ja, mensch, ik ben al aan t breien geslagen! kiek tanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet nog niet wat het is. Cooki heeft een soort wishfull thinking. Die wil gewoon los met meidenspul23 nov hebben we de 20wekenecho. Dan maken we wereldkundig wat ik aan het afbakken ben
dat heet de fokwet geloof ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Zei ik gister nog zo leuk dat Sofie nooit wakker is in de nacht?
Vannacht om 1.30 uur een Sofie helemaal overstuur.
Ik probeer haar nu een beetje wakker te houden. Zodat ze wat later naar bed gaat.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:37 schreef Orea het volgende:
Ik zie een Apenheul meet aankomen!!![]()
Leuk!!
Is hier 's morgens ook zo'n drama.. bij het luier verschonen na het opstaan gooi ik de knuffel en speen terug in bed, en dan mag zij mee naar beneden... drá-má!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef Reilain het volgende:
Ohh hier ook een weggever... Vooral haar speen en pop worden met iedereen gedeeld.. Maar owee als ik ze weg wil leggen als ze gaat spelen( maar gaat steeds beter! )
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Orea het volgende:
[..]
Is hier 's morgens ook zo'n drama.. bij het luier verschonen na het opstaan gooi ik de knuffel en speen terug in bed, en dan mag zij mee naar beneden... drá-má!
+1quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Solagratia het volgende:
hier is het luier verschonen al drama. Ze draait zich op haar zij, gaat zitten en staan om alles van het plankje te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu MOET je natuurlijk gaan en dan maken we er gelijk een meet van in 2012quote:[b]
As, die aapjeslaatste keer dat meneer en ik er waren kwamen de aapjes niet zo in de buurt
maar wat leuk!!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:18 schreef As1981 het volgende:
Oh en Cooki, je hoeft echt niet bang te zijn ze doen helemaal niets. Af en toe een beetje brutaal maar dat zijn onze eigen aapjes toch ook.
Ohhh kun je iets scannen?? er staat een stuk in - als het anders gaat - over een gezin dat naar Amerika is verhuist.. mijn ouders zijn enorm amerika-gek en kennen die mensen van het Alles-Amerika forum en waren dus benieuwd naar dat artikelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:24 schreef octopussy het volgende:
Reilain, ik heb denk ik wel de Ouders van Nu van oktober. Wil je hem hebben of wil je er wat uit gescand hebben?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef Orea het volgende:
Relain, sluit een abo af! Nu de prijs van 1 kaartje, voor een abonnement voor héél 2012 (van maart t/m oktober)
Oh echt Octo? Aapjesben er gek op!!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef Cooki het volgende:
[..]ze doen niets, maar ze komen wel op je hoofd zitten
![]()
en dat doet lucas niet, yaro wel?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef As1981 het volgende:
[..]Als ik op de grond ligt, klimt hij altijd op me, mijn hoofd wordt dan ook weleens meegenomen.
Helaas, dat wordt dan weer lastig schieten als ik in die houding lig en hij doet het niet wanneer papa thuis is.quote:
Maar denk je dat je in elk geval 1 keer gaat volgend jaar? Want dan zou ik het doen! Een los kaartje kost namelijk ook 19 euro p.p.. en de aktie nu geeft een abo voor een heel seizoen voor die prijs. En je krijgt met dat abonnement ook veel korting op andere parkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef Reilain het volgende:
Beetje jammer dat de apenheul voor ons niet om de hoek is
Wij zitten nog aan een abo voor ouwehand te denken... (en M vind het een beetje onzin om 2 abo's te hebben haha... Hmmm)
Dat maakt idd ook uit! Ik heb 2 vriendinnen die ook een abo bij Ouwehand hebben (van 1 daarvan is hij alleen nu wel verlopen). Alleen nog best lastig om samen iets te plannenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef Reilain het volgende:
Morgen komen er vrienden langs... eens vragen.. die hebben ook amersfoort of ouwehand.. wel leuk om dezelfde te doen....
En apenheul ws ook maarwe gaan vast 1 x!
Hier ook hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:56 schreef Orea het volgende:
Verhuizen KJHier in Almere woon je heerlijk centraal tov alles
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier ook hoorEn we missen nog buren
In Houten Zuid staat nog heel veel te koop! Ligt er natuurlijk wel aan in welke prijscategorie je zoektquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:58 schreef Reilain het volgende:
Oh? meimel?joh?
Wij zouden heeeeel graag die kant op verhuizen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |