Het ging over pleiten hé. Dan maakt het niet uit wat je voor jezelf opkrabbelt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed geweest in talen en spelling, alhoewel ik voor mijn nederlands over het algemeen achten scoorde.
Eens , die wordt nog wel eens premier .quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Disana het volgende:
Ik begin Tofik Dibi (politiek 24) steeds meer te waarderen. Het is wel een bijtertje dat zich niet door sneren van de VVD van zijn stuk laat brengen.
Haha.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eens , die wordt nog wel eens premier .
Puur gelul, dat weet jij ook, de EU is een gevaarlijk construct wat men zo kort mogelijk moet houden, extra macht geven is juist waanzin om je dan elke controle op de besluitvorming verliest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De EU is van het begin (de EGKS) juist opgezet met democratie hoog in het vaandel, juist om te voorkomen dat er andere machten dan democratische het voor het zeggen zouden krijgen in Europa.
De EU-instituties nu zijn dan ook zo democratisch als onder de huidige omstandigheden mogelijk is opgezet.
Waar dat waanidee dat de EU dictatoriaal zou zijn vandaan komt weet ik niet, maar ik vrees van mensen die maar wat roeptoeteren voor eigen gewin en De Telegraaf een kwaliteitskrant vinden.
quote:
Dat waanidee komt voornamelijk van de kleine ondernemer die aan allerlei rare regels moet voldoen terwijl de grootverdiener zelfs op subsidies aanspraak kan maken als deze meer produceert dan rendabel is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar dat waanidee dat de EU dictatoriaal zou zijn vandaan komt weet ik niet, maar ik vrees van mensen die maar wat roeptoeteren voor eigen gewin en De Telegraaf een kwaliteitskrant vinden.
Van Marokko?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eens , die wordt nog wel eens premier .
Oeh, ik wilde eigenlijk een tweegevecht voorstellen, zoals heren van stand dat betamen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is goed, er zijn manieren voor ontwikkelde mensen zoals jij en ik om te beslissen wie van ons gelijk heeft. Diegene die het verst slaat met een dikke bertha, wint.
Doetturnietoe.quote:
Daar maakt hij weinig kans denk ikquote:
Hoogstens vieze-premier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:47 schreef De_Nuance het volgende:
We spreken elkaar over 10 jaar.
Premier Tofik Dibi van Nederland !
Echt, waar haal je die koeiepoep vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
de EU is een gevaarlijk construct wat men zo kort mogelijk moet houden, extra macht geven is juist waanzin om je dan elke controle op de besluitvorming verliest.
Alle docenten op de middelbare school zijn links. Als ze rechts waren hadden ze een echte baan kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
Mijn Nederlands docent was fanatiek links.
Dus in discussies over de doodstraf of het sociaal stelsel verloor zij de objectiviteit uit het oog.
Over wat er in de POL-SC wordt geschreven moet je niet al teveel nadenken, anders eindig je of met een langdurige ban of bungelend aan een koord om je nek.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef De_Nuance het volgende:
Schijten in een muil is wel vreemd als je erover nadenkt
Dat jij het niet wil horen maakt het niet minder waar. Dit soort concentraties van macht gaan niet per definitie goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt, waar haal je die koeiepoep vandaan?
Je gaat echt met glans voor de Richard de Mostrofee
Is dit een doodsbedreiging ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over wat er in de POL-SC wordt geschreven moet je niet al teveel nadenken, anders eindig je of met een langdurige ban of bungelend aan een koord om je nek.
Mijn docente Nederlands was gewoon een lieverd; Ik werd bijna geschorst door de directeur toen ik de eerste in 6 jaar was die er door haar werd uitgestuurd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
Mijn Nederlands docent was fanatiek links.
Dus in discussies over de doodstraf of het sociaal stelsel verloor zij de objectiviteit uit het oog.
Mijn economiedocent is rechts en had mij flink gebrainwashedquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef De_Nuance het volgende:
Alle Nederlands docenten zijn toch links ?
Zij zijn de bronnen van mijn brainwash
Kan je daar niet gewond van raken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh, ik wilde eigenlijk een tweegevecht voorstellen, zoals heren van stand dat betamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |