Thomas deed dat in het begin bij de baby's bij de onthaalmoederquote:Op zondag 6 november 2011 09:35 schreef Reilain het volgende:
Poppen krijgen tegenwoordig haar speentje en knuffelpop in het gezicht geproptbeetje lomp maar wel heel schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:19 schreef Cooki het volgende:
<d e l e t e u s e r n a m e i v m g o o g l e >"i e d e r e e n" i s n u h e v i g a a n h e t n a d e n k e n o f z e o o k een a a n p a s s i n g i n h u n n a a m w i l l e n d o e n
m e g a- e d i t i v m g o o g l e![]()
Ja, heel erg gek!quote:Op maandag 7 november 2011 09:08 schreef Incantrix het volgende:
Becky, wat fijn!
En Asy, gek he? Vind het maar raar eigenlijk
ja dat begrijp ik, maar mn stoel niet dus...quote:Op maandag 7 november 2011 10:27 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb een maxi cosi priori.
er zit aan de voorkant een soort schuifje die eerst open moet, en aan de riemkant zit nog een (rood) klepje om de riem vast te zetten.
eigenlijk zijn het maar 4 handelingen, dus het valt reuze mee. Als je het een paar keer gedaan hebt.
Harry maakt alleen een scala aan dierengeluiden (met als nieuwste de leeuw en de slang) maar praten doet hij ook niet hoorquote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef Cooki het volgende:
klopt ook hoor, van lawaaipuber ... en hij moet stil zijn als lucas slaapt en dat gaat goed![]()
maar ik neem altijd maar t risico met lucas: k haal m evt slapend uit auto en leg m dan in bed... soms slaapt ie verder en soms wordt ie wakker en gaat ie niet naar bed![]()
lucas zegt niet zo heul veel he?
paa-d = paard
boe geluidje vd koe
wijst wel heel veel aan als t op de blz vh boekje te zien is
apetiet = ipad![]()
ap = lap
woef = hond
ach ja...
en tekenen? krassen bedoelt u? vindt ie wel heel leuk ja, jouwes ook?![]()
oja, nu ik toch bezig ben:
op de skelter van thomas rondrijden in de garage is de laatste rage, duwt thomas m en hij zit te glunderen, leuk hoe ze dan samen bezig zijn![]()
mmm.. ik zal t ns in de gaten houden, ms heb ik dan wat vaker iets te vertellen
ja wat vraag je?quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef Asyniur het volgende:
Maar nu werd gevraagd: zoek de gele ster. Drukt hij op de gele ster!
En idem voor het blauwe vierkant en de groene driehoek. Nou vraag ik je...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Asyniur het volgende:
Tot zover mijn opschepperij van vandaag...
oeh Tirza, wat ben je lief voor mamaquote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Elmo76 het volgende:
Zonet zegt ze 'mama hoesten', dus ik zei 'ja, mama is een beetje ziek'.
Staat ze op en zegt 'mama even kuffel geven'*smelt*
blauwe lucasquote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, je arme blauwe LucasGeen wonder dat hij mieperig was! Dat was je straf!
Nou, vandaag herhaalde Harry nogmaals het trucje met de laptop. Ik ben er in elk geval achter dat hij weet wat groen, blauw en rood is. Ik wilde het net op de video zetten met een paar gekleurde auto's maar meneer vond het leuker om de auto's van de tafel af te rijden![]()
Ow, en hij kan al blokfluit spelen
Tot zover mijn opschepperij van vandaag...
Hier ook idd! Hij kan er ook echt heel lief mee spelenquote:Op maandag 7 november 2011 18:27 schreef Reilain het volgende:
Kom maar op met de opschepperij hoor... altijd leuk te lezen wat ze geleerd hebben!!
En Elmo wat lief zeg!!
Wel jammer van dat overstuur was!... this ook heel wat zo'n weekend..
Hier gaat t ook als een malle met nieuwe dingen..
Bouwen met megabloks en lego primo is ineens helemaal hot en gaat erg goed..
Puzzels ook...
Ze loopt erg veel... soms nu al een meter of 3 achter elkaar! Zo stoer!
En vandaag ben ik overladen met kusjes...genieten!
quote:Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef Cooki het volgende:
Reilain, wat lief, die kusjes! Met mond open of dicht?![]()
hier wisselt Lucas dat af.... je weet nooit wat je krijgt
Ja psies, mja anders zie k m ook niet veel hoor op werkdagen. Zijn vaak pas rond kwart over 6 half 7 bij mn moeder/mn zus. En dan gaat ie vaak ook max 7 uur naar bed, maar t voelt andersquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:04 schreef Piekie81 het volgende:
Suf, he, dat ik me zo laat beïnvloeden door wat er op die verpakkingen staat... Als je een jaar geleden aan me had gevraagd of ik van dat dreumesspul zou kopen, had ik je direct voor gek verklaard, pure geldklopperij. Maar nu ik middenin zo'n fase zit, is het allemaal een stukje lastiger, stomme commercie die inspeelt op je moedergevoel...
Gewoon eten gaat ook vrijwel altijd met de pot mee (en anders een zelf gemaakt potje uit de vriezer), koken we gewoon wat minder zout en wat minder scherp, daar wen je vanzelf aan. En hij mag van mij een hele hoop proeven en proberen, dus echt moeilijk en voorzichtig zijn we niet.
Vanmorgen was het hier ook weer vroeg dag, even na 5-en was meneertje wakker (of anders heel luidruchtig aan het slapen), en ging ook niet echt stil meer worden. Vanaf 6 uur heef thij liggen draaien bij ons in bed, om half zeven was hij er echt klaar mee. Dus we waren vanmorgen vroeg bij het kdv (die gaat gelukkig om 7 uur al open, niet dat we er toen al waren, maar even na half 8 Ruben daar gebracht) en op het werk. Lekker even rustig opstarten voor de meute binnen kwam.
Sonnetje: dat soort dagen heb ik altijd een dubbel gevoel: iets leuks doen, maar daardoor niet echt samen (thuis) zijn. Veel plezier en morgen weer lekker bijtanken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:05 schreef Reilain het volgende:
Ik werk wo, do en vr.... vind er niets aan.. echt te lang aan 1 stuk, maar helaas is het niet anders.
Mis Oona echt flink dan...
kiek nou! Mijn meissie heeft een staartje!pijpekrullen in wordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |