quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef Fannetje het volgende:
Hier ook een ziekig kindje. Snipverkouden en al een week aan de diarree.
Vannacht was echt the night from hell. Ze heeft gehuild van 22.00 tot 4.00 en toen heeft ze vanaf 5.00 naast me in bed liggen draaien. Ik ben gesloopt...
En zelf ben ik ook niet echt top. Ook aan de diarree en een ontstoken oog, bwuh.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je net zo enthousiast gaat zijn.
Dikke knuffel voor alle ziekies.![]()
* Spewey klopt even af, al een week geen snotneuzen gepoetst
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef pessie het volgende:
Cooki, Nathan vind pap echt vies, dat ie vanochtend pas na 5 happen brinta er de brui aan gaf vond ik al verbazingwekkend. Morgenochtend weer een kans. Vanavond wel goed gegeten, pasta uiteraard.
Wat een zieke kindjes inderdaad! Volgens een vriendin zijn kindjes gemiddeld 10 keer per jaar ziek dus elke 5 weken zou dan wel normaal zijn. Een andere vriendin heeft 2 kinderen en van vorig jaar oktober tot juni dit jaar hadden ze geen hele week waarin geen van de kinderen ziek was. Volgens de huisarts hoorde dat er allemaal bij.
Fan wat een rotnacht!
dat ja, als je snotneuzen mee telt, dan kom ik nog wel ergens, maar anders niet heur..quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Orea het volgende:
10 keer per jaarwow dat is hier echt helemaal niet het geval.. verre van.. ik vind het wel erg veel klinken... rekenen ze daar dan ook een snotneus of iets bij?
Dit. Het was weer 3 uur en 5:30uquote:
Ja even wel, leuke "opdracht" wat ik grotendeels buiten werktijd even moest fixen. Dus naast de 8 uur werk voor mijn werkgever nog eens zo'n 3 uur per dag thuis voor iemand anders. En mn vrije dag ook dus en een deel van de zaterdag. Maar vandaag was de opleverdatum en ben ik ook klaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef Solagratia het volgende:
Hier was het kwart over 6. Dus om 7 uur weer teruggelegd en toen heeft ze nog tot kwart voor 9 geslapen. Toen was ze ook heel vrolijk wakker en nu ligt ze er alweer in.
Dat combineren is leuk he Tico! Zo liep Amy met een fles en een bekertje te sjouwen en dat deed ze alsof ze met de fles melk in het bekertje schonk en daarna gaf ze het bekertje aan mij. Knap kindIk vind het zo leuk om te zien hoe ze de wereld ontdekt. Het gaat zo hard allemaal, maar ik geniet er (eindelijk) echt van.
Heb je het zo druk met je werk Tico?
geef m op voor de band.!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een kleine klapjosti
Als ie met zn megablocks speelt en hij ze opstapelt gaat ie klappen met roept jaaaaaa![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een kleine klapjosti
Als ie met zn megablocks speelt en hij ze opstapelt gaat ie klappen met roept jaaaaaa![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef simmu het volgende:
mijnes alstie raak gooit (auw)
hij klapt veel te vaak
Misschien is missen moeilijker?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef simmu het volgende:
mijnes alstie raak gooit (auw)
hij klapt veel te vaak
zo dik ben ik nou ook weer niet hoorquote:
quote:
Met aan iedere hand een kind spat je nog meer uit elkaar van liefde en trots!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en nog.iets, mijn kind kan springenen kont als ie mn hand vast heeft ook los van de grond
maar springen is helemaal hip. Hij snapt ook als k tegen m zeg ga maar springen
![]()
En vandaag liepen we in t dorp, floris aan mn hand
Echt een groter geluk bestaat er dan eigenlijk niet
Dat geloof ik graag!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Met aan iedere hand een kind spat je nog meer uit elkaar van liefde en trots!![]()
![]()
en eenvoor springende floris
simmuArme jij
Lopende schietschijf
wordt zijn zus ook belaagd?
orea, dat klinkt erg eng idd.Ga je haar wakker maken vannacht, kijken of ze alert is?
Reilain, precies? ff rekenen, 8 jaar, 4 maanden en 9 dagenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Reilain het volgende:
Hoeveel zit er nu trouwens precies tussen jou mannen cooki??
Als er hier ooit een 2de komt willen we aardig wat verschil...
Hier eenzelfde 'dilemma'. Geen plek voor een tweede, maar ik wil hier eigenlijk niet weg. Veel te fijn plekjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Reilain het volgende:
Sowieso past een 2de hier niet... Arme kind zou in de kast moeten slapen...
Maar ook voelen we nu heel compleet met z'n 3tjes.. wellicht is het gewoon echt goed zo..
Maar ik durf ook zeker niet zomaar 'nooit' te zeggen... Heb ook wel een aardig goed gevoel bij een flink verschil... (Minimaal 5 jaar)
Oona naar school.. uk in bed, Oona extra aandacht.... Minder zwaar omdat Oona dan een stuk zelfstandiger is, en een heel bijzondere ervaring voor haar...
Ik heb hetzelfde, al lijkt mij een leeftijdsverschil van 3 of 4 jaar ook wel primaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Reilain het volgende:
Oona naar school.. uk in bed, Oona extra aandacht.... Minder zwaar omdat Oona dan een stuk zelfstandiger is, en een heel bijzondere ervaring voor haar...
Hoe oud is Emma precies?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Keshet het volgende:
CP, ik zou volgens mij nog moeite hebben met die puzzel!![]()
Ik heb geen idee wat 'normaal' is maar Emma kan dat niveau echt nog niet aan in ieder geval.
Maar ze kan wel koppeltjeduikelen.
Ik ga ook voor de drie jaarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, al lijkt mij een leeftijdsverschil van 3 of 4 jaar ook wel primaMaar in ieder geval komt er hier binnen nu en twee jaar ook geen tweede!
CP, wat knap zeg. Anne stopt puzzelstukjes volgens mij alleen nog maar in haar mond![]()
Maar ze kan wel de rondjes van de vormenstoof in het juiste gat stoppen
Haha, het was niet bedoeld als opschepperig ofzo hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cooki het volgende:
Nee, dat is niet normaal, CrazyPrincess,je Truusje is heul knap!
![]()
Keshet: ook al zo'n bijzonder iets, daar heeft mn oudste 4 jaar mee gewacht![]()
Reilain, ik denk ook dat t fijn kan zijn als de tweede een stuk jonger is, maar iedere situatie is zo persoonlijkals ik zou mogen kiezen, dan was ik voor leeftijdsverschil van 4 jaar gegaan, maja... t loopt zoals t loopt he
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Fannetje het volgende:
De rondjes doet ze helemaal zelf. En daarna probeert ze de vierkanten, driehoeken en sterren ook door datzelfde gat te duwen
Ja, da's natuurlijk lastig in jullie geval. Hoe 'beoordelen' jullie dat eigenlijk qua ontwikkeling? Houden jullie zelf de 17 maanden aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.
Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.
Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Cooki het volgende:
hey CP het is echt knap heur!
![]()
![]()
is toch iets om trots op te zijn! nix opschepperigs joh
jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach ja, zo heeft elk kind wel wat he?
<knipperdeknip>
Ze doet wel heel schattig dieren na. Als ze het puzzelstukje met het paard uit de doos pakt doet ze al vanzelf 'hiiiiiiiiiiiiiii'. En als ze het konijn pakt dan gaat ze sniffen met d'r neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardjes modus
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, en kijk vooral naar wat kinderen wél kunnen, geeft n kind n fijn en goed gevoel
Ik moedig ook lekker alles aan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardjes modusZe hebben de rest van hun leven nog om zich te realiseren dat ze niet alles kunnen
![]()
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speeltquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Fee-nix het volgende:
Sorry meiden... ik meld me toch maar weer even af hier. (Niet nodig, ik weet het... maargoed) Ik hou het echt helemaal niet bij allemaal. Jullie gaan zo ontzettend snel en ik heb ook al moeite om Z&G bij te houden af en toe. Dus helaas... T was leuk geprobeerd.
Ik las nog wel even het verhaal van Orea net.... lijkt me heel eng! Gelukkig ging het vanzelf weer beter.
Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik voel me altijd zo schuldig als ik niet op iedereen reageer...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speelt
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
Ik heb er nog een paar in de categorie: 'Huu, wat zei ze?'
Lielielie = alsjeblieft
Peepah = ipad
Rijen! = file
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Orea het volgende:
Wat cp zegt gewoon af en toe binnen stuiteren joh Fee!
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou vooruit, dan meld ik me niet helemaal af
.
Zo doe ik het ook hoor Fee-nix, gewoon af en toe meekletsenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speelt
Lief! Jesper doet tegenwoordig de poes na. Maar het klinkt meer als een wolfjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
CP, we houden 't gemiddelde een beetje aan nu. Elk jaar dat ze ouder wordt zou ze 1 maand achterstand ingelopen moeten hebben. Volgens mijn zeer ondeskundige mening loopt ze wat dat betreft prima op schema.
Lielielie
Peepah
Rijen!
Nu dus 18 maanden eigenlijk. Maar goed, het blijft lastig, want met sommige dingen zal ze, met als andere kinderen, sneller zijn dan met andere.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
CP, we houden 't gemiddelde een beetje aan nu. Elk jaar dat ze ouder wordt zou ze 1 maand achterstand ingelopen moeten hebben. Volgens mijn zeer ondeskundige mening loopt ze wat dat betreft prima op schema.
Lielielie
Peepah
Rijen!
Foutje, verkeerde accountquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Forno het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook hoor Fee-nix, gewoon af en toe meekletsen
Ik ook wel, maar denk dat de meesten het wel begrijpen. We hebben het allemaal druk hequote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik voel me altijd zo schuldig als ik niet op iedereen reageer...
De poes is hier 'pies' of 'pssssjjjjj'quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Lief! Jesper doet tegenwoordig de poes na. Maar het klinkt meer als een wolfje. Soort van 'hauauauauauauauwwww' Superschattig.
Lielielie hebben we hier ook! Hier betekent het spinquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Keshet het volgende:
Lielielie
Peepah
Rijen!
Die eerstequote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Keshet het volgende:
0 goed inderdaad!
Lielielie = Kielekielekiele. En dan op een meter afstand van d'r slachtoffer staan en zelf de slappe lach krijgen.![]()
Peepah = Pepernoot.
Rijen! = Fietsen. En ook te interpreteren als: 'Mama, fiets nou eens door!'
Ja dat is wel zo. Maar dit topic gaat snel! Man, man! En ik wil gewoon niet de hele dag achter de pc geplakt zitten, hehehe.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar denk dat de meesten het wel begrijpen. We hebben het allemaal druk he
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze volgen allemaal hun eigen lijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |