abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:47:16 #76
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103720391
Das voor ons het dichtste bij toch?? Of is Amersfoort dierenpark nog de moeite?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103720401
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef Reilain het volgende:
Beetje jammer dat de apenheul voor ons niet om de hoek is ;)
Wij zitten nog aan een abo voor ouwehand te denken... (en M vind het een beetje onzin om 2 abo's te hebben haha... Hmmm)
Maar denk je dat je in elk geval 1 keer gaat volgend jaar? Want dan zou ik het doen! Een los kaartje kost namelijk ook 19 euro p.p.. en de aktie nu geeft een abo voor een heel seizoen voor die prijs. En je krijgt met dat abonnement ook veel korting op andere parken :)
pi_103720416
Waar woon je Relain? Dierenpark Amersfoort vind ik persoonlijk echt de moeite (daar heb ik dus óók een abo op :')) en op Artis, maar die loopt in Maart af...
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:49:51 #79
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103720473
Jaaaa das waar... ;) Dat ga ik nog even in de groep gooien hier..
Ik woon in Utrecht
We'll have love aplenty
You and me
pi_103720508
Grappig he, wij hebben bewust geen abo op een dierentuin omdat ik dat nog te onoverzichtelijk vind. Dieren vaak te ver weg, park meestal vrij groot, enz. Wij hebben nu een abo op Plaswijckpark. Dat zijn veel dingen in 1, overzichtelijk w.b. grote dus kan hij er zelf rondstappen. En dan Apenheul, maar daar komen de dieren dichtbij dus ook goed zijn aandacht te trekken. Daarnaast zijn die kids nog gratis en moet je relatief vaak gaan om het er uit te halen.
pi_103720521
Reilain, Amersfoort is iets dichterbij!

Ik vind zelf Ouwehand net iets leuker, maar Afoort is ook de moeite waard!
Ik kreeg een pluim van mn werk, daar stond een abo op Ouwehand of Blijdorp bij, dus vandaar dat wij daar een abo hebben ;)
pi_103720551
Ik vind het zo jammer dat we nergens echt dichtbij wonen. Alle dierentuinen zijn plm 45 minuten weg van hier.
*poef* nu is het weg
pi_103720578
KJ: 45 minuten is niet zo heel ver toch?
Ouwehand is hier ook een half uurtje vandaan.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:54:28 #84
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103720611
Morgen komen er vrienden langs... eens vragen.. die hebben ook amersfoort of ouwehand.. wel leuk om dezelfde te doen....

En apenheul ws ook maar :D we gaan vast 1 x!
We'll have love aplenty
You and me
pi_103720682
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef Reilain het volgende:
Morgen komen er vrienden langs... eens vragen.. die hebben ook amersfoort of ouwehand.. wel leuk om dezelfde te doen....

En apenheul ws ook maar :D we gaan vast 1 x!
Dat maakt idd ook uit! Ik heb 2 vriendinnen die ook een abo bij Ouwehand hebben (van 1 daarvan is hij alleen nu wel verlopen). Alleen nog best lastig om samen iets te plannen ;)
pi_103720685
Verhuizen KJ :P Hier in Almere woon je heerlijk centraal tov alles O-)
pi_103720727
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:56 schreef Orea het volgende:
Verhuizen KJ :P Hier in Almere woon je heerlijk centraal tov alles O-)
Hier ook hoor :P En we missen nog buren O-)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:58:50 #88
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103720755
Oh? meimel? :D joh? :D
Wij zouden heeeeel graag die kant op verhuizen..
We'll have love aplenty
You and me
pi_103720791
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:58 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hier ook hoor :P En we missen nog buren O-)
:P
pi_103720845
Lol, ik denk dat ik N niet uit Zwolle weg krijg. Ik zou zelf wel weer terug naar Arnhem willen.
Naja, mijn ouders wonen dichtbij Emmen, en de rest is ook wel aan te rijden. We nemen maar geen abo. Wachten we nog maar even mee.
*poef* nu is het weg
pi_103720852
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:58 schreef Reilain het volgende:
Oh? meimel? :D joh? :D
Wij zouden heeeeel graag die kant op verhuizen..
In Houten Zuid staat nog heel veel te koop! Ligt er natuurlijk wel aan in welke prijscategorie je zoekt ;)

Ik kan ons rijtje huizen wel op Funda zoeken, maar durf niet te kijken....half jaar geleden was het nog 20.000 minder dan dat wij betaald hebben...zul je zien dat ze nog verder gezakt zijn (nieuwbouw dus).
pi_103720979
Ochjee, nu maar weer ontopic proberen te gaan he.

Dyon ligt vast heerlijk te slapen :+
pi_103721019
Best ontopic hoor, je kindjes wonen daar toch :+
pi_103721048
Sofie slaapt half denk ik. Ik zie dat ze aan het frummelen is met haar doekje. Maar ik hoor haar niet.
*poef* nu is het weg
pi_103721077
ontopic over huizen: de slaapkamer van lucas ..... en dan jammer dat t huis niet in almere staat :+
ja meimeltje, slaapt dyon lekker? :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:07:36 #96
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103721091
Helaas zit verhuizen er voorlopig niet in ;) Werk nu als vaste vervanger... Helaas is het onderwijs bijna niet binnen te ellebogen op het moment..

Naja.. Oona's kamertje is klein.. maar tot een jaartje of 5/6 moet ze het wel redden daar gok ik...
We'll have love aplenty
You and me
pi_103721188
Reilain, jammer...volgens mij zouden we leuke buren kunnen zijn :P ;)
Het is nu ook heel lastig om een hypotheek te krijgen, zal daarom ook wel zoveel hier leeg staan (en ze zijn natuurlijk veel aan het bouwen geweest hier)
pi_103721792
Ik doe nog even niet aan abonnementen, totdat ik zeker weet dat we ze ook gaan gebruiken. Anders gaat het zo als een verplichting voelen.. "Ja, we hebben nu eenmaal al betaald, dus MOETEN we ook wel een keertje gaan".

Ben zo blij dat het iets beter gaat met Lars. Zijn ogen snotteren in ieder geval niet meer, en hij ziet er meteen al weer een stuk gezonder uit. Paar dagen geleden was het net een rooie pandabeer...
EN! Hij heeft vandaag voor het eerst sinds een week weer wat avondeten gehad! Nog niet een volledige portie, en het kostte wat moeite, vooral in het begin, maar na vijf happen bijna onder dwang voeren vond ie het ineens lekker ofzo... (Voelde me wel een vreselijke moeder, hoe ik die eerste hapjes naar binnen heb gewerkt -O- )

Ben wel heel benieuwd hoe laat (of liever gezegd:vroeg) hij morgenochtend wakker is. Ik heb zelf een vreselijke dag gehad vandaag met knallende koppijn, dus ik hoop heel erg dat morgen beter gaat.

Ow, en kijk onze nieuwe aanwinst:
Met dank aan Amaranta! (De zandbak gaan we volgende week regelen als het weer meezit, moet nog even bedenken welk hoekje in de tuin daar het handigst voor is)
  zondag 30 oktober 2011 @ 05:29:36 #99
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103732818
mogguh... :O
Oona luisterd niet naar zomer of wintertijd... al een uur wakker...
We'll have love aplenty
You and me
pi_103732866
Ai die moet zeer doen Relain...

Hier 6 uur nieuwe tijd, heb ik vrede mee! Ben meer benieuwd of ze vanavond dat uur langer wakker 'trekt'.

En nu koffie :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')