Sahar is een moslim, Mauro niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom mocht Sahar blijven maar Mauro niet ?
Geert Wilders.
Waarom neemt hij een uitspraak terug waar hij zegt dat buitenlanders een verrijking kunnen zijn ?
Geert Wilders.
quote:
Het mocht een keer maar nu is het wel genoeg geweest vindt Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sahar is een moslim, Mauro niet.
Wait,whut?
En Leers luisterde beide keren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het mocht een keer maar nu is het wel genoeg geweest vindt Wilders.
Als burgermeester van Maastrig mag je nou eenmaal meer zeggen dan als minister onder Rutte/Verhagen met evt gedoogsteun van Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom mocht Sahar blijven maar Mauro niet ?
Geert Wilders.
Waarom neemt hij een uitspraak terug waar hij zegt dat buitenlanders een verrijking kunnen zijn ?
Geert Wilders.
Ik vond het ook shocking.quote:
Niemand heeft hier over zijn burgemeesterschap , zoveel hypocrisie kunnen mijn ogen niet aan dus daar ga ik niet over beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als burgermeester van Maastrig mag je nou eenmaal meer zeggen dan als minister onder Rutte/Verhagen met evt gedoogsteun van Wilders.
Wat leers een aantal jaar geleden met de Heideroosjes opgenomen heeft, had hem onder dit kabinet de kop kunnen kosten.
Lekker definitieneuken. Inconsequent en ruggengraatloos bezig dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Leers luisterde beide keren.
Voila; consequent een inconsequente gedoogpartner volgen
Politici kunnen alleen maar hypocriet zijn, als ze eerlijk zijn worden ze al onthoofd voordat ze benoemd worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niemand heeft hier over zijn burgemeesterschap , zoveel hypocrisie kunnen mijn ogen niet aan dus daar ga ik niet over beginnen.
Is het Carnaval dan al begonnen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
In Limburg is men nu waarschijnlijk aan het feestvieren op straat.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
In Limburg is men nu waarschijnlijk aan het feestvieren op straat.
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Politici kunnen alleen maar hypocriet zijn, als ze eerlijk zijn worden ze al onthoofd voordat ze benoemd worden.
Consequent en ruggegraatloosquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lekker definitieneuken. Inconsequent en ruggengraatloos bezig dus.
Nee, voor de met een zachte g-brallende Henk is er weer reden voor een feestje: weer zo'n enge vreemdeling die naar alle waarschijnlijkheid op moet rotten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het Carnaval dan al begonnen?
Ach, Verdonk was ook consequent, toch heeft haar uitzettingsbeleid uiteindelijk meer gekost dan het opleverde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.
Dat was een reactie waarbij jij de afwijzing van een verblijfsvergunning door Albayrak nuanceerde door te stellen dat zij er om bekend stond op eventuele schrijnende gevallen terug te komen. Dat Leers dit nu niet doet, pleit Albayrak niet vrij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.
Waar heb jij het nou weer over dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Cerbie het volgende:
Ach doe geen moeite, het lijkt vooral een gevalletje WILDERS IS RAZZIST TEGEN DONKERE MENEREN en
[ afbeelding ]
Je visquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan?
Jij bent hier de vertaaldroid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan?
Je moeder?quote:
?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef Cerbie het volgende:
Of dachten jullie dat die posts daadwerkelijk doordringen. Die zet zo de monitor uit en snuift eens goed, hmpf heb ik die onderkruipsels weer eens goed de waarheid gezegd. Ignorance is bliss.
Snapte niet goed dat je weer over Wilders begon. Het gaat mij meer om het CDA in deze. Je kan veel van de PVV zeggen, maar de partij is in de kwestie Mauro tenminste consequent geweest.quote:
Hoe was ze, paps?quote:
Klopt, maar Leers ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was een reactie waarbij jij de afwijzing van een verblijfsvergunning door Albayrak nuanceerde door te stellen dat zij er om bekend stond op eventuele schrijnende gevallen terug te komen. Dat Leers dit nu niet doet, pleit Albayrak niet vrij.
D_N begon over Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snapte niet goed dat je weer over Wilders begon. Het gaat mij meer om het CDA in deze. Je kan veel van de PVV zeggen, maar de partij is in de kwestie Mauro tenminste consequent geweest.
Het verschil is wel dat de PVV geen congressen hoeft op te zetten om 'naar de achterban te luisteren'. Die stellen gewoon dat de 15.5% van de stemmen die ze krijgen 'het volk' betreft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snapte niet goed dat je weer over Wilders begon. Het gaat mij meer om het CDA in deze. Je kan veel van de PVV zeggen, maar de partij is in de kwestie Mauro tenminste consequent geweest.
Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik ben niet allergisch voor de PvdA, maar laten we niet doen alsof dit gevalletje pas onder Rutte-1 opgespoord is door Wilders en zijn inquisitie en door minister Leers met zwabberend inconsequent beleid het land uit wordt geschopt. Er zijn 4 kabinetten overheen gegaan, dus dit is geen persoonlijke verdienste van Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar Leers ook niet.
Jij begint als een soort pavlov over de PvdA. Dat zijn ook net mensen.
Punt is ook dat de PVV geen medeleven ten opzichte van Mauro's veinst.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat de PVV geen congressen hoeft op te zetten om 'naar de achterban te luisteren'. Die stellen gewoon dat de 15.5% van de stemmen die ze krijgen 'het volk' betreft.
Je snapt het niet. Het is allemaal de schuld van Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik ben niet allergisch voor de PvdA, maar laten we niet doen alsof dit gevalletje pas onder Rutte-1 opgespoord is door Wilders en zijn inquisitie en door minister Leers met zwabberend inconsequent beleid het land uit wordt geschopt. Er zijn 4 kabinetten overheen gegaan, dus dit is geen persoonlijke verdienste van Wilders.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik ben niet allergisch voor de PvdA, maar laten we niet doen alsof dit gevalletje pas onder Rutte-1 opgespoord is door Wilders en zijn inquisitie en door minister Leers met zwabberend inconsequent beleid het land uit wordt geschopt. Er zijn 4 kabinetten overheen gegaan, dus dit is geen persoonlijke verdienste van Wilders.
Zucht. Voor de zoveelste keer: de reden dat de EU nog niet democratisch genoeg is komt doordat er nog teveel macht bij de nationale parlementen ligt, die regelen nu met elkaar dingen terwijl die eigenlijk bij meerderheid in het EP zouden moeten worden besloten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent de persoon die niet veel van democratie heeft begrepen, aangezien jij loopt te juichen over de EU, per definitie een ondemocratische instantie.
Maar het geeft niet, mensen kunnen hun wereldbeeld niet gemakkelijk loslaten en de feiten onder ogen zien.
Cerbie, ik weet dat je dolgraag wilt dat links FOK! die stelling aanhangt, maar je hebt pech.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het is allemaal de schuld van Wilders.
Hoeveel stemmen waren er tegen de motie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker niet.
Maar feit is ook dat als men nu niet afhankelijk was van de PVV Mauro vrijwel zeker was gebleven.
Door macht van democratische nationale instituties naar ondemocratische europese instituties te verleggen krijg je niet meer democratie hoor, je draagt eerder bij aan het autoritaire karakter van de EU.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht. Voor de zoveelste keer: de reden dat de EU nog niet democratisch genoeg is komt doordat er nog teveel macht bij de nationale parlementen ligt, die regelen nu met elkaar dingen terwijl die eigenlijk bij meerderheid in het EP zouden moeten worden besloten.
Koos, D_N lijkt het aardig vast in zijn kop te hebben anders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Cerbie, ik weet dat je dolgraag wilt dat links FOK! die stelling aanhangt, maar je hebt pech.
Idd, want links vindt dat alles de schuld is van de joden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Cerbie, ik weet dat je dolgraag wilt dat links FOK! die stelling aanhangt, maar je hebt pech.
Zelfkastijding der vrije volkeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door macht van democratische nationale instituties naar ondemocratische europese instituties te verleggen krijg je niet meer democratie hoor, je draagt eerder bij aan het autoritaire karakter van de EU.
Bijt je je daar nu in vast. Helemaal in je nopjes met de opmerking van D_N?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Koos, D_N lijkt het aardig vast in zijn kop te hebben anders.
Het is dan ook niet meer:quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfkastijding der vrije volkeren.
Klopt, smerige zionist.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, want links vindt dat alles de schuld is van de joden.
Betekent gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is dan ook niet meer:
"wie voor tirannen zwicht zal zijn vrijheid verliezen"
maar
"wie voor de EU zwicht zal zijn vrijheid verliezen"
Je snapt er werkelijk niets van hè?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door macht van democratische nationale instituties naar ondemocratische europese instituties te verleggen krijg je niet meer democratie hoor, je draagt eerder bij aan het autoritaire karakter van de EU.
Nee helaas. Hij is wel een van de belangrijkste actoren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het is allemaal de schuld van Wilders.
Que?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bijt je je daar nu in vast. Helemaal in je nopjes met de opmerking van D_N?
Haha, maar heb wél een besneden piemel en een keppeltje, jij slechts ongewassen stinkend schaamhaar.quote:
Ik kan mij meer ergeren aan het CDA dan aan de PVV in deze. Het CDA doet alsof het Roomser is dan de Paus. De PVV heeft in de kwestie Mauro altijd met open vizier gestreden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee helaas. Hij is wel een van de belangrijkste actoren.
Schuldig? We mogen ze dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef De_Nuance het volgende:
CDA en VVD en SGP zijn evenzeer schuldig en de rest niet.
Zie motie, zo simpel is het.
Yah sure, niet oorzaak en gevolg omdraaien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht. Voor de zoveelste keer: de reden dat de EU nog niet democratisch genoeg is komt doordat er nog teveel macht bij de nationale parlementen ligt, die regelen nu met elkaar dingen terwijl die eigenlijk bij meerderheid in het EP zouden moeten worden besloten.
Als je dat als politieke partij een jaar of 15 geleden had gedaan, wilde niemand je gedoogsteun hebben en kon je je partijsubsidie gebruiken om rechtzaken te betalen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is ook dat de PVV geen medeleven ten opzichte van Mauro's veinst.
Heb je ook van die malle lokken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, maar heb wél een besneden piemel en een keppeltje, jij slechts ongewassen stinkend schaamhaar.
Hey, niets tegen onbesnedenheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, maar heb wél een besneden piemel en een keppeltje, jij slechts ongewassen stinkend schaamhaar.
Nee, jij snapt er niets van, jij denkt dat het transfereren van macht naar een dictator (even als beeldspraak voor de autoritaire organisatie die de EU is) opeens tot meer democratie zal leiden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk niets van hè?
Voor je zusje zeker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
Nu weet ik waar ik v_P voor ga nomineren.
Dat vind je schoonmoeder vast niet ergquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef betyar het volgende:
12.00 zouden de kachelmannen weg zijn, ze zijn net weg. Bezoek dat om 14.00 kwam heeft heel de tijd in de herrie gezeten.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yah sure, niet oorzaak en gevolg omdraaien.
We waren een handelsblokje met redelijk in-line begrotingen... en now things are FUBAR.
En de oplossing is nog meer macht naar Europa .... daar is juist het gehele gebrek aan toezicht begonnen.
Geef alles maar uit handen en laat de IMF het maar oplossen.
Dat is gewoon hetzelfde als een dronken figuur die wil rijden nog een biertje geven (om te ontnuchteren) voor hij gaat vertrekken.
Ja, god bestaat niet, daar ga je al de fout in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, niets tegen onbesnedenheid.
Mijn lichaam is zoals God het had bedoeld.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan mij meer ergeren aan het CDA dan aan de PVV in deze. Het CDA doet alsof het Roomser is dan de Paus. De PVV heeft in de kwestie Mauro altijd met open vizier gestreden.
Ik ben dan ook allerminst gelukkig met het standpunt van de PVV, maar de partij was tenminste helder vanaf dag een. Zij wil Mauro's zo snel mogelijk het land uit trappen. Een idioot standpunt naar mijn idee, maar wel helder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dat als politieke partij een jaar of 15 geleden had gedaan, wilde niemand je gedoogsteun hebben en kon je je partijsubsidie gebruiken om rechtzaken te betalen.
Het CDA kan gewoon weinig doen, als deze twee 'dissidenten' een 'eigen' lijst oprichten danwel bijvoorbeeld naar de CU of PvdA overstappen wordt het kabinet helemaal onhoudbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
CDA vindt ik echt huichelachtig in de kwestie Mauro en al helemaal die twee "dissidenten"
Die viel ook onder bezoek, maar nu is het wel goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind je schoonmoeder vast niet erg
Daar dachten de mensen bij jouw geboorte anders over, anders zouden ze niet een stuk van je lul afsnijden, uit angst voor JHWH.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, god bestaat niet, daar ga je al de fout in.
Dan is er inderdaad geen kabinet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het CDA kan gewoon weinig doen, als deze twee 'dissidenten' een 'eigen' lijst oprichten danwel bijvoorbeeld naar de CU of PvdA overstappen wordt het kabinet helemaal onhoudbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |