Een referendumquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we dan in Nederland een referendum houden of er geld heen moet, dan krijgen ze niks en gaat hun land alsnog kapot.
Geloven in jezelf maakt een mens gelukkig.quote:
Ja, jouw EU gaat er volgend jaar aan kapot door de Grieken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een referendum
Referenda zijn doorgaans contraproductief in een parlementaire democratie.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alles om de rancune jegens de PVV te laten spreken. Zelfs zijn geliefde Europa moet het onderspit delven ervoor.
Een referendum is er als parlementariers geen impopulaire beslissing durven te nemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een referendum
Omnomnomnom geld, omnomnom.quote:
Excuses, mijn PI had wellicht een sarcastisch gezichtje kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef Cherna het volgende:
We worden Belgiealdus GS
Nou dan zijn we het daar dan wel over eens.
Dan moeten wij eens gezamelijk op stap gaan, binnen 24 uur is dat te regelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef waht het volgende:
[..]
Zie je, en dat krijg je in Nederland niet hoor, zo'n AK47. Daar mogen ze er al een hebben als ze nog kind zijn. En maar klagen.
En jij roept om meer democratie in Europa?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een referendum
AK47. Dat is de VW Golf van de wapens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moeten wij eens gezamelijk op stap gaan, binnen 24 uur is dat te regelen.
De dag dat Europa kapot gaat gaan hier de champagnekurken los en ga ik een week lang ketshard zuipen en feesten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, jouw EU gaat er volgend jaar aan kapot door de Grieken.
Start weeping.
Oh dat geloof ik graag, maar dat kunnen de tere zieltjes bij de politie vast niet verkroppen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moeten wij eens gezamelijk op stap gaan, binnen 24 uur is dat te regelen.
Als je me 2 dagen geeft kan ik trouwens ook wel pantservuisten en meer van die ongein fixen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
AK47. Dat is de VW Golf van de wapens.
Het is een enorme zure appel waar ik niet om zou feesten, maar ben wel van mening dat er doorheen gebeten moet worden inderdaad. Als dat dan gebeurd door een land die nota bene eerst honderden miljarden heeft geïncasseerd en dan vaarwel zegt is 't alleen maar zuurder voor al die Eurofielen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De dag dat Europa kapot gaat gaan hier de champagnekurken los en ga ik een week lang ketshard zuipen en feesten.
En dat door communisten ontworpen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
AK47. Dat is de VW Golf van de wapens.
's Ochtends zijn we nog te moe voor onze VVD lach, 's middags kunnen we er op los.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe komt het toch dat dit topic elke middag wordt gekaapt door rechtsen?
Ja. Communisten zijn vrij goed in het maken van dit soort moordtuig.quote:
Liefst op vakantie in Griekenland. En met EU borden smijten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De dag dat Europa kapot gaat gaan hier de champagnekurken los en ga ik een week lang ketshard zuipen en feesten.
Haha, die had ik gemist.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef GSbrder het volgende:
Dit is wel het meest grappige filmpje over Mauro:
Die glimlach, priceless. Wint het nog van de VVD-lach
Ga eens wat bijdragen, jullie smerige klaplopers.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
's Ochtends zijn we nog te moe voor onze VVD lach, 's middags kunnen we er op los.
Hehe geniaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef GSbrder het volgende:
Dit is wel het meest grappige filmpje over Mauro:
Die glimlach, priceless. Wint het nog van de VVD-lach
En als er een oorlog tussen Zuid-Europa en Noord-Europa zou uitbreken dan ren ik naar de eerste beste legerbasis, laat mij een strak outfit aanmeten en vertrek.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een enorme zure appel waar ik niet om zou feesten, maar ben wel van mening dat er doorheen gebeten moet worden inderdaad. Als dat dan gebeurd door een land die nota bene eerst honderden miljarden heeft geïncasseerd en dan vaarwel zegt is 't alleen maar zuurder voor al die Eurofielen.
Ik zou denk ik lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals jou schrijven over een vadsige kut Orka is bijdragen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga eens wat bijdragen, jullie smerige klaplopers.
Forum SDquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe komt het toch dat dit topic elke middag wordt gekaapt door rechtsen?
Jij doet het graag. Werken voor ons.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga eens wat bijdragen, jullie smerige klaplopers.
Ik zit dan in de Supermarkt en de Praxis.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je me 2 dagen geeft kan ik trouwens ook wel pantservuisten en meer van die ongein fixen.
Jij hebt niet veel kaas van het begrip 'democratie' en de varianten ervan gegeten hè?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij roept om meer democratie in Europa?
Dat is net als een neo-nazi die een oproep doet om Mauro in Nederland te laten blijven.
Ik las Priusquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt niet veel kaas van het begrip 'democratie' en de varianten ervan gegeten hè?
Zou me eigenlijk ook niet moeten verbazen van een Pruis.
Een aristocratische Pruis en een neo-fascistische Eurofiel in discussie over democratie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt niet veel kaas van het begrip 'democratie' en de varianten ervan gegeten hè?
Jij bent de persoon die niet veel van democratie heeft begrepen, aangezien jij loopt te juichen over de EU, per definitie een ondemocratische instantie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ondanks dat we nu met serieuze problemen zitten durf ik te wetten dat zowel het journaal als ook P&W, Nieuwsuur etc. gaan openen met een item over Mauro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
Hoor nu net dat het Griekse kabinet op het punt van vallen staat omdat een referendum daar niet gewenst wordt door de rest. Net als Slowakije, ieder land dat het oneens is met de EU wordt gewoon van de kaart geveegd.
Geweldig.
Heil Barosso!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
Geweldig, de toekomst van de EU, iedereen die buiten de pas loopt wordt afgezet en net zo lang nieuwe verkiezingen tot je Heil Barosso roept.
Och dat Slowakije gebeuren kreeg ook maar een paar minuten aandacht, terwijl het voor dat land en haar bevolking een aardige klap was. Het doen en laten van de EU wordt vaak gewoon beetje weggemoffeld zodat mensen er toch niet over nadenken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ondanks dat we nu met serieuze problemen zitten durf ik te wetten dat zowel het journaal als ook P&W, Nieuwsuur etc. gaan openen met een item over Mauro.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:45 schreef De_Nuance het volgende:
Ik hoop dat de PvdA deze regering laat klappen trouwens
De hyperbolen zijn plots verdwenen. "Potverdorie jongens, dit hoort eigenlijk niet zo!"quote:Wilders: niet voor herhaling vatbaar
Volgens PVV-leider Geert Wilders is de manier waarop het CDA is omgegaan met de kwestie ‘niet voor herhaling vatbaar’. Dat zei Wilders na afloop van een overleg met CDA-fractieleider Sybrand van Haersma Buma en fractievoorzitter Stef Blok van de VVD.
Als we huilende kinderen direct terug naar Angola trapten ipv tot hun 18e hier te laten zitten was het hele probleem er niet geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef De_Nuance het volgende:
De grote blonde gedoger gaat over huilende kinderen naar Angola trappen en zijn handlangers ook
Dat deed de grote allochtoonse excuustruus van de PvdA niet natuurlijk, toen zij in 2007 hetzelfde bepleitte.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef De_Nuance het volgende:
De grote blonde gedoger gaat over huilende kinderen naar Angola trappen en zijn handlangers ook
Als we niet zo krampachtig en bekrompen deden over zaken als (im)migratie was er ook geen probleem geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als we huilende kinderen direct terug naar Angola trapten ipv tot hun 18e hier te laten zitten was het hele probleem er niet geweest.
Sinds immigratie is -EV play....snap ik dit wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als we niet zo krampachtig en bekrompen deden over zaken als (im)migratie was er ook geen probleem geweest.
De situatie in 2007 was anders en Albayrak stond er bekend om dat ze bij dit soort situaties uiteindelijk mensen wel het voordeel van de twijfel gaf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat deed de grote allochtoonse excuustruus van de PvdA niet natuurlijk, toen zij in 2007 hetzelfde bepleitte.
Niet ad infinitum door laten procederen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als we niet zo krampachtig en bekrompen deden over zaken als (im)migratie was er ook geen probleem geweest.
Dat moet men andersom bezien: volgevreten gezonde mensen zijn vaker vrolijk en vaak lid van de VVD omdat ze menen hun welbevinden aan zichzelf te danken te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
VVDers zijn altijd vrolijk, vooral omdat ze zich grappige dingen kunnen veroorloven.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De situatie in 2007 was anders en Albayrak stond er bekend om dat ze bij dit soort situaties uiteindelijk mensen wel het voordeel van de twijfel gaf.
De PVV is de enige reden dat Leers niet om is gegaan.
Leers moet inconsequent zijn, hij is tenslotte gepromoveerd van burgermeester naar minister.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:57 schreef De_Nuance het volgende:
Leers is veel inconsequenter, alles wat hij doet hangt af van Wilders.
Reallife trollingquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
Nigel Farage is de enige ware intellectueel bij de EU:
Wat een kutsmoesquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Leers moet inconsequent zijn, hij is tenslotte gepromoveerd van burgermeester naar minister.
Zoek de definitie van consequentie op alsquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:57 schreef De_Nuance het volgende:
Leers is veel inconsequenter, alles wat hij doet hangt af van Wilders.
Sahar is een moslim, Mauro niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom mocht Sahar blijven maar Mauro niet ?
Geert Wilders.
Waarom neemt hij een uitspraak terug waar hij zegt dat buitenlanders een verrijking kunnen zijn ?
Geert Wilders.
quote:
Het mocht een keer maar nu is het wel genoeg geweest vindt Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sahar is een moslim, Mauro niet.
Wait,whut?
En Leers luisterde beide keren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het mocht een keer maar nu is het wel genoeg geweest vindt Wilders.
Als burgermeester van Maastrig mag je nou eenmaal meer zeggen dan als minister onder Rutte/Verhagen met evt gedoogsteun van Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom mocht Sahar blijven maar Mauro niet ?
Geert Wilders.
Waarom neemt hij een uitspraak terug waar hij zegt dat buitenlanders een verrijking kunnen zijn ?
Geert Wilders.
Ik vond het ook shocking.quote:
Niemand heeft hier over zijn burgemeesterschap , zoveel hypocrisie kunnen mijn ogen niet aan dus daar ga ik niet over beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als burgermeester van Maastrig mag je nou eenmaal meer zeggen dan als minister onder Rutte/Verhagen met evt gedoogsteun van Wilders.
Wat leers een aantal jaar geleden met de Heideroosjes opgenomen heeft, had hem onder dit kabinet de kop kunnen kosten.
Lekker definitieneuken. Inconsequent en ruggengraatloos bezig dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Leers luisterde beide keren.
Voila; consequent een inconsequente gedoogpartner volgen
Politici kunnen alleen maar hypocriet zijn, als ze eerlijk zijn worden ze al onthoofd voordat ze benoemd worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niemand heeft hier over zijn burgemeesterschap , zoveel hypocrisie kunnen mijn ogen niet aan dus daar ga ik niet over beginnen.
Is het Carnaval dan al begonnen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
In Limburg is men nu waarschijnlijk aan het feestvieren op straat.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
In Limburg is men nu waarschijnlijk aan het feestvieren op straat.
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Politici kunnen alleen maar hypocriet zijn, als ze eerlijk zijn worden ze al onthoofd voordat ze benoemd worden.
Consequent en ruggegraatloosquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lekker definitieneuken. Inconsequent en ruggengraatloos bezig dus.
Nee, voor de met een zachte g-brallende Henk is er weer reden voor een feestje: weer zo'n enge vreemdeling die naar alle waarschijnlijkheid op moet rotten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het Carnaval dan al begonnen?
Ach, Verdonk was ook consequent, toch heeft haar uitzettingsbeleid uiteindelijk meer gekost dan het opleverde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.
Dat was een reactie waarbij jij de afwijzing van een verblijfsvergunning door Albayrak nuanceerde door te stellen dat zij er om bekend stond op eventuele schrijnende gevallen terug te komen. Dat Leers dit nu niet doet, pleit Albayrak niet vrij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.
Waar heb jij het nou weer over dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Cerbie het volgende:
Ach doe geen moeite, het lijkt vooral een gevalletje WILDERS IS RAZZIST TEGEN DONKERE MENEREN en
[ afbeelding ]
Je visquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan?
Jij bent hier de vertaaldroid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan?
Je moeder?quote:
?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef Cerbie het volgende:
Of dachten jullie dat die posts daadwerkelijk doordringen. Die zet zo de monitor uit en snuift eens goed, hmpf heb ik die onderkruipsels weer eens goed de waarheid gezegd. Ignorance is bliss.
Snapte niet goed dat je weer over Wilders begon. Het gaat mij meer om het CDA in deze. Je kan veel van de PVV zeggen, maar de partij is in de kwestie Mauro tenminste consequent geweest.quote:
Hoe was ze, paps?quote:
Klopt, maar Leers ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was een reactie waarbij jij de afwijzing van een verblijfsvergunning door Albayrak nuanceerde door te stellen dat zij er om bekend stond op eventuele schrijnende gevallen terug te komen. Dat Leers dit nu niet doet, pleit Albayrak niet vrij.
D_N begon over Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snapte niet goed dat je weer over Wilders begon. Het gaat mij meer om het CDA in deze. Je kan veel van de PVV zeggen, maar de partij is in de kwestie Mauro tenminste consequent geweest.
Het verschil is wel dat de PVV geen congressen hoeft op te zetten om 'naar de achterban te luisteren'. Die stellen gewoon dat de 15.5% van de stemmen die ze krijgen 'het volk' betreft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snapte niet goed dat je weer over Wilders begon. Het gaat mij meer om het CDA in deze. Je kan veel van de PVV zeggen, maar de partij is in de kwestie Mauro tenminste consequent geweest.
Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik ben niet allergisch voor de PvdA, maar laten we niet doen alsof dit gevalletje pas onder Rutte-1 opgespoord is door Wilders en zijn inquisitie en door minister Leers met zwabberend inconsequent beleid het land uit wordt geschopt. Er zijn 4 kabinetten overheen gegaan, dus dit is geen persoonlijke verdienste van Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar Leers ook niet.
Jij begint als een soort pavlov over de PvdA. Dat zijn ook net mensen.
Punt is ook dat de PVV geen medeleven ten opzichte van Mauro's veinst.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat de PVV geen congressen hoeft op te zetten om 'naar de achterban te luisteren'. Die stellen gewoon dat de 15.5% van de stemmen die ze krijgen 'het volk' betreft.
Je snapt het niet. Het is allemaal de schuld van Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik ben niet allergisch voor de PvdA, maar laten we niet doen alsof dit gevalletje pas onder Rutte-1 opgespoord is door Wilders en zijn inquisitie en door minister Leers met zwabberend inconsequent beleid het land uit wordt geschopt. Er zijn 4 kabinetten overheen gegaan, dus dit is geen persoonlijke verdienste van Wilders.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik ben niet allergisch voor de PvdA, maar laten we niet doen alsof dit gevalletje pas onder Rutte-1 opgespoord is door Wilders en zijn inquisitie en door minister Leers met zwabberend inconsequent beleid het land uit wordt geschopt. Er zijn 4 kabinetten overheen gegaan, dus dit is geen persoonlijke verdienste van Wilders.
Zucht. Voor de zoveelste keer: de reden dat de EU nog niet democratisch genoeg is komt doordat er nog teveel macht bij de nationale parlementen ligt, die regelen nu met elkaar dingen terwijl die eigenlijk bij meerderheid in het EP zouden moeten worden besloten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent de persoon die niet veel van democratie heeft begrepen, aangezien jij loopt te juichen over de EU, per definitie een ondemocratische instantie.
Maar het geeft niet, mensen kunnen hun wereldbeeld niet gemakkelijk loslaten en de feiten onder ogen zien.
Cerbie, ik weet dat je dolgraag wilt dat links FOK! die stelling aanhangt, maar je hebt pech.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het is allemaal de schuld van Wilders.
Hoeveel stemmen waren er tegen de motie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker niet.
Maar feit is ook dat als men nu niet afhankelijk was van de PVV Mauro vrijwel zeker was gebleven.
Door macht van democratische nationale instituties naar ondemocratische europese instituties te verleggen krijg je niet meer democratie hoor, je draagt eerder bij aan het autoritaire karakter van de EU.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht. Voor de zoveelste keer: de reden dat de EU nog niet democratisch genoeg is komt doordat er nog teveel macht bij de nationale parlementen ligt, die regelen nu met elkaar dingen terwijl die eigenlijk bij meerderheid in het EP zouden moeten worden besloten.
Koos, D_N lijkt het aardig vast in zijn kop te hebben anders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Cerbie, ik weet dat je dolgraag wilt dat links FOK! die stelling aanhangt, maar je hebt pech.
Idd, want links vindt dat alles de schuld is van de joden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Cerbie, ik weet dat je dolgraag wilt dat links FOK! die stelling aanhangt, maar je hebt pech.
Zelfkastijding der vrije volkeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door macht van democratische nationale instituties naar ondemocratische europese instituties te verleggen krijg je niet meer democratie hoor, je draagt eerder bij aan het autoritaire karakter van de EU.
Bijt je je daar nu in vast. Helemaal in je nopjes met de opmerking van D_N?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Koos, D_N lijkt het aardig vast in zijn kop te hebben anders.
Het is dan ook niet meer:quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfkastijding der vrije volkeren.
Klopt, smerige zionist.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, want links vindt dat alles de schuld is van de joden.
Betekent gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is dan ook niet meer:
"wie voor tirannen zwicht zal zijn vrijheid verliezen"
maar
"wie voor de EU zwicht zal zijn vrijheid verliezen"
Je snapt er werkelijk niets van hè?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door macht van democratische nationale instituties naar ondemocratische europese instituties te verleggen krijg je niet meer democratie hoor, je draagt eerder bij aan het autoritaire karakter van de EU.
Nee helaas. Hij is wel een van de belangrijkste actoren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het is allemaal de schuld van Wilders.
Que?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bijt je je daar nu in vast. Helemaal in je nopjes met de opmerking van D_N?
Haha, maar heb wél een besneden piemel en een keppeltje, jij slechts ongewassen stinkend schaamhaar.quote:
Ik kan mij meer ergeren aan het CDA dan aan de PVV in deze. Het CDA doet alsof het Roomser is dan de Paus. De PVV heeft in de kwestie Mauro altijd met open vizier gestreden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee helaas. Hij is wel een van de belangrijkste actoren.
Schuldig? We mogen ze dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef De_Nuance het volgende:
CDA en VVD en SGP zijn evenzeer schuldig en de rest niet.
Zie motie, zo simpel is het.
Yah sure, niet oorzaak en gevolg omdraaien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht. Voor de zoveelste keer: de reden dat de EU nog niet democratisch genoeg is komt doordat er nog teveel macht bij de nationale parlementen ligt, die regelen nu met elkaar dingen terwijl die eigenlijk bij meerderheid in het EP zouden moeten worden besloten.
Als je dat als politieke partij een jaar of 15 geleden had gedaan, wilde niemand je gedoogsteun hebben en kon je je partijsubsidie gebruiken om rechtzaken te betalen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is ook dat de PVV geen medeleven ten opzichte van Mauro's veinst.
Heb je ook van die malle lokken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, maar heb wél een besneden piemel en een keppeltje, jij slechts ongewassen stinkend schaamhaar.
Hey, niets tegen onbesnedenheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, maar heb wél een besneden piemel en een keppeltje, jij slechts ongewassen stinkend schaamhaar.
Nee, jij snapt er niets van, jij denkt dat het transfereren van macht naar een dictator (even als beeldspraak voor de autoritaire organisatie die de EU is) opeens tot meer democratie zal leiden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk niets van hè?
Voor je zusje zeker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
Nu weet ik waar ik v_P voor ga nomineren.
Dat vind je schoonmoeder vast niet ergquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef betyar het volgende:
12.00 zouden de kachelmannen weg zijn, ze zijn net weg. Bezoek dat om 14.00 kwam heeft heel de tijd in de herrie gezeten.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yah sure, niet oorzaak en gevolg omdraaien.
We waren een handelsblokje met redelijk in-line begrotingen... en now things are FUBAR.
En de oplossing is nog meer macht naar Europa .... daar is juist het gehele gebrek aan toezicht begonnen.
Geef alles maar uit handen en laat de IMF het maar oplossen.
Dat is gewoon hetzelfde als een dronken figuur die wil rijden nog een biertje geven (om te ontnuchteren) voor hij gaat vertrekken.
Ja, god bestaat niet, daar ga je al de fout in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, niets tegen onbesnedenheid.
Mijn lichaam is zoals God het had bedoeld.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan mij meer ergeren aan het CDA dan aan de PVV in deze. Het CDA doet alsof het Roomser is dan de Paus. De PVV heeft in de kwestie Mauro altijd met open vizier gestreden.
Ik ben dan ook allerminst gelukkig met het standpunt van de PVV, maar de partij was tenminste helder vanaf dag een. Zij wil Mauro's zo snel mogelijk het land uit trappen. Een idioot standpunt naar mijn idee, maar wel helder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dat als politieke partij een jaar of 15 geleden had gedaan, wilde niemand je gedoogsteun hebben en kon je je partijsubsidie gebruiken om rechtzaken te betalen.
Het CDA kan gewoon weinig doen, als deze twee 'dissidenten' een 'eigen' lijst oprichten danwel bijvoorbeeld naar de CU of PvdA overstappen wordt het kabinet helemaal onhoudbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
CDA vindt ik echt huichelachtig in de kwestie Mauro en al helemaal die twee "dissidenten"
Die viel ook onder bezoek, maar nu is het wel goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind je schoonmoeder vast niet erg
Daar dachten de mensen bij jouw geboorte anders over, anders zouden ze niet een stuk van je lul afsnijden, uit angst voor JHWH.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, god bestaat niet, daar ga je al de fout in.
Dan is er inderdaad geen kabinet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het CDA kan gewoon weinig doen, als deze twee 'dissidenten' een 'eigen' lijst oprichten danwel bijvoorbeeld naar de CU of PvdA overstappen wordt het kabinet helemaal onhoudbaar.
Nee hoor, dat hebben ze gewoon gedaan omdat voorhuiden voor de toenmalige koers gewoon erg waardevol waren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar dachten de mensen bij jouw geboorte anders over, anders zouden ze niet een stuk van je lul afsnijden, uit angst voor JHWH.
Corpsporatisme, mijn waarde vriend.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
Laten we democratie gewoon laten varen en het vervangen door corporatisme.
Klaar.
Dat was bij mij gelukkig niet nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hebben ze gewoon gedaan omdat voorhuiden voor de toenmalige koers gewoon erg waardevol waren.
Net zoals de gemiddelde PVVer nu de gouden tanden van z'n moeder trekt om te verpatsen aan Direct Gold.
Ja, en zo'n zwarte hoed met veren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je ook van die malle lokken?
Onzin. Het CDA beschikte over de middelen om Mauro hier te houden. De partij heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het CDA kan gewoon weinig doen, als deze twee 'dissidenten' een 'eigen' lijst oprichten danwel bijvoorbeeld naar de CU of PvdA overstappen wordt het kabinet helemaal onhoudbaar.
Nee, maar jij bent dan ook gewoon niet-Jood, dat disqualificeert je bij voorbaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was bij mij gelukkig niet nodig.
Ja, de Grieken willen wel ons geld maar gaan een referendum over de bezuinigingen houden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef betyar het volgende:
Is er trouwens nog iets spannend gebeurt in de politiek?
Je doet het expres die d/t foutenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef betyar het volgende:
Is er trouwens nog iets spannend gebeurt in de politiek?
Laten we mij gewoon de macht geven. Ik ram het sociaal-liberalisme gewoon door de strot van de Nederlander.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef De_Nuance het volgende:
Laten we democratie vervangen door eeuwig D66-PvdA-GL kabinet
Alsof de voorhuidbanken het verschil merkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook gewoon niet-Jood, dat disqualificeert je bij voorbaat.
Ik wist het!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je doet het expres die d/t fouten
Kon het CDA anders kiezen? Ik vraag het mij zeer sterk af, al zou het alleen geweest zijn om de regering overeind te houden,is er al genoeg reden om voor uitzetting te kiezen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onzin. Het CDA beschikte over de middelen om Mauro hier te houden. De partij heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.
Dat had ik meegekregen, zie topic nieuws.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, de Grieken willen wel ons geld maar gaan een referendum over de bezuinigingen houden.
Als jij bij een gemiddelde investmentbank een lening wilt aanvragen moet je een bewijs van besnijdenis tonen. You do the math.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof de voorhuidbanken het verschil merken
Fair enoughquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we mij gewoon de macht geven. Ik ram het sociaal-liberalisme gewoon door de strot van de Nederlander.
Quoten voor erik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je doet het expres die d/t fouten
Respectfully disagree.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij bij een gemiddelde investmentbank een lening wilt aanvragen moet je een bewijs van besnijdenis tonen. You do the math.
Je komt als geroepen.quote:
Ik ook want pálinka, cognac,Gösser en Bitburg drinken met pa beviel goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
Goede TT overigens, ik ben over het algemeen ook vrolijk.
Comte d'Artim met schoonpa ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ook want pálinka, cognac,Gösser en Bitburg drinken met pa beviel goed.![]()
Ojee.quote:
d/t-fouten.quote:
Ik kan het gewoon niet over mijn hart brengen om tegen jou te zeggen dat ik in je muil schijt, terwijl ik daar bij personen zoals Koos de Orkapooier totaal geen problemen mee heb.quote:
Op een CDA congres gebeurt ook niks en als er dingen 'fout' gaan gebeurt dat vrijwel altijd achter de schermen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
De CDA'ers sloegen elkaar met een zelfvoldane uitdrukking op het gezicht op de schouder, afgelopen zaterdag. Jaja, met die resolutie had de partij zich van haar beste kant laten zien. Niks geen machtsgeile regeerders die hun christelijk-sociale veren hebben afgeschud.
Het is toch gewoon lachwekkend?
Ik schijt wel in jouw muil dan bij deze.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet over mijn hart brengen om tegen jou te zeggen dat ik in je muil schijt, terwijl ik daar bij personen zoals Koos de Orkapooier totaal geen problemen mee heb.
Het is goed, er zijn manieren voor ontwikkelde mensen zoals jij en ik om te beslissen wie van ons gelijk heeft. Diegene die het verst slaat met een dikke bertha, wint.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet over mijn hart brengen om tegen jou te zeggen dat ik in je muil schijt, terwijl ik daar bij personen zoals Koos de Orkapooier totaal geen problemen mee heb.
Zou jij geen slijterij moeten beginnen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Joseph Guy VSOP en Remy Martin Coeur de Cognac hier, maar geen schoonvader.
Haha, maar jij bent dan ook een linkse rat, die schijten overal in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik schijt wel in jouw muil dan bij deze.
Verder met je leven.quote:
De EU is van het begin (de EGKS) juist opgezet met democratie hoog in het vaandel, juist om te voorkomen dat er andere machten dan democratische het voor het zeggen zouden krijgen in Europa.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij snapt er niets van, jij denkt dat het transfereren van macht naar een dictator (even als beeldspraak voor de autoritaire organisatie die de EU is) opeens tot meer democratie zal leiden.
Niet goed voor de omzet en mijn lever.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou jij geen slijterij moeten beginnen?
Okee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
Ik begin Tofik Dibi (politiek 24) steeds meer te waarderen. Het is wel een bijtertje dat zich niet door sneren van de VVD van zijn stuk laat brengen.
Ik ben nooit goed geweest in talen en spelling, alhoewel ik voor mijn nederlands over het algemeen achten scoorde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde ook allemaal mensen klagen over hoe moeilijk hun spelproces was en dat ze net aan een 6 hadden.
Ben benieuwd wat voor bende je er dan van gemaakt moet hebben zeg.
Irritante mongool dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
Ik begin Tofik Dibi (politiek 24) steeds meer te waarderen. Het is wel een bijtertje dat zich niet door sneren van de VVD van zijn stuk laat brengen.
Dat denk ik ookquote:
Het ging over pleiten hé. Dan maakt het niet uit wat je voor jezelf opkrabbelt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed geweest in talen en spelling, alhoewel ik voor mijn nederlands over het algemeen achten scoorde.
Eens , die wordt nog wel eens premier .quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
Haha.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eens , die wordt nog wel eens premier .
Puur gelul, dat weet jij ook, de EU is een gevaarlijk construct wat men zo kort mogelijk moet houden, extra macht geven is juist waanzin om je dan elke controle op de besluitvorming verliest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De EU is van het begin (de EGKS) juist opgezet met democratie hoog in het vaandel, juist om te voorkomen dat er andere machten dan democratische het voor het zeggen zouden krijgen in Europa.
De EU-instituties nu zijn dan ook zo democratisch als onder de huidige omstandigheden mogelijk is opgezet.
Waar dat waanidee dat de EU dictatoriaal zou zijn vandaan komt weet ik niet, maar ik vrees van mensen die maar wat roeptoeteren voor eigen gewin en De Telegraaf een kwaliteitskrant vinden.
quote:
Dat waanidee komt voornamelijk van de kleine ondernemer die aan allerlei rare regels moet voldoen terwijl de grootverdiener zelfs op subsidies aanspraak kan maken als deze meer produceert dan rendabel is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar dat waanidee dat de EU dictatoriaal zou zijn vandaan komt weet ik niet, maar ik vrees van mensen die maar wat roeptoeteren voor eigen gewin en De Telegraaf een kwaliteitskrant vinden.
Van Marokko?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eens , die wordt nog wel eens premier .
Oeh, ik wilde eigenlijk een tweegevecht voorstellen, zoals heren van stand dat betamen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is goed, er zijn manieren voor ontwikkelde mensen zoals jij en ik om te beslissen wie van ons gelijk heeft. Diegene die het verst slaat met een dikke bertha, wint.
Doetturnietoe.quote:
Daar maakt hij weinig kans denk ikquote:
Hoogstens vieze-premier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:47 schreef De_Nuance het volgende:
We spreken elkaar over 10 jaar.
Premier Tofik Dibi van Nederland !
Echt, waar haal je die koeiepoep vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
de EU is een gevaarlijk construct wat men zo kort mogelijk moet houden, extra macht geven is juist waanzin om je dan elke controle op de besluitvorming verliest.
Alle docenten op de middelbare school zijn links. Als ze rechts waren hadden ze een echte baan kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
Mijn Nederlands docent was fanatiek links.
Dus in discussies over de doodstraf of het sociaal stelsel verloor zij de objectiviteit uit het oog.
Over wat er in de POL-SC wordt geschreven moet je niet al teveel nadenken, anders eindig je of met een langdurige ban of bungelend aan een koord om je nek.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef De_Nuance het volgende:
Schijten in een muil is wel vreemd als je erover nadenkt
Dat jij het niet wil horen maakt het niet minder waar. Dit soort concentraties van macht gaan niet per definitie goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt, waar haal je die koeiepoep vandaan?
Je gaat echt met glans voor de Richard de Mostrofee
Is dit een doodsbedreiging ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over wat er in de POL-SC wordt geschreven moet je niet al teveel nadenken, anders eindig je of met een langdurige ban of bungelend aan een koord om je nek.
Mijn docente Nederlands was gewoon een lieverd; Ik werd bijna geschorst door de directeur toen ik de eerste in 6 jaar was die er door haar werd uitgestuurd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
Mijn Nederlands docent was fanatiek links.
Dus in discussies over de doodstraf of het sociaal stelsel verloor zij de objectiviteit uit het oog.
Mijn economiedocent is rechts en had mij flink gebrainwashedquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef De_Nuance het volgende:
Alle Nederlands docenten zijn toch links ?
Zij zijn de bronnen van mijn brainwash
Kan je daar niet gewond van raken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh, ik wilde eigenlijk een tweegevecht voorstellen, zoals heren van stand dat betamen.
Kijk nu.nl danquote:
Godverdomme zeg.quote:
De plaat voor je kop is echt zo enorm dat je niet in staat bent te relativeren en objectief te redeneren. Maarja, dat waren de apparatsjiks van de communistische partij ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt, waar haal je die koeiepoep vandaan?
Je gaat echt met glans voor de Richard de Mostrofee
Ik had anders een extreemrechtse geschiedenisleraar die met enige regelmaat stond te oreren over onze glorieuze vaderlandse historie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef De_Nuance het volgende:
Alle Nederlands docenten zijn toch links ?
Zij zijn de bronnen van mijn brainwash
Nee, maar je zult niet de eerste user zijn die van POL zo depressief wordt dat ie zichzelf verhangt.quote:
Maak je geen zorgen, ik schiet altijd raak.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewond van raken?
Ik ben niet zo'n fan van verwondingen.
Waht, dit is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef waht het volgende:
Maar serieus, er zijn zoveel debiele linksen die meer verdienen het land te worden uitgeflikkerd dan Mauro.
quote:Ook oud-Kamervoorzitter Frans Weisglas roerde zich op de dag van de cruciale stemming. De VVD'er riep zijn partij op tegen uitzetting van Mauro te stemmen. Via een ingezonden stuk in dagblad Trouw wees hij erop dat VVD-parlementariër Cora van Nieuwenhuizen over de kwestie Mauro heeft gezegd dat zij erg graag haar hart zou willen volgen, maar dat dit helaas niet mogelijk is. Volgens Weisglas is echter 'het mooie van het Kamerlidmaatschap dat je in een kwestie als deze wel degelijk je hart kunt volgen.'
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
Het enige dat nog mist is "Giro 555" onder z'n naam en wat vliegjes in de ogen.
Gatverdammequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had anders een extreemrechtse geschiedenisleraar die met enige regelmaat stond te oreren over onze glorieuze vaderlandse historie.
Met zijn gulp open
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat jij het niet wil horen maakt het niet minder waar. Dit soort concentraties van macht gaan niet per definitie goed.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De plaat voor je kop is echt zo enorm dat je niet in staat bent te relativeren en objectief te redeneren. Maarja, dat waren de apparatsjiks van de communistische partij ook niet.
Z'n familieportret staat toch al op de deur.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:51 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk zouden we hem in de gouden koets naar schiphol moeten rijden. Jolo op de bok.
Jij snapt hem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Z'n familieportret staat toch al op de deur.
Ik had een saditische leraar duits, maar dat schijnt wel vaker voor te komen als je er voor kiest om duits te geven op nederlandse scholen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had anders een extreemrechtse geschiedenisleraar die met enige regelmaat stond te oreren over onze glorieuze vaderlandse historie.
Met zijn gulp open
Ik heb veel meer respect voor Mauro, dan zo'n gesubsidieerde Joop! redacteur.quote:
Wilders die een waxinelichthouder gooit.quote:
De enige roeptoeterende populist dat ben jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ok, toon mij eens aan waarin de EU dictatoriaal bezig is dan en ik zal het zonder enige moeite weerleggen. Jullie zien gewoon wat jullie willen zien en hebben de werkelijkheid daardoor al lang uit het oog verloren.
De meeste politici gelukkig niet, die weten dat onze toekomst in een sterke EU ligt, slechts roeptoeterende populisten zijn tegen.
Ik was ook in games altijd de team-up guy die zich omringde met getalenteerde nerds.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik schiet altijd raak.
Ik heb het nergens over de EU, beste remlof. Ik heb het over de concentratie van macht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ok, toon mij eens aan waarin de EU dictatoriaal bezig is dan en ik zal het zonder enige moeite weerleggen. Jullie zien gewoon wat jullie willen zien en hebben de werkelijkheid daardoor al lang uit het oog verloren.
De meeste politici gelukkig niet, die weten dat onze toekomst in een sterke EU ligt, slechts roeptoeterende populisten zijn tegen.
Mijn leraar Duits was zo scheel dat je nooit wist of ie jou aankeek of die meid aan de andere kant van de klasquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had een saditische leraar duits, maar dat schijnt wel vaker voor te komen als je er voor kiest om duits te geven op nederlandse scholen.
Hij is al afgewezen, al meerdere jaren terug, door Albayrak.quote:
Op de dag dat de VVD liberaal en economisch rechts beleid gaat voeren.quote:
Tegen wie gaan wij dan gezamelijk het tweegevecht voeren?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was ook in games altijd de team-up guy die zich omringde met getalenteerde nerds.
En ik heb er nog steeds een hekel aan te verliezen. Dus ik zit in jouw team.
De meerderheid van het Nederlandse parlement was anders voor. En die hebben jij en ik gekozen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De enige roeptoeterende populist dat ben jij.
Zie het rookverbod, das een perfect voorbeeld van ondemocratisch afgedwongen verboden.
Maar goed dat ze conservatief en economisch rechts beleid voeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Op de dag dat de VVD liberaal en economisch rechts beleid gaat voeren.
Hoho, ik stem niet omdat ik het democratisch bestel niet erken, dus ik heb helemaal niemand gekozen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De meerderheid van het Nederlandse parlement was anders voor. En die hebben jij en ik gekozen.
Dat is prima, maar noem je partij dan niet liberaalquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar goed dat ze conservatief en economisch rechts beleid voeren.
Lul niet zo slap VS, waar las ik nog dat de lastendruk nog nooit zo hoog was als onder deze regering?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar goed dat ze conservatief en economisch rechts beleid voeren.
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is prima, maar noem je partij dan niet liberaal
Jij stemt niet en juist jij klaagt over een democratisch gehalte?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoho, ik stem niet omdat ik het democratisch bestel niet erken, dus ik heb helemaal niemand gekozen.
Dank aan de PVV.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul niet zo slap VS, waar las ik nog dat de lastendruk nog nooit zo hoog was als onder deze regering?
Hey, dat geldt ook voor het asielbeleid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De meerderheid van het Nederlandse parlement was anders voor. En die hebben jij en ik gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij zit te janken over het democratisch gehalte, en ik zeg tegen je dat je dat echt niet gaat verhogen door je broek omlaag te doen en je te laten nemen door de neger die de "EU" heet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij stemt niet en juist jij klaagt over een democratisch gehalte?
De EU heeft op dit moment de middelen niet om zich dictatoriaal op te stellen en laat dat alstjeblieft zo blijven. Op dit moment hebben de staten hun beleid op civiel en economisch gebied nog redelijk in eigen handquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik respecteer het oordeel van de meerderheid ook. Ik vind het alleen jammer dat alweer een partij zijn beginselen verloochent onder druk van de fascisten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hey, dat geldt ook voor het asielbeleid.
Dus nu je bakkes dicht over Mauro.
Ha, is dat niet die snelle herlader van CoDMW2?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tegen wie gaan wij dan gezamelijk het tweegevecht voeren?
Ik zou wel een paar mensen kunnen opnoemen, maar dan krijg ik natuurlijk meteen een ban vanwege vermeende doodsbedreigingen. Alsof ik er wat aan kan doen dat ik op 300 meter nog iemand z'n kop van z'n romp kan schieten (hulde voor de FN-Fal).
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:58 schreef betyar het volgende:
Liberalen kunnen het beste Madagaskar kopen.Socialisten kunnen het beste Madagaskar bezetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Socialisten kunnen het beste Madagaskar bezetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Hm het alternatief was GroenLinks en PvdA.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De VVD heeft ervoor gekozen om met die jostipartij te regeren.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Socialisten kunnen het beste Madagaskar bezetten.Om vervolgens liberalen te deporteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is een irritante kutmongool met z'n hoofd zo diep in z'n eigen morale hol dat hij z'n slokdarm kan inspecteren met z'n eigen ogen.quote:
Geen idee, ik ben totaal niet bekend met schietspelletjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ha, is dat niet die snelle herlader van CoDMW2?
Gelukkig maar. Stel je voor dat de wereld louter uit selfkickende narcisten bestond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het is een irritante kutmongool met z'n hoofd zo diep in z'n eigen morale hol dat hij z'n slokdarm kan inspecteren met z'n eigen ogen.
Maar gelukkig heeft remlof het alternatief, laat Eurocraten maar Nederland regeren, dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm het alternatief was GroenLinks en PvdA.
Dan sterf ook maar, liever die blonde klaploper.
De wereld?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Stel je voor dat de wereld louter uit selfkickend narcisten bestond.
Ik vind het voornamelijk een softe lul zonder stijl en klasse.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het is een irritante kutmongool met z'n hoofd zo diep in z'n eigen morale hol dat hij z'n slokdarm kan inspecteren met z'n eigen ogen.
Precies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk een softe lul zonder stijl en klasse.
Dan liever een vent met grijs haar in een net pak, die vertrouw ik een stuk meer.
Dat bedoel ik: jij begint meteen weer over wat jíj wiltquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De wereld?
Hah, waarom zou ik dat willen, een is genoeg om de wereld te regeren.
De rest telt ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: jij begint meteen weer over wat jíj wilt
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben totaal niet bekend met schietspelletjes.
Naja, het gaat er om dat je met een nieuw mag tegen de lever kan drukken om de lege er uit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Dat zeg ik toch ook, wie moet er anders voor me werken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
En omdat jij zo denkt is het goed dat links er ook is.
Mijn stem zou hij hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef von_Preussen het volgende:
Kan Rijkman Groenink trouwens niet premier worden? Dan zou ik nog wel eens willen overwegen om te gaan stemmen.
Liever de PVV dan de PvdA? Echt ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm het alternatief was GroenLinks en PvdA.
Dan sterf ook maar, liever die blonde klaploper.
Ik vertrouw mensen zonder stropdas altijd meer dan die met.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet wel wie ik meer vertrouw.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De VVD lach in haar natuurlijke habitat, wat een held is Wiegel toch ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Premier zijn zegt toch niks meer na de periodes Balkenende en Rutte, je kunt het beter voor het zeggen hebben binnen een partij die de boel kan laten doorgaan of klappen en daarna een leuke commerciele functie uit gaan oefenen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef von_Preussen het volgende:
Kan Rijkman Groenink trouwens niet premier worden? Dan zou ik nog wel eens willen overwegen om te gaan stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |