Je komt als geroepen.quote:
Ik ook want pálinka, cognac,Gösser en Bitburg drinken met pa beviel goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
Goede TT overigens, ik ben over het algemeen ook vrolijk.
Comte d'Artim met schoonpa ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ook want pálinka, cognac,Gösser en Bitburg drinken met pa beviel goed.![]()
Ojee.quote:
d/t-fouten.quote:
Ik kan het gewoon niet over mijn hart brengen om tegen jou te zeggen dat ik in je muil schijt, terwijl ik daar bij personen zoals Koos de Orkapooier totaal geen problemen mee heb.quote:
Op een CDA congres gebeurt ook niks en als er dingen 'fout' gaan gebeurt dat vrijwel altijd achter de schermen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
De CDA'ers sloegen elkaar met een zelfvoldane uitdrukking op het gezicht op de schouder, afgelopen zaterdag. Jaja, met die resolutie had de partij zich van haar beste kant laten zien. Niks geen machtsgeile regeerders die hun christelijk-sociale veren hebben afgeschud.
Het is toch gewoon lachwekkend?
Ik schijt wel in jouw muil dan bij deze.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet over mijn hart brengen om tegen jou te zeggen dat ik in je muil schijt, terwijl ik daar bij personen zoals Koos de Orkapooier totaal geen problemen mee heb.
Het is goed, er zijn manieren voor ontwikkelde mensen zoals jij en ik om te beslissen wie van ons gelijk heeft. Diegene die het verst slaat met een dikke bertha, wint.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet over mijn hart brengen om tegen jou te zeggen dat ik in je muil schijt, terwijl ik daar bij personen zoals Koos de Orkapooier totaal geen problemen mee heb.
Zou jij geen slijterij moeten beginnen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Joseph Guy VSOP en Remy Martin Coeur de Cognac hier, maar geen schoonvader.
Haha, maar jij bent dan ook een linkse rat, die schijten overal in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik schijt wel in jouw muil dan bij deze.
Verder met je leven.quote:
De EU is van het begin (de EGKS) juist opgezet met democratie hoog in het vaandel, juist om te voorkomen dat er andere machten dan democratische het voor het zeggen zouden krijgen in Europa.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij snapt er niets van, jij denkt dat het transfereren van macht naar een dictator (even als beeldspraak voor de autoritaire organisatie die de EU is) opeens tot meer democratie zal leiden.
Niet goed voor de omzet en mijn lever.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou jij geen slijterij moeten beginnen?
Okee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
Ik begin Tofik Dibi (politiek 24) steeds meer te waarderen. Het is wel een bijtertje dat zich niet door sneren van de VVD van zijn stuk laat brengen.
Ik ben nooit goed geweest in talen en spelling, alhoewel ik voor mijn nederlands over het algemeen achten scoorde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde ook allemaal mensen klagen over hoe moeilijk hun spelproces was en dat ze net aan een 6 hadden.
Ben benieuwd wat voor bende je er dan van gemaakt moet hebben zeg.
Irritante mongool dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
Ik begin Tofik Dibi (politiek 24) steeds meer te waarderen. Het is wel een bijtertje dat zich niet door sneren van de VVD van zijn stuk laat brengen.
Dat denk ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |