SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijlezen doe ik straks
[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 01-11-2011 07:33:17 ]
Harry doet dat ook hoor! Behalve dan dat ie heel hard roept 'SDET!' waarbij ik me dan te pletter schrik omdat ik 1. dacht dat hij sliep en 2. ik zelf ben weggedoezeldquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Troeta het volgende:
Dat doet Mex ook dat rare neerploffen enzo, gaat ie op m'n buik liggen of op m'n hoofd, of bijna op ons voeteneind en dan denk ik dat ie slaapt zegt ie ineens HEYHEYHEY.
Wat het nou is,overprikkeld of te moe? Ik kan er mijn vinger niet op leggen...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Is er ergens een wintertijd update voor dreumessen? Leyla is gewoon al vanaf ingang om 5 uur klaar wakker..
Voordeel: Ik heb en een lekkere lange dag en ik ben optijd op mn werk.
Oh en de dame loopt!!!!
ja. dat kan ik wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:26 schreef DaviniaHR het volgende:
@cooki-edits, kan je niet in Word oid je post voorbereiden met alle quotes en dan in 1 keer posten?
Bij de marskramer Nijntje serviesje (wit, oranje, geel)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:44 schreef Asyniur het volgende:
voor de goede nachten!
OMG Orea, dat is ook gewoon smerig!
Beterschap voor alle zieke kindertjes.
Leyla loopt! Super!
En wat goed van Amy zeg!
Aviva, lekker pittige dame
Wij waren even bij de overburen spelen. Daar hebben ze een Little People boerderij. Wij hebben die niet. Harry loopt er naar toe, drukt op een 'knopje' en komt mij duidelijk maken dat hij het niet doet. Ik stond even zo vanwant de laatste keer dat hij met zo'n boerderij gespeeld heeft is in juni geweest bij vrienden van ons. Mijn buurvrouw wist niet eens dat er geluiden in zaten. We hebben er even batterijen in gedaan en toen heeft Harry even gedemonstreerd waar alle geluidjes zaten. Echt, ik was stomverbaasd!
weet iemand waar ik een plastic serviesje kan krijgen (bordjes/bestek/etc) voor bij Harry's keukentje dat niet roze is?
Ben benieuwd of je net zo enthousiast gaat zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef Reilain het volgende:
Spewey... Tangle teezer is binnen! Morgenvroeg zijn Oona dur krullen aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |