Maar hij was ook vroeg en dat is gewoon ook best knap! Opschepperig is als je iemand gaat overbieden die verteld dat kind loopt (met bijv. 15 maanden) dat je dan zegt: oh maar mijne liep lekker al met <insert maand>quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en wat lopen betreft, vind t altijd wel leuk om te zeggen dat ie voor zn eerste verjaardag liep
beetje opschepperig dus
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Maar hij was ook vroeg en dat is gewoon ook best knap! Opschepperig is als je iemand gaat overbieden die verteld dat kind loopt (met bijv. 15 maanden) dat je dan zegt: oh maar mijne liep lekker al met <insert maand>
Of zoiets
oh dat doe ik volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Orea het volgende:
[..]
Maar hij was ook vroeg en dat is gewoon ook best knap! Opschepperig is als je iemand gaat overbieden die verteld dat kind loopt (met bijv. 15 maanden) dat je dan zegt: oh maar mijne liep lekker al met <insert maand>
Of zoiets
Vergeet de zemelen niet. Vezels zijn zooooooooooo belangrijk, zeker als er verder geen brood o.i.d. in gaatquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef kitty_hello het volgende:
CP: Yoghurt kan ik wel weer eens proberen met fruit erin idd, bedankt voor de tip!
Pessie: Gek dat het zo opeens kan omslaan..! Volkoren koekjes kan ik er idd ook nog eens bij halen
Orea: Ontbijtkoek eet ze maar 1 of 2 happen en crackers wilt ze niet dus ik verwacht ook niet dat ze beschuit wilt..een krentenbol kan ik wel weer eens gaan proberen, bedankt voor de tip!
Hoop dat het snel raak is bij jullie!
Doen jullie wat door de brinta/pap heen of geven jullie het zo? Ik heb het wel in huis dus kan het morgen alsnog proberen..
o echt? zou schoonmoeder dan toch gelijk hebben?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef Spewey het volgende:
Kleine boef van Faja liep toch ook met 8 of 9 maanden?
Negroïde kindjes zijn volgens mijn cb altijd erg snel, als ze voor hun eerste verjaardag niet lopen zijn ze laat.
heey, dankje , zo was mn bijdrage toch nog beetje ontoptic...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Spewey het volgende:
* Spewey kijkt nog eens naar Lucas..
Jawel, dat zie je duidelijk
Fee-nix: t komt ook allemaal welquote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef Fee-nix het volgende:
Ja toch blijft het fijn om af en toe om je heen te horen dat andere kindjes ook niet van die snelle lopers zijn.... Hoewel ik denk dat ik met de tweede wel een stuk relaxter hierin ga worden. Meer van 'het komt allemaal wel'.
En Jesper eet ook echte Brinta! Elke ochtend zelfs en hij vindt het heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle echte Brinta eters
![]()
ik vind de bambix al knap van lucas, t geeft mij flashbacks uit mn eigen eet-carriere![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |