Oeh, ik wilde eigenlijk een tweegevecht voorstellen, zoals heren van stand dat betamen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is goed, er zijn manieren voor ontwikkelde mensen zoals jij en ik om te beslissen wie van ons gelijk heeft. Diegene die het verst slaat met een dikke bertha, wint.
Doetturnietoe.quote:
Daar maakt hij weinig kans denk ikquote:
Hoogstens vieze-premier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:47 schreef De_Nuance het volgende:
We spreken elkaar over 10 jaar.
Premier Tofik Dibi van Nederland !
Echt, waar haal je die koeiepoep vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
de EU is een gevaarlijk construct wat men zo kort mogelijk moet houden, extra macht geven is juist waanzin om je dan elke controle op de besluitvorming verliest.
Alle docenten op de middelbare school zijn links. Als ze rechts waren hadden ze een echte baan kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
Mijn Nederlands docent was fanatiek links.
Dus in discussies over de doodstraf of het sociaal stelsel verloor zij de objectiviteit uit het oog.
Over wat er in de POL-SC wordt geschreven moet je niet al teveel nadenken, anders eindig je of met een langdurige ban of bungelend aan een koord om je nek.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef De_Nuance het volgende:
Schijten in een muil is wel vreemd als je erover nadenkt
Dat jij het niet wil horen maakt het niet minder waar. Dit soort concentraties van macht gaan niet per definitie goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt, waar haal je die koeiepoep vandaan?
Je gaat echt met glans voor de Richard de Mostrofee
Is dit een doodsbedreiging ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over wat er in de POL-SC wordt geschreven moet je niet al teveel nadenken, anders eindig je of met een langdurige ban of bungelend aan een koord om je nek.
Mijn docente Nederlands was gewoon een lieverd; Ik werd bijna geschorst door de directeur toen ik de eerste in 6 jaar was die er door haar werd uitgestuurd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
Mijn Nederlands docent was fanatiek links.
Dus in discussies over de doodstraf of het sociaal stelsel verloor zij de objectiviteit uit het oog.
Mijn economiedocent is rechts en had mij flink gebrainwashedquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef De_Nuance het volgende:
Alle Nederlands docenten zijn toch links ?
Zij zijn de bronnen van mijn brainwash
Kan je daar niet gewond van raken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh, ik wilde eigenlijk een tweegevecht voorstellen, zoals heren van stand dat betamen.
Kijk nu.nl danquote:
Godverdomme zeg.quote:
De plaat voor je kop is echt zo enorm dat je niet in staat bent te relativeren en objectief te redeneren. Maarja, dat waren de apparatsjiks van de communistische partij ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt, waar haal je die koeiepoep vandaan?
Je gaat echt met glans voor de Richard de Mostrofee
Ik had anders een extreemrechtse geschiedenisleraar die met enige regelmaat stond te oreren over onze glorieuze vaderlandse historie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef De_Nuance het volgende:
Alle Nederlands docenten zijn toch links ?
Zij zijn de bronnen van mijn brainwash
Nee, maar je zult niet de eerste user zijn die van POL zo depressief wordt dat ie zichzelf verhangt.quote:
Maak je geen zorgen, ik schiet altijd raak.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewond van raken?
Ik ben niet zo'n fan van verwondingen.
Waht, dit is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef waht het volgende:
Maar serieus, er zijn zoveel debiele linksen die meer verdienen het land te worden uitgeflikkerd dan Mauro.
quote:Ook oud-Kamervoorzitter Frans Weisglas roerde zich op de dag van de cruciale stemming. De VVD'er riep zijn partij op tegen uitzetting van Mauro te stemmen. Via een ingezonden stuk in dagblad Trouw wees hij erop dat VVD-parlementariër Cora van Nieuwenhuizen over de kwestie Mauro heeft gezegd dat zij erg graag haar hart zou willen volgen, maar dat dit helaas niet mogelijk is. Volgens Weisglas is echter 'het mooie van het Kamerlidmaatschap dat je in een kwestie als deze wel degelijk je hart kunt volgen.'
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
Het enige dat nog mist is "Giro 555" onder z'n naam en wat vliegjes in de ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |