Gooien? Dat doet die van mij nou nooooooooit.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Plums het volgende:
Het gooien van de drinkbeker is ook voorbij na paar weekjes foeteren, die duwt ie je nu gewoon in de handen als ie klaar is met drinken.![]()
Dus dat! Over een kleine kilometer van de opvang naar huis lopen duurt bijna een half uur omdat hij druk is met van alles behalve doorlopen. We noemen hem ook wel anti-loop.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:38 schreef Troeta het volgende:
Nou, ik vind het zelf al ver, dus voor een dreumes helemaal
Heel bekend... E heeft eigenlijk nog 2 slaapjes nodig per dag, maar op het KDV leggen ze haar (met onze toestemming) nog maar 1 keer in bed omdat ze anders de hele boel wakker houdt. Maar als ik haar ophaal dan is ze natuurlijk total loss en haalt ze het maar nét tot het eten. Beetje lastig. Zeker nu we een paar weken 3 dagen opvang nodig hebben gehad (di-wo-do). Dan sliep ze op vrijdag een gat in de dag* omdat ze moest bijkomen. Vanaf deze week komt een vriendin hier op woensdag oppassen, ideaal! Hopelijk slaapt ze dan die dag ook gewoon lekker haar 2 slaapjes en trekt ze het wat beter.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:55 schreef Reilain het volgende:
Oona kwam helemaal total loss van t kdv terugTja... 'smiddags lag ze te keten in bed ipv slapen.. dan krijg je dat! Zo zielig is dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |