Nee, voor de met een zachte g-brallende Henk is er weer reden voor een feestje: weer zo'n enge vreemdeling die naar alle waarschijnlijkheid op moet rotten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het Carnaval dan al begonnen?
Ach, Verdonk was ook consequent, toch heeft haar uitzettingsbeleid uiteindelijk meer gekost dan het opleverde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.
Dat was een reactie waarbij jij de afwijzing van een verblijfsvergunning door Albayrak nuanceerde door te stellen dat zij er om bekend stond op eventuele schrijnende gevallen terug te komen. Dat Leers dit nu niet doet, pleit Albayrak niet vrij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik reageerde op GS die zei dat Leers, in tegenstelling tot Albayrak, consequent is.
Waar heb jij het nou weer over dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Cerbie het volgende:
Ach doe geen moeite, het lijkt vooral een gevalletje WILDERS IS RAZZIST TEGEN DONKERE MENEREN en
[ afbeelding ]
Je visquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan?
Jij bent hier de vertaaldroid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan?
Je moeder?quote:
?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:12 schreef Cerbie het volgende:
Of dachten jullie dat die posts daadwerkelijk doordringen. Die zet zo de monitor uit en snuift eens goed, hmpf heb ik die onderkruipsels weer eens goed de waarheid gezegd. Ignorance is bliss.
Snapte niet goed dat je weer over Wilders begon. Het gaat mij meer om het CDA in deze. Je kan veel van de PVV zeggen, maar de partij is in de kwestie Mauro tenminste consequent geweest.quote:
Hoe was ze, paps?quote:
Klopt, maar Leers ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was een reactie waarbij jij de afwijzing van een verblijfsvergunning door Albayrak nuanceerde door te stellen dat zij er om bekend stond op eventuele schrijnende gevallen terug te komen. Dat Leers dit nu niet doet, pleit Albayrak niet vrij.
D_N begon over Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snapte niet goed dat je weer over Wilders begon. Het gaat mij meer om het CDA in deze. Je kan veel van de PVV zeggen, maar de partij is in de kwestie Mauro tenminste consequent geweest.
Het verschil is wel dat de PVV geen congressen hoeft op te zetten om 'naar de achterban te luisteren'. Die stellen gewoon dat de 15.5% van de stemmen die ze krijgen 'het volk' betreft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snapte niet goed dat je weer over Wilders begon. Het gaat mij meer om het CDA in deze. Je kan veel van de PVV zeggen, maar de partij is in de kwestie Mauro tenminste consequent geweest.
Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik ben niet allergisch voor de PvdA, maar laten we niet doen alsof dit gevalletje pas onder Rutte-1 opgespoord is door Wilders en zijn inquisitie en door minister Leers met zwabberend inconsequent beleid het land uit wordt geschopt. Er zijn 4 kabinetten overheen gegaan, dus dit is geen persoonlijke verdienste van Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar Leers ook niet.
Jij begint als een soort pavlov over de PvdA. Dat zijn ook net mensen.
Punt is ook dat de PVV geen medeleven ten opzichte van Mauro's veinst.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat de PVV geen congressen hoeft op te zetten om 'naar de achterban te luisteren'. Die stellen gewoon dat de 15.5% van de stemmen die ze krijgen 'het volk' betreft.
Je snapt het niet. Het is allemaal de schuld van Wilders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik ben niet allergisch voor de PvdA, maar laten we niet doen alsof dit gevalletje pas onder Rutte-1 opgespoord is door Wilders en zijn inquisitie en door minister Leers met zwabberend inconsequent beleid het land uit wordt geschopt. Er zijn 4 kabinetten overheen gegaan, dus dit is geen persoonlijke verdienste van Wilders.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders, ik ben niet allergisch voor de PvdA, maar laten we niet doen alsof dit gevalletje pas onder Rutte-1 opgespoord is door Wilders en zijn inquisitie en door minister Leers met zwabberend inconsequent beleid het land uit wordt geschopt. Er zijn 4 kabinetten overheen gegaan, dus dit is geen persoonlijke verdienste van Wilders.
Zucht. Voor de zoveelste keer: de reden dat de EU nog niet democratisch genoeg is komt doordat er nog teveel macht bij de nationale parlementen ligt, die regelen nu met elkaar dingen terwijl die eigenlijk bij meerderheid in het EP zouden moeten worden besloten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent de persoon die niet veel van democratie heeft begrepen, aangezien jij loopt te juichen over de EU, per definitie een ondemocratische instantie.
Maar het geeft niet, mensen kunnen hun wereldbeeld niet gemakkelijk loslaten en de feiten onder ogen zien.
Cerbie, ik weet dat je dolgraag wilt dat links FOK! die stelling aanhangt, maar je hebt pech.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het is allemaal de schuld van Wilders.
Hoeveel stemmen waren er tegen de motie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker niet.
Maar feit is ook dat als men nu niet afhankelijk was van de PVV Mauro vrijwel zeker was gebleven.
Door macht van democratische nationale instituties naar ondemocratische europese instituties te verleggen krijg je niet meer democratie hoor, je draagt eerder bij aan het autoritaire karakter van de EU.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht. Voor de zoveelste keer: de reden dat de EU nog niet democratisch genoeg is komt doordat er nog teveel macht bij de nationale parlementen ligt, die regelen nu met elkaar dingen terwijl die eigenlijk bij meerderheid in het EP zouden moeten worden besloten.
Koos, D_N lijkt het aardig vast in zijn kop te hebben anders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Cerbie, ik weet dat je dolgraag wilt dat links FOK! die stelling aanhangt, maar je hebt pech.
Idd, want links vindt dat alles de schuld is van de joden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Cerbie, ik weet dat je dolgraag wilt dat links FOK! die stelling aanhangt, maar je hebt pech.
Zelfkastijding der vrije volkeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door macht van democratische nationale instituties naar ondemocratische europese instituties te verleggen krijg je niet meer democratie hoor, je draagt eerder bij aan het autoritaire karakter van de EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |