Thomas deed dat in het begin bij de baby's bij de onthaalmoederquote:Op zondag 6 november 2011 09:35 schreef Reilain het volgende:
Poppen krijgen tegenwoordig haar speentje en knuffelpop in het gezicht geproptbeetje lomp maar wel heel schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:19 schreef Cooki het volgende:
<d e l e t e u s e r n a m e i v m g o o g l e >"i e d e r e e n" i s n u h e v i g a a n h e t n a d e n k e n o f z e o o k een a a n p a s s i n g i n h u n n a a m w i l l e n d o e n
m e g a- e d i t i v m g o o g l e![]()
Ja, heel erg gek!quote:Op maandag 7 november 2011 09:08 schreef Incantrix het volgende:
Becky, wat fijn!
En Asy, gek he? Vind het maar raar eigenlijk
ja dat begrijp ik, maar mn stoel niet dus...quote:Op maandag 7 november 2011 10:27 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb een maxi cosi priori.
er zit aan de voorkant een soort schuifje die eerst open moet, en aan de riemkant zit nog een (rood) klepje om de riem vast te zetten.
eigenlijk zijn het maar 4 handelingen, dus het valt reuze mee. Als je het een paar keer gedaan hebt.
Harry maakt alleen een scala aan dierengeluiden (met als nieuwste de leeuw en de slang) maar praten doet hij ook niet hoorquote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef Cooki het volgende:
klopt ook hoor, van lawaaipuber ... en hij moet stil zijn als lucas slaapt en dat gaat goed![]()
maar ik neem altijd maar t risico met lucas: k haal m evt slapend uit auto en leg m dan in bed... soms slaapt ie verder en soms wordt ie wakker en gaat ie niet naar bed![]()
lucas zegt niet zo heul veel he?
paa-d = paard
boe geluidje vd koe
wijst wel heel veel aan als t op de blz vh boekje te zien is
apetiet = ipad![]()
ap = lap
woef = hond
ach ja...
en tekenen? krassen bedoelt u? vindt ie wel heel leuk ja, jouwes ook?![]()
oja, nu ik toch bezig ben:
op de skelter van thomas rondrijden in de garage is de laatste rage, duwt thomas m en hij zit te glunderen, leuk hoe ze dan samen bezig zijn![]()
mmm.. ik zal t ns in de gaten houden, ms heb ik dan wat vaker iets te vertellen
ja wat vraag je?quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef Asyniur het volgende:
Maar nu werd gevraagd: zoek de gele ster. Drukt hij op de gele ster!
En idem voor het blauwe vierkant en de groene driehoek. Nou vraag ik je...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |