Betekent gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is dan ook niet meer:
"wie voor tirannen zwicht zal zijn vrijheid verliezen"
maar
"wie voor de EU zwicht zal zijn vrijheid verliezen"
Je snapt er werkelijk niets van hè?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door macht van democratische nationale instituties naar ondemocratische europese instituties te verleggen krijg je niet meer democratie hoor, je draagt eerder bij aan het autoritaire karakter van de EU.
Nee helaas. Hij is wel een van de belangrijkste actoren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het is allemaal de schuld van Wilders.
Que?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bijt je je daar nu in vast. Helemaal in je nopjes met de opmerking van D_N?
Haha, maar heb wél een besneden piemel en een keppeltje, jij slechts ongewassen stinkend schaamhaar.quote:
Ik kan mij meer ergeren aan het CDA dan aan de PVV in deze. Het CDA doet alsof het Roomser is dan de Paus. De PVV heeft in de kwestie Mauro altijd met open vizier gestreden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee helaas. Hij is wel een van de belangrijkste actoren.
Schuldig? We mogen ze dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef De_Nuance het volgende:
CDA en VVD en SGP zijn evenzeer schuldig en de rest niet.
Zie motie, zo simpel is het.
Yah sure, niet oorzaak en gevolg omdraaien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht. Voor de zoveelste keer: de reden dat de EU nog niet democratisch genoeg is komt doordat er nog teveel macht bij de nationale parlementen ligt, die regelen nu met elkaar dingen terwijl die eigenlijk bij meerderheid in het EP zouden moeten worden besloten.
Als je dat als politieke partij een jaar of 15 geleden had gedaan, wilde niemand je gedoogsteun hebben en kon je je partijsubsidie gebruiken om rechtzaken te betalen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is ook dat de PVV geen medeleven ten opzichte van Mauro's veinst.
Heb je ook van die malle lokken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, maar heb wél een besneden piemel en een keppeltje, jij slechts ongewassen stinkend schaamhaar.
Hey, niets tegen onbesnedenheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, maar heb wél een besneden piemel en een keppeltje, jij slechts ongewassen stinkend schaamhaar.
Nee, jij snapt er niets van, jij denkt dat het transfereren van macht naar een dictator (even als beeldspraak voor de autoritaire organisatie die de EU is) opeens tot meer democratie zal leiden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk niets van hè?
Voor je zusje zeker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
Nu weet ik waar ik v_P voor ga nomineren.
Dat vind je schoonmoeder vast niet ergquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef betyar het volgende:
12.00 zouden de kachelmannen weg zijn, ze zijn net weg. Bezoek dat om 14.00 kwam heeft heel de tijd in de herrie gezeten.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yah sure, niet oorzaak en gevolg omdraaien.
We waren een handelsblokje met redelijk in-line begrotingen... en now things are FUBAR.
En de oplossing is nog meer macht naar Europa .... daar is juist het gehele gebrek aan toezicht begonnen.
Geef alles maar uit handen en laat de IMF het maar oplossen.
Dat is gewoon hetzelfde als een dronken figuur die wil rijden nog een biertje geven (om te ontnuchteren) voor hij gaat vertrekken.
Ja, god bestaat niet, daar ga je al de fout in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, niets tegen onbesnedenheid.
Mijn lichaam is zoals God het had bedoeld.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan mij meer ergeren aan het CDA dan aan de PVV in deze. Het CDA doet alsof het Roomser is dan de Paus. De PVV heeft in de kwestie Mauro altijd met open vizier gestreden.
Ik ben dan ook allerminst gelukkig met het standpunt van de PVV, maar de partij was tenminste helder vanaf dag een. Zij wil Mauro's zo snel mogelijk het land uit trappen. Een idioot standpunt naar mijn idee, maar wel helder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dat als politieke partij een jaar of 15 geleden had gedaan, wilde niemand je gedoogsteun hebben en kon je je partijsubsidie gebruiken om rechtzaken te betalen.
Het CDA kan gewoon weinig doen, als deze twee 'dissidenten' een 'eigen' lijst oprichten danwel bijvoorbeeld naar de CU of PvdA overstappen wordt het kabinet helemaal onhoudbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
CDA vindt ik echt huichelachtig in de kwestie Mauro en al helemaal die twee "dissidenten"
Die viel ook onder bezoek, maar nu is het wel goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind je schoonmoeder vast niet erg
Daar dachten de mensen bij jouw geboorte anders over, anders zouden ze niet een stuk van je lul afsnijden, uit angst voor JHWH.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, god bestaat niet, daar ga je al de fout in.
Dan is er inderdaad geen kabinet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het CDA kan gewoon weinig doen, als deze twee 'dissidenten' een 'eigen' lijst oprichten danwel bijvoorbeeld naar de CU of PvdA overstappen wordt het kabinet helemaal onhoudbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |