jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach ja, zo heeft elk kind wel wat he?
<knipperdeknip>
Ze doet wel heel schattig dieren na. Als ze het puzzelstukje met het paard uit de doos pakt doet ze al vanzelf 'hiiiiiiiiiiiiiii'. En als ze het konijn pakt dan gaat ze sniffen met d'r neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardjes modus
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, en kijk vooral naar wat kinderen wél kunnen, geeft n kind n fijn en goed gevoel
Ik moedig ook lekker alles aan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardjes modusZe hebben de rest van hun leven nog om zich te realiseren dat ze niet alles kunnen
![]()
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speeltquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Fee-nix het volgende:
Sorry meiden... ik meld me toch maar weer even af hier. (Niet nodig, ik weet het... maargoed) Ik hou het echt helemaal niet bij allemaal. Jullie gaan zo ontzettend snel en ik heb ook al moeite om Z&G bij te houden af en toe. Dus helaas... T was leuk geprobeerd.
Ik las nog wel even het verhaal van Orea net.... lijkt me heel eng! Gelukkig ging het vanzelf weer beter.
Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik voel me altijd zo schuldig als ik niet op iedereen reageer...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speelt
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
Ik heb er nog een paar in de categorie: 'Huu, wat zei ze?'
Lielielie = alsjeblieft
Peepah = ipad
Rijen! = file
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Orea het volgende:
Wat cp zegt gewoon af en toe binnen stuiteren joh Fee!
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou vooruit, dan meld ik me niet helemaal af
.
Zo doe ik het ook hoor Fee-nix, gewoon af en toe meekletsenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speelt
Lief! Jesper doet tegenwoordig de poes na. Maar het klinkt meer als een wolfjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
CP, we houden 't gemiddelde een beetje aan nu. Elk jaar dat ze ouder wordt zou ze 1 maand achterstand ingelopen moeten hebben. Volgens mijn zeer ondeskundige mening loopt ze wat dat betreft prima op schema.
Lielielie
Peepah
Rijen!
Nu dus 18 maanden eigenlijk. Maar goed, het blijft lastig, want met sommige dingen zal ze, met als andere kinderen, sneller zijn dan met andere.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
CP, we houden 't gemiddelde een beetje aan nu. Elk jaar dat ze ouder wordt zou ze 1 maand achterstand ingelopen moeten hebben. Volgens mijn zeer ondeskundige mening loopt ze wat dat betreft prima op schema.
Lielielie
Peepah
Rijen!
Foutje, verkeerde accountquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Forno het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook hoor Fee-nix, gewoon af en toe meekletsen
Ik ook wel, maar denk dat de meesten het wel begrijpen. We hebben het allemaal druk hequote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik voel me altijd zo schuldig als ik niet op iedereen reageer...
De poes is hier 'pies' of 'pssssjjjjj'quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Lief! Jesper doet tegenwoordig de poes na. Maar het klinkt meer als een wolfje. Soort van 'hauauauauauauauwwww' Superschattig.
Lielielie hebben we hier ook! Hier betekent het spinquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
Lielielie
Peepah
Rijen!
Die eerstequote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Keshet het volgende:
0 goed inderdaad!
Lielielie = Kielekielekiele. En dan op een meter afstand van d'r slachtoffer staan en zelf de slappe lach krijgen.![]()
Peepah = Pepernoot.
Rijen! = Fietsen. En ook te interpreteren als: 'Mama, fiets nou eens door!'
Ja dat is wel zo. Maar dit topic gaat snel! Man, man! En ik wil gewoon niet de hele dag achter de pc geplakt zitten, hehehe.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar denk dat de meesten het wel begrijpen. We hebben het allemaal druk he
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze volgen allemaal hun eigen lijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |