abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103807176
Ik vind het geen probleem dat hij tussen ons in slaapt maar dat gemier :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:37:49 #252
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103807544
Mereltje wow! Netjes zeg!

Nathan ligt ook graag ergens op mij. Of het mn buik, mn benen of mn hoofd is boeit niet zo.

Reilain, Nathan was echt een heel goede eter, en nu is het al een paar weken mis. Het punt is dat hij kiezen en tanden krijgt dus daar zal het vast aan liggen. Vervelend genoeg weet hij altijd direct na het ontbijt de snoep en koek la open te krijgen waar hij dus de koekjestrommel uitpakt en die ook daadwerkelijk openkrijgt. Niet fijn. Mag echt niet na het ontbijt.

Troeta, voordat wij zover waren dat we Nathan in bed konden leggen en weglopen zijn we best een tijd bezig geweest hoor. Gaat in hele kleine stapjes en kost tijd.

DML, ik vond het ook altijd zo heerlijk dat Nathan tussen ons in sliep, maar hij beweegt nu aan 1 stuk en slaapt niet meer. Wij leggen hem nu altijd terug.

Leo, Nathan is eigenlijk alleen maar thuis. Ik weet het gewoon niet meer. Ik probeer echt van alles aan te bieden wat hij altijd superlekker vind maar het komt er gewoon niet in. En nu die tip van Brinta die helaas ook niet werkt... Al gaat die morgenochtend wel in herhaling.
Het enige wat hij wil hebben is koek en snoep. Maar dat doe ik gewoon niet. Hij krijgt nu wel vaker een rijstewafel tussendoor trouwens.
pi_103807890
Koekjes op een andere plek leggen Pessie :D

Floris heeft nooit tussen ons in geslapen. Als minibaby al niet.
Nou ja 1 keer heeft ie tussen ons ingeslapen, hij sliep, ik een beetje, R niet want Floris schopte m met zn voeten in zn gezicht (hij lag dus horizontaal :D Mn woelwater O+)
pi_103808297
Ja,vreselijk. Maar ik heb hem nu steeds in de houdgreep, hij moet blijven liggen van me, dan huilt ie heel even en dan geeft hij zich over aan de slaap, dat werkt wel eigenlijk. Of hij moet echt klaarwakker zijn of heel erg wild woelen.

pessie, kan je geen boterham stoppen in die trommel?:P
Ik geef Mex ook vaak een stukje brood als hij aan het spelen is of als hij aan tafel staat als hij slecht gegeten heeft.
pi_103808664
Idd wat Troeta zegt doe ik ook! In tijden van slechter eten dan geef k m brood tijdens t spelen. Vaak gewoon droog, vindt ie ook lekker.
Misschien is dat trrouwens ook een idee, gewoon droog brood. Toen floris geen brood wilde eten begon ie uiteindelijk wel weer droog brood te eten
Hij is net zo vreemd als zn moeder :P Ik at vroeger vaak brood zo uit de diepvries :') Hij begint ook vaak al diepgevroren brood te eten als k t pak. Dan pakt ie t dus af.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:55:09 #256
259886 pessie
pi_103808887
droog brood kan ik nog proberen ja!
Wat betreft brood tijdens het spelen: fail :X die kon ik even later uit alle hoeken van de kamer weghalen }:|

Het gekst van alles vind ik nog dat hij zn lievelingseten weigert. Hij was altijd dol op broccoli met pesto en pasta, en nu pakt hij een paar pastaatjes ertussenuit, eet dat op en dat is het dan :? .
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:57:39 #257
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103809075
Ohh wat fijn al die herkenning... Vind het zo jammer dat ze zo ligt te woelen tussen ons in.. Lijkt me heerlijk als ze echt tussen ons in komt slapen... Nu slaapt ze wel zo nu en dan een half uurtje bovenop me.. Ik op mijn rug.. zij op haar buik weer bovenop mij... Haar hoofd onder mijn kin in mijn hals begraven.... Heerlijk knus, maar lekker ligt het niet... Maar meestal ben ik dan al lang blij dat er even rust in het lijfje zit!
(Dit is overigens wel iets nieuws hier.... ze was een enorm goede slaper... (7 tot 6/half 7)

Wel komisch is het als ze aan ons hoofdeinde komt staan en tegen de muur gaat timmeren ;) Arme buurman.... ;) Eerst een krijsend kind, daarna eentje die hem wakker probeert te timmeren..
(Hij woont er nog niet lang...)

@ Pessie.. Kun je niet zo'n magneetslotje op die lade maken??
En zelf aan laten klooien met een vorkje? Vind ie dat nog interessant?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103814552
Hannah slaapt ook nooit bij ons in bed. Het is namelijk veel te leuk om op papa of mama te klimmen en dan te gaan springen of je te laten vallen en je ouders als valbrekers te gebruiken. Paardje rijden op onze hoofden is ook reuze grappig :'(
Van slapen komt niets terecht.

Pessie, wij hebben vanmiddag de P&T Vibe gekocht (met 15% korting) met duozitje *O* *O* *O* De vierwielversie stond er ook, maar die heeft veel minder ruimte voor de baby als het duozitje erop zit 8)7

Hannah heeft trouwens gelijk even 5 roze badpakjes uitgezocht en gedeponeerd bij de verkoopster. En verder zei ze (na op 6 stoeltjes te hebben gezeten) ineens "toel rood" en wees ze naar de rode variant van het stoeltje :D
pi_103819474
Leia ook standaard niet, maar vannacht dus wel.. Het arme schaap was weer zo onrustig en warm en... Nou ja ben zelf natuurlijk ook ziek..

Dus om 1 uur hebben we haar maar tussen ons in gelegd. Ze heeft geslapen als een blok ( wel onrustig maar dat was ze in haar slaap ).. Zelf iets minder geslapen want we zijn het niet gewend dat ze tussen ons in ligt...

Samen uitzieken maar.. Ik ga haar zo afmelden op de opvang. M stuurt net dat ie op zich best geslapen heeft op het gekriebel aan zijn neus na :D ze heeft inderdaad zowat de hele nacht aan ons liggen frummelen in haar slaap ('t is een friemelaar :D )
pi_103819475
Meimeltje, voor jou en voor Dyon, als broer van ... (dat is t nog ontopic toch) :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijlezen doe ik straks :X

[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 01-11-2011 07:33:17 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 08:40:11 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103820282
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Troeta het volgende:
Dat doet Mex ook dat rare neerploffen enzo, gaat ie op m'n buik liggen of op m'n hoofd, of bijna op ons voeteneind en dan denk ik dat ie slaapt zegt ie ineens HEYHEYHEY.
Wat het nou is,overprikkeld of te moe? Ik kan er mijn vinger niet op leggen...
Harry doet dat ook hoor! Behalve dan dat ie heel hard roept 'SDET!' waarbij ik me dan te pletter schrik omdat ik 1. dacht dat hij sliep en 2. ik zelf ben weggedoezeld :D

Oeh een Phil en Teds! Ik heb ze een keer gezien en het leek me echt wel handig maar die prijzen :X
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:05:26 #262
259886 pessie
pi_103820742
Hannah _O- shopaholic O+
*O* voor de P&T Vibe. Wij hebben er 1 gekocht toen ik zwanger was van Nathan. Met het idee dat we dan zo een duozitje bij konden bestellen. Denk dat ik gewoon omdat het handig is er een keer een duozitje bijbestel, maar een 2de gaat hier nog wel even duren vermoed ik.
Wat gek dat de 4wieler minder ruimte heeft 8)7 komt daar misschien vandaan dat ie smaller zou zijn dan de driewieler?

Ook Nathan lag tussen ons in. We hebben wel een heel stuk beter geslapen dan gisternacht *O* . Om 12 uur werd ik wakker van Nathan die volledig door het lint ging. Hij was echt in paniek en helemaal overstuur. Om half 1 kregen we hem bij ons in bed in slaap, om 5 uur wakker en voeden, terug zn eigen bed in waar hij heet geslapen tot 7.15.
Nu staat Uki aan.

Orea beterschap, zowel voor jou als je muppet :*

Ik heb vanochtend brinta aangeboden en nadat hij er 5 minuten met een lepel in heeft geslagen accepteerde hij 5 hapjes. Prima, 5 hapjes meer dan zn ontbijt gisteren ^O^
pi_103821399
Lastig dat hij zo moeilijk ontbijt Pessie... zou inderdaad wel aan de tanden kunnen liggen! Hier echt een heel goede eter, alleen gisteren avond weigerde ze mijn (volledig zelfgemaakte) spaghetti saus.. (maar ik kook nooit dus misschien was ze flabbergasted :')) zelfs water werd geweigerd en toen ik haar een flesje wilde geven dronk ze die ook niet op..

Daarna naar bed, huilen huilen huilen.. uiteindelijk in slaap, maar toen M thuis was weer huilen huilen (wel in slaap, maar echt in haar slaap..) toen dus maar bij ons genomen..

En net hoorde ik iets :') kon mijn vinger er niet op leggen. Maar we waren klaar met ontbijten dus ik pak haar op, knuffel haar lekker..... en toen :r hele broek volgespoten en heel veel ernaast, door haar trainingsbroek, romper he-le-maal onder :r echt ik krijg niet snel kokhals neigingen maar nu...

Dame zit nu dus in bad. Ik ernaast. Ik ga haar zo afdrogen en in bed keilen..

Maar mijn hemel :') ik heb dus kennisgemaakt met de term: 'spuitluier'... :r
pi_103821577
Arme muppet en arme jij. :*
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:41:04 #265
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103821684
Och zielig!!! Spuitluiers Bleh! Gelukkig hier nog niet veel gehad, maar pfoei! Wat een klus...
En een kriebelneus haha.. heel herkenbaar.. Oona is ook een friemelaar... valt al friemelend met haar pop in slaap, en op schoot altijd friemelen aan ons..

*O* Jahoeeeeeeeeeeeeeee :s)
Hier een goede nacht!!
18.45 - 05.50!
Wat drinken en toen nog van 06.00 tot 06.20 (Dat viel iets tegen..)
Maar na een broodje en een kiwi maakte ze zelf het gebaar voor slapen... M samen uitgezwaait en haar teruggemikt... 07.00 tot 08.30! *O*

En nu dus een opper gezellig meisje...
(en mijn wallen zijn ook weer een stuk opgerolt :') )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103821898
hier ook een prima nacht :Y

tip voor mama's van de ochtendkindjes: zie het peutertopic! we hebben nu voor selene een nachtlampje op een timer. de dame mag haar bed uit als het lampje aangaat. werkt als een tierelier *O* en ravi vindt het prima *O* *O* die's net als ik. die wil graag rustigjes *alleen* wakker worden. dus de routine nu: om half 7 gaat het nachtlampje aan. kindjes worden wakker. selene vertrekt naar ons en ravi gaat spelen/dutten. tot 7 uur verdraag ik de wriemelende, babellende, pulkende peuter en vertrek dan naar beneden voor mijn koffie :O
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103822719
Relain, heerlijk!! O+
pi_103823075
Is er ergens een wintertijd update voor dreumessen? Leyla is gewoon al vanaf ingang om 5 uur klaar wakker..
Voordeel: Ik heb en een lekkere lange dag en ik ben optijd op mn werk.

Oh en de dame loopt!!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:40:10 #269
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103823098
Leyla! Wow! *O* *O* *O*

't vroeg wakker worden stukje negeer ik even. :O
A grand adventure has begun.
pi_103823327
Wat goed Leyla!!!

Over het slechte slapen kan ik niet meepraten. Ik denk eerder dat Sofie 's nachts te lang slaapt. Ik hoorde haar vanmorgen om 9.00 uur wat kletsen. Toen ben ik zelf uit bed gegaan. Eerst een kopje thee voor mezelf gezet en even naar mijn meisje (die weer stil) was gekeken. Ze sliep gewoon weer. Ze slaapt nu nog. Ze is er gister om 19.45 ingegaan.

Ik laat haar nu maar liggen tot ze weer wakker is. Een ochtend slaap zal wel niet meer lukken, en vanmiddag mag ze naar de opvang. Daar slaapt ze altijd wat slechter.
*poef* nu is het weg
pi_103823420
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Is er ergens een wintertijd update voor dreumessen? Leyla is gewoon al vanaf ingang om 5 uur klaar wakker..
Voordeel: Ik heb en een lekkere lange dag en ik ben optijd op mn werk.

Oh en de dame loopt!!!!
*O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103823929
Leyla loopt *O*

Sinds wij vorige week streng zijn geweest en haar met controlled crying in slaap hebben gekregen, slaapt ze al heel de week perfect. Ik ben gewoon uitgerust. Het liep ook wel echt de spuigaten uit met elke avond van 22:00 - 0:00 boos krijsen omdat ze wilde spelen.

Vanochtend had ik een gesprekje met Amy in de auto. Ik had van te voren de ramen schoongemaakt, want ze waren nat aan de buitenkant. Dat doe ik als zij al in de auto zit. Toen stonden we voor het stoplicht en toen ging het zo:
Amy: Mama?
Ik: Ja, lieverd?
Amy *wijst naar raam* Kijk, bah! (er zaten nog druppels op :D )

Flabbergasted ben ik :Y
pi_103824018
Lopende Leyla *O*

Floris was vandaag weer 7 uur wakker.
Die wintertijd update wil ik ook :P
Nou ja vandaag was t niet erg, want ik moest toch werken. Voordeel was dat we m om kwart voor 8 bij mn moeder konden afgooien (aangekleed en al). En we waren dus wel vroeg op t werk.
Normaal haal k m om half 8 zn bed uit (want zielig enzo ;)) en dan gaat ie in pyama naar mn moeder. Ik verschoon dan alleen even zn luier. Nu was zn luier toch al doorgelekt, dus maar kleren aan.
Hopelijk slaapt ie vrijdag wel langer (mn vrije dag ;))
pi_103824155
sola, ik laat leyla ook wel eens in dr sop gaar koken hoor.. Ze had er opeens een houtje van dat ze midden in de nacht ging krijsen en trappen enzo..
Aangezien ik gewoon naast haar lig is er niets aan de hand verder, dus gewoon laten gaan. Ze had vrij snel door dat gillen midden in de nacht geen zin had.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_103824536
We hadden het tussen ons in liggen en naast haar bed liggen ook al gehad, dat hielp dan 1 keer en daarna was het weer bal. Na weer een nacht met 5 uur slaap was ik het zo zat dat ik haar steeds heb laten krijsen en dan even troosten. Maar het duurt ook heel lang bij mij voor ik met zekerheid durf te zeggen dat ze echt nergens een pijntje heeft :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')