abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104080809
k ben hier vanmiddag naar de Bart Smit teruggegaan: oudste had gistermiddag xbox-kinectimals met knuffel gekocht van zn verjaardagsgeld.. komt ie thuis: zit er geen disc/doosje in :X
5voor5 gebeld en we konden vandaag terugkomen, t was al gemeld en net kreeg ik gewoon n disc+hoesje! :Y
opluchting want ik was al bang dat ik "scene" moest gaan schoppen :7

en ontopic :P lucas op de fiets meegenomen: geen kik gegeven, alleen maar vrolijk om zich heen geblauwbekd O+ in remunj nog ff heen en weer gerend en toen weer terug... nu KO ^O^

dus ik dacht die gaat wel slapen :N 30 minuten... tja...
rest vd middag mieperig... nu net pas weer in bed gelegd, ik werd er knettergek van }:|
  maandag 7 november 2011 @ 17:36:56 #252
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104082316
Tirza had uitgeslapen vanmorgen (half 10!) dus die lag vanmiddag wat later in bed. Ze heeft tot 16.50 uur geslapen! Lekker, wordt ze wakker en is het donker :')

Ze heeft afgelopen zaterdag enorm genoten op de meet! (en mama ook!)
Daarna gingen we nog naar vrienden in Amsterdam en toen bleek dat het toch wel wat druk was zo de hele dag! Flink overstuur bij het eten, badderen en naar bed gaan. ;( Uiteindelijk is ze daar om half 10 zoiets in slaap gevallen, dus het viel me nog mee.

Zonet zegt ze 'mama hoesten', dus ik zei 'ja, mama is een beetje ziek'.
Staat ze op en zegt 'mama even kuffel geven' O+ *smelt*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 7 november 2011 @ 18:07:13 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104083448
Dat klinkt ook als een heel vermoeiend weekend Elmo! :o

Cooki, je arme blauwe Lucas :D
Geen wonder dat hij mieperig was! Dat was je straf! ;)

Sonnetje, wat tof! O+

Relain, soms maar even onpedagogisch. Als het maar werkt ;)

Nou, vandaag herhaalde Harry nogmaals het trucje met de laptop. Ik ben er in elk geval achter dat hij weet wat groen, blauw en rood is. Ik wilde het net op de video zetten met een paar gekleurde auto's maar meneer vond het leuker om de auto's van de tafel af te rijden }:|
Ow, en hij kan al blokfluit spelen
Tot zover mijn opschepperij van vandaag...
pi_104083590
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Asyniur het volgende:
_O- je hebt de hele avond nog joh O+
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Elmo76 het volgende:
Zonet zegt ze 'mama hoesten', dus ik zei 'ja, mama is een beetje ziek'.
Staat ze op en zegt 'mama even kuffel geven' O+ *smelt*
oeh Tirza, wat ben je lief voor mama O+
lekker proppen in zo'n weekend Elmo, wel leuk maar ook vermoeiend? :Y
  maandag 7 november 2011 @ 18:27:15 #255
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104084183
Kom maar op met de opschepperij hoor... altijd leuk te lezen wat ze geleerd hebben!!

En Elmo wat lief zeg!!
Wel jammer van dat overstuur was!... this ook heel wat zo'n weekend..

Hier gaat t ook als een malle met nieuwe dingen..
Bouwen met megabloks en lego primo is ineens helemaal hot en gaat erg goed..
Puzzels ook...
Ze loopt erg veel... soms nu al een meter of 3 achter elkaar! Zo stoer!

En vandaag ben ik overladen met kusjes... O+ genieten!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104091657
Reilain, wat lief, die kusjes! Met mond open of dicht? :o
hier wisselt Lucas dat af.... je weet nooit wat je krijgt :Y)

quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, je arme blauwe Lucas :DGeen wonder dat hij mieperig was! Dat was je straf! ;)

Nou, vandaag herhaalde Harry nogmaals het trucje met de laptop. Ik ben er in elk geval achter dat hij weet wat groen, blauw en rood is. Ik wilde het net op de video zetten met een paar gekleurde auto's maar meneer vond het leuker om de auto's van de tafel af te rijden }:|
Ow, en hij kan al blokfluit spelen
blauwe lucas , ik ben echt gestraft hoor, mn schouder ligt er bijna af van het continue ronddragen.... ik zou bijna een draagdoek gaan proberen :D

enne kan Harry ook al noten lezen dan :{w

[ Bericht 36% gewijzigd door -Caroline- op 07-11-2011 20:44:38 ]
pi_104092424
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 18:27 schreef Reilain het volgende:
Kom maar op met de opschepperij hoor... altijd leuk te lezen wat ze geleerd hebben!!

En Elmo wat lief zeg!!
Wel jammer van dat overstuur was!... this ook heel wat zo'n weekend..

Hier gaat t ook als een malle met nieuwe dingen..
Bouwen met megabloks en lego primo is ineens helemaal hot en gaat erg goed..
Puzzels ook...
Ze loopt erg veel... soms nu al een meter of 3 achter elkaar! Zo stoer!

En vandaag ben ik overladen met kusjes... O+ genieten!
Hier ook idd! Hij kan er ook echt heel lief mee spelen O+

En die eerste stapjes. Wat lijkt dat hier toch lang geleden :D

En elmo wat lief O+

Harry wat knap!

Oh en heb de.foto's van,vandaag gezien O+ en wat,zitten er.toffe tussen O+
  maandag 7 november 2011 @ 21:17:57 #258
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104094583
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef Cooki het volgende:
Reilain, wat lief, die kusjes! Met mond open of dicht? :o
hier wisselt Lucas dat af.... je weet nooit wat je krijgt :Y)
;) Altijd open en vrijwel altijd nat.... En inclusief een luid: Mwwwwah!
Ze heeft het met vlagen.. dan een paar dagen als ik om een kusje vraagt zegt ze: nee nee..
En vandaag bij elk verzoek en spontaan.... Kwam ze op me afgewiebeld om met open mond op mijn wang terecht te komen in de veronderstelling dat ik haar wel op zou vangen ;) (uiteraard!)

Leuk is dat hè Sonnetje.. Vind het zo'n enorm verschil met toen ze een jaar was en nu 3 mnd later... Ineens zo anders spelen, zoveel nieuwe dingen ontdekken.. echt leuk
We'll have love aplenty
You and me
pi_104094638
Jullie kindjes zijn echt knap en stoerB-)

Waar kan ik over opscheppen...oja,mijn eenkennige baby is veranderd in een hele sociale dreumes, hij zwaait vrolijk als we hem ergens achterlaten,of als een van ons weg gaat. Vermaakt zich prima als hij ergens is of logeert. Hij wandelt zo bij de buren naar binnen,zegt daar iedereen gedag en gaat dan vrolijk naar het speelgoed toe.
Uren later komt ie eens terugkruipen voor z'n speen :{

Maar ik krijg ook duizenden natte lebbers van hem per dag gelukkig :*
pi_104096729
Hier ook een natte-open-mond-kusser, dat hebben de baby's op de meet wel gemerkt :D Ze kust de hele dag iedereen die maar wil, of die geen weerstand biedt... ;)

Pff, ik ben eindelijk een beetje herstellende. Lig sinds zaterdagavond op bed met overgeef- en diarree klachten. En we blijven elkaar maar aansteken hier, dus ben blij dat Anne nu twee dagen bij mijn ouders is.
  maandag 7 november 2011 @ 22:07:27 #261
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104098750
Fijn dat het weer wat beter gaat Fannetje..
Iets verkeerds gegeten zaterdag??

En Troeta wat goed! Fijn dat hij zo lekker sociaal wordt!

Zo, pff... net weer onze onpedagogische 5 minuten gehad..
Oona wordt de laatste week heel regelmatig 'savonds wakker.. als we snel reageren en haar 5 min uit bed halen en een uki met haar kijken slaapt ze meteen verder daarna...Laten we het gaan of proberen we haar in bed te houden dat wordt het brullen..

Fase? Ik hoop t! Gisterenavond 2x gedaan.. Hopelijk blijft het vanavond bij 1 x

Edit:
15 min later een hoestbui gevolgd door een stampende buurjongen = ronde 2

[ Bericht 7% gewijzigd door Reilain op 07-11-2011 22:22:41 ]
We'll have love aplenty
You and me
pi_104100528
Beterschap Fannetje, fijn dat Anne nu even weg is dan, kan je in alle rust beter worden:D

Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt Reilain.
Hier zou laten brullen gewoon niet werken en ik vind het niet nodig om hem zo over z'n toeren te laten gaan en dat is hij al na 5 minuten en dan haal ik ik hem er toch wel uit als hij halfstikkend zijn hoofd stoot. Dat vind ik onpedagogischer dan 5 minuutjes tv.

Alleen doe ik zelf geen tvkijken meer met hem s ávonds of snachts,want ik had het idee dat hij dat juist graag wilde en daarom zo deed en het word toch wel minder,dus heb het idee dat het werkt.
Denk jij dat ze echt tv wil kijken of wil ze gewoon even bij je zijn? Werkt samen op jullie bed liggen ook niet?
  maandag 7 november 2011 @ 22:34:57 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104100945
Kusjes O+

Reilain, als het een gewoonte lijkt te worden, kun je misschien Uki kijken met haar terwijl ze in bed ligt? Ik hoop dat de rest van de nacht wat voorspoediger verloopt.

Cooki, Harry kan nog geen noten lezen maar ik upload morgen het filmpje waarop hij blokfluit speelt.
pi_104101145
Ik denk wel eens, als Mex een bedje bij zijn ledikant heeft zijn alle slaapproblemen zo voorbij :P
pi_104101349
Ach als t tijdelijk is toch?
Bij floris hebben we een tijd.terug gehad dat ie veel wakker werd s nachts. en dus 2uur wakker bleef. In zn kamer.houden werkte.niet. Uiteindelijk werkte t.een keer om achter m aan te rennen (moe.maken) toen was t.maar een uur. Dag erna.een half uur. Daarna niet.meer voorgekomen. Kwam toen ook door kiezen denk ik.

Voelde.vandaag ook een onwijze bobbel bovenin. Hij lijkt er geen last van te hebben (behalve veeeel poepluiers :X en kapotte.billen. hoewel dat met sudo goed.te.doen is gelukkig)
pi_104101754
hihi heb je midden in de nacht achter hem aangerend?
Succes met de kapotte billen en kiesjes!

Ik ben 1x met hem naar beneden gegaan, omdat m'n vriend echt moest slapen en er vroeg uit moest, maar Mex heeft toen uren gespeeld en tv gekeken en toen wilde hij het echt elke nacht. Nu hou ik het echt zo saai mogelijk of houd ik hem een beetje in de houdgreep bij mij in bed.
O, vannacht kwam hij trouwens pas om half 4! Daarna tot kwart voor 6 bij ons geslapen.
pi_104102048
Yep, nou ja t.was toen 12uur ofzo...voelde.als.midden in de.nacht na.dagen laat slapen en vroeg.op. want hij maakte.toen korte.nachten.

Hier was.t geen gewoonte nog iig. Als t langer had geduurd had k t ook anders.gedaan.denk ik. Maar.was.eerst.tijdens vakantie en toen thuis dus.
  maandag 7 november 2011 @ 22:54:00 #268
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104102331
Ik moet idd ook oppassen dat t geen gewoonte wordt...
Net de laten brullen variant getest... geen succes...
Nu laatste uki poging en anders idd saai bij ons op bed..

Hier hebben we vaak zo'n periode nadat ze ziek is geweest..
Ze hoest zich nu steeds wakker denk ik...
We'll have love aplenty
You and me
pi_104102898
Ja, als het een enkele keer gebeurt gewoon doen, ik heb zelf ook wel eens dat ik s 'nachts klaarwakker ben en rond ga spoken.
Kan aan van alles liggen, teveel geslapen of juist te weinig, beetje buikpijn ofzo.
Als hij dan een kiesje op doorkomen heeft kan ik het me goed voorstellen dat ie zo'n momentje heeft.
  maandag 7 november 2011 @ 23:22:55 #270
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104104019
Drom... zolang het ook voor 12 uur 'snachts gebeurt ben ik niet ontevreden ;) Dan kun je je er nog een beetje op instellen als je toch nog wakker bent..
Midden in de nacht zou ik wat minder vinden!

This nu alweer en tijdje stil.. in verband met fokwetten zeg ik er verder niets over ;)
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:18:20 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104110000
Hopelijk is de nacht goed verlopen voor jullie dames.

Hier op zich redelijk alleen om onverklaarbare reden zet Harry het af en toe op een brullen/gillen 's nachts. Echt maar heel kort en daarna hoor ik hem niet meer, maar ik ben dan natuurlijk wel weer wakker }:|
pi_104110023
Asy, dat deed/doet Lucas ook wel ns: dan lag ik met spanning te luisteren of t raak was en ik er uit moest of dat ie gewoon doorsliep na t brullen....
t is denk ik n rotdroom ofzo :?
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:27:22 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104110079
Hier sinds een paar dagen dus en het gebeurt soms wel een paar keer per nacht...

Is jouw nacht beter verlopen?
pi_104110162
mijn nacht wel, die van P niet >:) :@
achgossie... ik heb heerlijk geslapen en P heeft Lucas vannacht nog potje fruit :? gegeven, k weet niet hoe laat, anyway... kind is in bad geweest, gegeten, kdv spullen staan klaar, want ik ga vandaag naar de kapper *O*
omg dit is wel ff "mn ego etmaal" zo te lezen :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:37:55 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104110219
Ooh, je mag best ook eens een ego-etmaal hebben hoor!
Kapper ze!

Ik ga mijn dreumes in de buggy dumpen en gauw boodchappen halen voordat verwarmingsmeneer hier is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')