Mn woelwater
 Mn woelwater  )
)

Ik at vroeger vaak brood zo uit de diepvries
 Ik at vroeger vaak brood zo uit de diepvries  Hij begint ook vaak al diepgevroren brood te eten als k t pak. Dan pakt ie t dus af.
 Hij begint ook vaak al diepgevroren brood te eten als k t pak. Dan pakt ie t dus af.

die kon ik even later uit alle hoeken van de kamer weghalen
 die kon ik even later uit alle hoeken van de kamer weghalen  
  .
 .

Arme buurman....
 Arme buurman....  Eerst een krijsend kind, daarna eentje die hem wakker probeert te timmeren..
 Eerst een krijsend kind, daarna eentje die hem wakker probeert te timmeren.. 

De vierwielversie stond er ook, maar die heeft veel minder ruimte voor de baby als het duozitje erop zit
  De vierwielversie stond er ook, maar die heeft veel minder ruimte voor de baby als het duozitje erop zit   

ze heeft inderdaad zowat de hele nacht aan ons liggen frummelen in haar slaap ('t is een friemelaar
 ze heeft inderdaad zowat de hele nacht aan ons liggen frummelen in haar slaap ('t is een friemelaar  )
 )

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijlezen doe ik straks
[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 01-11-2011 07:33:17 ]

Harry doet dat ook hoor! Behalve dan dat ie heel hard roept 'SDET!' waarbij ik me dan te pletter schrik omdat ik 1. dacht dat hij sliep en 2. ik zelf ben weggedoezeldquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Troeta het volgende:
Dat doet Mex ook dat rare neerploffen enzo, gaat ie op m'n buik liggen of op m'n hoofd, of bijna op ons voeteneind en dan denk ik dat ie slaapt zegt ie ineens HEYHEYHEY.
Wat het nou is,overprikkeld of te moe? Ik kan er mijn vinger niet op leggen...

shopaholic
 shopaholic  
  voor de P&T Vibe. Wij hebben er 1 gekocht toen ik zwanger was van Nathan. Met het idee dat we dan zo een duozitje bij konden bestellen. Denk dat ik gewoon omdat het handig is er een keer een duozitje bijbestel, maar een 2de gaat hier nog wel even duren vermoed ik.
 voor de P&T Vibe. Wij hebben er 1 gekocht toen ik zwanger was van Nathan. Met het idee dat we dan zo een duozitje bij konden bestellen. Denk dat ik gewoon omdat het handig is er een keer een duozitje bijbestel, maar een 2de gaat hier nog wel even duren vermoed ik. komt daar misschien vandaan dat ie smaller zou zijn dan de driewieler?
 komt daar misschien vandaan dat ie smaller zou zijn dan de driewieler? . Om 12 uur werd ik wakker van Nathan die volledig door het lint ging. Hij was echt in paniek en helemaal overstuur. Om half 1 kregen we hem bij ons in bed in slaap, om 5 uur wakker en voeden, terug zn eigen bed in waar hij heet geslapen tot 7.15.
 . Om 12 uur werd ik wakker van Nathan die volledig door het lint ging. Hij was echt in paniek en helemaal overstuur. Om half 1 kregen we hem bij ons in bed in slaap, om 5 uur wakker en voeden, terug zn eigen bed in waar hij heet geslapen tot 7.15.  

) zelfs water werd geweigerd en toen ik haar een flesje wilde geven dronk ze die ook niet op..
) zelfs water werd geweigerd en toen ik haar een flesje wilde geven dronk ze die ook niet op.. kon mijn vinger er niet op leggen. Maar we waren klaar met ontbijten dus ik pak haar op, knuffel haar lekker..... en toen
 kon mijn vinger er niet op leggen. Maar we waren klaar met ontbijten dus ik pak haar op, knuffel haar lekker..... en toen  hele broek volgespoten en heel veel ernaast, door haar trainingsbroek, romper he-le-maal onder
 hele broek volgespoten en heel veel ernaast, door haar trainingsbroek, romper he-le-maal onder  echt ik krijg niet snel kokhals neigingen maar nu...
 echt ik krijg niet snel kokhals neigingen maar nu... ik heb dus kennisgemaakt met de term:  'spuitluier'...
 ik heb dus kennisgemaakt met de term:  'spuitluier'...  

Jahoeeeeeeeeeeeeeee
 Jahoeeeeeeeeeeeeeee   

)
 )

en ravi vindt het prima
 en ravi vindt het prima   
   die's net als ik. die wil graag rustigjes *alleen* wakker worden. dus de routine nu: om half 7 gaat het nachtlampje aan. kindjes worden wakker. selene vertrekt naar ons en ravi gaat spelen/dutten. tot 7 uur verdraag ik de wriemelende, babellende, pulkende peuter en vertrek dan naar beneden voor mijn koffie
 die's net als ik. die wil graag rustigjes *alleen* wakker worden. dus de routine nu: om half 7 gaat het nachtlampje aan. kindjes worden wakker. selene vertrekt naar ons en ravi gaat spelen/dutten. tot 7 uur verdraag ik de wriemelende, babellende, pulkende peuter en vertrek dan naar beneden voor mijn koffie   

quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Is er ergens een wintertijd update voor dreumessen? Leyla is gewoon al vanaf ingang om 5 uur klaar wakker..
Voordeel: Ik heb en een lekkere lange dag en ik ben optijd op mn werk.
Oh en de dame loopt!!!!

)
 ) 

) en dan gaat ie in pyama naar mn moeder. Ik verschoon dan alleen even zn luier. Nu was zn luier toch al doorgelekt, dus maar kleren aan.
) en dan gaat ie in pyama naar mn moeder. Ik verschoon dan alleen even zn luier. Nu was zn luier toch al doorgelekt, dus maar kleren aan.  )
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |