Sahar is een moslim, Mauro niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom mocht Sahar blijven maar Mauro niet ?
Geert Wilders.
Waarom neemt hij een uitspraak terug waar hij zegt dat buitenlanders een verrijking kunnen zijn ?
Geert Wilders.
quote:
Het mocht een keer maar nu is het wel genoeg geweest vindt Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sahar is een moslim, Mauro niet.
Wait,whut?
En Leers luisterde beide keren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het mocht een keer maar nu is het wel genoeg geweest vindt Wilders.
Als burgermeester van Maastrig mag je nou eenmaal meer zeggen dan als minister onder Rutte/Verhagen met evt gedoogsteun van Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom mocht Sahar blijven maar Mauro niet ?
Geert Wilders.
Waarom neemt hij een uitspraak terug waar hij zegt dat buitenlanders een verrijking kunnen zijn ?
Geert Wilders.
Ik vond het ook shocking.quote:
Niemand heeft hier over zijn burgemeesterschap , zoveel hypocrisie kunnen mijn ogen niet aan dus daar ga ik niet over beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als burgermeester van Maastrig mag je nou eenmaal meer zeggen dan als minister onder Rutte/Verhagen met evt gedoogsteun van Wilders.
Wat leers een aantal jaar geleden met de Heideroosjes opgenomen heeft, had hem onder dit kabinet de kop kunnen kosten.
Lekker definitieneuken. Inconsequent en ruggengraatloos bezig dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Leers luisterde beide keren.
Voila; consequent een inconsequente gedoogpartner volgen
Politici kunnen alleen maar hypocriet zijn, als ze eerlijk zijn worden ze al onthoofd voordat ze benoemd worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niemand heeft hier over zijn burgemeesterschap , zoveel hypocrisie kunnen mijn ogen niet aan dus daar ga ik niet over beginnen.
Is het Carnaval dan al begonnen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
In Limburg is men nu waarschijnlijk aan het feestvieren op straat.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
In Limburg is men nu waarschijnlijk aan het feestvieren op straat.
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Politici kunnen alleen maar hypocriet zijn, als ze eerlijk zijn worden ze al onthoofd voordat ze benoemd worden.
Consequent en ruggegraatloosquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lekker definitieneuken. Inconsequent en ruggengraatloos bezig dus.
Nee, voor de met een zachte g-brallende Henk is er weer reden voor een feestje: weer zo'n enge vreemdeling die naar alle waarschijnlijkheid op moet rotten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het Carnaval dan al begonnen?
Ach, Verdonk was ook consequent, toch heeft haar uitzettingsbeleid uiteindelijk meer gekost dan het opleverde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.
Dat was een reactie waarbij jij de afwijzing van een verblijfsvergunning door Albayrak nuanceerde door te stellen dat zij er om bekend stond op eventuele schrijnende gevallen terug te komen. Dat Leers dit nu niet doet, pleit Albayrak niet vrij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.
Waar heb jij het nou weer over dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Cerbie het volgende:
Ach doe geen moeite, het lijkt vooral een gevalletje WILDERS IS RAZZIST TEGEN DONKERE MENEREN en
[ afbeelding ]
Je visquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan?
Jij bent hier de vertaaldroid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan?
Je moeder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |