltje, voor jou en voor Dyon, als broer van ... (dat is t nog ontopic toch) :P
SPOILER
bijlezen doe ik straks :X

[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 01-11-2011 07:33:17 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 08:40:11 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103820282
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Troeta het volgende:
Dat doet Mex ook dat rare neerploffen enzo, gaat ie op m'n buik liggen of op m'n hoofd, of bijna op ons voeteneind en dan denk ik dat ie slaapt zegt ie ineens HEYHEYHEY.
Wat het nou is,overprikkeld of te moe? Ik kan er mijn vinger niet op leggen...
Harry doet dat ook hoor! Behalve dan dat ie heel hard roept 'SDET!' waarbij ik me dan te pletter schrik omdat ik 1. dacht dat hij sliep en 2. ik zelf ben weggedoezeld :D

Oeh een Phil en Teds! Ik heb ze een keer gezien en het leek me echt wel handig maar die prijzen :X
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:05:26 #262
259886 pessie
pi_103820742
Hannah _O- shopaholic O+
*O* voor de P&T Vibe. Wij hebben er 1 gekocht toen ik zwanger was van Nathan. Met het idee dat we dan zo een duozitje bij konden bestellen. Denk dat ik gewoon omdat het handig is er een keer een duozitje bijbestel, maar een 2de gaat hier nog wel even duren vermoed ik.
Wat gek dat de 4wieler minder ruimte heeft 8)7 komt daar misschien vandaan dat ie smaller zou zijn dan de driewieler?

Ook Nathan lag tussen ons in. We hebben wel een heel stuk beter geslapen dan gisternacht *O* . Om 12 uur werd ik wakker van Nathan die volledig door het lint ging. Hij was echt in paniek en helemaal overstuur. Om half 1 kregen we hem bij ons in bed in slaap, om 5 uur wakker en voeden, terug zn eigen bed in waar hij heet geslapen tot 7.15.
Nu staat Uki aan.

Orea beterschap, zowel voor jou als je muppet :*

Ik heb vanochtend brinta aangeboden en nadat hij er 5 minuten met een lepel in heeft geslagen accepteerde hij 5 hapjes. Prima, 5 hapjes meer dan zn ontbijt gisteren ^O^
pi_103821399
Lastig dat hij zo moeilijk ontbijt Pessie... zou inderdaad wel aan de tanden kunnen liggen! Hier echt een heel goede eter, alleen gisteren avond weigerde ze mijn (volledig zelfgemaakte) spaghetti saus.. (maar ik kook nooit dus misschien was ze flabbergasted :')) zelfs water werd geweigerd en toen ik haar een flesje wilde geven dronk ze die ook niet op..

Daarna naar bed, huilen huilen huilen.. uiteindelijk in slaap, maar toen M thuis was weer huilen huilen (wel in slaap, maar echt in haar slaap..) toen dus maar bij ons genomen..

En net hoorde ik iets :') kon mijn vinger er niet op leggen. Maar we waren klaar met ontbijten dus ik pak haar op, knuffel haar lekker..... en toen :r hele broek volgespoten en heel veel ernaast, door haar trainingsbroek, romper he-le-maal onder :r echt ik krijg niet snel kokhals neigingen maar nu...

Dame zit nu dus in bad. Ik ernaast. Ik ga haar zo afdrogen en in bed keilen..

Maar mijn hemel :') ik heb dus kennisgemaakt met de term: 'spuitluier'... :r
pi_103821577
Arme muppet en arme jij. :*
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:41:04 #265
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103821684
Och zielig!!! Spuitluiers Bleh! Gelukkig hier nog niet veel gehad, maar pfoei! Wat een klus...
En een kriebelneus haha.. heel herkenbaar.. Oona is ook een friemelaar... valt al friemelend met haar pop in slaap, en op schoot altijd friemelen aan ons..

*O* Jahoeeeeeeeeeeeeeee :s)
Hier een goede nacht!!
18.45 - 05.50!
Wat drinken en toen nog van 06.00 tot 06.20 (Dat viel iets tegen..)
Maar na een broodje en een kiwi maakte ze zelf het gebaar voor slapen... M samen uitgezwaait en haar teruggemikt... 07.00 tot 08.30! *O*

En nu dus een opper gezellig meisje...
(en mijn wallen zijn ook weer een stuk opgerolt :') )
We'll have love aplenty
You and me
pi_103821898
hier ook een prima nacht :Y

tip voor mama's van de ochtendkindjes: zie het peutertopic! we hebben nu voor selene een nachtlampje op een timer. de dame mag haar bed uit als het lampje aangaat. werkt als een tierelier *O* en ravi vindt het prima *O* *O* die's net als ik. die wil graag rustigjes *alleen* wakker worden. dus de routine nu: om half 7 gaat het nachtlampje aan. kindjes worden wakker. selene vertrekt naar ons en ravi gaat spelen/dutten. tot 7 uur verdraag ik de wriemelende, babellende, pulkende peuter en vertrek dan naar beneden voor mijn koffie :O
pi_103822719
Relain, heerlijk!! O+
pi_103823075
Is er ergens een wintertijd update voor dreumessen? Leyla is gewoon al vanaf ingang om 5 uur klaar wakker..
Voordeel: Ik heb en een lekkere lange dag en ik ben optijd op mn werk.

Oh en de dame loopt!!!!
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:40:10 #269
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103823098
Leyla! Wow! *O* *O* *O*

't vroeg wakker worden stukje negeer ik even. :O
A grand adventure has begun.
pi_103823327
Wat goed Leyla!!!

Over het slechte slapen kan ik niet meepraten. Ik denk eerder dat Sofie 's nachts te lang slaapt. Ik hoorde haar vanmorgen om 9.00 uur wat kletsen. Toen ben ik zelf uit bed gegaan. Eerst een kopje thee voor mezelf gezet en even naar mijn meisje (die weer stil) was gekeken. Ze sliep gewoon weer. Ze slaapt nu nog. Ze is er gister om 19.45 ingegaan.

Ik laat haar nu maar liggen tot ze weer wakker is. Een ochtend slaap zal wel niet meer lukken, en vanmiddag mag ze naar de opvang. Daar slaapt ze altijd wat slechter.
*poef* nu is het weg
pi_103823420
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Is er ergens een wintertijd update voor dreumessen? Leyla is gewoon al vanaf ingang om 5 uur klaar wakker..
Voordeel: Ik heb en een lekkere lange dag en ik ben optijd op mn werk.

Oh en de dame loopt!!!!
*O* *O* *O*
pi_103823929
Leyla loopt *O*

Sinds wij vorige week streng zijn geweest en haar met controlled crying in slaap hebben gekregen, slaapt ze al heel de week perfect. Ik ben gewoon uitgerust. Het liep ook wel echt de spuigaten uit met elke avond van 22:00 - 0:00 boos krijsen omdat ze wilde spelen.

Vanochtend had ik een gesprekje met Amy in de auto. Ik had van te voren de ramen schoongemaakt, want ze waren nat aan de buitenkant. Dat doe ik als zij al in de auto zit. Toen stonden we voor het stoplicht en toen ging het zo:
Amy: Mama?
Ik: Ja, lieverd?
Amy *wijst naar raam* Kijk, bah! (er zaten nog druppels op :D )

Flabbergasted ben ik :Y
pi_103824018
Lopende Leyla *O*

Floris was vandaag weer 7 uur wakker.
Die wintertijd update wil ik ook :P
Nou ja vandaag was t niet erg, want ik moest toch werken. Voordeel was dat we m om kwart voor 8 bij mn moeder konden afgooien (aangekleed en al). En we waren dus wel vroeg op t werk.
Normaal haal k m om half 8 zn bed uit (want zielig enzo ;)) en dan gaat ie in pyama naar mn moeder. Ik verschoon dan alleen even zn luier. Nu was zn luier toch al doorgelekt, dus maar kleren aan.
Hopelijk slaapt ie vrijdag wel langer (mn vrije dag ;))
pi_103824155
sola, ik laat leyla ook wel eens in dr sop gaar koken hoor.. Ze had er opeens een houtje van dat ze midden in de nacht ging krijsen en trappen enzo..
Aangezien ik gewoon naast haar lig is er niets aan de hand verder, dus gewoon laten gaan. Ze had vrij snel door dat gillen midden in de nacht geen zin had.
pi_103824536
We hadden het tussen ons in liggen en naast haar bed liggen ook al gehad, dat hielp dan 1 keer en daarna was het weer bal. Na weer een nacht met 5 uur slaap was ik het zo zat dat ik haar steeds heb laten krijsen en dan even troosten. Maar het duurt ook heel lang bij mij voor ik met zekerheid durf te zeggen dat ze echt nergens een pijntje heeft :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:26:32 #276
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103824575
Zo, ik heb weer een topicje bijgelezen. :)

@slapen Aviva slaapt niet meer ’s middags. Madam gilt de hele buurt bij elkaar als ze in bed gelegd wordt. Dus rond een uur of vier wil ze wat bij me drinken, kukelt in slaap en doet een slaapje op de bank. :')
En ’s nachts slapen is ook voor baby’s. We zitten weer op een nachtvoeding. Ze komt zelf naar me toe gelopen, dus ik hoef alleenmaar aan te leggen, dus dat scheelt. En dan val ik zelf ook in slaap, dus slaapt ze ook nog eens bij ons in bed. Hoezo belonen? :')

@driftbuien, geen last van hier. Temperamentvol noemen we dat. :7

@afpakken, Aviva laat zich ook niets afpakken. Vanochtend confisqueerde ze zelfs twee poppenbuggy’s. Een voor zichzelf en een voor haar alter ego. :’) Ze weet iig wel ook erg goed wat ze wil, en heeft ook de vocabulaire om het duidelijk te maken. En anders duwt en trekt ze ons in de goede richting, als we niet snel genoeg gaan. :D

@luiers verschonen, ook drama. Madam wil enkel de luier met Ernie erop om haar billen, de rest wordt onder luid gekrijs en geworstel door de kamer gesmeten. :{

@speen, Aviva heeft haar vingers. Net zo makkelijk. Voor nu dan. Wordt nog een feest om af te leren. :X

@tanden, wanneer komt de tweede set kiezen? Dat is toch rond twee jaar?

@barabientje, fee-nix en kursor, welkom bij de dreumesen! *O*

@cooki-edits, kan je niet in Word oid je post voorbereiden met alle quotes en dan in 1 keer posten?

@orea, beterschap voor Leia! :*

@ticootje, wat leuk dat leyla loopt! *O*

tot zover poging 84 om aan te haken in dit topic ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door DaviniaHR op 01-11-2011 12:56:32 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103824615
Hier weer een zielig ziek mannetje. Dus een nacht met ons drietjes in bed. Al weet Thomas het wel goed te kiezen aangezien we twee dagen vakantie hebben ;)
En dan heel zielig "pakkeuhn" of "plop kijken" of "kooeekkjeeuh" roepen.
Hij heeft wel weer een paar rode plekjes in zijn gezicht, maar dat heeft hij wel vaker in combinatie met koorts. Dus het zegt nog niets over een eventuele kinderziekte.
pi_103825507
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef DaviniaHR het volgende:
@cooki-edits, kan je niet in Word oid je post voorbereiden met alle quotes en dan in 1 keer posten?
ja. dat kan ik wel.
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:16:05 #279
259886 pessie
pi_103826372
Leyla loopt *O*

Leo jouw mannetje ook ziek -O-
pi_103826543
Thomas en Leia beterschap! Ook voor jouw Orea. En die spuitluiers klinken erg :X

Oona, wat kun jij lekker eten zeg, het lijkt wel of ik naar Bientje zit te kijken. Die maakt die geluiden ook.

Amy die met mama kletst!

Leyla, die loopt. Knap zeg!

Nathan, wat goed, 5 lepels pap! Hoopt dat ie snel beter eet Pessie!

Hier gaan de nachten weer goed! Voor onze doen is ze wel vroeg wakker (6.00uur) maar beter als die drama sessies van vorige week. Om 00.30 uur beginnen met krijsen en gillen en alleen maar willen spelen. Na 2 uur en elke 15 min er naartoe gaf ze het op. Gelukkig duurde het maar 3 dagen :X
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:44:20 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103827197
*O* voor de goede nachten!

OMG Orea, dat is ook gewoon smerig!
Beterschap voor alle zieke kindertjes.

Leyla loopt! Super! *O*
En wat goed van Amy zeg! :Y

Aviva, lekker pittige dame ;)

Wij waren even bij de overburen spelen. Daar hebben ze een Little People boerderij. Wij hebben die niet. Harry loopt er naar toe, drukt op een 'knopje' en komt mij duidelijk maken dat hij het niet doet. Ik stond even zo van :o want de laatste keer dat hij met zo'n boerderij gespeeld heeft is in juni geweest bij vrienden van ons. Mijn buurvrouw wist niet eens dat er geluiden in zaten. We hebben er even batterijen in gedaan en toen heeft Harry even gedemonstreerd waar alle geluidjes zaten. Echt, ik was stomverbaasd!
weet iemand waar ik een plastic serviesje kan krijgen (bordjes/bestek/etc) voor bij Harry's keukentje dat niet roze is?
pi_103827913
asy, misschien zoeken bij buitenspeelgoed? ik heb er eentje van fisher price in plastic met blauw, rood en geel (bordjes, bestekjes, kopjes en pannetjes)

dat was een picknicksetje
pi_103828337
Ik moet een beetje lachen om de buien van Leyla. Ze heeft namelijk door dat je heeeel dramatisch op de grond kan liggen en dan heeeeel zielig huilen. Terwijl er dan niets aan de hand is.

Leyla heeft momenteel wel heel erg verlatingsangst.. Ik mag niet de kamer uit en het liefst hangt ze gewoon de hele tijd bij me.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:37:44 #284
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103828803
asy, hebben ze niet bij ikea iets van een serviesje?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90130163/
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60130169/

of bedoelde je dat niet?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:49:21 #285
259886 pessie
pi_103829093
Davinia wel mooi spul! Helaas steengoed...

Tico, die buien zijn herkenbaar :')

En verlatingsangst: check! Al zo'n 6 maanden...
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:55:25 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103829256
Dank jullie wel voor de tips. Heb inmiddels bij bol.com wat gevonden.
Davinia, steengoed is hier geen optie. :N
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:55:10 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103830995
Helleuw zit in de trein en probeer als ik straks thuis ben aan te haken. Ook mijn mop is ziek, vent heeft haar net opgehaald op het Kdv. :-(
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:59:40 #288
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103831148
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:44 schreef Asyniur het volgende:
*O* voor de goede nachten!

OMG Orea, dat is ook gewoon smerig!
Beterschap voor alle zieke kindertjes.

Leyla loopt! Super! *O*
En wat goed van Amy zeg! :Y

Aviva, lekker pittige dame ;)

Wij waren even bij de overburen spelen. Daar hebben ze een Little People boerderij. Wij hebben die niet. Harry loopt er naar toe, drukt op een 'knopje' en komt mij duidelijk maken dat hij het niet doet. Ik stond even zo van :o want de laatste keer dat hij met zo'n boerderij gespeeld heeft is in juni geweest bij vrienden van ons. Mijn buurvrouw wist niet eens dat er geluiden in zaten. We hebben er even batterijen in gedaan en toen heeft Harry even gedemonstreerd waar alle geluidjes zaten. Echt, ik was stomverbaasd!
weet iemand waar ik een plastic serviesje kan krijgen (bordjes/bestek/etc) voor bij Harry's keukentje dat niet roze is?
Bij de marskramer Nijntje serviesje (wit, oranje, geel)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_103832389
Wat een boel zieke kindjes, hier is het ook raak...

Zaterdag had Ruben al een beetje verhoging, maar leek nergens last van te hebben. Ook zondag ging prima (voelde een beetje warm, maar verder geen aandacht aan gegeven). De nacht van zondag op maandag was het spoken geblazen en uiteindelijk is hij om een uur of 4 bij ons in bed beland. 's Ochtends had hij koorts en was ook heel hangerig, dus dat werd een dagje thuis werken en zorgen voor mij. De hele dag met ups en downs koorts gehad. Gisteravond weer een lekkere kachel maar wel lekker gaan slapen zonder paracetamol (hij mocht nog geen nieuwe). Om 21.00 uur huilen, huilen, huilen en echt bijna kokend heet. Paracetamol er in, maarhet duurde dit keer bijna een uur voor hij rustiger werd, dus maar even bij ons in bed gelegd (na een brakke nacht en nog zo een in het vooruitzicht gingen we vroeg slapen naar bed). Uiteindelijk heeft hij voor het eerst in zijn leven een hele nacht bij ons in bed gelegen. En vanmorgen werd hij wakker met 39.7... Gelukkig was manlief ook niet fit en heeft hij zich vandaag ziekgemeld, zodat ik kon werken. Hopelijk is de koorts snel weer voorbij...

Hoe vaak zijn jullie kindjes ziek? Bij ons is het eigenlijk elke 4/5 weken wel raak. Is dat vaak?
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_103832776
Ook Noortje ziek :( beterschap! Hier wordt er alleen nog maar gesnotterd, gelukkig.

Ik weet niet hoe vaak kindjes ziek zijn. Denk dat het ook verschilt of ze naar een kdv gaan of niet. Hier in een jaar nog maar 2 dagen ziek geweest.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103832862
elke 4/5 weken vind ik wel veel hoor. wat zegt de huisarts ervan?
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:51:22 #292
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103832973
Wat een hoop zieke kindjes..
Hier is het weer achter de rug... teminste... Ze hoest, pruttelt en snotterd nog wel flink (ze klinkt soms echt als een expresso machine...)
Oona is best wel veel ziek vind ik... 5de en 6de hebben we al getakeld... 3x flinke buikgriep... en sowieso veel verkouden en hoesten..... Ws door t kdv.. hopen dat ze straks een mooie weerstand heeft opgebouwd..

Hier de hele dag al een ritme om vrolijk van te worden...
Ze ligt nu op bed... net hoorde ik haar nog wel even babbelen dus kan nog alle kanten op.. maar zo in het donker rust ze iig nog even uit voor het eten!
Gezellig even naar de bieb geweest...
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:06:23 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103833644
Jeetje, wat veel zieke kindertjes. Niet de mijne aansteken hoor!
Beterschap voor je moppie becky, en voor jezelf ook :*

Piekie, jij ook beterschap met Ruben. Elke 4/5 weken ziek vind ik ook best vaak. Harry is eigenlijk nooit ziek. 1x een week diarree en vorige week dan op een dag een paar keer gespuugd. Volgens mij was het dat wel...
pi_103838137
Wat een zieke kindjes inderdaad! Ik denk hier dat muppet kiezen oid krijgt (spuitluier 2 en outfit 3 waren vanmiddag ook nog een feit)... dus niet ziek-ziek gelukkig.. Dat is ze ook zelden, 1 keer met kerst vorig jaar (zo sneu ;( ) en afgelopen juni de pokken!

Alleen die laatste is aan de opvang te wijten, maar verder is ze nooit echt ziek.. ondanks opvang ;)

Piekie, ik vind dat best vaak.. misschien even laten checken?

Beterschap voor alle zieke kindjes!! :*
pi_103841249
Floris is ook continue verkouden/snotteren en die gaat niet naar t kdv.
Vorig jaar wel veel geklooi gehad met zn verkoudheiddingen. Ab, pufjes en toen was t over. TOT een maand geleden, toen begon ie weer te snotteren. Gelukkig nog niet echt ziek geweest ervan.
Ergste ziek wat ie geweest is was in mei met 6e ziekte. Was ie echt niet lekker van van die koorts toen. Is echt een week niet zichzelf geweest. Hij kreeg echt een smal gezichtje toen.

Beterschap voor de zieke kindjes!
pi_103843096
Thomas is ook vaak verkouden, maar dat heeft hij dan maar van zijn vader. Die is ook heel de herfst en winter verkouden. Voor de rest valt het echt ziek zijn nog redelijk mee (al weten we echt niet wat hij vandaag had :N maar mijn god, wat een drama dag :% )
pi_103843262
Sonnetje: diepvriesbrood: check (doet mn vriend en de jongens ook) :X

Pessie: ik doe pap in een fles met speen, slurpt ie zo naar binnen (speen is wel opengevrot, anders gaat t er niet door heen en dan is t pas krijsen)

Orea: die luiers, spectaculair he? dat je t er bij de sokken uit ziet komen

Leyla loopt al, knap zeg!

Asy: wat een knap kind :Y ik heb thomas wel les zien geven, vorige week ms dat ie dat heeft opgepikt...

Voor alle zieke kindjes en slechte slapers: :*

Hier verder niet zo veel nieuws, behalve dat lucas de ipad inmiddels aape-tiet noemt :')
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:32:14 #298
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103843453
Spewey... Tangle teezer is binnen! Morgenvroeg zijn Oona dur krullen aan de beurt ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103847629
Hier ook een ziekig kindje. Snipverkouden en al een week aan de diarree.
Vannacht was echt the night from hell. Ze heeft gehuild van 22.00 tot 4.00 en toen heeft ze vanaf 5.00 naast me in bed liggen draaien. Ik ben gesloopt...

En zelf ben ik ook niet echt top. Ook aan de diarree en een ontstoken oog, bwuh.
pi_103847847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef Reilain het volgende:
Spewey... Tangle teezer is binnen! Morgenvroeg zijn Oona dur krullen aan de beurt ;)
Ben benieuwd of je net zo enthousiast gaat zijn. :D

Dikke knuffel voor alle ziekies. :*
* Spewey klopt even af, al een week geen snotneuzen gepoetst
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:56:58 #301
259886 pessie
pi_103848309
Cooki, Nathan vind pap echt vies, dat ie vanochtend pas na 5 happen brinta er de brui aan gaf vond ik al verbazingwekkend. Morgenochtend weer een kans. Vanavond wel goed gegeten, pasta uiteraard.

Wat een zieke kindjes inderdaad! Volgens een vriendin zijn kindjes gemiddeld 10 keer per jaar ziek dus elke 5 weken zou dan wel normaal zijn. Een andere vriendin heeft 2 kinderen en van vorig jaar oktober tot juni dit jaar hadden ze geen hele week waarin geen van de kinderen ziek was. Volgens de huisarts hoorde dat er allemaal bij.

Fan wat een rotnacht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')