Reilain, precies? ff rekenen, 8 jaar, 4 maanden en 9 dagenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Reilain het volgende:
Hoeveel zit er nu trouwens precies tussen jou mannen cooki??
Als er hier ooit een 2de komt willen we aardig wat verschil...
Hier eenzelfde 'dilemma'. Geen plek voor een tweede, maar ik wil hier eigenlijk niet weg. Veel te fijn plekjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Reilain het volgende:
Sowieso past een 2de hier niet... Arme kind zou in de kast moeten slapen...
Maar ook voelen we nu heel compleet met z'n 3tjes.. wellicht is het gewoon echt goed zo..
Maar ik durf ook zeker niet zomaar 'nooit' te zeggen... Heb ook wel een aardig goed gevoel bij een flink verschil... (Minimaal 5 jaar)
Oona naar school.. uk in bed, Oona extra aandacht.... Minder zwaar omdat Oona dan een stuk zelfstandiger is, en een heel bijzondere ervaring voor haar...
Ik heb hetzelfde, al lijkt mij een leeftijdsverschil van 3 of 4 jaar ook wel primaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Reilain het volgende:
Oona naar school.. uk in bed, Oona extra aandacht.... Minder zwaar omdat Oona dan een stuk zelfstandiger is, en een heel bijzondere ervaring voor haar...
Hoe oud is Emma precies?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Keshet het volgende:
CP, ik zou volgens mij nog moeite hebben met die puzzel!![]()
Ik heb geen idee wat 'normaal' is maar Emma kan dat niveau echt nog niet aan in ieder geval.
Maar ze kan wel koppeltjeduikelen.
Ik ga ook voor de drie jaarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, al lijkt mij een leeftijdsverschil van 3 of 4 jaar ook wel primaMaar in ieder geval komt er hier binnen nu en twee jaar ook geen tweede!
CP, wat knap zeg. Anne stopt puzzelstukjes volgens mij alleen nog maar in haar mond![]()
Maar ze kan wel de rondjes van de vormenstoof in het juiste gat stoppen
Haha, het was niet bedoeld als opschepperig ofzo hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cooki het volgende:
Nee, dat is niet normaal, CrazyPrincess,je Truusje is heul knap!
![]()
Keshet: ook al zo'n bijzonder iets, daar heeft mn oudste 4 jaar mee gewacht![]()
Reilain, ik denk ook dat t fijn kan zijn als de tweede een stuk jonger is, maar iedere situatie is zo persoonlijkals ik zou mogen kiezen, dan was ik voor leeftijdsverschil van 4 jaar gegaan, maja... t loopt zoals t loopt he
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Fannetje het volgende:
De rondjes doet ze helemaal zelf. En daarna probeert ze de vierkanten, driehoeken en sterren ook door datzelfde gat te duwen
Ja, da's natuurlijk lastig in jullie geval. Hoe 'beoordelen' jullie dat eigenlijk qua ontwikkeling? Houden jullie zelf de 17 maanden aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.
Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.
Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Cooki het volgende:
hey CP het is echt knap heur!
![]()
![]()
is toch iets om trots op te zijn! nix opschepperigs joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |