Ik doe nog even niet aan abonnementen, totdat ik zeker weet dat we ze ook gaan gebruiken. Anders gaat het zo als een verplichting voelen.. "Ja, we hebben nu eenmaal al betaald, dus MOETEN we ook wel een keertje gaan".
Ben zo blij dat het iets beter gaat met Lars. Zijn ogen snotteren in ieder geval niet meer, en hij ziet er meteen al weer een stuk gezonder uit. Paar dagen geleden was het net een rooie pandabeer...
EN! Hij heeft vandaag voor het eerst sinds een week weer wat avondeten gehad! Nog niet een volledige portie, en het kostte wat moeite, vooral in het begin, maar na vijf happen bijna onder dwang voeren vond ie het ineens lekker ofzo... (Voelde me wel een vreselijke moeder, hoe ik die eerste hapjes naar binnen heb gewerkt

)
Ben wel heel benieuwd hoe laat (of liever gezegd:vroeg) hij morgenochtend wakker is. Ik heb zelf een vreselijke dag gehad vandaag met knallende koppijn, dus ik hoop heel erg dat morgen beter gaat.
Ow, en kijk onze nieuwe aanwinst:
Met dank aan Amaranta! (De zandbak gaan we volgende week regelen als het weer meezit, moet nog even bedenken welk hoekje in de tuin daar het handigst voor is)