abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103888913
Orea, wat eng zeg. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Hopelijk is het iets eenmaligs geweest.

Sonnetje, wat knap van Floris! O+

Wanneer hoort die fontanel eigenlijk dicht te gaan?
pi_103888958
:W ff weinig te melden
k heb wel bijgelezen: ik lees over zieke kindjes -O- en over springende / gooiende / klappende kindjes *O* knap heur O+ en heul veul trotse mama's :P O+ :*

@Orea: ik hoop dat je muppetje gauw weer fit is! :Y

o, toch nog iets over lucas: zn grote broer is aan t voorbereiden voor zn tienerfeest, dus discolampen en muziek moesten worden uitgeprobeerd, lucas heeft meegedanst en vol bewondering naar de knipperende lampen staan kijken, heul schattig *;
pi_103889205
Fan, geen idee... wanneer hij dicht moet... al zou ie hier dicht zijn, eerst maar eens staan ofzo :') :D

Klinkt schattig Cook! O+
  woensdag 2 november 2011 @ 20:10:36 #54
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103889235
:D Hoeveel zit er nu trouwens precies tussen jou mannen cooki??
Als er hier ooit een 2de komt willen we aardig wat verschil...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103889359
Cooki wat klinkt dat lief O+
pi_103889432
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Reilain het volgende:
:D Hoeveel zit er nu trouwens precies tussen jou mannen cooki??
Als er hier ooit een 2de komt willen we aardig wat verschil...
Reilain, precies? ff rekenen, 8 jaar, 4 maanden en 9 dagen :P

En nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wat maakt dat jullie aardig wat verschil willen tussen 1e en 2e, vertel ns, als je wilt? O+
  woensdag 2 november 2011 @ 20:25:20 #57
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103890059
;) Sowieso past een 2de hier niet... Arme kind zou in de kast moeten slapen... ;)
Maar ook voelen we nu heel compleet met z'n 3tjes.. wellicht is het gewoon echt goed zo..
Maar ik durf ook zeker niet zomaar 'nooit' te zeggen... Heb ook wel een aardig goed gevoel bij een flink verschil... (Minimaal 5 jaar)
Oona naar school.. uk in bed, Oona extra aandacht.... Minder zwaar omdat Oona dan een stuk zelfstandiger is, en een heel bijzondere ervaring voor haar...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  woensdag 2 november 2011 @ 20:27:20 #58
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103890147
De mijne kan koppeltjeduikelen! :o _O-

Buh Orea, dat zou ik ook doodeng vinden! Was het misschien even te warm in de badkamer? Dat het temperatuurverschil even te groot was? Nou ja, eng is 't in ieder geval. Hou d'r maar goed in de gaten! :*
A grand adventure has begun.
pi_103890198
Getsie Orea, dat klinkt eng :{
Verder niets geks meer gezien aan d'r?

Ik heb een vraag. Truus heeft deze puzzel:

Best een moeilijk ding lijkt me. Geen uitgesproken duidelijke vormen enzo. Maar nou weet ze dus vrijwel alle stukjes op de goede plek te leggen. Nog niet altijd passend (vaak op z'n kop enzo), maar dus wel het juiste plekje. Is dat normaal? Ik vind het eigenlijk maar bizar :o
  woensdag 2 november 2011 @ 20:29:57 #60
265732 Keshet
pi_103890271
CP, ik zou volgens mij nog moeite hebben met die puzzel! :o
Ik heb geen idee wat 'normaal' is maar Emma kan dat niveau echt nog niet aan in ieder geval.

Maar ze kan wel koppeltjeduikelen. :+
pi_103890287
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Reilain het volgende:
;) Sowieso past een 2de hier niet... Arme kind zou in de kast moeten slapen... ;)
Maar ook voelen we nu heel compleet met z'n 3tjes.. wellicht is het gewoon echt goed zo..
Maar ik durf ook zeker niet zomaar 'nooit' te zeggen... Heb ook wel een aardig goed gevoel bij een flink verschil... (Minimaal 5 jaar)
Oona naar school.. uk in bed, Oona extra aandacht.... Minder zwaar omdat Oona dan een stuk zelfstandiger is, en een heel bijzondere ervaring voor haar...
Hier eenzelfde 'dilemma'. Geen plek voor een tweede, maar ik wil hier eigenlijk niet weg. Veel te fijn plekje O+
En mij lijkt het ook niks om zo snel twee kinderen achter elkaar te hebben. Vind het nu ook nog wel fijn zo met z'n drietjes :)
pi_103890313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Reilain het volgende:
Ik heb hetzelfde, al lijkt mij een leeftijdsverschil van 3 of 4 jaar ook wel prima :) Maar in ieder geval komt er hier binnen nu en twee jaar ook geen tweede!

CP, wat knap zeg. Anne stopt puzzelstukjes volgens mij alleen nog maar in haar mond :+

Maar ze kan wel de rondjes van de vormenstoof in het juiste gat stoppen *)
pi_103890396
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Keshet het volgende:
CP, ik zou volgens mij nog moeite hebben met die puzzel! :o
Ik heb geen idee wat 'normaal' is maar Emma kan dat niveau echt nog niet aan in ieder geval.

Maar ze kan wel koppeltjeduikelen. :+
Hoe oud is Emma precies?

Koppeltje duikelen zit er hier dan nog lang niet in. Ze kan net lopen, maar los vindt ze nog te eng :D
pi_103890434
Nee, dat is niet normaal, CrazyPrincess, :P je Truusje is heul knap! O+
Keshet: ook al zo'n bijzonder iets, daar heeft mn oudste 4 jaar mee gewacht :')
Reilain, ik denk ook dat t fijn kan zijn als de tweede een stuk jonger is, maar iedere situatie is zo persoonlijk :Y als ik zou mogen kiezen, dan was ik voor leeftijdsverschil van 4 jaar gegaan, maja... t loopt zoals t loopt he O+ :Y
pi_103890477
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde, al lijkt mij een leeftijdsverschil van 3 of 4 jaar ook wel prima :) Maar in ieder geval komt er hier binnen nu en twee jaar ook geen tweede!

CP, wat knap zeg. Anne stopt puzzelstukjes volgens mij alleen nog maar in haar mond :+

Maar ze kan wel de rondjes van de vormenstoof in het juiste gat stoppen *)
Ik ga ook voor de drie jaar :Y
Langer wachten wordt lastig, want dan mikken ze onze cryo's weg :')

Doet ze dat uit zichzelf? Herkent ze de vorm? Of wijs je het aan?
pi_103890528
De rondjes doet ze helemaal zelf. En daarna probeert ze de vierkanten, driehoeken en sterren ook door datzelfde gat te duwen :+
pi_103890550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cooki het volgende:
Nee, dat is niet normaal, CrazyPrincess, :P je Truusje is heul knap! O+
Keshet: ook al zo'n bijzonder iets, daar heeft mn oudste 4 jaar mee gewacht :')
Reilain, ik denk ook dat t fijn kan zijn als de tweede een stuk jonger is, maar iedere situatie is zo persoonlijk :Y als ik zou mogen kiezen, dan was ik voor leeftijdsverschil van 4 jaar gegaan, maja... t loopt zoals t loopt he O+ :Y
Haha, het was niet bedoeld als opschepperig ofzo hoor :@
Ik vroeg het me gewoon echt af. Ik blijf er maar met verbazing naar kijken. Maar goed, dat is met veel opgroeidingen natuurlijk zo en als ouder zijnde ben je al snel bevooroordeeld :D
pi_103890570
Heheh Emma, geweldig!

:o Wow Orea, wat eng! :*

Knap hoor Cp, Zoë heeft 'm ook maar die wordt link bij al die schapen, ziet het verschil niet. :D
  woensdag 2 november 2011 @ 20:35:45 #69
265732 Keshet
pi_103890605
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.

Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen? :D
pi_103890671
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Fannetje het volgende:
De rondjes doet ze helemaal zelf. En daarna probeert ze de vierkanten, driehoeken en sterren ook door datzelfde gat te duwen :+
:D
De vormenstoof is hier ook een drama. Moet ik echt aanwijzen waar ze in moeten anders probeert ze dus ook alles in 1 gaatje te proppen :D Maar goed, het gaat al beter dan eerst, want toen lukte het ook niet met aanwijzen :D

Ik vind het zo leuk worden nu. Samen puzzeltjes en spelletjes doen enzo O+ En met haar aan het handje eindeloos wandelen (vandaag heeft ze er in totaal meer dan een kilometer opzitten :D
pi_103890804
O+ hey CP het is echt knap heur! :Y *O*
is toch iets om trots op te zijn! nix opschepperigs joh :*
pi_103890834
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:

Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen? :D
Ja, da's natuurlijk lastig in jullie geval. Hoe 'beoordelen' jullie dat eigenlijk qua ontwikkeling? Houden jullie zelf de 17 maanden aan?
pi_103890889
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:

:Y :D
pi_103890993
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Cooki het volgende:
O+ hey CP het is echt knap heur! :Y *O*
is toch iets om trots op te zijn! nix opschepperigs joh :*
:@

Ach ja, zo heeft elk kind wel wat he? Wat ik al zei, Truus kan nog niet zelfstandig lopen (ja, vorige week 3 ministapjes in huis, maar daarna ook niet meer). En praten kan ze ook nog niet. Sinds eergister komt er een duidelijk papa uit, maar verder is het nog geen Nederlands te noemen :D

Ze doet wel heel schattig dieren na. Als ze het puzzelstukje met het paard uit de doos pakt doet ze al vanzelf 'hiiiiiiiiiiiiiii'. En als ze het konijn pakt dan gaat ze sniffen met d'r neus _O-
pi_103891123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Fannetje het volgende:

[..]

:Y :D
Dat wordt een paar setjes bijkopen dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')