abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103894090
Anne eet dezelfde pap als Lucas O+
pi_103894094
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en wat lopen betreft, vind t altijd wel leuk om te zeggen dat ie voor zn eerste verjaardag liep :@
beetje opschepperig dus :')
Maar hij was ook vroeg en dat is gewoon ook best knap! Opschepperig is als je iemand gaat overbieden die verteld dat kind loopt (met bijv. 15 maanden) dat je dan zegt: oh maar mijne liep lekker al met <insert maand>

Of zoiets :')
pi_103894150
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Orea het volgende:

[..]

Maar hij was ook vroeg en dat is gewoon ook best knap! Opschepperig is als je iemand gaat overbieden die verteld dat kind loopt (met bijv. 15 maanden) dat je dan zegt: oh maar mijne liep lekker al met <insert maand>

:D zoiets >:) : die van mij (oudste dan he :') ) liep met 11 maanden en kon gelijk al springen :Y
(maar nog geen koprol }:| )
pi_103894164
Ik geef echte brinta :) ze krijgt het niet vaak.. maar nu het kouder wordt vind ik het zelf ook wel lekker als stevig ontbijt ofzo O+ ze valt in elk geval aan als een monster (maar mijn kind is echt een monster :') O+) en dat zonder suiker :r ik eet eigenlijk nooit suiker, behalve in mijn (dikke! Lepel moet blijven staan :9) brinta...
  woensdag 2 november 2011 @ 21:37:21 #130
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103894187
CP: Yoghurt kan ik wel weer eens proberen met fruit erin idd, bedankt voor de tip!

Pessie: Gek dat het zo opeens kan omslaan..! Volkoren koekjes kan ik er idd ook nog eens bij halen :)

Orea: Ontbijtkoek eet ze maar 1 of 2 happen en crackers wilt ze niet dus ik verwacht ook niet dat ze beschuit wilt..een krentenbol kan ik wel weer eens gaan proberen, bedankt voor de tip!
Hoop dat het snel raak is bij jullie! :*

Doen jullie wat door de brinta/pap heen of geven jullie het zo? Ik heb het wel in huis dus kan het morgen alsnog proberen..
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_103894193
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Orea het volgende:

[..]

oh dat doe ik volgens mij niet.
Dat zou ik alleen doen als ik iemand niet mag :P
Nou ja zonder het lekker al ;)

Floris krijgt brinta in principe zo, maar soms krijgt ie er wel suiker doorheen.
In t weekend maakt zn vader vaak bijzondere ontbijtjes :D
pi_103894275
:{w mn schoonmoeder zegt trouwens dat vriend al liep met 9 maanden, maar dat gelooft niemand, dus niet te hoog inzetten als je echt wil opscheppen :s)
pi_103894410
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef kitty_hello het volgende:
CP: Yoghurt kan ik wel weer eens proberen met fruit erin idd, bedankt voor de tip!

Pessie: Gek dat het zo opeens kan omslaan..! Volkoren koekjes kan ik er idd ook nog eens bij halen :)

Orea: Ontbijtkoek eet ze maar 1 of 2 happen en crackers wilt ze niet dus ik verwacht ook niet dat ze beschuit wilt..een krentenbol kan ik wel weer eens gaan proberen, bedankt voor de tip!
Hoop dat het snel raak is bij jullie! :*

Doen jullie wat door de brinta/pap heen of geven jullie het zo? Ik heb het wel in huis dus kan het morgen alsnog proberen..
Vergeet de zemelen niet. Vezels zijn zooooooooooo belangrijk, zeker als er verder geen brood o.i.d. in gaat :)
pi_103894514
Kleine boef van Faja liep toch ook met 8 of 9 maanden?
Negroïde kindjes zijn volgens mijn cb altijd erg snel, als ze voor hun eerste verjaardag niet lopen zijn ze laat.
pi_103894605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef Spewey het volgende:
Kleine boef van Faja liep toch ook met 8 of 9 maanden?
Negroïde kindjes zijn volgens mijn cb altijd erg snel, als ze voor hun eerste verjaardag niet lopen zijn ze laat.
o echt? zou schoonmoeder dan toch gelijk hebben? :')
maar maar maar: vriend is geen negroïde joch :P
pi_103894901
* Spewey kijkt nog eens naar Lucas..
Jawel, dat zie je duidelijk :D
  woensdag 2 november 2011 @ 22:00:24 #137
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103895542
Ja toch blijft het fijn om af en toe om je heen te horen dat andere kindjes ook niet van die snelle lopers zijn... :@ . Hoewel ik denk dat ik met de tweede wel een stuk relaxter hierin ga worden. Meer van 'het komt allemaal wel'.

En Jesper eet ook echte Brinta! Elke ochtend zelfs en hij vindt het heerlijk!
pi_103895840
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Spewey het volgende:
* Spewey kijkt nog eens naar Lucas..
Jawel, dat zie je duidelijk :D
heey, dankje , zo was mn bijdrage toch nog beetje ontoptic...
tssssk, beetje over vriend en oudste zitten posten in dreumestopic :P

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef Fee-nix het volgende:
Ja toch blijft het fijn om af en toe om je heen te horen dat andere kindjes ook niet van die snelle lopers zijn... :@ . Hoewel ik denk dat ik met de tweede wel een stuk relaxter hierin ga worden. Meer van 'het komt allemaal wel'.

En Jesper eet ook echte Brinta! Elke ochtend zelfs en hij vindt het heerlijk!
Fee-nix: t komt ook allemaal wel :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ voor alle echte Brinta eters :Y)
ik vind de bambix al knap van lucas, t geeft mij flashbacks uit mn eigen eet-carriere :X :')
pi_103896050
Ik moet ook niet aan brinta denken hoor, blegh. Lief vind t wel lekker, dus hij heeft zn zoon laten proberne.
Ik lustte al geen pap toen ik klein was...net als melk *ril*
  woensdag 2 november 2011 @ 22:09:07 #140
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103896070
Vind t sowieso een oneerlijk iets... de een die maanden/jaren moet wachten (of nooit zwanger mag worden)... en de ander zonder moeite... Krijg er echt kippenvel van als je sommige verhalen hoort..

Hier nu een heul gemiddeld meisje... curve, lopen, babbelen....
Toen ze nog echt uk was toen was ze wel heel traag met haar hoofdje optillen.. en vastzittende wervel bleek.. (en hypermobiel...) Toen werd ik ook wel eens tureluurs van de vragen of ze dat al kon... Kan het me dus goed voorstellen als dat ook over lopen e.d gaat..

@ ontbijt..
Hier van de week een stukkie roggebrood... ging erin als zoete koek..
wellicht nog iets om uit te proberen?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  woensdag 2 november 2011 @ 22:32:04 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103897295
Ik kom niet helemaal bijgelzen. Doe ik morgen.

Orea, griezelig hoor! Maar misschien was ze toch nog eventjes heel erg moe?

CP, Harry deed dat ook en een paar dagen later stopte hij alle stukjes er goed in. Nu puzzelt hij alleen :D
Hier staat een filmpje ervan
  donderdag 3 november 2011 @ 05:20:43 #142
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103905074
:-(
pi_103905240
Becky -O- :*
Asy: ik blijf er bij dat t niet "normaal" is, t is bijzonder dat jouw Harry en CP's Truusje al zo goed kunnen puzzelen :Y *O*

btw: t doet me denken aan de theorie / t concept dat mensen/kinderen op verschillende manieren "knap" zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 november 2011 @ 10:03:13 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103907628
*O* voor Emma die kan koppeltjeduiken. Heppu ook een filmpje?

Aviva heeft ook heel lang gedaan over de vormenstoof. Nu gaat het goed. Ze is bijna 22 maanden. :)

Truus klinkt als een heel leuk meisje! O+ “Lam” en dan naar de lamp kijken. Best slim!

Pap, dat is idd wel een goed idee! Kijken of ze dat wil als ontbijt!~

Orea, over het opscheppen, iedereen is natuurlijk trots op haar kindje, en het is veel leuker om te kletsen over wat ze wel kunnen. Ik vind het leuk om “op te scheppen” over haar taalontwikkeling en noem verder niet dat ze nog niet springt, of zo.
Hoe ging de nacht eigenlijk? Is ze weer helemaal vrolijk en zo?

Becky, wat is er? Weer een slechte nacht gehad?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103908290
Als je 3 dagen zo goed als niet online bent krijg je dit echt niet bijgelezen dus daar ga ik ook niet aan beginnen.

Las nog wel even iets over opscheppen, denk dat iedereen het leuk vind om te vertellen wat je kind allemaal al kan. Maar zodra het gaat om overbieden ben ik er ook wel klaar mee. En het is ook niet altijd even leuk.
Ik liep zelf al los met 7 maanden, nou dat was voor mijn ouders echt niet altijd makkelijk en praktisch maar het is wel leuk om te vertellen. Maar het zegt ook niets, want mijn man liep ook voor zijn eerste verjaardag en Yaro "pas" met 14 maanden. Maar hij loopt wel gelijk goed. Zo is ieder kindje toch weer verschillend.

Als ik dan lees over puzzelende kindjes, zie ik dat Yaro echt nog niet doen die is daar veel te ongeduldig voor. Heb het laatst wel bij het cb nagevraagd en hij moet nu blokjes in en uit een doosje kunnen halen. Nou dat kan hij als de beste. En het liefst smijt hij ze op de grond :D
pi_103908657
Over opscheppen, gister met Ruben naar de huisarts (jaja, hij mag aan de antibiotica, niet echt een duidelijke infectie, maar de koorts duurde de arts te lang). Zat daar in de wachtkamer een dame die vroeg hoe oud Ruben was en of hij al kon lopen (bijna 13 maanden, lopen alleen rond de tafel en achter alles wat maar een beetje houvast biedt). Zei zij: 'Ik kon al lopen toen ik 10 maanden was en toen was ik ookal zindelijk...' Dat van dat lopen wil ik nog wel geloven, maar zindelijk zijn :s) Volgens mij moet je dan toch wel iets snappen van oorzaak en gevolg en zo, zelfs al loop je in katoenen luiers en heeft je moeder geen zin in jaren luiers wassen (dat was volgens haar de oorzaak).

Vanmorgen werd Ruben zonder koorts wakker *O* Hopelijk zet dit door en kunnen we 's nachts weer een keertje slapen. Ik zit nu echt te suffen op mijn werk :Z

Oh ja, en volgens de huisarts kan het rond deze leeftijd nog prima dat ze zo vaak ziek zijn (en dan bedoel ik dus iets meer dan een snotneus ;) ). Hij zei dat Ruben waarschijnlijk z'n weerstand zo aan het opbouwen is, dat hij met anderhalf/twee zelden meer ziek is. Als dat echt zo is, teken ik er voor, maar ik moet het nog maar eens zien...

Bijlezen lukt mij ook niet hoor, af en toe breek ik gewoon lekker in, blaat ik even mee en duik dan weer in de stand-by modus.

Zo nu weer even koffietanken en terug aan het werk!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 3 november 2011 @ 11:08:59 #147
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103909077
Echte Brinta. Pap vind Nathan vies, Brinta dus ook :')

Ik hou het update topic niet bij.

Becky, c_/

Ik ga verder,vanmiddag tekenen bij de notaris. Denk niet dat ik het de komende tijd bijgelezen krijg.
pi_103910705
Pessie succes met tekenen.

En zindelijk met 10 maanden, nee dat klinkt inderdaad niet geloofwaardig. Alhoewel in het boekje van mijn man staat dat hij met 11 maanden een plasje op het potje had gedaan. Vond ik ook al moeilijk te geloven.
pi_103914842
Hallo! Ik meld me ook weer eens :@ Druk met studie etc. dus niet veel vrije tijd om mee te doen. Ook de berichten over de limburgmeet compleet gemist, maar goed..
Boel nieuwe kindjes zag ik in de OPlijst, leuk!
Hier gaat alles supergoed, veel woordjes (al zeker 10!), loslopen en aan 1 hand lopen is enggg (dus hij loopt nog altijd lief aan 2 handjes).. en trapklimmen is geweldig. áchter een loopstoeltje ipv erin is ook veel leuker en dus willen we niet mee naar huis van de opvang want thuis kunnen we niet sjeezen met een loopding :') vooral tegen dingen opbotsen is heel erg leuk, dan lacht ie zo: "he he he :') :D" Heel schattig wel.
Probleem van het niet doorslapen ook gevonden: meneer vindt zn luier te vol 's nachts na een paar plasjes. Dus hup, nieuwe luiers voor 's nachts met extra absorptie vermogen ofzo en tadáá! we slapen weer door *O*
Het gooien van de drinkbeker is ook voorbij na paar weekjes foeteren, die duwt ie je nu gewoon in de handen als ie klaar is met drinken. ^O^

Al met al, ik geniet met volle teugen O+

En hoe is t hier? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Plums op 03-11-2011 15:05:10 ]
I'm not a sinner.
pi_103915536
Leuk weer wat van je te lezen Plums, lekker hè dat genieten? O+

Veel plezier met tekenen Pessie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')