Nee hoor, dat hebben ze gewoon gedaan omdat voorhuiden voor de toenmalige koers gewoon erg waardevol waren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar dachten de mensen bij jouw geboorte anders over, anders zouden ze niet een stuk van je lul afsnijden, uit angst voor JHWH.
Corpsporatisme, mijn waarde vriend.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
Laten we democratie gewoon laten varen en het vervangen door corporatisme.
Klaar.
Dat was bij mij gelukkig niet nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hebben ze gewoon gedaan omdat voorhuiden voor de toenmalige koers gewoon erg waardevol waren.
Net zoals de gemiddelde PVVer nu de gouden tanden van z'n moeder trekt om te verpatsen aan Direct Gold.
Ja, en zo'n zwarte hoed met veren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je ook van die malle lokken?
Onzin. Het CDA beschikte over de middelen om Mauro hier te houden. De partij heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het CDA kan gewoon weinig doen, als deze twee 'dissidenten' een 'eigen' lijst oprichten danwel bijvoorbeeld naar de CU of PvdA overstappen wordt het kabinet helemaal onhoudbaar.
Nee, maar jij bent dan ook gewoon niet-Jood, dat disqualificeert je bij voorbaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was bij mij gelukkig niet nodig.
Ja, de Grieken willen wel ons geld maar gaan een referendum over de bezuinigingen houden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef betyar het volgende:
Is er trouwens nog iets spannend gebeurt in de politiek?
Je doet het expres die d/t foutenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef betyar het volgende:
Is er trouwens nog iets spannend gebeurt in de politiek?
Laten we mij gewoon de macht geven. Ik ram het sociaal-liberalisme gewoon door de strot van de Nederlander.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef De_Nuance het volgende:
Laten we democratie vervangen door eeuwig D66-PvdA-GL kabinet
Alsof de voorhuidbanken het verschil merkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook gewoon niet-Jood, dat disqualificeert je bij voorbaat.
Ik wist het!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je doet het expres die d/t fouten
Kon het CDA anders kiezen? Ik vraag het mij zeer sterk af, al zou het alleen geweest zijn om de regering overeind te houden,is er al genoeg reden om voor uitzetting te kiezen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onzin. Het CDA beschikte over de middelen om Mauro hier te houden. De partij heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.
Dat had ik meegekregen, zie topic nieuws.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, de Grieken willen wel ons geld maar gaan een referendum over de bezuinigingen houden.
Als jij bij een gemiddelde investmentbank een lening wilt aanvragen moet je een bewijs van besnijdenis tonen. You do the math.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof de voorhuidbanken het verschil merken
Fair enoughquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we mij gewoon de macht geven. Ik ram het sociaal-liberalisme gewoon door de strot van de Nederlander.
Quoten voor erik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je doet het expres die d/t fouten
Respectfully disagree.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij bij een gemiddelde investmentbank een lening wilt aanvragen moet je een bewijs van besnijdenis tonen. You do the math.
Je komt als geroepen.quote:
Ik ook want pálinka, cognac,Gösser en Bitburg drinken met pa beviel goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
Goede TT overigens, ik ben over het algemeen ook vrolijk.
Comte d'Artim met schoonpa ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ook want pálinka, cognac,Gösser en Bitburg drinken met pa beviel goed.![]()
Ojee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |