Eet ze wel yoghurt? Lepeltje zemelen en wat fruit erin? Eventueel door de blender gehaald?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef kitty_hello het volgende:
Wat leuk al die kletsende kindertjes
Wat geven jullie je kind als ontbijt/lunch? Mn kleine wilt geen brood meer eten en ze is nooit een pap-kind geweest dus ik denk dat ik haar geen plezier doe met pap/brinta etc... jullie tips wat ik haar dan kan geven?
Van een enorm goede eter/alleseter naar vrijwel niks op een dag eten vind ik best moeilijk..
soepstengel/koekje/knijpfruitje/avondeten en toetje..dit was het van vandaag...
Ha, jouw kind wil dus ook niet meer. Ik heb em nu 2 keer brinta gegeven en ik kap er weer mee, hij wil echt niet. Nou ja, hij kan een rijstewafel krijgen en ik hoop dat ie snel weer bedenkt dat brood eten wel lekker is. Ook ben ik op de reguliere snoepmomenten iets minder streng. Dan krijgt hij er een volkoren biscuitje bij. Tussen de middag heeft hij trouwens wel bijna een hele boterham opgegeten, dus prima.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef kitty_hello het volgende:
Wat geven jullie je kind als ontbijt/lunch? Mn kleine wilt geen brood meer eten en ze is nooit een pap-kind geweest dus ik denk dat ik haar geen plezier doe met pap/brinta etc... jullie tips wat ik haar dan kan geven?
Van een enorm goede eter/alleseter naar vrijwel niks op een dag eten vind ik best moeilijk..
Herkenbaar hoor, ik werd soms zo strontziek van de: loopt ze al? En dan zo'n verbaasde blik als ik zei nee... Staan toch al wel? Ook neequote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar dit topic gaat snel! Man, man! En ik wil gewoon niet de hele dag achter de pc geplakt zitten, hehehe.
[..]Uhuh, klopt! En van vergelijken wordt ik soms wel zenuwachtig hoor, moet ik bekennen. Ik heb een vriendin en haar zoontje is vier dagen jonger dan die van mij. Schelen dus niks. Maar hij liep veeeeel sneller en hij is ook al een tijdje behoorlijk aan het babbelen. Jesper is nu 18 maanden. Hij loopt net en woordjes dat kan je al helemaal vergeten. (Hoewel ik nu wel merk dat het al meer begint te komen. Sowieso het begrijpen)
Maargoed aan de andere kant is mijn zoon heerlijk rustig en kan hij de hele dag goddelijk zelf spelen en dat doet die van haar dan weer niet. En zo heeft ieder kind z'n eigen manieren.
Ontbijt koek? Krentenbol?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef kitty_hello het volgende:
Die is allang in t updatetopic geweest johquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef pessie het volgende:
Orea wat eng zeg!
Mereltje, is dit een verkapte kom-uit-de-kast? Zo ja![]()
[..]
Ha, jouw kind wil dus ook niet meer. Ik heb em nu 2 keer brinta gegeven en ik kap er weer mee, hij wil echt niet. Nou ja, hij kan een rijstewafel krijgen en ik hoop dat ie snel weer bedenkt dat brood eten wel lekker is. Ook ben ik op de reguliere snoepmomenten iets minder streng. Dan krijgt hij er een volkoren biscuitje bij. Tussen de middag heeft hij trouwens wel bijna een hele boterham opgegeten, dus prima.
Eerst wilde ik altijd 2 kinderen vlak achter elkaar, maar nu ik eindelijk geen last meer heb van mn bekken en we morgen de sleutel krijgen van ons nieuwe huis (veeeeeeel klussen) willen wij toch wel graag nog even wachten.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Cooki het volgende:
[..]
t is broederliefde[me=Cooki][/me] = gelukkig!
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Orea het volgende:
[..]
Ontbijt koek? Krentenbol?
Over leeftijd ertussen: graag zo min mogelijk. Maar ook hier geld, moet het wel lukkenals deze maand niet lukt, pas weer in januari/februari kansen..
duurt steeds langer zo...
Pessie, als je het update topic had gezien had je het kunnen lezenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef pessie het volgende:
Orea wat eng zeg!
Mereltje, is dit een verkapte kom-uit-de-kast? Zo ja![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |