abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103891225
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach ja, zo heeft elk kind wel wat he?
<knipperdeknip>
Ze doet wel heel schattig dieren na. Als ze het puzzelstukje met het paard uit de doos pakt doet ze al vanzelf 'hiiiiiiiiiiiiiii'. En als ze het konijn pakt dan gaat ze sniffen met d'r neus _O-
ja O+ , en kijk vooral naar wat kinderen wél kunnen, geeft n kind n fijn en goed gevoel :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/stokpaardjes modus
  woensdag 2 november 2011 @ 20:46:12 #77
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103891238
Sorry meiden... ik meld me toch maar weer even af hier. (Niet nodig, ik weet het... maargoed) Ik hou het echt helemaal niet bij allemaal. Jullie gaan zo ontzettend snel en ik heb ook al moeite om Z&G bij te houden af en toe. Dus helaas... T was leuk geprobeerd ;).

Ik las nog wel even het verhaal van Orea net.... lijkt me heel eng! Gelukkig ging het vanzelf weer beter.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:46:51 #78
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103891284
CP, we houden 't gemiddelde een beetje aan nu. Elk jaar dat ze ouder wordt zou ze 1 maand achterstand ingelopen moeten hebben. Volgens mijn zeer ondeskundige mening loopt ze wat dat betreft prima op schema. ;)

Ik heb er nog een paar in de categorie: 'Huu, wat zei ze?'

Lielielie
Peepah
Rijen!
A grand adventure has begun.
pi_103891368
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:

[..]

ja O+ , en kijk vooral naar wat kinderen wél kunnen, geeft n kind n fijn en goed gevoel :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/stokpaardjes modus
Ik moedig ook lekker alles aan ja :Y Ze hebben de rest van hun leven nog om zich te realiseren dat ze niet alles kunnen :P
pi_103891408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Fee-nix het volgende:
Sorry meiden... ik meld me toch maar weer even af hier. (Niet nodig, ik weet het... maargoed) Ik hou het echt helemaal niet bij allemaal. Jullie gaan zo ontzettend snel en ik heb ook al moeite om Z&G bij te houden af en toe. Dus helaas... T was leuk geprobeerd ;).

Ik las nog wel even het verhaal van Orea net.... lijkt me heel eng! Gelukkig ging het vanzelf weer beter.
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speelt :D
  woensdag 2 november 2011 @ 20:49:26 #81
250838 Fee-nix
pi_103891449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speelt :D
Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik voel me altijd zo schuldig als ik niet op iedereen reageer...
pi_103891463
Wat cp zegt gewoon af en toe binnen stuiteren joh Fee!
pi_103891487
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
Lielielie = alsjeblieft
Peepah = ipad
Rijen! = file
:D
  woensdag 2 november 2011 @ 20:51:00 #84
250838 Fee-nix
pi_103891534
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Orea het volgende:
Wat cp zegt gewoon af en toe binnen stuiteren joh Fee!
:) Nou vooruit, dan meld ik me niet helemaal af ;).
  woensdag 2 november 2011 @ 20:51:20 #85
265732 Keshet
pi_103891553
Je kan niet op alles en iedereen reageren Fee-Nix! Dat neemt niemand je kwalijk hoor. :D

Cooki, geen koelkast voor jou deze keer. :N
pi_103891592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

:) Nou vooruit, dan meld ik me niet helemaal af ;).
^O^
  FOK!fotograaf woensdag 2 november 2011 @ 20:52:09 #87
17893 Forno
pi_103891613
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook hoor Fee-nix, gewoon af en toe meekletsen :)
pi_103891627
die hoef ik niet, keshet, wat heb ik wel gewonnen :P null goed? -O-
  woensdag 2 november 2011 @ 20:52:27 #89
250838 Fee-nix
pi_103891632
quote:
CP, we houden 't gemiddelde een beetje aan nu. Elk jaar dat ze ouder wordt zou ze 1 maand achterstand ingelopen moeten hebben. Volgens mijn zeer ondeskundige mening loopt ze wat dat betreft prima op schema. ;)

Lielielie
Peepah
Rijen!
Lief! Jesper doet tegenwoordig de poes na. Maar het klinkt meer als een wolfje :D. Soort van 'hauauauauauauauwwww' Superschattig.
pi_103891658
quote:

Lielielie
Peepah
Rijen!
Nu dus 18 maanden eigenlijk. Maar goed, het blijft lastig, want met sommige dingen zal ze, met als andere kinderen, sneller zijn dan met andere.

Mooie woorden :D Kun je ze dan uiteindelijk wel plaatsen? Truus wijst meestal wel naar iets en dan begrijp ik wel wat ze bedoelt.

Omgekeerd begrijpt ze wel al ontzettend veel. En moet er soms erg om lachen als het toch 'mis' gaat. Gisteren pakte ze het puzzelstukje met een schaap en lammetje. Dus ik zei: Schaapje en lammetje. En bedacht me toen dat ik jeuk krijg van verkleinwoorden en die zoveel mogelijk wil vermijden. Dus deed ik het nog een keer, maar dan met 'schaap en lam'. Wijst ze direct naar de plafondlamp. En daarna naar de plafondlamp in de naastgelegen kamer :D
pi_103891661
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Forno het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook hoor Fee-nix, gewoon af en toe meekletsen :)
Foutje, verkeerde account 8)7
pi_103891680
Ik reageer ook niet op alles hoor. soms wel, soms nie net waar ik zin in heb!

En wat knap van Truus! Dat zie ik Floris dan weer niet doen, maar hij is motorisch weer snel. Ze volgen allemaal hun eigen lijntje :)

En vormenstoven, Floris kan t als i kt m voordoe, maar het is net zo makkelijk om het dak op te lichten en de vormen er op die manier in te doen :D

Oh en ik heb een echt jongetje. Echt bizar dat sommige dingen gewoon in een kind zitten. Als hij een vrachtwagen ziet rijden, is t gelijk wijzen en wow zeggen :')
Zo en nu hou ik op met opscheppen over mn zoon ;)
pi_103891683
Emma, wat schattig die woordjes!

En grappig dat alle kindjes `'iets" heel goed kunnen.

Mijn babydreumes heeft het bilschuiven helemaal ontdekt en dan voor de boekenkast leegplunderen of heel zielig voor de voordeur gaan zitten roepen om papa :D

En hier wil ik wel graag een tweede, wil er juist niet teveel leeftijdsverschil tussen hebben. Alleen moeten we eerst even wachten tot ons nieuwe huis wordt opgeleverd..
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103891688
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik voel me altijd zo schuldig als ik niet op iedereen reageer...
Ik ook wel, maar denk dat de meesten het wel begrijpen. We hebben het allemaal druk he :D
pi_103891762
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Lief! Jesper doet tegenwoordig de poes na. Maar het klinkt meer als een wolfje :D. Soort van 'hauauauauauauauwwww' Superschattig.
De poes is hier 'pies' of 'pssssjjjjj' :D
  woensdag 2 november 2011 @ 20:55:16 #96
265732 Keshet
pi_103891779
0 goed inderdaad! :D

Lielielie = Kielekielekiele. En dan op een meter afstand van d'r slachtoffer staan en zelf de slappe lach krijgen. :')

Peepah = Pepernoot. :D

Rijen! = Fietsen. En ook te interpreteren als: 'Mama, fiets nou eens door! }:| '
pi_103891869
quote:

Lielielie
Peepah
Rijen!
Lielielie hebben we hier ook! Hier betekent het spin :')
pi_103891903
Hier wel bewust gekozen om redelijk snel te beginnen met de tweede. Ze komen bij elkaar op de kamer, later kunnen ze fijn met elkaar spelen. Het is ook een gevoel gewoon *rammeldebammel*
pi_103891930
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Keshet het volgende:
0 goed inderdaad! :D

Lielielie = Kielekielekiele. En dan op een meter afstand van d'r slachtoffer staan en zelf de slappe lach krijgen. :')

Peepah = Pepernoot. :D

Rijen! = Fietsen. En ook te interpreteren als: 'Mama, fiets nou eens door! }:| '
Die eerste _O- Ik zie het helemaal voor me :D

Bij ons zijn deze wel grappig:
Wij: "Truus, zeg eens 'hottentottententententoonstelling.'.
Truus: 'Hutetete'
Wij: "En hoebahoebahoebahophophop'.
Truus: "Hoewehoewehoewe'.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:59:02 #100
250838 Fee-nix
pi_103891978
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik ook wel, maar denk dat de meesten het wel begrijpen. We hebben het allemaal druk he :D
Ja dat is wel zo. Maar dit topic gaat snel! Man, man! En ik wil gewoon niet de hele dag achter de pc geplakt zitten, hehehe.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze volgen allemaal hun eigen lijntje :)

:Y Uhuh, klopt! En van vergelijken wordt ik soms wel zenuwachtig hoor, moet ik bekennen. Ik heb een vriendin en haar zoontje is vier dagen jonger dan die van mij. Schelen dus niks. Maar hij liep veeeeel sneller en hij is ook al een tijdje behoorlijk aan het babbelen. Jesper is nu 18 maanden. Hij loopt net en woordjes dat kan je al helemaal vergeten. (Hoewel ik nu wel merk dat het al meer begint te komen. Sowieso het begrijpen)

Maargoed aan de andere kant is mijn zoon heerlijk rustig en kan hij de hele dag goddelijk zelf spelen en dat doet die van haar dan weer niet. En zo heeft ieder kind z'n eigen manieren :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')