abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103892012
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Mereltje het volgende:
Hier wel bewust gekozen om redelijk snel te beginnen met de tweede. Ze komen bij elkaar op de kamer, later kunnen ze fijn met elkaar spelen. Het is ook een gevoel gewoon *rammeldebammel*
Ik begin er nu pas echt een beetje over te denken nu ze overdag eindelijk een normaal slaapje doet :')
Maar het gevoel dat het zo ook wel best is met z'n drietjes overheerst nog :)
  woensdag 2 november 2011 @ 21:01:07 #102
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103892107
quote:
Hier wel bewust gekozen om redelijk snel te beginnen met de tweede. Ze komen bij elkaar op de kamer, later kunnen ze fijn met elkaar spelen. Het is ook een gevoel gewoon *rammeldebammel*
:Y Ik ben nu weer 27,5 wk zwanger. Toen Jesper net een jaar was, was het weer raak. Vond ik aardig vlot :).

:W Wij gaan lekker House kijken :)
pi_103892196
Tussen Ryan en Zoë zit maar 16 maanden, was niet de bedoeling maar oh, wat is het leuk en wat hebben ze veel aan elkaar. *;
  woensdag 2 november 2011 @ 21:03:15 #104
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103892204
Hier hebben we tegenwoordig een vliegtuigje aan tafel zitten..
Hier geen gekke vliegbewegingen met de vork om er eten in te krijgen.. maar om proppen te voorkomen ;) Tijdrekken..
Nu doet ze het na... Vork in haar hand... en vliegen met dat ding... Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  woensdag 2 november 2011 @ 21:04:36 #105
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103892267
Ow en Spewey ;) TT is goedgekeurd door Oon...
Mocht prima even door haar haar na het badderen..

Ws ga ik ook een pocket bestellen.. deze is nog best aan de maat voor haar kleine koppie, en natuurlijk handig met meenemen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103892348
quote:
/persoonlijke fristi frustratiemodus:
t moet ook wel lukken he... -O- ik had ze ook heul graag dichter op elkaar gehad...
/einde fristi modus

*O* en nu is ie er, ons tweede prinsje :P ze spelen leuk samen en ook apart :Y
t is broederliefde *; * Cooki = gelukkig! O+
pi_103892457
Anne speelt heel graag met auto's en sinds gisteren doet ze daar een brrrrrr brrrrrr geluid bij. Zo schattig O+

En als ze iets op de grond gooit, zegt ze 'boem!'. Vind ik ook lollig O+

Vanavond bij het naar bed gaan de luuf en de paracetamol weggelaten, inmiddels is ze vijf keer wakker geweest en zojuist heb ik uitgebreid luuf staan smeren en een molletje erin geplopt!
pi_103892571
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Cooki het volgende:

[..]

/persoonlijke fristi frustratiemodus:
t moet ook wel lukken he... -O- ik had ze ook heul graag dichter op elkaar gehad...
/einde fristi modus

*O* en nu is ie er, ons tweede prinsje :P ze spelen leuk samen en ook apart :Y
t is broederliefde *; * Cooki = gelukkig! O+
Tuurlijk moet het dan ook net lukken *;
pi_103892841
Zo wat is hier veel geschreven!

Orea wat eng zeg! Ik heb met Amy ook wel eens zoiets gehad. Haalde ik haar helemaal slap uit bed. Naar de huisarts gegaan en toen kwam er iets meer leven in, maar alles heel traag en sloom. Daarna door naar de spoedeisende hulp en toen kwam ze pas weer helemaal terug. Toen zeiden ze dat ze misschien gewoon echt heel erg moe was of kleine kans dat het een koortsstuip was geweest en dat ik haar uit bed haalde toen die al over was. Maar jakkes, kan me voorstellen dat het heel eng was! Geen gekke dingen meer gehad de rest van de dag?

Verder leuke verhalen over knappe kinderen :Y
  woensdag 2 november 2011 @ 21:21:31 #110
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103893342
Wat leuk al die kletsende kindertjes O+

Wat geven jullie je kind als ontbijt/lunch? Mn kleine wilt geen brood meer eten en ze is nooit een pap-kind geweest dus ik denk dat ik haar geen plezier doe met pap/brinta etc... jullie tips wat ik haar dan kan geven?
Van een enorm goede eter/alleseter naar vrijwel niks op een dag eten vind ik best moeilijk..
soepstengel/koekje/knijpfruitje/avondeten en toetje..dit was het van vandaag...
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')