Een referendumquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we dan in Nederland een referendum houden of er geld heen moet, dan krijgen ze niks en gaat hun land alsnog kapot.
Geloven in jezelf maakt een mens gelukkig.quote:
Ja, jouw EU gaat er volgend jaar aan kapot door de Grieken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een referendum
Referenda zijn doorgaans contraproductief in een parlementaire democratie.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alles om de rancune jegens de PVV te laten spreken. Zelfs zijn geliefde Europa moet het onderspit delven ervoor.
Een referendum is er als parlementariers geen impopulaire beslissing durven te nemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een referendum
Omnomnomnom geld, omnomnom.quote:
Excuses, mijn PI had wellicht een sarcastisch gezichtje kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef Cherna het volgende:
We worden Belgiealdus GS
Nou dan zijn we het daar dan wel over eens.
Dan moeten wij eens gezamelijk op stap gaan, binnen 24 uur is dat te regelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef waht het volgende:
[..]
Zie je, en dat krijg je in Nederland niet hoor, zo'n AK47. Daar mogen ze er al een hebben als ze nog kind zijn. En maar klagen.
En jij roept om meer democratie in Europa?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een referendum
AK47. Dat is de VW Golf van de wapens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moeten wij eens gezamelijk op stap gaan, binnen 24 uur is dat te regelen.
De dag dat Europa kapot gaat gaan hier de champagnekurken los en ga ik een week lang ketshard zuipen en feesten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, jouw EU gaat er volgend jaar aan kapot door de Grieken.
Start weeping.
Oh dat geloof ik graag, maar dat kunnen de tere zieltjes bij de politie vast niet verkroppen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moeten wij eens gezamelijk op stap gaan, binnen 24 uur is dat te regelen.
Als je me 2 dagen geeft kan ik trouwens ook wel pantservuisten en meer van die ongein fixen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
AK47. Dat is de VW Golf van de wapens.
Het is een enorme zure appel waar ik niet om zou feesten, maar ben wel van mening dat er doorheen gebeten moet worden inderdaad. Als dat dan gebeurd door een land die nota bene eerst honderden miljarden heeft geïncasseerd en dan vaarwel zegt is 't alleen maar zuurder voor al die Eurofielen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De dag dat Europa kapot gaat gaan hier de champagnekurken los en ga ik een week lang ketshard zuipen en feesten.
En dat door communisten ontworpen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
AK47. Dat is de VW Golf van de wapens.
's Ochtends zijn we nog te moe voor onze VVD lach, 's middags kunnen we er op los.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe komt het toch dat dit topic elke middag wordt gekaapt door rechtsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |